Kirjoittaja Aihe: Aurinkopuuterit  (Luettu 117615 kertaa)

Poissa Jamaica

• HAIRahtanut
Vs: Aurinkopuuterit
« Vastaus #30 : 20.03.06 - klo:12:45 »
Muistaakseni Make Up Storen aurinkopuutereista löytyy useampia sävyjä. Itselläni tummuus keskiastetta. Eli varmasti myös vaaleammille löytyy sävyvaihtoehtoja!

Liisukka

• Vieras
« Vastaus #31 : 20.03.06 - klo:13:36 »
Mua kiinnostaisi, jos joku viileä ja vaalea on löytänyt sopivan aurinkopuuterisävyn. Ne tuntuvat olevan aina lämpimän ruskeita, ja sellainen ei vain sovi mulle.

Poissa iines

• HAIRahtanut
« Vastaus #32 : 20.03.06 - klo:14:43 »
Minulta löytyy Clarinsin duoaurinkopuuterin vaalein sävy ja laitan tuosta vaaleampaa sävyä  niin superkevyesti (ehkä liiankin) että tuskinpa liian tummalta näyttää.  Nyt olisikin ihana alkaa käyttämään aurinkopuuteria pienen tauon jälkeen.. Mitenkäs muuten, laitatteko aurinkopuuterin lisäksi myös tavallista poskipunaa? Itselläni meinaa usein olla vain jompikumpi, ihan jo aamukiireen vuoksi. Sitten kuitenkin tuntuu, että jotain puuttuu jos ei ole poskipunaa.
1aFii. Puolipitkä vaaleaksi raidoitettu.

Ella

• Vieras
« Vastaus #33 : 20.03.06 - klo:15:14 »
Aion odotella tuonne toukokuulle aurinkopuuterin hankinnassa, silloin pitäisi tulla kauppoihin IsaDoran hieno valtavan kokoinen terrakottapuuteri. Todella kätevän näköinen paketti ja varmasti riittää koko kesäksi ja siitä eteenpäin. Vielä ei löytynyt ainakaan paikallisista valikoimista, ehkä jossain jo on tarjolla.

Itse levitän aurinkopuuterin ja sen jälkeen poskipunaa hieman poskipäille. Eli molemmat käytössä ainakin ajankäytön salliessa.

Poissa Emmi

• Hiushörhö
« Vastaus #34 : 20.03.06 - klo:15:53 »
Mä olen ollut tyytyväinen Lumenen "kivipuuterimaiseen" aurinkopuuteriin. En itse tykkää hileistä, joten täysin matta puuteri miellyttää. Olen kyllä vaaleaihoinen, mutten ole itse kokenut ko. puuteria liian tummaksi. Ehkä riippuu ihon sävystä?  ??? Laitan aurinkopuuteria kyllä kevyesti. Toisinaan käytän arskapuuterin kanssa myös poskipunaa niin, että varjostan aurinkopuuterilla poskiluun alapuolelta ja poskiluulle levitän poskipunaa.

Liisukka

• Vieras
« Vastaus #35 : 20.03.06 - klo:16:47 »
Jatkan vielä tuosta viileälle iholle sopivasta aurinkopuuterista: Makeup Alleyssa kehuttiin Estee Lauderin Bronze Goddess Soft Matte Bronzerin sopivan hyvin viileälle iholle.

Löytyykö keneltäkään kokemuksia?
« Viimeksi muokattu: 20.03.06 - klo:16:49 kirjoittanut Liisukka »

Poissa calypso

• Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470
    • Haista Ite!
« Vastaus #36 : 20.03.06 - klo:17:00 »
Minäkin etsiskelen viileälle iholle sopivaa aurinkopuuteria ja seuraavaksi aion kokeilla Oriflamen aurinkopuuterikuulia. Niitä on kaksi sävyä, lämpimät ja viileät kuulat. Sehän noissa kuulissa on tietysti hankalaa ettei oikein viitsisi käsilaukussa kuljetella niin isoa rasiaa, mutta toivotaan että rasia on kestävä ja kestää reissut  :D

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #37 : 20.03.06 - klo:17:24 »
Minä en jotenkin vain tajua, kuinka voisi olla viileää aurinkopuuteria kun koko aurinkopuuterin idea kuitenkin on tuoda kasvoille sitä lämmintä, päivettynyttä lookkia. Muut poskipunat ja korostukset ovat toki asia erikseen, mutta auringon suutelema look on nimenomaan lämmin. Korjatkaa, jos olen väärässä.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Elisa

• HAIRahtanut
« Vastaus #38 : 20.03.06 - klo:17:39 »
Minä en jotenkin vain tajua, kuinka voisi olla viileää aurinkopuuteria kun koko aurinkopuuterin idea kuitenkin on tuoda kasvoille sitä lämmintä, päivettynyttä lookkia. Muut poskipunat ja korostukset ovat toki asia erikseen, mutta auringon suutelema look on nimenomaan lämmin. Korjatkaa, jos olen väärässä.

