Kirjoittaja Aihe: Aurinkopuuterit  (Luettu 121777 kertaa)

Poissa Filippa

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: Aurinkopuuterit
« Vastaus #345 : 14.04.08 - klo:17:32 »
^ Joo, ihan Suomesta ostin.

Poissa Tuuli.moi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #346 : 22.04.08 - klo:17:44 »
Osaako kukaan suositella markettisarjojen aurinkopuutereita? En viitsisi satsata ensimmäiseen aurinkopuuteriini ihan älyttömästi rahaa.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #347 : 22.04.08 - klo:17:47 »
^ Hankala suositella, kun et yhtään kertonut millaista olet hakemassa ja mihin tarkoitukseen. Tätä ketjua selaamallahan niitä suosituksia itse kullekin löytyy. :) Tykättyjä ovat mm. Lorealin ja Lumenen aurinkopuuterit.

edit. Se vaaleille suositeltu on sellainen kaksivärinen, jotain des Blondes, tai jotain vastaavaa.
« Viimeksi muokattu: 22.04.08 - klo:21:06 kirjoittanut Magia »

Poissa Tuuli.moi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #348 : 22.04.08 - klo:21:03 »
^ Hahaa, on vaikea kertoa millaista haluan kun en tiedä itsekään millaista haluan. :D Vaalealle iholle sopiva, ehkä hieman hileinen ja halpa ovat kriteereitäni.  Joku tietäväinen voisi kertoa minkä sävyinen se L'orealin vaalealle iholle sopiva aurinkopuuteri on, kun kaupassa niitä on monia erilaisia ja erisävyisiä

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #349 : 22.04.08 - klo:21:08 »
Mä näin tänään Kicksissä Lumenen uudet mineraaliaurinkopuuterit. Vaaleampi sävy oli kyllä hiukan tummempi kuin viime kesän hunaja aurinkopuuteri, mutta kevyesti laitettuna varmasti sopii myös vaaleille. Sävy ei ollut oranssihtava/tunkkainen, vaan sellainen kultainen kuten hunajankin. Kädelle en päässyt testaamaan, koska aurinkopuuterit eivät vielä olleet varsinaisesti esillä.
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #350 : 23.04.08 - klo:19:28 »
Joku tietäväinen voisi kertoa minkä sävyinen se L'orealin vaalealle iholle sopiva aurinkopuuteri on, kun kaupassa niitä on monia erilaisia ja erisävyisiä
L'Orealin mineraalisarjan aurinkopuuteri, se vaaleampi, on mun mielestä aika vaalea. Vastaa aika paljon Lumenen Hunaja-sävyä.
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #351 : 24.04.08 - klo:15:27 »
Mä näin tänään Kicksissä Lumenen uudet mineraaliaurinkopuuterit. Vaaleampi sävy oli kyllä hiukan tummempi kuin viime kesän hunaja aurinkopuuteri, mutta kevyesti laitettuna varmasti sopii myös vaaleille. Sävy ei ollut oranssihtava/tunkkainen, vaan sellainen kultainen kuten hunajankin. Kädelle en päässyt testaamaan, koska aurinkopuuterit eivät vielä olleet varsinaisesti esillä.

Tuo toinen noista sävyistä on helmiäistä sisältäva ja tosiaan hieman viime kesän helmiäistä sisältävien aurinkopuutereiden sävyjen väliltä on tuo väri. Toinen on sitten mattainen ja aivan ihana vaalealla iholla. Olen nyt pari päivää käyttänyt tuota ja tykkään vielä enemmän kuin edellisestä mattaversiosta. Tuolla voi tosiaankin lähteä vaaleasta ja sitten saada tummempaa jälkeä pikkuhiljaa lisäilemällä, tummempi työkaverini tosin valitteli juuri tuota keveyttä. Noh, itse vaaleana nautin siitä, että kerrankin on kevyttä jälkeä.
Tuota helmiäistä sisältävää en ole vielä sen tarkemmin nassuun sutinut vaikka onkin ollut jo laatikoissa pari kk. Kädelle olen tuota tosin sutinut ja on samalla lailla hienojakoinen ja kevyttä jälkeä tekevä kuin tuo mattaisempikin.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa zubi

