Kirjoittaja Aihe: Aurinkopuuterit  (Luettu 117837 kertaa)

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
Vs: Aurinkopuuterit
« Vastaus #210 : 02.05.07 - klo:17:55 »
^Tapa 1: Jos laitat aurinkopuuteria poskiluun alle sekä leuan alle, niin teet varjostuksia sillä. Varjoja voi laittaa myös hiusrajaan, nenän molemmille puolin nenää kaventamaan jne. Tuo varjostusten käyttäminen toimii parhaiten, jos laitat myös korostuksia kasvoillesi, eli hohdevoidetta/-puuteria tms, jolloin kolmiuloitteisuus korostuu. Tuolla tavalla saa kasvojen muotoa muokattua kivasti. Tässä selventävä kuva siitä, mihin kohtiin laitetaan tummempaa (=esim. aurinkopuuteria) ja mihin jotain vaaleaa korostustuotetta:

Tapa 2: Jos haluat sellaisen "auringonsuuteleman" lookin (tyhmänkuuloinen termi mutta tuota on näkynyt joskus naistenlehdissä  :D)eli haluat näyttää päivettyneeltä, niin laita aurinkopuuteria niihin kohtiin kasvoissa, mihin aurinko osuu kasvoissa ensimmäiseksi: poskille (ei siis poskiluun alle tällä kertaa vaan poskipunan tilalle), nenänvarteen, otsalle, leuankärkeen... Voit myös sipaista aurinkopuuteria olkapäille ja dekoltee-alueelle kevyesti.

Tapa 3: Jotkut käyttävät myös aurinkopuuteria ihan koko kasvoilla normipuuterin sijaan, mutta siitä tulee usein hieman tunkkainen look mitä olen nähnyt, etenkin jos on kovin tumma aurinkopuuteri. Vaalealla aurinkopuuterilla voisi toimiakin.

Siitä vain testailemaan että mikä look sopii parhaiten! Ja häivytyksestä kun kysyit, niin tuolla Hunaja-sävyllä ei hirveän selkeitä rajoja tunnu näkyvän kun se on aika vaalea jo itsessään, mutta etenkin kun käyttää tummempaa aurinkopuuteria niin tietysti kannattaa sutia sitä väriä niin että vähän häivytteleekin, ettei esim. varjostuksissa näytä siltä kuin olisi ruskeat viivat poskissa.  :D
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Husky

• Tukkaguru
  • It takes a fool to remain sane
« Vastaus #211 : 02.05.07 - klo:18:03 »
Kiitti, toi kuva oli tosi tosi selventävä. Nyt vaan harjottelemaan. Varjostuksia periaatteessa tavoittelen tuolla mutta tuota toistakin tyyliä voisi kokeilla.
Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.

Poissa Piu

• HAIRahtanut
« Vastaus #212 : 02.05.07 - klo:19:17 »
Polinan mainitsemaa Snow Bunnya mä olen himotellut jo pitkään mutta on ollut lopussa niissä liikkeissä missä olen netin kautta Ruotsissa asioinut. Too Faced:lla on nyt myös tämmönen uutuus:

http://www.eleven.se/files/pink-leopard-open.jpg

Poissa Avril

• Hiushörhö
« Vastaus #213 : 02.05.07 - klo:19:47 »
^ Apua, aivan uskomattoman himottavan herkullisen näköinen tuo Too Facedin uutuus! Eikä näytä kovin tummaltakaan...
"Just because you've got the emotional range of a teaspoon doesn't mean we all have."

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #214 : 02.05.07 - klo:19:52 »
Too Faced:lla on nyt myös tämmönen uutuus:
http://www.eleven.se/files/pink-leopard-open.jpg
Hauska tuo uutuustuote. Snow Bunny kiinnostaisi minuakin, HQHairissa olen sitä katsellut mutta nyt oli loppu sieltäkin. Joskus tuo kyllä pitäisi hankkia, tosi nätti tuote ja varmasti monikäyttöinen. Vaaleaihoiselle on aina ilon aihe kun löytyy sopivan vaaleita aurinkopuutereita. :)
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #215 : 02.05.07 - klo:20:52 »
^Niinpäs muuten olikin, en hoksannut katsoa päivällä oikeaa kohtaa. Tuo pitää laittaa ostoslistalle, nyt ei ole tarvetta eikä rahaa ostella kauheasti kosmetiikkaa mutta jossain vaiheessa ehdottomasti menee hankintaan tuo. Ei ole mikään ihan mahdottoman hintainenkaan jos kerta on hyvä tuote, maksaahan nuo monet Lorealin ja vastaavien markettisarjojenkin aurinkopuuterit enimmillään 15 euroa tai jopa ylikin.

