Kirjoittaja Aihe: Aurinkopuuterit  (Luettu 121776 kertaa)

Poissa Hue

• Tukkaguru
Vs: Aurinkopuuterit
« Vastaus #240 : 21.05.07 - klo:19:53 »
^Hennesin postimyynnistä saa muun muassa tuota, jos sattuu muuten olemaan tarvetta/halua tilailla sieltä. :)

Tiedän, mutta mulla ei ole sinne ainakaan nyt mitään muuta tilattavaa. Tulisi aika kalliiksi tilata pelkkä aurinkopuuteri, kun postimaksut on aika kalliit.  :-\
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Rimmu

• Vieras
« Vastaus #241 : 21.05.07 - klo:20:00 »
Oooo,vaikuttaapa hyvältä tuo aurinkopuuteri!  Pakko mennä huomenna heti katselemaan josko löytyisi  ;)

Edit. Ostinpa tänään minäkin tuon 3 sävyisen aurinkopuuterin  :)

Laure, jos Turussa ei enää puutereita ole niin kannattaa käydä Myllyssä  ;)  Tänään 11 aikoihin ainakin vielä oli kivasti jäljellä. Innostuin eilen tuosta niin kovin että kun menin tänään 8 aikaan töihin, pidin tauon jo heti 10 aikaan ja kipaisin hennesiin tuon hakemaan :D

« Viimeksi muokattu: 05.06.07 - klo:14:01 kirjoittanut Kikka »

eini

• Vieras
« Vastaus #242 : 22.05.07 - klo:21:44 »
Heippa! kävin tänään Turun "vanhassa" Hennesissä ja sinne oli tullut noita lisää! Eli kannattaa mennä hakemaan ennen kuin viedään käsistä! ;D

Laure

• Vieras
« Vastaus #243 : 24.05.07 - klo:10:40 »
^ Täytyykin yrittää käväistä tänään hennesillä, en kyllä oikein ehtisi mutta kai se on pakko  ;D

Poissa Emiliaa

• HAIRahtanut
« Vastaus #244 : 25.05.07 - klo:14:46 »
Ostinpa minäkin tänään Hennesin kolmevärisen puuterin. Yllätyin sen koosta, sehän on aivan jättimäinen :D Vaikuttaa kyllä tosi kivalta tuotteelta, antaa aika voimakasta hohdetta, mikä tietysti minulle sopii hyvin ;) Hintaankin (5.90) olin oikein tyytyväinen :-*
Naisen tärkein tehtävä on pitää huolta vartalostaan
-Martina Aitolehti

Poissa Allegra

• Tukkaguru
« Vastaus #245 : 05.06.07 - klo:13:37 »
Mä kävin myös hakemassa tuon Hennesin 3 sävyisen aurinkopuuterin viime viikolla ja tosi tyytyväinen olen ollut. Hintaansa nähden loistotuote. Vaaleammat värit käyvät upeasti poskipäiden korostamiseen  :)

Koko tosin yllätti myös minut. Tosi suuri on verrattuna useimpiin vastaaviin tuotteisiin.

khia

• Vieras
« Vastaus #246 : 05.06.07 - klo:22:10 »
Yksi aurinkopuuteri (niistä monista ;D ) on juuri tuo Lumene ja mun mielestä sekin näyttää jotenkin tummalta. Ei niin tummalta kuin monet muut, mutta silti. Onkohan mulla vaan väärä "asenne" noihin aurinkopuutereihin, että miellän kaikki liian tummiksi ???

Tuo Lumene vaikuttaa tummalta varmaan siksi, kun se ei ole valoheijastava vaan täysin matta. Laitatko aurinkopuuteria vain nenänvarteen, otsan sivuihin ja poskiin? Koko kasvoille laitettuna useimmat näyttävät vaalealle iholla liian tummilta.  ;)

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #247 : 05.06.07 - klo:23:12 »
Yksi aurinkopuuteri (niistä monista ;D ) on juuri tuo Lumene ja mun mielestä sekin näyttää jotenkin tummalta. Ei niin tummalta kuin monet muut, mutta silti. Onkohan mulla vaan väärä "asenne" noihin aurinkopuutereihin, että miellän kaikki liian tummiksi ???

