Kirjoittaja Aihe: Aurinkopuuterit  (Luettu 121767 kertaa)

Poissa elisaveta

• Tukkaguru
  • Bambi
Vs: Aurinkopuuterit
« Vastaus #270 : 22.01.08 - klo:22:54 »
Munkin mielestä Snow bunny toimii myös viileänvaalean sävyisellä iholla mainiosti. Se onkin ainakin mulla sellasessa talviaurinkopuuterikäytössä, kesäisin käytän luultavasti eri tuotetta varsinaisena aurinkopuuterina. Vaikka Sbow bunnyä saatan kesälläkin hipaista antamaan hohtoa. Musta tuota ei voi luokitella selkeästi mihinkään ryhmään. Snow bunny on vähän niinkuin sellanen monitoimituote: se on vaalealle ihosävylle hyvin matssava aurinkopuuteri, joka toimii myös ihanasti hohdetuotteena ja jota voi käyttää perjaatteessa myös poskipunanakin. :D Eniten rakastan sitä kuinka se saa ihon hohtamaan kauniisti ja tekee ihon ihanan kuulaan näköiseksi. Ja koska mie itse inhoan sitä jos tuote on kovin glitterinen, tuo Snow bunnyn antama hienostunut hohde on juuri sitä mitä mie toivoinkin tuotteelta. :)
Vaaleat, pitkät, suhteellisen hyväkuntoiset hiukset.

The world belong to those, who believe in the beauty of their dreams...

Vain kesyt linnut kaipaavat, villit lentävät.

Poissa Livia

• Tukkaguru
« Vastaus #271 : 22.01.08 - klo:22:58 »
Ja koska nuo vaaleammat sävyt eli vaaleapunainen ja beige ovat vierekkäin, niin niitähän voi käyttää pelkkään korostukseenki. En kyllä missään nimessä haluaisi enää tummempaa jälkeä aurinkopuuterista, tällä tuli just täydellisen vaalea lopputulos, muttei kuitenkaan niin vaalea, ettei näkyisi mihinkään. Ja tuo hohto on älyttömän kaunis, ei mikään discopalloefekti vaan tosiaan hienostunut. Ihanaa kun aamulla saa laittaa tuota taas :D

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #272 : 23.01.08 - klo:16:30 »
Minunkin täytyy nyt ilmaista ihastukseni tuohon Snow bunnyyn, olen sitä täällä teiltä pihtaillut. ;D Oliviaan kuvasta saa todella hyvän käsityksen, oikeasti se näyttää poskilla ihan täsmälleen samalta! Tuota tosiaan helposti tupsahtaa liikaa, kun koostumus on sen verran pehmoista. Hileitä tuossa ei ole, vaan todella pehmeää ja hienostunutta hohtoa, joka näyttää persikkaisen kultaiselta.

Aurinkopuuterina minulla tuo ei ainakaan mene, mutta aurinkopuuterin funktio ei ole vielä ehkä ihan selvinnyt minulle, tai en ainakaan koe juuri sellaista tarvitsevani. Ei tuota voi luokitella myöskään yksistään hohtotuotteeksi tai poskipunaksi. Tuo on vähän noita kaikkia.

Tällä hetkellä minulla ei Snow bunnya ole ollenkaan, koska se elisavetan kierrättämä rikkinäinen versio kulkeutui nyt oliviaalle. ;D Minulle on tulossa Snow bunny ja Beach bunny, ihan ehjinä. :D Toivottavasti pian.

edit. Viceversa, kerron kyllä kokemuksia. :)
« Viimeksi muokattu: 23.01.08 - klo:20:58 kirjoittanut Magia »

Poissa hampiainen

• Tukkaguru
« Vastaus #273 : 23.01.08 - klo:16:41 »
Onpa ihquisen näköistä tuo Snowbunny. Joku myi syksyllä Huutiksessa suht halvalla käyttämätöntä Snowbunnya, miksiköhän en ostanut? ???

Tällä hetkellä mulla on vähän aurinkopuuteri-innostus lopahtanut, tällä hetkellä hamsteroin poskipunia. ;) Mulla on Isadoran aurinkopuuteri ja on se nyt ihan ok, ei mikään erikoinen.

Poissa viceversa

• Tukkaguru
« Vastaus #274 : 23.01.08 - klo:20:54 »
^^ Magia, kerrothan sitten kokemuksia tuosta Beach Bunnysta kun sen saat!
Kiinnostaa erityisesti, onko kovin hileinen vai hohtava, millainen sävy kun sutaisee kaikista raidoista jne.
"One snap of my fingers and I can raise hemlines so high the whole world’s your gynaecologist."

