Kirjoittaja Aihe: Aurinkopuuterit  (Luettu 117852 kertaa)

Poissa Butterfly

• Tukkaguru
Vs: Aurinkopuuterit
« Vastaus #330 : 05.04.08 - klo:12:04 »
Paljon edullisempi tuo vanhempi versio.

Johtuu varmaan muuten siitä, että on "Unboxed".

Poissa zubi

• Tukkaguru
« Vastaus #331 : 05.04.08 - klo:12:11 »
^ Eli ilman sitä pahvipakkausta?

Poissa Ippa

• HAIRahtanut
  • It's a Festivus miracle.
« Vastaus #332 : 05.04.08 - klo:12:13 »
Juuri tuo Morning Sun ja vanha malli (neliskanttinen) mulla on. Mun silmääni se on täysin matta. Niin, ja tuossa Mansikan kuvassa se näyttää kyllä tosi hailakalle. Kyllä siitä ihan väriä lähtee ja paljon enemmän kuin esim. Lumenen hunajasta.
« Viimeksi muokattu: 05.04.08 - klo:12:15 kirjoittanut Ippa »

Poissa Butterfly

• Tukkaguru
« Vastaus #333 : 05.04.08 - klo:12:17 »
^ Eli ilman sitä pahvipakkausta?

Käsittääkseni juu, eli siinä varsinaisessa pakkauksessa saattaa olla jotain pieniä naarmuja ym.

^ Ahaa, eli on tummempi kuin Hunaja? Sitten taitaa olla ainakin minulle liian tumma, sillä tuo Hunajakin on jo vähän niillä rajoilla :-\
« Viimeksi muokattu: 05.04.08 - klo:12:19 kirjoittanut Butterfly »

Poissa Ippa

• HAIRahtanut
  • It's a Festivus miracle.
« Vastaus #334 : 05.04.08 - klo:12:23 »
Joo, tuolla Morning sunilla saa vahvempaakin jälkeä, mutta väriähän voi itse säädellä, koska siinä on se ihan vaalea osa. Tuon tuotteen kanssa se on helppoakin, koska ne kaksi sekoitettavaa väriä ovat selkeänä kahten osiona, joihin suti mahtuu. Ei siis montaa ohutta raitaa vierekkäin tai mosaiikkia.

Poissa Butterfly

• Tukkaguru
« Vastaus #335 : 05.04.08 - klo:12:27 »
^ Niin juu, ihan totta. Ehkä pistän tuon kuitenkin vielä harkintaan :)

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #336 : 07.04.08 - klo:20:57 »
IHANA tuo Ippan Sephora-aurinkopuuteri! Laita vaan mulle heti yksityisviestiä jos haluat päästä siitä eroon. ;)

Minua nyt rupesi vähän ärsyttämään kun ostin sen Guerlainin Terracotta Light-puuterin (Blondes). Liikkeessä sitä kokeiltiin ja siinä valossa se ei tosiaan kimallellut mutta nyt kun kotona sitä laitoin ja mulla on kylppärissä kirkkaat spotit niin naama oli hilettä täynnä!

Voisiko se olla että tuossa on pinnassa enemmän hilettä ja hieman kuluttuaan sitä olisi vähemmän? Inhottaa olla kirkkaassa päivänvalossa kuin joku peilipallo.  ::)

Poissa elisaveta

• Tukkaguru
  • Bambi
« Vastaus #337 : 07.04.08 - klo:21:05 »
Mulla on ollut tuo käytössä jo kuukausia ja hohto ei ole kadonnut minnekkään. Eli kyllä siinä on koko värinapin syvyydeltä sitä hohtoa. Osahan niistä sävyruuduista on kauttaaltaan hohtoisia. :)
Vaaleat, pitkät, suhteellisen hyväkuntoiset hiukset.

The world belong to those, who believe in the beauty of their dreams...

Vain kesyt linnut kaipaavat, villit lentävät.

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #338 : 08.04.08 - klo:00:13 »
^ Ok, ei se auta sitten kuin totutella. Jos ei tule käytettyä niin pitää laittaa kiertoon, ehkä täällä voisi joku kiinnostua. Tässä kaupungissa oli vaan huono valikoima tällä hetkellä Guerlainin matta-aurinkopuutereiden suhteen joten ei jäänyt juurikaan vaihtoehtoja kun piti saada heti. Uudet on kuulemma tulossa ihan pian.

Poissa muibien

• HAIRahtanut
« Vastaus #339 : 08.04.08 - klo:20:37 »
Mulle tuli tänään juureskauppojen seurauksena Guerlainin aurinkoposkipuna Terracotta 02 Sun Kissed, ja tää toimii upeasti aurinkopuuterina koko kasvoilla. Antaa kaunista hohtoa, sävy just passeli ja levittyy hyvin. Huippuihana tuote :-*
Suosikkimerkit MAC, NARS, Chanel, Lancome ja Dior

Poissa Filippa

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #340 : 11.04.08 - klo:15:32 »
Ostin sitten sen Diorin matta-aurinkopuuterin Bronze Matte Sunshinen sävynä 003 Amber Matte. Pinkpepperiä ainakin kiinnosti samainen tuote ja ensikokeilun jälkeen vaikuttaa ihan hyvältä. Tosin hinta vähän kirpasi, aurinkopuuterille tuli hintaa melkein 50 euroa :(. Niin, mun sävy oli 4 vaihtoehdosta se kolmanneksi tummin. 001 ja 002 vaikutti aika vaaleilta.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #341 : 11.04.08 - klo:15:36 »
Onko nuo Diorit kellertäviä iholla? Levittyykö helposti ja nätisti?

Poissa Filippa

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #342 : 11.04.08 - klo:15:45 »
Vetelin tuota suoraan paljaalle iholle ja siksi ei ihan superhyvin levittynyt. Tuo mun väri on ainaski sellainen, joka näyttää oikealta rusketukselta. En nyt niistä muista sävyistä osaa tarkemmin sanoa, mutta siinä oli myyjän sanojen mukaan kellertäviä ja punapohjaisia sävyjä.
« Viimeksi muokattu: 12.04.08 - klo:13:19 kirjoittanut Filippa »

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #343 : 11.04.08 - klo:17:14 »
^^Puuteroidulle iholle ainakin levittyy tosi nätisti. Neljä sävyä löytyy ja tosiaan myös vaaleita, jos joku muukin valkonaama sellaisia kaipailee. :)

Noiden lisäksihän Diorilla on myös hieman hohtavat aurinkopuuterit edelleen valikoimassa, niissäkin 4 sävyä.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #344 : 14.04.08 - klo:00:04 »
Ostitko Filippa Suomesta vai tilasitko jostain?