Tuo Lumene vaikuttaa tummalta varmaan siksi, kun se ei ole valoheijastava vaan täysin matta. Laitatko aurinkopuuteria vain nenänvarteen, otsan sivuihin ja poskiin? Koko kasvoille laitettuna useimmat näyttävät vaalealle iholla liian tummilta.  ;)

Tuo Lumenen mattainen aurinkopuuteri on yksi vaaleimmista semiselektiivisten sarjojen aurinkopuutereista, huomaa kädelle kokeiltaessa että väriä ei tulekaan paljon hienojakoisuuden vuoksi. Esim. IsaDoran aurinkopuutereissa on paljon enemmän pigmenttiä ja "jämähtävät" iholle helpommin.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

assta

• Vieras
« Vastaus #248 : 29.06.07 - klo:21:36 »
Lumenen aurinkopuuterista on ollu aika paljon juttua, niin tuli vain mieleen että siis puhutteko siitä isosta air-light terracotta -puuterista ( nimestä en oo ihan varma ) vai mistä?  ;D
Ja sitten että onko siinä jotain kiiltohippuja vai tuleeko enemmän sellasta tasaista hohdetta ?
Ainakin kun Isadoran aurinkopuuteria testasin niin siitä tuli kauheat hileet naamaan enkä todellakaan halua semmoista hiletuotetta :-[ Kun ensimmäistä aurinkopuuteria oon hankkimassa.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #249 : 29.06.07 - klo:21:40 »
^ Lumenen kesälookin aurinkopuutereista on eniten ollut juttua, varmaan sitä tarkoitat. Skin couture aurinkopuuteri siis, ja Hunaja-sävyä täällä on lähinnä taidettu hehkuttaa. Jos sitä tarkoitat, niin siitä löytyy todella rutkasti kokemuksia sekä tästä että Lumene-ketjusta. :)

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #250 : 29.06.07 - klo:22:49 »
^^ Täällä on hehkutettu noitapienempiä kausiaurinkopuutereita, joissa on kyllä todella reilusti helmiäistä, tai oikeastaan enemmän sellaista hohdetta. Tuo iso Terracotta on hieman vähemmän hohtava ja sitten vakkarivalikoimista löytyy ihan matta.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

assta

• Vieras
« Vastaus #251 : 30.06.07 - klo:20:02 »
Ok. Kiitos selvennyksistä  :)

edit
 Käväisin tänään ostamassa tuon Hunaja-sävyisen Lumenen. Tuntui että oisi saanu olla vielä enemmän sävyä (Mikä on kyllä erittäin kummaa, olen aina luullut että ihoni on tosi vaalea  ;D), mutta kuitenki tuli sellainen kaunis hehku naamalle. Se seuraava sävy tuntui sitten vähän kyllä liiankin ruskealta, ainakin kun testeriä kokeilin.
Mutta olen tyytyväinen ostokseeni, ainakin talvella tulee olemaan erittäin kovassa käytössä mulla.
« Viimeksi muokattu: 07.07.07 - klo:23:37 kirjoittanut AsstA »

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #252 : 12.08.07 - klo:14:28 »
Paljonko se Lumenen Hunaja-aurinkopuuteri maksaa?
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #253 : 12.08.07 - klo:14:33 »
Paljonko se Lumenen Hunaja-aurinkopuuteri maksaa?

Muistaakseni 11.00€ - 13.00€. Tosin sitä voi saada jostain alennuksestakin.  :)
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Heleena

• Tukkaguru
« Vastaus #254 : 19.08.07 - klo:13:49 »

Mulla on myös käytössä tuo Lumenen Hunaja-aurinkopuuteri. Kaikki täälläkin esitetyt ylisanat pitävät todella paikkansa tämän tuotteen kohdalla: sitä ei voi yksinkertaisesti käyttää liikaa, se tuo ihanaa hehkua ja sopii vaaleammallekin iholle. Minulla on myös Lumenen Terracotta-aurinkopuuteri ja sen kanssa pitää jo olla varovaisempi levityksen kanssa. Sävy on tummempi, joten sitä ei ihan huolettomasti meille vaaleille ainakaan voi nassuun levittää...
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!