Kirjoittaja Aihe: Aurinkopuuterit  (Luettu 117839 kertaa)

cherie

• Vieras
Vs: Aurinkopuuterit
« Vastaus #315 : 22.03.08 - klo:20:59 »
guerlainille oli näköjään tullut uusi matta aurinkopuuteri, vaikutti ihan hyvältä

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #316 : 22.03.08 - klo:21:15 »
^Toi on aavistuksen kellertävä, ihan valkonaamalle saattaa olla vähän keltanen (kuten mulle). Laadullisesti kyllä ihana ja jos on vähän keltapohjaisempi iho niin varmasti luonnollinen.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #317 : 22.03.08 - klo:22:32 »
Onko Guerlainilla muita matta-arskapuutereita? Ilmeisesti laadultaan hyviä? Onko joku testaillut niitä Diorin uusia matta-aurinkopuutereita? Levittyykö hyvin?

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #318 : 02.04.08 - klo:19:43 »
Mulla on hakusessa aurinkopuuteri joka ei ole oranssi ja sopii kalpeallekin iholle päiväkäyttöön, ei mitään glitterhilebilemössöä. Ihastuin Guerlainin mosaiikkipalettiin (Blondes) mutta sävy näytti aika samalta kuin Meteorites-kuulissani, muistaakseni mulla on sävy Mythic. Ja kuulia en tykkää käyttää päivällä kun ne kimaltaa enkä saa jotenkin väriä niistä hyvin kun on vaaleampia seassa.

Onko ihan turhaa haaveilla tuosta mosaiikkipaletista jos on jo Mythic-kuulat? Eroaako lopputulos hirveästi?

Guerlainin tavallisista aurinkopuutereista olen testannut sävyä 02 muistaakseni ja se oli mulle aivan liian oranssi ja tumma.

Ehdotuksia mikä voisi sopia? :)

Poissa elisaveta

• Tukkaguru
  • Bambi
« Vastaus #319 : 03.04.08 - klo:14:03 »
Mie en kyllä millään ymmärrä että miten kenenkään silmään Blondesin ja Mythicin tulos voi näyttää samalta!  :o Siis Mythicissä ei ole minkäänmoista auringon kultaa iholle tuovaa efektiä, sehän ei ole millään tapaa aurinkopuuteriin verrattavissa oleva tuote (ainakaan miun mielestäni). Oletkos nähnyt näitä kumpaakaan luonnossa? Mythic näyttää siis tältä: http://www.strawberrynet.com/images/products/01384280702.jpg ja Blondes taas suurinpiirtein tältä: http://content.nordstrom.com/ImageGallery/store/product/MediumLarge/6/_5282446.jpg Noista kuvista paljastuu tuo noiden kahden tuotteen sävyero aika hyvin, tosin Blondes on vielä intensiivisemmän sävyinen luonnossa. Jos siulla jo joku Meteorites kuulapurkki on niin en usko että se Mythic on, koska Mythicistä näkee kyllä kukavaan ettei se ole aurinkopuuterimaiseksi tuotteksi tarkoitettu jo ihan sen värityksenkin perusteella. Siun Meteorites saattaisi olla esim. Beige chic tai viime joululookin kuulapurkki Gold temptation, jossa kuulat ovat hieman pienempi kokoisia ja hohdokkaampia kuin normaaleissa Meteoriteseissa.  :)

Mutta noin yleensä ottaen Blondes on oikein oivallinen aurinkopuuteri vaalean ihon omaaville. Tuo sisältää myös hohtoa, eli jos täysin hohdoton tuote on hakusessa niin en lähtisi suosittelemaan tuota. Päivänvalossa sen hohteisuuden kuitenkin huomaa ihan selkeästi. Guerlainilla on myös mattaaurinkopuuteri joka saattaisi sopia sinulle ehkä paremmin, kun se ei tosiaan sisältäisi minkäänmoisia hileitä. Myös MACin aurinkopuuteri sävyssä Golden on saanut paljon kehuja vaaleaihoisilta, mutta sekin taitaa sisältää hitusen hohtoa. :)
Vaaleat, pitkät, suhteellisen hyväkuntoiset hiukset.

