Kirjoittaja Aihe: Aurinkopuuterit  (Luettu 121863 kertaa)

Poissa J. Doe

• HAIRahtanut
Vs: Aurinkopuuterit
« Vastaus #165 : 20.04.07 - klo:23:15 »
^ L’Orealin aurinkopuuteri oli juuri 15,90 e, oikein muistat. Minäkin ostin sen vaaleamman duon, koska sillä on ainakin turvallista aloittaa aurinkopuuterin käytön harjoittelu. :D En ole koskaan aikaisemmin siis käyttänyt aurinkopuuteria. Olen myös samaa mieltä siitä, että tuo ei ole lainkaan matta, vaan hohdetta löytyy. (Hillitysti kuitenkin.)

Jee, olen joojoomies! :D

Poissa Iiris

• Tukkaguru
« Vastaus #166 : 21.04.07 - klo:11:50 »
Tykkään itse levittää isomalla siveltimellä kuin mikä siinä rasiassa tuli mukana, mutta huomasin, että se on tosi kätevä, jos haluaa ottaa vain toista niistä väreistä. Soveltuu siihen erinomaisesti.  :)
# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).

Poissa Riia

• HAIRahtanut
« Vastaus #167 : 21.04.07 - klo:21:20 »
^Mä taidan olla ihan sokea ::) Nyt vasta tajusin, että rasiassa on sivellin ja peili mukana! Tähän saakka olen levittänyt sitä isolla sudilla ja kiroillut peilin puuttumista. Mulla on siis se tokaksi vaalein versio käytössä, eikä se kyllä ole mikään matta vaan munkin mielestä siinä on kimalletta mukana.
Kutrit: Alaselkään ulottuvat, tummat ja muutamalla punaisella raidalla tehostetut, kuivat, karkeat ja luonnonkiharat.

Poissa Dinky-di

• Tukkaguru
« Vastaus #168 : 23.04.07 - klo:21:32 »
Ää.. Sorruin nyt sitten ostamaan tuon Lorealin duon :D Mietin pitkään kumpi sävy olisi minulle parempi, mutta lopulta valitsin Harmonie Blonden, koska ihoni on todella vaalea. Ensimmäisen testauksen jälkeen vaikuttaa ihan hyvältä aurinkopuuterilta, levittyy hyvin, sivellin on käytännöllinen ja sopiva sävy helppo sekoittaa. Miinusta puuterin tuoksusta, joka ei ole mikään erityisen hyvä. Pysyvyydestä ei vielä tietoa. Mutta eiköhän tätä tule jonkun verran käytettyä, vaikka täydellisen aurinkopuuterin etsintä jatkuukin edelleen..
1b M ii

Poissa jeppu

• HAIRahtanut
« Vastaus #169 : 23.04.07 - klo:21:41 »
Miinusta puuterin tuoksusta, joka ei ole mikään erityisen hyvä.

Ihan mielenkiinnosta, miltä tuo tuoksuu? En ole oikein ikinä aiemmin edes kiinnittänyt huomiota puuterien tuoksuun, kaipa mulle on osunut vain "hajuttomia" puutereita  :D

Hitto, varmaan minunkin pitäisi käydä tuo hankkimassa, vaikka aurinkopuutereita löytyykin jo kaksinkappalein  ::) Mutta kerran jos tuo on vähän vaaleampikin...
1c M ii BSL

Poissa Dinky-di

• Tukkaguru
« Vastaus #170 : 23.04.07 - klo:22:01 »
Miinusta puuterin tuoksusta, joka ei ole mikään erityisen hyvä.

Ihan mielenkiinnosta, miltä tuo tuoksuu? En ole oikein ikinä aiemmin edes kiinnittänyt huomiota puuterien tuoksuun, kaipa mulle on osunut vain "hajuttomia" puutereita  :D

Puuteri ei ole hajustettu, mutta raaka-aineet tuoksuvat tietysti aina jollekin ;) Itse olen todella herkkä tuoksuille ja kiinnitän todella paljon huomiota mm. puuterien ja meikkivoiteiden tuoksuihin. Vaikka ne ovatkin periaatteessa tuoksuttomia, on niissä silti paljon eroja. En osaa sen tarkemmin kuvailla Lorealin duon tuoksua, mutta joku siinä häiritsee. Ei sinänsä paha haju, mutta vähän pistävä ja turhan voimakas minun makuuni. En usko, että 'normaalit' ihmiset huomaavat tuossa mitään erityistä.
1b M ii

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #171 : 23.04.07 - klo:22:09 »
^En ole koskaan huomannut mitään pahaa hajua puutereissa, jotkin ovat sen sijaan tuoksuneet hyvältä, mutta joku sanoi täällä että Diorin aurinkopuuteri tuoksuu pahalle ja erehdyin nuuskaisemaan sitä oikein kunnolla. Ihan kauhea haju!  :-X Nyt se haju tulee mieleen jo pelkän ajatuksen voimalla. Hyvä puuteri mutta tuoksu voisi kyllä olla toisenlainen.

Edit. Lumenen aurinkopuuteriin on tullut uudet helmiäissävyt hunaja ja pronssi. Kivan näköinen tuo pintakoristelukin:
« Viimeksi muokattu: 24.04.07 - klo:09:48 kirjoittanut Hunajapupu »
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #172 : 24.04.07 - klo:10:42 »
Minulta löytyy viisi eri aurinkopuuteria, mutta haluaisin hankkia vielä yhden, kunnolla vaaleamman. Ehkä L'Oreal, markettimeikki nyt ainakin.

Oriflamen Giordani puuterikuulat, sävy Natural Radiance (viileä), ovat erinomaisia, käytän niitä ympäri vuoden poskipunana ja varjostuksiin aurinkopuuterin tapaan. Jälki on kaunista ja kuulat kestävät pienen ikuisuuden. Pidän todella todella paljon. Plussaa myös siitä, että kuulia saa täyttöpakkauksen.

Oriflamen SUNglow bronzing powder, sävy Golden, tilasin juuri summamutikassa, ei ole vielä tullut. Jos on huonon sävyinen, palautan, jos odottamana suht vaalea, olen tyytyväinen. Mitä olen kuullut, niin laadun pitäisi olla ok.

Rimmel Natural Duo Bronzer, sävy 121 Sunshine on aivan liian tumma ja siksi lähes käyttämättä. Ostin se alelaarista parilla-kolmella eurolla ja oli viimeinen kappale, joten hinnanmenetys ei onneksi harmita.

Dermosil puuterikuulat, erinomainen hinta-laatusuhde. Ei tule niin kaunista ja kuulasta ja monipuolista jälkeä kuin Oriflamen kuulilla, mutta varsinaisena aurinkopuuterina loistava. Riittoisa ja hintaa vain 8 e.

YR Yria aurinkopuuteriduo osoittautui aika sudeksi. Koostumus on ok ja suti hyvä, rasiassa on todella hyvä iso peili, mutta siihen ne kehut jäävät. Oli vielä kalliskin. En saa tätä häivytetttyä kunnolla ja tulos on liian mattainen ja ikävän oranssi. Paketissa on kaksi sävyä, joista toinen tumma matta ja toinen hyvin vaalea kimalteleva, mutta vaaleaa on paljon vähemmän ja lopputuloksessa se häipyy tumman alle.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #173 : 24.04.07 - klo:11:45 »
Minä tykkään älyttömästi noiden kahden uuden Lumenen aurnkopuuterin sävyistä, vaaleampi on sellainen ihana vaalea kultainen (hunajainen) ja sopii hyvin tuomaan valoa kasvoille ja tuo tummempi tuo ihanan pronssinhehkun.  :-*
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #174 : 24.04.07 - klo:16:39 »
^ Oh, tuo kultainen kuulostaa kivalta. Ovatko nämä jo Helsingin kauppoihin tulleet ja ovatko minkähintaisia? Tuollaista kultaista sävyä voisi varmaan käyttää aika monipuolisesti, luomivärinä ainakin, ja ehkä korostuksena, jos on niin vaaleaa.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #175 : 24.04.07 - klo:18:49 »
Minä tykkään älyttömästi noiden kahden uuden Lumenen aurnkopuuterin sävyistä, vaaleampi on sellainen ihana vaalea kultainen (hunajainen) ja sopii hyvin tuomaan valoa kasvoille ja tuo tummempi tuo ihanan pronssinhehkun.  :-*

Lumenen uutuudet olivat todella herkullisen näköisiä!  :-*

Katselin tuota hunajan sävyistä aurinkopuuteria tänään kaupassa ja testasin kädelle. Aivan täydellinen aurinkopuuteri vaalealle iholle, todella kaunis. Pidin myös koostumuksesta erittäin paljon, oli todella silkkinen. Vertasin tuota siihen Lorealin duo aurinkopuuteriin, mutta täytyy sanoa että Lumenen aurinkopuuteri oli paljon parempi sävyltään ja koostumukseltaan. Tuo menee ehdottomasti ostoslistalle! Hintaa en muista, olisiko jollain muulla tietoa?