• Tukkaguru
« Vastaus #352 : 24.04.08 - klo:20:39 »
^ Lupaavalta kuulostaa tuo vaalealle iholle sopiva mattainen aurinkopuuteri. Minkä hintaisia nuo uutuudet ovat?
« Viimeksi muokattu: 24.04.08 - klo:20:48 kirjoittanut Zubi »

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #353 : 24.04.08 - klo:20:43 »
^ Eikö tuo mattainen ollut se tummempi noista mineraaliaurinkopuutereista ja helmiäistä sisältävä vaaleampi, joka viime kesän sävyjen välimuoto? :)
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa kiwi

• Tukkaguru
« Vastaus #354 : 24.04.08 - klo:20:55 »
Minkä nimisiä nuo Lumenen uudet aurinkopuuterit ovat? Onko niitä siis kaksi? Tarvitsisi ostaa kesäksi joku aurinkopuuteri. Eivät näkyneet nimet ainakaan vielä Lumenen sivuilla.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #355 : 25.04.08 - klo:10:09 »
^^ Minun kädelläni nuo näyttävät kyllä melko yhtä tummilta (eri näköiset tietty iholla kuin rasiassa). Jos nyt pitäisi sanoa kumpi näyttää tummemmalta niin ehkä tuo helmiäishohtoinen sitten, mattaisesta kun tulee ainakin niin hento sävy.

Nimeltään nuo ovat Arctic Sun mineraaliaurinkopuutereita. Sävyt ovat 1 Sunrise Aamurusko (matta), 2 Afterglow Iltarusko (hohde).
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #356 : 02.05.08 - klo:16:49 »
Mulla menee nyt hermot tuon Guerlainin Light-aurinko puuterin kanssa (mosaiikki Blondes), se on vaan niin hileinen että ihan ärsyttää kun menin sen ostamaan! Ärsyttää olla tuolla päivänvalossa kuin mikäkin hilekeisari.  ::)

En uskalla ostaa kohta enää yhtään aurinkopuuteria kun teen näköjään hukkaostoksia koko ajan.

Olisiko kukaan bongannut esim. Mansikkalasta jotain hyvää aurinkopuuteria, ehdottomasti MATTA eikä llian oranssi? Voisin vielä yhden ostaa mutta en raaski enää Suomesta ostaa kun ei tiedä että tuleeko silleKÄÄN käyttöä...

Oon tekemässä kohta Mansikkalaan tilausta joten ottaisin ilomielin vinkin jos sieltä saa jotain kivaa matta-arskapuuteria.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #357 : 02.05.08 - klo:21:08 »
Diorilta tuli jokunen aika sitten 4 matta-arskapuuteria niiden hohtavien rinnalle. Itse aion ehkä ostaa Diorilta, koska en ole muuta mattaa löytänyt.

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #358 : 03.05.08 - klo:01:07 »
^ Dioria taisikin olla Mansikkalassa, joten saattaapi olla sama tuote. Siitä itse asiassa vähän kiinnostuinkin ja YSL:lla taisi olla toinen jota katselin sillä silmällä. Olisiko kellään kokemuksia noiden sävyistä, esim. Guerlainiin verrattuna? Diorin "light" ainakin näytti äkkiseltään aika vaalealta.

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #359 : 03.05.08 - klo:06:52 »
^Strawberryssa  myytävät on tuota viime keväistä hohtavaa versiota.

Mulla on tää uusi mattaversio SPF 20 -versio sävyssä 2, joka oli mielestäni paras noista neljästä sävystä ja sopii mun iholle ihan nappiin. Kaksi noista uusista sävyistä oli hieman punertavia, niistä en tykännyt ja sävy 4 oli ainakin mulle liian tumma.

Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset