Kirjoittaja Aihe: Aurinkopuuterit  (Luettu 117849 kertaa)

Poissa Nipsu

• Hiushörhö
Vs: Aurinkopuuterit
« Vastaus #150 : 04.04.07 - klo:18:37 »
Uusimmassa Cosmossa oli esillä muutama aurinkopuuteri ja kovasti alkoi kiinnostaa Max Factorin Bronzing Pearls-aurinkopuuterikuulat. Onko kenelläkään kokemusta näistä?

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #151 : 05.04.07 - klo:00:38 »
Ostin tänään Lorealin uuden aurinkopuuteriduon ja olen tyytyväinen hankintaani jo nyt vaikken ole ehtinyt vielä edes pakettia avata :D
Tosi hienoa, että vihdoinkin löytyi sopiva sävy näinkin vaalealle kuin minä ja vielä duo jolloin on tuota tummintakin sävyä mahdollista blandailla.
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Poissa Sway

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #152 : 06.04.07 - klo:14:54 »
Mä ostin eilen Max Factorin Bronzing Pearls aurinkopuuterikuulat. Eka olin hieman epäileväinen sillä kuulien sävy vaikutti aika tummalta mun ikivaalealle iholle. Tänään kokeilin ja huiskin suurella puuterisudilla hyvin varovasti. Täytyy sanoa, että olen hyvin tyytyväinen sillä tuote antaa ihanan hehkun ja lämmintä sävyä jota juuri  olen hakenut. Ennen käytin Rimmelin aurinkopuuterin vaaleinta sävyä mutta kevyesti levitettynä tämä on kyllä mielestäni Rimmeliä parempi. Pakkauskin on niin söpö että pitihän sitä kokeilla ;)

Monilla täällä tuntuu olevan myös vaalea iho ja ainakin minulla tämä toimii:)
Kosmetiikkahörhö.

Poissa Kuutar

• Hiushörhö
« Vastaus #153 : 06.04.07 - klo:15:22 »
Mä ostin  eilen no7:n bronze shimmer pearls aurinkopuuterin. Mulla on tosi vaalea iho, mutta sopii mulle hyvin. Hinta oli muistaakseni 13-14 euroa. Samalla ostin Duroyn aurinkopuuteri siveltimen.

Poissa Säde

• HAIRahtanut
« Vastaus #154 : 15.04.07 - klo:18:47 »
Ostin tässä pari päivää sitten ihan ensimmäisen aurinkopuuterini -Maybellinen Terra Sunin. Opin nopeasti käyttämään sitä ja nyt saan sillä jo ihan toivomani tuloksen aikaan. Aluksi tuntui, että puuterin sävy on kauhean oranssi, mutta nyt taidan olla jo tottunut siihenkin ja saan vaaleille kasvoilleni sopivaa väriä kun laitan puuteria vain vähän. Ihan toimiva tuote siis ja sopii vaalealle iholle, tuntuu vaan että on tosi voimakkaasti hajustettu, mistä tulee miinusta...

Poissa viceversa

• Tukkaguru
« Vastaus #155 : 15.04.07 - klo:22:30 »
Uusimmassa Cosmossa oli esillä muutama aurinkopuuteri ja kovasti alkoi kiinnostaa Max Factorin Bronzing Pearls-aurinkopuuterikuulat. Onko kenelläkään kokemusta näistä?

Ostin viime viikolla, ja vaikuttaa parin kokeilukerran perusteella toimivalta tuotteelta. Ovat melko jauhoisia, väriä irtoaa helposti. Sävy näyttää purkissa tummahkolta ja mun mielestä jopa vähän punertavaan taittuvalta, mutta ainakin mun iholle sopii hyvin kunhan laittaa kohtuudella (mikä pätee varmaankin kaikkiin aurinkopuutereihin). Hinta oli jossain määrin suolainen noinkin pienestä purkista (14e).
"One snap of my fingers and I can raise hemlines so high the whole world’s your gynaecologist."