Kai niissä lämpimissäkin sävyissä voi olla pientä liikkumavaraa, jotkut aavistuksen kylmempiä sävyltään. Tai ainakin minun silmääni tuo Liisukan laittama kuva Estee Lauderin aurinkopuuterista tosiaan näyttää hieman kylmään vivahtavalta (Vaikka peruslämmin onkin.).

Liisukka

• Vieras
« Vastaus #39 : 20.03.06 - klo:17:40 »
Stationery, mietin kyllä samaa, että voiko sellaista olla olemassakaan, mutta toisaalta jos viileävärityksinen ihminen ruskettuu, niin eikö rusketuskin ole silloin viileäsävyistä? Vai olenko mä nyt hakoteillä? Muuttuuko "viileä" ihminen ruskettuessaan "lämpimäksi?" Ikävä kyllä ei ole rusketuksesta omakohtaista kokemusta, koska mä vain palan  :-[ Aavistus rusketuksen vaikutelmaa olisi mulla kuitenkin tavoitteena.

Muoks. Mies perhana tuossa nauraa kun puhun viileistä ja lämpimistä ihmisistä ja se ei tajua mitään  ;D
« Viimeksi muokattu: 20.03.06 - klo:17:44 kirjoittanut Liisukka »

Poissa calypso

• Tukkaguru
    • Haista Ite!
« Vastaus #40 : 20.03.06 - klo:20:44 »
Onhan ruskeaa väriä olemassa viileitä ja lämpimiä sävyjä, niin miksei aurinkopuutereita olisi myös. Vaikka minä kesällä päivetyn ei se silti sitä tarkoita että lämpimät sävyt sen paremmin sopisivat, valitettavasti.  :-\
En tosin tiedä mitä aurinkopuutereihin luokitellaan, eikö viileät sävyt sitten mahdu siihen kategoriaan  ???

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #41 : 20.03.06 - klo:22:07 »
En tosin tiedä mitä aurinkopuutereihin luokitellaan, eikö viileät sävyt sitten mahdu siihen kategoriaan  ???

Minä juuri tuota samaa mietin, että eikös aurinkopuuterin idea nimenomaan ole tuoda kasoville sitä lämmintä hehkua. Esim. hieman kanervaan taittuva olisi kylmän sävyinen, mutta eihän se enää ole nimenomaan aurinkopuuteri vaan poskipuna.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Ippa

• HAIRahtanut
  • It's a Festivus miracle.
« Vastaus #42 : 21.03.06 - klo:01:00 »
Hilla,

onko omistamasi Clarins tämä? (Muistelen nimittäin, että Clarinsilla on toisenmallinenkin duopuuteri?)

Mikäli sinulla on juuri tuo, niin kertoisitko onko tuo suti hyvä? Haluaisin kesäksi arskispuuterin, jossa olisi hyvä omasivellin, niin ei tarvitsisi raahata mukana mitään erillistä.

Poissa calypso

• Tukkaguru
    • Haista Ite!
« Vastaus #43 : 21.03.06 - klo:01:07 »
Niin voi olla ettei ne Oriflamen kuulat sitten kuulu kategoriaan aurinkopuuterit (ainkaan se toinen kylmempi sävy) :)
Automaattisesti ajattelin että se on aurinkopuuteria, kun on ruskeita eri sävyisiä (kylmässä myös vaaleanpunaisia) puuterikuulia. Eipä siinä kuvastossa noiden kohdalla kyllä mainittu auringosta mitään, ainoastaan hehkua antavina puuterikuulina niistä kerrottiin. Mutta eipä tulisi mieleenikään laittaa mitään lämmintä ruskeaa ympäri naamaani, melko tunkkaisen näköinen saattaisi olla lopputulos, sillä olen viileä vaalea väriltäni. (tai sitten en vaan osaa)  ;D

Poissa iines

• HAIRahtanut
« Vastaus #44 : 21.03.06 - klo:17:45 »
Ippa, mulla on se toinen. Siinä ei olekaan sutia mukana.
1aFii. Puolipitkä vaaleaksi raidoitettu.