The world belong to those, who believe in the beauty of their dreams...

Vain kesyt linnut kaipaavat, villit lentävät.

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #320 : 04.04.08 - klo:00:15 »
Mie en kyllä millään ymmärrä että miten kenenkään silmään Blondesin ja Mythicin tulos voi näyttää samalta!  :o Siis Mythicissä ei ole minkäänmoista auringon kultaa iholle tuovaa efektiä, sehän ei ole millään tapaa aurinkopuuteriin verrattavissa oleva tuote (ainakaan miun mielestäni). Oletkos nähnyt näitä kumpaakaan luonnossa? Mythic näyttää siis tältä: http://www.strawberrynet.com/images/products/01384280702.jpg ja Blondes taas suurinpiirtein tältä: http://content.nordstrom.com/ImageGallery/store/product/MediumLarge/6/_5282446.jpg

Ääk, no ei mulla tosiaan sitten ole mythiciä vaan joku ihan muu sävy! Talvella Meteorites-kuulat kuitenkin toimii kun siellä on vaaleampiakin seassa mutta kesää kohti ne ei anna tarpeeksi sävyä.

Mutta noin yleensä ottaen Blondes on oikein oivallinen aurinkopuuteri vaalean ihon omaaville. Tuo sisältää myös hohtoa, eli jos täysin hohdoton tuote on hakusessa niin en lähtisi suosittelemaan tuota. Päivänvalossa sen hohteisuuden kuitenkin huomaa ihan selkeästi. Guerlainilla on myös mattaaurinkopuuteri joka saattaisi sopia sinulle ehkä paremmin, kun se ei tosiaan sisältäisi minkäänmoisia hileitä.

No voi hitsi, ostin tänään tuon Blondes-sävyn, en tosin oo avannut sitä joten saisin sen käydä vaihtamassa mutta mulle ei kyllä tarjottu mitään matta-aurinkopuuteria ja sanottiin ettei tuossa Blondesissa ole hohtoa juuri ollenkaan, ilmeisesti vähiten kaikista. Siellä oli toisena vaihtoehtona vain joku Tan Booster? Ja halusin nimenomaan sellasen joka ei päivänvalossa kimaltele.

Poissa elisaveta

• Tukkaguru
  • Bambi
« Vastaus #321 : 04.04.08 - klo:12:47 »
Juuu, aattelinkin että ei se oikein Mythic voi olla :D

Ja kokeilitko tuosta testeriä ostaessasi? Ei Blondes siis mustakaan ole mikään maailman hohtavin arskapuuteri, mutta ei se mattainenkaan ole. Piti ihan sipaista kädelle, ja kyllä tuossa tosiaan hohtoa on ja muutamia pieniä hilehippusiakin. Mutta sillä vanhalla taktiikalla eli kopsauttamalla sudin jolla puuterin levittää vaikkapa pöydänkulmaan, saa osan noista hileistä pois sudista ja puuterin hohdosta tulee tasaisempaa. Toivotaan että löydät jonkun mieluisen, jos se oikea ei nyt tuo Blondes olekkaan :)

Poissa Filippa

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #322 : 04.04.08 - klo:14:12 »
Mä olisin pinkpepperin tavoin kiinnostunut niistä Diorin matta-aurinkopuutereista. Onko niitä siis jo myynnissä? Mitähän ne maksavat? Onko joku jo testaillut niitä? Pieni kysymystulva :)

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #323 : 04.04.08 - klo:16:46 »
Ja kokeilitko tuosta testeriä ostaessasi? Ei Blondes siis mustakaan ole mikään maailman hohtavin arskapuuteri, mutta ei se mattainenkaan ole.

Kävin tänään siinä kävelykadun liikkeessä ja testattiin sitä vielä, se Blondes oli oikein kiva, niin vähäinen hohto ei haitannut joten se jäi omaan meikkipussiin. Ja yksi uusi Chanelin huulikiiltokin tarttui matkaan...minkäs sitä luonnolleen voi  :D

Kiitti kuitenkin hileenpoistovinkistä! ;)

Poissa elisaveta

• Tukkaguru
  • Bambi
« Vastaus #324 : 04.04.08 - klo:18:01 »
Hyvä että tuo oli ihan sopiva!  :-* Mie oon ainakin tykkäillyt, mutta en oo ollenkaan hohtokammoinen (hilekammoinen taas hieman kyllä).

