Kirjoittaja Aihe: Aurinkopuuterit  (Luettu 117835 kertaa)

eini

• Vieras
Vs: Aurinkopuuterit
« Vastaus #225 : 03.05.07 - klo:20:34 »
Hei onko nuo lumenen uudet aurinkopuuterit(kaksi eri sävyä) tarkoitettu korostuksiin vai varjostuksiin?
Kun kaupassa katselin että on aika paljon "kiiltoa"

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #226 : 03.05.07 - klo:20:39 »
No mun mielestä sopivat molempiin. Monet sanovat että hohtavia tuotteita ei voi käyttää varjostukseen, mutta miksei voisi, kun ovat kuitenkin tummempia. Ja mulla on aina koko meikkipohja hohtava, joten aurinkopuuteri on vain tummempaa hohtoa.
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

Paikalla Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #227 : 03.05.07 - klo:20:41 »
^Samaa mieltä tarhatyylin kanssa, nuo Lumenet sopivat kumpaankin käyttötarkoitukseen. Itse ainakin käytän varjostuksissakin hohtavia tuotteita. Vähän makuasia että tykkääkö ihan mattaisista tuotteista vai vähän hohtavista. Itse käyttelen enimmäkseen hohtavia aurinkopuutereita mutta joskus myös mattaista vaihtelun vuoksi.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #228 : 03.05.07 - klo:21:32 »
En minä noita nyt varjostuksiin käyttäisi, sillä varjostuksissa pyritään kuitenkin luomaan varjoa ja varjovaikutelma pilaantuu kyllä hieman, jos tuote on valoaheijastava. Eli enemmän käyttäisin juuri poskipäille kuin poskiluun alle noita Lumeneja. Mutta makuasia tietysti, en kiistä etteikötoimiksi jollakin varjostuksissakin jos osaa oikein taiteilla.  :)
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa princess

• HAIRahtanut
« Vastaus #229 : 06.05.07 - klo:20:06 »
Minäkin ostin tuon Hunaja- sävyisen arskapuuterin Lumenelta. Aiemmin olen käyttänyt Rimmeliä, jonka vaalein sävy on tosi tumma tuohon Lumeneen verraten. Ainakaan vielä en ole tottunut tuohon vaaleuteen, saa nähdä tuleeko käytettyä tuota kuitenkaan, sillä normaalisti käytän säännöllisesti itseruskettavia jolloin tuosta Hunajasta ei ole mitään hyötyä. Että pitikin taas hätiköidä   :-\
I bruise easily, so be gentle when you handle me
There's a mark in me, like a love heart, carved on a tree

Paikalla Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #230 : 19.05.07 - klo:22:55 »
Hennesin sivuilta bongasin muutamia kivan näköisiä aurinkopuutereita, livenä voivat tietty olla ihan toisennäköisiä kun nettikuvista ei aina ota selkoa. Kaikilla hintaa 5,90 euroa.
Tässä on mukavasti yhdistetty aurinkopuuteriin vaaleampiakin sävyjä:

Tämä on tarkoitettu kasvoille ja vartalolle, purkin koko 20 grammaa:

Aurinkopuuterihelmiäkin hennesistä löytyy:

Tuntuu että H&M on petrannut meikkien suhteen ja nykyään sieltä löytyy aika usein kiinnostavia tuotteita, hinta/laatusuhde tuntuu olevan kohdallaan niissä tuotteissa mitä olen kokeillut. Nuo hennesin aurinkotuotteet taitaa olla vähän liian tummia itselleni, muuten tekisi mieli ostaa tuo keskimmäinen tuote, ihana kullanvärinen rasiakin!  :)
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #231 : 20.05.07 - klo:00:03 »
^ Mun mielestä myös H&M:N meikit yllättävän laadukkaita olleet hintaansa nähden. Pakkaukset on vaan tehty halvalla, esim. puuterirasia ei kestä ainakaan mun käytössä  :P
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

eini

• Vieras
« Vastaus #232 : 20.05.07 - klo:18:18 »
Ostin tänään muuten vaan testiin tuon hohdetuotteen missä on kolme eri sävyä,vähän niin kuin Isadoran vastaava!
Maksoi 5.90 ja siihen nähdän laatu kamaa ;D
Tuotetta on helppo ottaa rasiasta kun on iso. kokeilin hieman tänään vanhan meikin päälle ja vaikutti hyvältä! Tekee tasaista hohdetta. Saa olla varuillaan ettei laita liika eli muuten aika samanlainen kuin Isadoran vastaava, mutta paletista lähtee helpommin väriä.

Paikalla Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #233 : 20.05.07 - klo:20:58 »
^Minäkin katselin että tuo on sävyiltään suht samanlainen kuin Isadoran tuote. Tuossa ei siis ole ollenkaan glittereitä vaan pelkästään tasaista hohdetta? Kuulostaa kivalta - ja hinta olisi miellyttävämpi kuin Isadoran tuotteessa. Toivottavasti tuosta löytyy testeri Hennesistä, viimeksi H&M:ssä käydessäni näin tuon hyllyssä mutta testeriä en nähnyt. Olisi kiva testailla millainen tuo on, joskos vaikka tulisi hankittua.

eini

• Vieras
« Vastaus #234 : 20.05.07 - klo:21:15 »
Eli kyllä tulee tasaista hohdetta. Itse ostin omani Turun hennesistä ja siellä oli testeri, mutta taisin ostaa toiseksi viimeisen myytävän tuotteen ;DLaitan huomenna pelkästään tuota ja voin kommentoida huomenna lisää, mutta ensi kokeilulla minusta tuotteesta irtoaa väriä paremmin kuin Isadoran vastaavasta. Huomenna lisää kommentteja :)

Poissa Emiliaa

• HAIRahtanut
« Vastaus #235 : 21.05.07 - klo:11:29 »
Oi ihania uutisia! Menenkin huomenna Hennesiin katsomaan tuota vastaavaa puuteria kuin Isadoran. Hinta tosiaan houkuttelisi kovasti ja olen kyllä ollut aiemmin todella tyytyväinen Hennesin hohdetuotteisiin. Ovat tehneet voimakasta, tasaisen kaunista hohdetta. Tykkään :-*
Naisen tärkein tehtävä on pitää huolta vartalostaan
-Martina Aitolehti

Laure

• Vieras
« Vastaus #236 : 21.05.07 - klo:17:30 »
Mäkin innostuin tuosta hennesin aurinkopuuterista, jossa on 3 eri sävyä ja menin tänään Turun hennesille sitä etsimään. Kummastakaan hennesistä ei tuota enää löytynyt, toisessa oli testeri enää jäljellä. Täytyy toivoa, että niitä tulee lisää, testerin perusteella vaikutti tosi kivalta tuotteelta.

addaa

• Vieras
« Vastaus #237 : 21.05.07 - klo:18:44 »
Ostin tänään tuon H&M:n kolmiosaisen puuterin ja tämähän on vallan mainio! Hohdetta kerrankin niin ettei se ole hileistä vaan tuo tasaisen kuulauden!
Suosittelen.

Poissa Sway

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #238 : 21.05.07 - klo:19:33 »
Oi kun kiva kuulla että tuo hennesin hohdepuuteri on ollut hyvä ostos, nimittäin tilasin sen postimyynnin kautta viime viikolla :) Täällä päin kun ei Hennesillä oo kosmetiikkaa myynnissä, pöh...
Puuteri näytti ainakin Hennesin nettisivuilla tosi ihanalta ja kuulaalta, jotain tollasta oon harkinnut jo pitempään. Just ihana kesäihon korostukseen.  Eikä hinta tosiaan päätä huimaa, joten ei harmita jos on ihan hutiostos ;)
Kosmetiikkahörhö.

Paikalla Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #239 : 21.05.07 - klo:19:52 »
^Hennesin postimyynnistä saa muun muassa tuota, jos sattuu muuten olemaan tarvetta/halua tilailla sieltä. :)