Kirjoittaja Aihe: Aurinkopuuterit  (Luettu 121865 kertaa)

Poissa Kuutar

• Hiushörhö
Vs: Aurinkopuuterit
« Vastaus #255 : 30.12.07 - klo:15:10 »
Mä olen himoinnut pitkään giorgio armanin bronzeria, mutta mistäköhän sellaisen saisi tilattua?

Poissa Livia

• Tukkaguru
« Vastaus #256 : 07.01.08 - klo:21:16 »
Onko jollain merkillä aurinkopuuteria, joka olisi melko vaalea ja jossa olisi hohtoa/kimalletta? Tuonne YSL-ketjuun kerroin jokin aika sitten kokemuksiani YSL:n aurinkopuuterista, jossa on ihana kimallus. Mutta minusta se on liian tumma omalle iholleni. Ja koska tämä olisi eka aurinkopuuterini, niin en haluisi kovin voimakasta jälkeä heti aluksi. Lisäksi kun olen niin kalpea ja muutenkin kylmät sävyt sopivat paremmin, olen aina ajattelut etten hanki aurinkopuutereita, kun ne ovat kaikki niin ruskeasävyisiä. Nyt kun ajattelin tilata mansikkalasta, niin voisin samalla hommata jonkun kivan aurinkopuuterin.

aini

• Vieras
« Vastaus #257 : 07.01.08 - klo:21:54 »
Onko jollain merkillä aurinkopuuteria, joka olisi melko vaalea ja jossa olisi hohtoa/kimalletta? Tuonne YSL-ketjuun kerroin jokin aika sitten kokemuksiani YSL:n aurinkopuuterista, jossa on ihana kimallus. Mutta minusta se on liian tumma omalle iholleni. Ja koska tämä olisi eka aurinkopuuterini, niin en haluisi kovin voimakasta jälkeä heti aluksi. Lisäksi kun olen niin kalpea ja muutenkin kylmät sävyt sopivat paremmin, olen aina ajattelut etten hanki aurinkopuutereita, kun ne ovat kaikki niin ruskeasävyisiä. Nyt kun ajattelin tilata mansikkalasta, niin voisin samalla hommata jonkun kivan aurinkopuuterin.

mä olen myös tosi kalpea ja ostin stokkalta macin mineralize skinfinish naturalin (sävy medium dark). http://www.maccosmetics.com/templates/products/sp.tmpl?CATEGORY_ID=CATEGORY15108&PRODUCT_ID=PROD10342
mulle tää on ainakin sopinut tosi hyvin, käytän varjostamiseen. en näytä ainakaan omasta mielestä enää niin kalpealta. tässä on ehkä vähän kimallusta, mutta en mene kumminkaan ihan takuuseen. tätä ei kyllä taida olla strawberrynetissä..

Poissa elisaveta

• Tukkaguru
  • Bambi
« Vastaus #258 : 08.01.08 - klo:19:12 »
Ihanaa, sain uuden Snow bunnyn vanhan rikkoutuneen tilalle!  :-* Nyt on mun meikkiasiat taas kunnossa.

Ja muuten, tuli tässä samalla mieleeni että mainitsemani Too facedin Snow punny aurinko/hohdepuuteri on mainio vaaleasävyinen aurinkopuuteri ja sillä saa aikaan kasvoille aivan ihanan hohdon. Hohteet eivät ole varsinaista kimmalletta/glitterimäistä, vaan tuo taikoo kasvoille ihanan kauniin, heleän ja luonnollisen hehkun. Oliviaa:lle vinkkinä. :)
Vaaleat, pitkät, suhteellisen hyväkuntoiset hiukset.

The world belong to those, who believe in the beauty of their dreams...

Vain kesyt linnut kaipaavat, villit lentävät.