Katsoin myös sitä kullan/vaaleampaa sävyistä Sun Radianse ihon sävyn heleyttäjää ja sekin oli todella kiva tuote. Mineraalimeikki pohjan kanssa sitä olisi vain vaikea/mahdoton käyttää. Mutta jos nyt ostan vaitelun vuoksi Chanelin meikkivoiteen, niin voisin ostaa tuonkin.

Tietääkö Stationery kuinka kauan nämä uutuus tuotteet ovat myynnissä?
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #176 : 24.04.07 - klo:19:02 »

Katselin tuota hunajan sävyistä aurinkopuuteria tänään kaupassa ja testasin kädelle. Aivan täydellinen aurinkopuuteri vaalealle iholle, todella kaunis. Pidin myös koostumuksesta erittäin paljon, oli todella silkkinen. Vertasin tuota siihen Lorealin duo aurinkopuuteriin, mutta täytyy sanoa että Lumenen aurinkopuuteri oli paljon parempi sävyltään ja koostumukseltaan. Tuo menee ehdottomasti ostoslistalle! Hintaa en muista, olisiko jollain muulla tietoa?

Onko tämä sellaista kauttaaltaan hohtavaa, vai enemmän hileistä? Menee minunkin listalleni, jos noin hyvää kerran on. Huomenna katselemaan, josko täältäkin jo löytyisi.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #177 : 24.04.07 - klo:19:09 »

Onko tämä sellaista kauttaaltaan hohtavaa, vai enemmän hileistä? Menee minunkin listalleni, jos noin hyvää kerran on. Huomenna katselemaan, josko täältäkin jo löytyisi.

Ei ollut mitään glittereitä. Tuotteesta tuli erittäin hienojakoinen kullan hohde! Ja tämä vaaleampi sävy sopii todella hyvin vaaleallle iholle. Kerrankin tarpeeksi vaalea aurinkopuuteri.  :-*
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #178 : 24.04.07 - klo:19:16 »
Ei ollut mitään glittereitä. Tuotteesta tuli erittäin hienojakoinen kullan hohde! Ja tämä vaaleampi sävy sopii todella hyvin vaaleallle iholle. Kerrankin tarpeeksi vaalea aurinkopuuteri.  :-*

Voi ei, älä hehkuta enempää, tulee kauhea osteluhimo. Minun tuurillani tuota ei ole tullut tänne edes vielä. ;D Minulla on ongelmana ollut myös vaalean ja suht hohtavan aurinkopuuterin löytäminen, joten en niitä suuremmin omista. Omistan vain Anytimen Sun partyn ja Lorealin Glam bronzen irtopuuterimuodossa, joka on tarkoitettu koko vartalolle. Lorealia ei ole kyllä tullut käytettyä lähes yhtään ja on varmaan pari vuotta vanhaa, kuten Anytimekin, joten olisi aikakin ostaa uusi.. ::)

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #179 : 24.04.07 - klo:19:21 »
Voi ei, älä hehkuta enempää, tulee kauhea osteluhimo. Minun tuurillani tuota ei ole tullut tänne edes vielä. ;D Minulla on ongelmana ollut myös vaalean ja suht hohtavan aurinkopuuterin löytäminen, joten en niitä suuremmin omista. Omistan vain Anytimen Sun partyn ja Lorealin Glam bronzen irtopuuterimuodossa, joka on tarkoitettu koko vartalolle. Lorealia ei ole kyllä tullut käytettyä lähes yhtään ja on varmaan pari vuotta vanhaa, kuten Anytimekin, joten olisi aikakin ostaa uusi.. ::)

Kyllä aivan varmasti löytyy Helsingistä, kun täältä Hämeenlinnastakin löytyy jo.  ;)