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #216 : 02.05.07 - klo:21:49 »
Oiskos vastaavia ehdotuksia kuin Snow Bunny ja tuo leopardijuttu, siis joku tuollainen monisävyinen juttu, jossa EI missään nimessä olisi punaista? Ei mitään vaaleanpunaista tai punaiseen taittavaa oranssia tai mitään.
Terkuin, keltatautinen.
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

Poissa Piu

• HAIRahtanut
« Vastaus #217 : 02.05.07 - klo:21:51 »
^Too Faced:n Sun bunny, siinä taitaa olla vaan kahta väriä? Tarkemmin Caribbean in a Compact valmistajan mukaan golden bronze sävyä.
« Viimeksi muokattu: 02.05.07 - klo:21:53 kirjoittanut Piu »

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #218 : 02.05.07 - klo:21:58 »
Tässä kuva tuosta Too Facedin Sun Bunnysta:

Sparkling

• Vieras
« Vastaus #219 : 03.05.07 - klo:09:34 »
Mä ostin eilen Lumenelta sen uuden Hunaja-sävyisen aurinkopuuterin. Se on aivan ihana ;D! Vaikka se on tosi vaalea, siitä tuntuu kuitenkin tulevan sellaista nätin ruskeaa sävyä kasvoihin. Sillä saa myös tosi kivasti hohtavan ihon! Ja mikä parasta, tämän puuterin kanssa ei tarvitse vahdata sitä, jäikö kasvoille laikukas ja viiruinen lopputulos; tuotetta voi sutia kasvoille melko rennosti :).

Poissa ilona

• HAIRahtanut
« Vastaus #220 : 03.05.07 - klo:09:39 »
^ Sovitaanko nyt tytöt ettei enää yhtään kehua tuosta Lumenen vaaleasta aurinkopuuterista, jokoos?? Tai sitten saatte kimpassa ostaa sen mulle, ettei mun kaikki rahat mene kosmetiikkaostoksiin..

Ei mutta asiaan, tuo arskapuuteri kiinnostaa kovasti, sillä minäkin kuulun niihin, joiden naaman aurinkopuuteri tekee aika huvittavan näköiseksi. Ehkä oottelen vielä hetken jos saisi edes alle kympillä tuon :P.

Sparkling

• Vieras
« Vastaus #221 : 03.05.07 - klo:10:01 »
^ Itse kävin eilen Helsingin keskustan Stockalla ostamassa tuon, ja hinta oli huimat 13,50! En olisi todellakaan halunnut maksaa siitä niin paljon, mutta en jaksanut lähteä muualle kun olin juuri siinä kaupan kulmalla. Ei mua sinänsä harmita, koska tuote on tosi hyvä, mutta olishan tosta mielellään maksanut muutaman euron vähemmän - se kymppi olisi aika kohtuullinen hinta, kieltämättä :).

Poissa Husky

• Tukkaguru
  • It takes a fool to remain sane
« Vastaus #222 : 03.05.07 - klo:10:02 »
Älähän nyt, mulla meni koko settiin yli 20 euroa kun piti ostaa sivellinkin siihen. Eihän mulla oo etukäteen tälläsiä tarvikkeita  ;D Mutta oli sen arvoista. Anttilassa tuo puuteri oli muistaakseni 12,50.
Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.

Poissa Seela

• HAIRahtanut
« Vastaus #223 : 03.05.07 - klo:10:22 »
Tusen tack Hunis kuvasta !!  :) Olen etsinyt tuollaista vaikka kuinka kauan tuloksetta.
On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.

Webekhet

• Vieras
« Vastaus #224 : 03.05.07 - klo:13:57 »
Ja mikä parasta, tämän puuterin kanssa ei tarvitse vahdata sitä, jäikö kasvoille laikukas ja viiruinen lopputulos; tuotetta voi sutia kasvoille melko rennosti :).

Tää on mun mielestä ihan parasta tässä tuotteessa! Olen aina vähän vierastanut aurinkopuutereita, enkä ole mielestäni osannut niitä käyttää, kun varjostuksista on tulleet vähän hassut. Katin villat, mulla on ollut vääriä sävyjä! Tällä saa tosi pehmeän jäljen ja se häivyttyy tosi näppärästi, ei tarvitse tuhlata aikaa siihen sutimiseen ja häivytykseen. Tein tänään tosi buenon pohjan (vaikka itse sanonkin  ;D), ja sain kerrankin varjostukset näyttämään hyvältä! Ehkä tarttee loppukesästä ostaa toinen tämmöinen varastoon, veikkaan että tästä tulee ihan päivittäin käytetty tuote.