Poissa Livia

• Tukkaguru
« Vastaus #259 : 08.01.08 - klo:20:55 »
Elisaveta, onko tuo Snow Bunny tässä kuvassa ja näyttääkö luonnossakin tuolta? Vaikuttaa tosiaan kivalle, mutta onko tuo tosiaan aurinkopuuteri kun on vaan yksi raita tuota ruskeaa? :D Nuo vaaleat raidat on kyllä kivan näköisiä, uskon että sopisi minulle. Mistä olet ostanut/tilannut tuota? Lookfantasticista katsoin ja siellä oli vain Sun Bunny, olikohan sillä hintaa jotain 16 tai 20£.

Poissa Sway

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #260 : 08.01.08 - klo:21:10 »
En ole Elisaveta mutta juurikin tuo on Snow Bunny. On kyllä herkullisen näköinen ja luulenpa, että se tulee omaankin meikkipussiini päätymään jossain vaiheessa ;) HQHairista löytyy Snow Bunnya, hinta taisi olla 23e kieppeillä.
Kosmetiikkahörhö.

Poissa elisaveta

• Tukkaguru
  • Bambi
« Vastaus #261 : 08.01.08 - klo:21:56 »
Kuten sway olikin jo infonnut niin Oliviaa postaamasi paletti on juuri Snow bunny. Älä anna noiden aurinkopuuteriksi hieman hassunväristen sävyraitojen hämätä, Snow bunny toimii ainakin miun vaalealla ihollani mainiosti juuri aurinkopuuteritarkoituksessa. Paletti muuntautuu hyvin eri vuodenaikoihin: kesällä voit sipaista hieman enemmän väriä tummasta raidasta, talvisin taas käyttää Snow bunnyn vaaleampia sävyjä. Snow bunny tuo iholle ihanasti hohtoa ja saa ihon näyttämään terveen hehkuvalta. Lisäksi paletti on erittäin monikäyttöinen, vaaleaa sävyä voi esim. käyttää korostussävynä kulmaluulla, pinkihtävää shimmerinä poskipäillä jne. jne. Mielikuvitusta käyttämällä tuolla saa erilaisia lookkeja tehtyä. :)

Ja tosiaan, omanikin olen hankkinut juuri swayn mainitsemasta brittiläisestä Hqhair-nettikaupasta. Sieltä saa muuten kaikkea muutakin kivaa... :)

Poissa Livia

• Tukkaguru
« Vastaus #262 : 08.01.08 - klo:23:12 »
Hirveästi alkoi haluttaan tuota Snow Bunnya, älkää pliis enää kehuko sitä :P Aurinkopuuterin joka tapauksessa haluan, näytti jotenkin ihan erille, mutta silti hyvälle, kun tuota äidin YSL:n aurinkopuuteria kokeilin (tosin se oli liian tumma, sai varoa kun levitti ettei tullut ruskeaa länttiä poskelle). Mulla kun on kokemusta vain pinkeistä ja kanervan värisistä poskipunista, niin aurinkopuuteri toi sellaista kivaa (vaihteeksi) lämmintä hehkua kasvoille :) Mutta minusta kaikki selektiiviset ja markettien puuterit on niin tummia. Katselin Kicksissä yhtä IsaDoran ruskeaa poskipunaa, että voisikohan sitä käyttää aurinkopuuterina. Voisi ehkä kysyä myyjältä, onko se tosiaan poskipuna kun oli niin ruskea. Hohtoakin löytyi.

Poissa elisaveta

• Tukkaguru
  • Bambi
« Vastaus #263 : 08.01.08 - klo:23:36 »
Polina, itseasiassa sun innoittamana mie hankinkin alunperin tuon. :) Ja ei ole kyllä kaduttanut hetkeäkään!

