Kirjoittaja Aihe: Aurinkopuuterit  (Luettu 121765 kertaa)

Poissa Miltonia

• HAIRahtanut
Vs: Aurinkopuuterit
« Vastaus #285 : 26.01.08 - klo:16:27 »
Minulla on/on ollut yhteensä kuusi erilaista Guerlanin terracotta aurinkopuuteria. Tuo on yksi niistä. Nyt on hiukan kiirus, vieraita tulossa, mutta lupaan palata asiaan  :-[
Kyl se vaan on NAMI  :-* :-* :-*

Poissa elisaveta

• Tukkaguru
  • Bambi
« Vastaus #286 : 26.01.08 - klo:17:45 »
Juuu Miltonia, vastaile sitten kun siulla on aikaa. :) Ja mullakin on Guerlainilta tosin vain yksi Terracotta aurinkopuuteri ja se on tän hetken suosikkini. Mutta myös mut Guerlainin aurinkopuutereista kiinnostavat suuresti, olen iskenyt silmäni juuri noihin Blondes ja Brunettes aurinkopuutereihin. Joten kaikilta muiltakin kokemuksia noista otetaan mielellään vastaan ja odottelen mielenkinnolla Miltonian vastausta. :)
Vaaleat, pitkät, suhteellisen hyväkuntoiset hiukset.

The world belong to those, who believe in the beauty of their dreams...

Vain kesyt linnut kaipaavat, villit lentävät.

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #287 : 26.01.08 - klo:17:51 »
Minulla on myös tuo Blondes ja tykkään erittäin paljon, tulee nätti hohde muttei mitään isoa hileglittervaikutelmaa, enemmän näkyy se hohde kun valo osuu. Luulisin että sopis elisaveta sulle, ollaan aika saman värisiä.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #288 : 26.01.08 - klo:20:27 »
Minullakin on tuo Guerlainin aurinkopuuteri sävyssä Blondes. Tuolla saa nätisti sävyä kasvoille, mutta ei ole liian tumma tällaiselle kalpeanaamalle. Hyvin vaalea ja kevyt sävy tulee tuon avulla. Tuossa on jonkin verran pientä kimalletta, mutta ei kuitenkaan mitään selvästi erottuvaa glitteriä. Jos sulle elisaveta on Guerlainin Meteorites puuterikuulat sävyssä Mythic tuttu tuote, niin tuossa Blondesissa on samanlainen hohde: tietyssä valossa näkyy pienen pieniä hippuja mutta kasvoilta nuo eivät mitenkään erityisesti kuitenkaan erotu, normaali sisävalaistuksessa tai hämärässä eivät ollenkaan. Noiden pienen pienten hippujen lisäksi tuo puuteri tuntuu hohtelevan kokonaisuudessaan nätisti kun valo osuu siihen. Tosi kiva tuote! :)
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa elisaveta

• Tukkaguru
  • Bambi
« Vastaus #289 : 26.01.08 - klo:21:11 »
Oij, miun ehdottomiin suosikkituotteisiin kuuluu kaikki Guerlainin Meteoritesit! Ja Mythicin kanssa omistan kyllä. Joten tuo Blondes kuulostaa kyllä nyt liian houkuttelevalta!  :-* Uskoisin että tällä hetkellä Blondes olisi juuri passeli sävy, mutta kesän tullessa yleensä rusketun sen verran että Brunettes olisi silloin varmaan sopivampi nuista kahdesta. Hyvä syy hankkia molemmat :D
Vaaleat, pitkät, suhteellisen hyväkuntoiset hiukset.

The world belong to those, who believe in the beauty of their dreams...

Vain kesyt linnut kaipaavat, villit lentävät.

Ninna

• Vieras
« Vastaus #290 : 27.01.08 - klo:08:18 »
No voihan.. mietin pitkään tilaisinko Guerlainin brunettesin vai Chanelin aurinkopuuterin, mutta päädyin sitten jälkimmäiseen. Toivottavasti sekin osoittautuu hyväksi. Himotti tosiaan enemmän ulkonäöltään tuo Guerlainin ja kaveri yllyttikin hankimaan molemmat, kyllä teki vaikeaa pitää pintansa :D onko kellään Chanelin aurinkopuutereista kokemusta?