Donatella Versace

iHerb -5 $:QUN674

Poissa Nipsu

• Hiushörhö
« Vastaus #156 : 18.04.07 - klo:20:46 »
^ Kiitos kokemuksista! En ole vielä tuota löytänyt mistään kaupasta, melko pienessä kaupungissa kun asun, mutta pitää käydä katsomassa millaiselta näyttää ihan luonnossa kun noita joskus tänne tulee. Olen todella vaaleaihoinen, joten kovin tumma sävy ei käy. Kovasti kyllä houkuttelisi tuo kun on kuulien muodossa, vähän vaihtelua tavalliselle aurinkopuuterille.:)

Poissa viceversa

• Tukkaguru
« Vastaus #157 : 19.04.07 - klo:07:50 »
^ Eipä kestä :)
Minä olen ainakin sellainen markkinoinnin uhri, että huhhuijaa.. Mulla on TBS:ltä hohdepuuterikuulat ja tykkään kovasti joten olipa nuokin sitten 'pakko' ostaa. OT, mutta Max Factorin kevätluukin luomiväritkin olivat tosi kauniita, kannattaa katsoa nekin ;)
"One snap of my fingers and I can raise hemlines so high the whole world’s your gynaecologist."

Donatella Versace

iHerb -5 $:QUN674

Poissa Nipsu

• Hiushörhö
« Vastaus #158 : 19.04.07 - klo:20:12 »
^ Eipä kestä :)
Minä olen ainakin sellainen markkinoinnin uhri, että huhhuijaa.. Mulla on TBS:ltä hohdepuuterikuulat ja tykkään kovasti joten olipa nuokin sitten 'pakko' ostaa. OT, mutta Max Factorin kevätluukin luomiväritkin olivat tosi kauniita, kannattaa katsoa nekin ;)

Pitää tsekata. :) On tämä kevät jotenkin petollista aikaa kun tuntuu, että on hirmu paljon kaikkea ihanaa (meikkejä, vaatteita jne.) mitä pitäisi saada.. ::)

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #159 : 20.04.07 - klo:13:25 »
Iltalehdessä oli aurinkopuutereista juttua, arvostelussa Lorealin duo aurinkopuuteri, Guerlainin Terracotta Tan Booster, Avonin aurinkopuuteri, Diorin kesälookiin kuuluva aurinkopuuteripaletti ja Lumenen Terracotta puuteri.
http://www.iltalehti.fi/kauneus/200704185938148_mt.shtml
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Iiris

• Tukkaguru
« Vastaus #160 : 20.04.07 - klo:17:25 »
Päädyin itse ostamaan sitten lopulta tuon L'Oréalin duon.
Hunis suositteli ystävällisesti Maybellinea, jonka väri ei ollut ihan passeli mulle ja Guerlain oli ihana, mutta ostan sen sitten joskus myöhemmin lentokentältä, niin säästyy edes muutama ropo.  ::)

So far ihan tyytyväinen tuohon L'Oréaliin, joskin olen Iltalehden kanssa kyllä jyrkästi eri mieltä tuosta mattaisuudesta. Tuossa on kyllä hohdetta. Otin sen vaaleimman sävyn, jonka vaaleampaa osiota voi varmasti käyttää hyvin talvellakin. Eli oli hyvä ostos. :)
# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #161 : 20.04.07 - klo:17:28 »
^Hyvä että löysit sopivan sävyn! :) Katselin itsekin viimeksi kaupassa tuota Lorealin Duoa ja se näytti oikein kivalta, olisi tehnyt itselläkin mieli ostaa. Kauheasti kivoja aurinkopuuteriuutuuksia myynnissä kaupoissa, ne aurinkopuuterihelmetkin (olikos niitä sekä Max Factorilla että No7:lla?) kuulostavat herkullisilta.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #162 : 20.04.07 - klo:17:36 »
^kannattaa ostaa tuo Loreal. Itse tykkään siitä ihan hirmuisesti vaikka normaalisti kallistun  selektiivisiin merkkeihin enemmän.
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Poissa Dinky-di

• Tukkaguru
« Vastaus #163 : 20.04.07 - klo:17:54 »
Itsekin pyörittelin tänään tuota Lorealin duoa käsissäni, mutta en kuitenkaan ostanut. Ensinnäkään en ollut ihan varma kumpi olisi minulle sopivamman sävyinen ja toisekseen, ei tuo minusta ollut mitenkään erityisen edullinen. Ei tarvitse laittaa paljon lisää, niin saa jo jonkun kalliimman merkin aurinkopuuterin.
1b M ii

Poissa Iiris

• Tukkaguru
« Vastaus #164 : 20.04.07 - klo:23:00 »
Oli muistaakseni 15,90 € ja Guerlainin aurinkopuurteri 40 € ja rapiat.  :-\
# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).