Ja Hq:ssa on myös ainakin tummempaa versiota nimellä "sun bunny". Tosin tuota en itse omista (vaikka kerran olikin lähellä etten hankkinut), joten en osaa nyt kyllä kertoa omakohtaisia kokemuksia tuosta. MUA:sta varmaan löytynee juttua tuosta Sun bunnystakin. :)

Poissa Livia

• Tukkaguru
« Vastaus #264 : 22.01.08 - klo:21:16 »
Erinäisten käsien kautta olen saanut itselleni Snow Bunnyn ja en edes muista, koska olisin viimeksi ollut yhtä iloinen jostain kosmetiikasta :D Tämä on kyllä aivan älyttömän ihana, aivan superlatiivinen tuote. Tuli niin kaunis hohto poskille eikä ollenkaan poskipunamainen, muttei mitään ruskeaa länttiäkään. Enemmänkin sellainen kultainen jälki. I'm in love :-* Piti ottaa kameralla sivuprofiilikuva poskesta, että saa ihastella (orastava meikkifriikkeyskö) ;D

Poissa elisaveta

• Tukkaguru
  • Bambi
« Vastaus #265 : 22.01.08 - klo:21:33 »
Olipas piristävää lukea oliviaa:n kokemuksia Snow bunnysta, ja tervetuloa siihen rakastuneiden kerhoon! :D Kuten oonkin jo aika selkeesti kertonut niin itsekkin olen menettänyt täydellisesti sydämmeni tuonne ihanuudelle, on munkin viime vuoden parhaita kosmislöytöjä epäilemättä. Meillä suhde Snow bunnyn kanssa on jo hieman tosin arkistunut, mutta muistan millasta oli huumautua siihen silloin kun sen eka kertaa sain käsiini joten tuo oliviaan tunne on tuttu. :)

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #266 : 22.01.08 - klo:21:56 »
^ Mulle ei oikeastaan ole vieläkään selvinnyt, että mikä Snow Bunnyn syvin tarkoitus on? :) Siis onko se enemmänkin korostustuote vai aurinkopuuteri? Minkälaista jälkeä tarkalleen tekee kasvoille?

Sopiiko ainoastaan lämpimän sävyiselle iholle? Mulla on viileä, mutta aika lähellä neutraalia oleva ihon sävy. Mulle kyllä sopii Lumenen viime kesän kesälookin Hunaja aurinkopuuteri, joka sekin on melko lämmin. Haluaisin vaan sellaisen hiukan päivettyneen näköisen lookin (eli periaatteessa ei erotu kasvoilta, mutta tuo sellaista elävyyttä).
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Livia

• Tukkaguru
« Vastaus #267 : 22.01.08 - klo:22:34 »
^ Laitan tämän friikin kuvan nyt tänne, yhteisen hyvän vuoksi. :D Mullahan on viileä iho, mutta tuota Snow bunnya tupsahti vähän liikaa ku innoissani heiluin siveltimen kanssa. Vähempiki varmaan riittäis :D Ja tuo punainen jälki on joko omaa innostustani tai vanhaa poskipunaa. ::) Mutta kylläpä tuosta jonkun käsityksen saa. Ja minusta kyllä sopii mulle hyvin, kunhan laittaa hieman vähemmän.

« Viimeksi muokattu: 22.01.08 - klo:22:50 kirjoittanut oliviaa »

Poissa Roksane

• HAIRahtanut
« Vastaus #268 : 22.01.08 - klo:22:47 »
Näyttää kyllä tosi kauniilta kultaiselta tasaiselta hohteelta. Hileinen näyttäisi olevan, mutta tarpeeksi hienojakoinen, että lopputulos on siisti ja hienostunut!
« Viimeksi muokattu: 22.01.08 - klo:23:00 kirjoittanut Kikka »

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #269 : 22.01.08 - klo:22:53 »
^^ Toihan voisi sopia mun tarkoitukseeni tosi hyvin. Tuolla saa varmaan juuri sellaista ihan hentoa jälkeä ja hiukan päivettynyttä lookkia, ettei kasvot näytä kevään tullessa ihan kuolleilta (mitään överiksi mennyttä aurinkopuuteri tekorusketusta en kiitos kaipaa). Täytyy laittaa mietintämyssyyn ja jos parempaa ei satu tulemaan vastaan, niin eiköhän Snow Bunny mene ostoslistalle.
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.