Donatella Versace

iHerb -5 $:QUN674

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #275 : 25.01.08 - klo:17:07 »
Useampi pyysi kokemuksia tuosta Too Facedin Beach bunnysta. Tänään se ja Snow bunny löytyivät postilaatikostani, ja I'm in love! Kaikista raidoista sipaisemalla jälki on melko tummaa, vähän pronssin hohtoista. Tämä on tosiaan enemmän aurinkopuuteri, ei niin monikäyttöinen kuin SB. Kahta vaaleaa sipaisemalla saa kyllä kermaisen kultaista hohtoakin, silloin ei ole tummaa. :)

Blogiini laitoin molemmista kuvan, ja myös vähän lisää selityksiä. http://mmagia.vuodatus.net/blog/1077023

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #276 : 25.01.08 - klo:17:44 »
^ Jos hommaat, niin en voi olla suosittelematta Ebayn plppm-myyjää. ;D Mielettömän nopeasti tuli, viikossa. Hyvät hinnatkin.

Poissa Sylvia

• HAIRahtanut
« Vastaus #277 : 25.01.08 - klo:18:36 »
Tulkaa nyt joku haukkumaan tuo Snow Bunny ihan huonoksi, ettei tarvitse alkaa sitäkin tilaamaan! Olen ostanut muutaman viikon sisään jo monta aika vastaavaa tuotetta ja pari on vielä matkalla ja nyt alkaa tuntua siltä, että tuokin on ihan pakko saada. :-[
1c M ii

Poissa viceversa

• Tukkaguru
« Vastaus #278 : 25.01.08 - klo:18:38 »
Kiitos Magialle kokemuksista. Tuo Beach Bunny näyttää NIIN herkulta, pakko se on jossain vaiheessa ostaa!

(Jos joku on valmis tilaamaan jostain kaksi ja diilaamaan tälle luottokortittomalle (tai Sammon Electronittomalle) yhden, olisi todella kiva juttu! ;))
"One snap of my fingers and I can raise hemlines so high the whole world’s your gynaecologist."

Donatella Versace

iHerb -5 $:QUN674

Poissa Lyx

• Tukkaguru
« Vastaus #279 : 25.01.08 - klo:21:18 »
Voi ei!!! Nuo Lumi- ja Rantapuput ovat kertakaikkiaan niin ihanan näköiset että en saa sielulleni rauhaa ennen kuin omistan jommankumman tai molemmat... ::)

Olisikohan jollain laittaa kuvaa millaista jälkeä tuolla Beach Bunnylla saa aikaan...? Onko se kovin tumma?

Poissa elisaveta

• Tukkaguru
  • Bambi
« Vastaus #280 : 26.01.08 - klo:15:53 »
Beachbunnykin on pakko saada viimeistään kesäksi! Ihanalta vaikuttaa tuokin.   :-* Tää menee vähän OT, mut näin viimeyönä unta että Too Facedilta tuli uutuus May bunny, joka oli sellanen keväisin pinkihtävä versio nuista :D

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #281 : 26.01.08 - klo:15:58 »
^ Voi piip, luin huolimattomasti, että tuo on oikeasti tulossa ja meinasin jo Ebaysta lähteä etsimään. ;D Snow bunny on kyllä paljon kivempi kuin Beach bunny, joten hillitkää himojanne vähän.

Poissa elisaveta

• Tukkaguru
  • Bambi
« Vastaus #282 : 26.01.08 - klo:16:07 »
Hheh, ei nyt sentäns. :D Vaikka eihän sitä tiedä jos tää vaikka oli joku enneuni... Mua himottaa ensi kesäksi myös tämä aika suunnattomasti, saattaa mennä joka tuon rantapupun ohi ostoslistalla:
http://www.escentual.com/guerlain/terracotta/guerlain_terra050.html

Näistä molemmat versiot, sekä Blondes että Brunettes vaikuttavat lupaavilta. Sekä ovat kyllä Guerlainin tyyliin tosi kauniin näköisiäkin. Pitää vaan lukea näistä vielä jostain enemmän kommentteja. Omistaako juureksista kukaan kumpaakaan näistä ihanuuksista?

Poissa Miltonia

• HAIRahtanut
« Vastaus #283 : 26.01.08 - klo:16:12 »
Hheh, ei nyt sentäns. :D Vaikka eihän sitä tiedä jos tää vaikka oli joku enneuni... Mua himottaa ensi kesäksi myös tämä aika suunnattomasti, saattaa mennä joka tuon rantapupun ohi ostoslistalla:
http://www.escentual.com/guerlain/terracotta/guerlain_terra050.html

Näistä molemmat versiot, sekä Blondes että Brunettes vaikuttavat lupaavilta. Sekä ovat kyllä Guerlainin tyyliin tosi kauniin näköisiäkin. Pitää vaan lukea näistä vielä jostain enemmän kommentteja. Omistaako juureksista kukaan kumpaakaan näistä ihanuuksista?

Ilmoittaudun. Omistan tuon vaaleamman.  :-* :-* :-*

Poissa elisaveta

• Tukkaguru
  • Bambi
« Vastaus #284 : 26.01.08 - klo:16:18 »
Miltonia, tarkempia kokemuksia pliis? Vissiin nista kolmesta hymiöstä voi ainakin jotakin jo päätelläkkin. Kannaako tuo hankkia, onko yhtä ihana käytössä kuin miltä näyttää pakkauksessa? :)