Miltonia, tarkempia kokemuksia pliis? Vissiin nista kolmesta hymiöstä voi ainakin jotakin jo päätelläkkin. Kannaako tuo hankkia, onko yhtä ihana käytössä kuin miltä näyttää pakkauksessa? 
Terracotta light 01 Blondes Ei minulla paljoa ole lisättävää edellisiin. Tämä on omistamistani aurinkopuutereista tällä hetkellä vaalein sävy. Tätä voi jopa käyttää talvella. Kokeilin juuri eilen.Käteeni sipaistuna on kyllä aika kimalteleva poskillani en sitä kyllä niinkään huomaa.
Tan Booster 01 Light Tämän rasia on aivan ihana, kaunein näistä. Puuteri oli ostettaessa samettipussukassa ja mukana tuli pitkulainen sivellin. Sivellin on muuten ihan hyvä! Tämän puuterin piti olla jotenkin innovatiivinen uutuus joka ruskettaa ihoa. Siis miten? Minulla on yhtä tyhjän kanssa. Ainoastaan sopivan värinen aurinkopuuteri. Vai enkö osaa käyttää tätä. Alla yleensä on meikkivoide, ehkä tämä vaatisi paljaan ihon allensa toimiakseen. Onkohan muilla juureksilla tätä?
Perinteiset Terracottat Löytyy sävyissä 1 sekä 2. Ykkönen on minulle parempi sävy kakkonen yleensä liian tumma. Näissä on hentoinen kimallus. Selvästi vähemmän kuin Blondesissa. Ykkönen on tummuudeltaan aika samoissa kuin Blondes. Tämä väri vertaus siis hehkulampunvalossa illalla.
Terracotta Blush &Sun 02 Sun kissed Poskari, joka oli myös samettipussukassa ja mukana tuli pienehkö (miulle liian pieni) sivellin. Tästä löytyy kimalletta runsaasti, aika tummaa mutta poskilla kivannäköinen. Tämäfreesaa esim. tan boosterin, tuo kivan hehkun poskiin. Varmaan myös perinteisen seurana hyvä.
Winter Glow Tämä oli ehdoton suosikkini. Myös ensimmäinen Guerlanin tuote ikinä. Muistikuvani mukaan vaalein näistä mitä minulta löytyy. Harmi vain, se tipahti lattialle ja se oli siinä sit. Olen myös tipauttanut yhden perinteisen jonka tilalle piti heti ostaa uusi. Googlettamalla löysin että winter glowta olisi taas tulossa markkinoille, jos tulee niin tilaan sen vaikka millä hinnalla

. Winter glow oli siis kausituote muutaman vuoden takaa.
Terracotta Duo matt shine nro 2 dune et miel highlighter kasvoille, silmille ja huulille. Sisältää kahta väriä, joista toinen reilusti kiiltävä ja toinen matta. Rasiassa voidemainen. Vaaleat sävyt. Jostain syystä jäänyt käyttämättä
Minäkö Guerlain fani ?? Miten niin?