Poissa Roksane

• HAIRahtanut
« Vastaus #291 : 27.01.08 - klo:18:53 »
Omistan myös Guerlainin Terracotta Light -aurinkopuuterin, sen vaaleamman (Blondes). Omasta mielestäni se on kyllä selkeästi hileistä ennemmin kuin tasaista hohtoa. Noista värilänteistä yksi on sellaista hileistä, muut siistimmin ja nätimmin hohtavaa (näkyy vain valoa vasten oikeastaan). Mutta sitä yhtä hileistä väriä luonnollisesti leviää kyllä ympäri naamaa. Mutta kuten jo varmaan moneen kertaan havaittua, eri ihmisillä on eri käsityksensä, mikä on (liian) hileistä.

Tuo Blondes on myös yllättävän vaalea, passeli oikeasti vaaleaihoisille. Minulle ehkä pikkusen liian vaalea.

Poissa Miltonia

• HAIRahtanut
« Vastaus #292 : 27.01.08 - klo:20:03 »
Miltonia, tarkempia kokemuksia pliis? Vissiin nista kolmesta hymiöstä voi ainakin jotakin jo päätelläkkin. Kannaako tuo hankkia, onko yhtä ihana käytössä kuin miltä näyttää pakkauksessa? :)

Terracotta light 01 Blondes Ei minulla paljoa ole lisättävää edellisiin. Tämä on omistamistani aurinkopuutereista tällä hetkellä vaalein sävy. Tätä voi jopa käyttää talvella. Kokeilin juuri eilen.Käteeni sipaistuna on kyllä aika kimalteleva poskillani en sitä kyllä niinkään huomaa.

Tan Booster 01 Light Tämän rasia on aivan ihana, kaunein näistä. Puuteri oli ostettaessa samettipussukassa ja mukana tuli pitkulainen sivellin. Sivellin on muuten ihan hyvä! Tämän puuterin piti olla jotenkin innovatiivinen uutuus joka ruskettaa ihoa. Siis miten? Minulla on yhtä tyhjän kanssa. Ainoastaan sopivan värinen aurinkopuuteri. Vai enkö osaa käyttää tätä. Alla yleensä on meikkivoide, ehkä tämä vaatisi paljaan ihon allensa toimiakseen. Onkohan muilla juureksilla tätä?

Perinteiset Terracottat Löytyy sävyissä 1 sekä 2. Ykkönen on minulle parempi sävy kakkonen yleensä liian tumma. Näissä on hentoinen kimallus. Selvästi vähemmän kuin Blondesissa. Ykkönen on tummuudeltaan aika samoissa kuin Blondes. Tämä väri vertaus siis hehkulampunvalossa illalla.

Terracotta Blush &Sun 02 Sun kissed Poskari, joka oli myös samettipussukassa ja mukana tuli pienehkö (miulle liian pieni) sivellin. Tästä löytyy kimalletta runsaasti, aika tummaa mutta poskilla kivannäköinen. Tämäfreesaa esim. tan boosterin, tuo kivan hehkun poskiin. Varmaan myös perinteisen seurana hyvä.

Winter Glow Tämä oli ehdoton suosikkini. Myös ensimmäinen Guerlanin tuote ikinä. Muistikuvani mukaan vaalein näistä mitä minulta löytyy. Harmi vain, se tipahti lattialle ja se oli siinä sit. Olen myös tipauttanut yhden perinteisen jonka tilalle piti heti ostaa uusi. Googlettamalla löysin että winter glowta olisi taas tulossa markkinoille, jos tulee niin tilaan sen vaikka millä hinnalla  :P. Winter glow oli siis kausituote muutaman vuoden takaa.

Terracotta Duo matt shine nro 2 dune et miel highlighter kasvoille, silmille ja huulille. Sisältää kahta väriä, joista toinen reilusti kiiltävä ja toinen matta. Rasiassa voidemainen. Vaaleat sävyt. Jostain syystä jäänyt käyttämättä  :o

Minäkö Guerlain fani ?? Miten niin?
« Viimeksi muokattu: 29.01.08 - klo:10:08 kirjoittanut Miltonia »

Poissa Iiris

• Tukkaguru
« Vastaus #293 : 02.02.08 - klo:11:31 »
Päädyin itse ostamaan sitten lopulta tuon L'Oréalin duon.
- - - 
Tuossa on kyllä hohdetta. Otin sen vaaleimman sävyn, jonka vaaleampaa osiota voi varmasti käyttää hyvin talvellakin. Eli oli hyvä ostos. :)