Kohta varmaan täälläkin ketjussa keskustelu taas vilkastuu kun porukka heräilee kevään tuloon. :)

Poissa Miltonia

• HAIRahtanut
« Vastaus #325 : 04.04.08 - klo:18:23 »
Tan boosterin omistaja ilmoittautuu. Siinä ei hilettä taida olla yhtään ja noi perus Guerlainin aurinkopuuterit ovat aika mattoja myös. Itse pidän hieman kiiltävämmistä joten yleensä laitan terracotta poskipunaa päälle. On aikas hyvän näköistä.

Diorilla on myös hileettömiä puutereita ja vaaleita sävyjäkin löytyy.

Johonkin ketjuun olen aurinkopuutereistani aiemmin kirjoitellut joko tähän tai Guerlain ketjuun....

Poissa Ippa

• HAIRahtanut
  • It's a Festivus miracle.
« Vastaus #326 : 05.04.08 - klo:11:36 »
Mä olen ollut tosi tyytyväinen tähän Rooman Sephorasta mukaan nappaamani liikkeen oman tuoteperheen mosaiikkiaurinkopuuteriin:

On matta, mikä on mielestäni a-puureissa ihan hyvä ominaisuus, ei aina tarvitse hohdella :) Värit tekevät yhdessäkin tarpeeksi vaaleta jälkeä ja tuote istuu näin tällaiselle hieman kalpeammallekin tapaukselle. Tykkään myös, kun tuon sävy on viileämpi, jos näin voi a-puuterista sanoa? Ei siis mikään oranssi. Vaaleudestaan huolimatta tuo erottuu kuitenkin hieman, kun taas esim. Lumenen hunaja on ehkä jopa siinä rajoilla, että erottuuko se ollenkaan. Olen Lumeneakin kuitenkin tyytyväisenä käytellyt.

MUS:n aurinkopuuteri, joka mulla myös on on taas vaaleimmassakin sävyssä liian tumma ja pigmenttiä on niin paljon, että on vaikea saada siistiä jälkeä aikaan. Vielä löytyy Clarinsin vanhanmallinen duoaurinkopuuteri (Morning Sun tjsp.) ja sitä voinen myös suositella. Hyvä levittyvyys ja tekee sellaisen raikkaan jäljen, ei mielestäni niinkään "ruskettunutta". Noita näkyy jatkuvasti esim. Mansikassa edullisesti.

Poissa zubi

• Tukkaguru
« Vastaus #327 : 05.04.08 - klo:11:53 »
^ Mä olen tiiraillut tota Clarinsia Mansikkalassa, kiva kuulla että se on hyvä. Onko se myös suhteellisen matta eli ei mitään suurempaa glitteriefektiä? Kaipaisin ehkä just tollasta tuotetta, joka ei varsinaisesti tee ruskettuneen näköiseksi, mutta antaa raikkautta. Tarkoitat siis varmaan tätä?

Bronzing Duo Compact - No. 10 Bright Sun 10g/0.35oz
http://eu.strawberrynet.com/productDetail.aspx?ProdId=69231&goChar=C

Poissa Butterfly

• Tukkaguru
« Vastaus #328 : 05.04.08 - klo:11:57 »
^ Minuakin alkoi kiinnostamaan tuo Clarins, löysin ihan tuolla Morning Sun -nimellä Mansikkalasta tämän: http://eu.strawberrynet.com/productDetail.aspx?ProdId=67881&goChar=C. Tosin tuo vaikuttaa jo kyllä melko vaalealta aurinkopuuteriksi.

Poissa zubi

• Tukkaguru
« Vastaus #329 : 05.04.08 - klo:11:59 »
Ai, katsos vain, tuo Bright Sun onkin samasta tuotteesta tummempi versio ja Butterflyn linkittämästä vanhemmasta tuotteestakin se löytyy. Paljon edullisempi tuo vanhempi versio. Kumpikohan sävy mulle nyt sitten olisi parempi, hmm.