Pakko tuolla siteeraamaan tätä omaa vanhaa viestiäni. Vaikka muuten tulee käytettyä lähinnä selektiivistä kosmetiikkaa, niin tämä L'Oréalin aurinkopuuteri on ollut tosi hyvä. Ollut mulla jokapäiväisessä käytössä viime keväästä saakka. Näin talvisaikaan tuo toimi juuri kuten toivoinkin, eli käyttää enemmän sitä vaaleaa sävyä.
Ja vaikka olen päivittäin käyttänyt, ei ole kulunut edes puolet rasiasta!
Suosittelen edelleen. :)
# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #294 : 09.02.08 - klo:15:42 »
Millaisia kokemuksia teillä on MUS:in arskapuutereista? Entä Diorin?

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #295 : 09.02.08 - klo:23:51 »
^Diorista (yllätys, yllätys) tykkään kovasti. 4 sävyä ihan vaaleasta aika ruskeaan, kaikissa sävyissä hohdetta. Hienojakoinen laatu. Diorilta on myöhemmin keväällä tulossa matta-aurinkopuuterit.

edit. En muista ulkoa koska ne tulee mutta voin huomenna tarkistaa.
« Viimeksi muokattu: 10.02.08 - klo:13:03 kirjoittanut SuperHotFemale »

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #296 : 10.02.08 - klo:12:59 »
^Mattaa olenkin etsinyt, kun varjostuksiin tarvisin jonkun uuden tuotteen. Eli onneksi en ehtinyt vielä ostamaan, niin voin ensin katsastaa myös uudet Diorit. Mitenkähän pitkään tässä täytyy vielä odotella?  ;D

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #297 : 11.02.08 - klo:22:21 »
Diorin matta-aurinkopuuterit pitäisi tulla myyntiin 15.3. :)

Poissa Helleka

• HAIRahtanut
« Vastaus #298 : 11.02.08 - klo:22:53 »
Mulla on kanssa varjostustuote, eli Bare Mineralsin Warmth, loppumassa ja uusi aurinkopuuteri pitäisi ostaa tilalle. Ajattelin mahdollisesti sijoittaa WetnWild:in aurinkopuuteriin. Muistan Elke von Freudenbergin kehuneen blogissaan tuotetta todella hyväksi, on siis täysin matta ja levittyy hyvin. Blogissa taisi vielä olla ohjeet sopivasta siveltimestä ja siitä, miten levittää mineraalimeikin kanssa eli tuotetta laitettiin mineraalien alle.

Yritin merkin omilta sivuilta tutkailla mikä olisi paras sävy:
http://www.wnwbeauty.com/cosmetics/face/blushandbronzer/bronzzer-compact.cfm
Nyt jahkailen joko Bali Bronzen tai Acapulco Glown välillä. Vai pitäisiköhän sen sittenkin olla Light/Medium? Princess ainakin kehui jossain viestissään WetnWild:in "vaaleampaa sävyä" ja mahtaisiko se olla juuri tuo Light/Medium? Mielipiteitä?
"I think I am, therefore, I am. I think."

Poissa princess

• HAIRahtanut
« Vastaus #299 : 17.02.08 - klo:14:16 »
Oh sorry, nyt vasta huomasin. :) En muista tuon vaaleamman sävyn nimeä, mutta itse oon nähnyt vain kahta sävyä Sokoksissa myynnissä! Pitäisiköhän ostaa itsekin tuo vaaleampi, tuntuu, että normi arskapuuterit (Isadoran jätti esim) ovat liian tummia ja esim. Snow Bunny on liian hohtava... Ei ole ainakaa kallis, 3,90 e.
Katsoin tuota laittamaasi linkkiä ja itse oon nähnyt noita Suomessa vain sellasia isoina, pyöreinä pakkauksina, nuo neliöt ovat sitten olleet poskipunia.
Edit. voi vitsi kuinka nätti tuo Acapulco Glow on! Miksi täältä ei saa noita.. Voisikohan jostain verkkokaupasta tilata, Ebayta en halua käyttää...
I bruise easily, so be gentle when you handle me
There's a mark in me, like a love heart, carved on a tree