Kirjoittaja Aihe: Aurinkopuuterit  (Luettu 117841 kertaa)

Poissa Amy

• HAIRahtanut
Vs: Aurinkopuuterit
« Vastaus #360 : 03.05.08 - klo:08:39 »
^ Okei, no hyvä etten intoillut vielä tilaamaan! Onkohan Sokoksilla nuo uudet, se olisi ainoa paikka joka olisi vielä mun töiden jälkeen auki tänään että näkisin ne sävyt livenä?

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #361 : 03.05.08 - klo:09:11 »
^On Sokoksella. Sieltä ostin itsekin omani viime viikolla  :)
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa Natsu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #362 : 03.05.08 - klo:20:42 »
Täällä on ollut jonkin verran juttua viimekesäisestä Lumenen hunaja-aurinkopuuterista, ja ajattelin informoida turkulaisia juureksia, että kyseistä tuotetta oli vielä reilusti Länsikeskuksen Tarjoustalossa :D

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #363 : 03.05.08 - klo:22:54 »

Paljonko muuten on Sokoksen hinta?

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #364 : 04.05.08 - klo:07:26 »

Paljonko muuten on Sokoksen hinta?

Muistaakseni 48,90e. Kuitenkin vähän alle viiskymppiä..
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #365 : 04.05.08 - klo:13:10 »

Alle viisikymppiä kuulostaa psykologisesti oikein hyvältä, voi vakuutella itselleen että ei ostanu kahta yli viidenkympin a-puuteria.  :D

Sulla siis on kakkossävy ja sanoit että kaksi on punertavia ja neljäs tosi tumma, niin onko se ykkönen (vaalein?) sävy sitten punertava? Luuletko että se kakkonen on liian tumma kun olen aika kalpea? Antaako se tosi tosi paljon väriä vai voisiko sopia vaalealle arkikäyttöönkin?

Ivy

• Vieras
« Vastaus #366 : 04.05.08 - klo:13:52 »
Eräs hyvä mattapuuteri on Benefitin Hoola. Ei turhan punainen, muttei keltainenkaan. Toimii kivasti kerrostettuna isolla siveltimellä, tosin itselläni ei ole ihan vaaleista vaalein iho.

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #367 : 04.05.08 - klo:16:55 »

Alle viisikymppiä kuulostaa psykologisesti oikein hyvältä, voi vakuutella itselleen että ei ostanu kahta yli viidenkympin a-puuteria.  :D

Sulla siis on kakkossävy ja sanoit että kaksi on punertavia ja neljäs tosi tumma, niin onko se ykkönen (vaalein?) sävy sitten punertava? Luuletko että se kakkonen on liian tumma kun olen aika kalpea? Antaako se tosi tosi paljon väriä vai voisiko sopia vaalealle arkikäyttöönkin?

Joo, alle viisikymppiä ei oo ollenkaan niin paha kuin yli viisikymppiä maksava aurinkopuuteri  ;D

Sävyt 1 ja 3 oli punertavia, 2 ja 4 enemmän beigejä, tosin nro 4 ihan tumma ruskea mun mielestä. Eroa sävyjen 1 ja 2 tummuudessa ei paljoakaan mun silmään näkynyt, ainoastaan se pisti silmään että ykkönen oli punertava ja se oli mulle ehdoton nou nou.. Mä olen myös melko vaaleaihoinen ja toi 2 on just sopiva sävy. Uskon että lähes kaikille kalpeanaamoille sopinee. Päivä/arkikäyttöön tuon ostin.

Copper

• Vieras
« Vastaus #368 : 05.05.08 - klo:16:00 »
Täällä on ollut jonkin verran juttua viimekesäisestä Lumenen hunaja-aurinkopuuterista, ja ajattelin informoida turkulaisia juureksia, että kyseistä tuotetta oli vielä reilusti Länsikeskuksen Tarjoustalossa :D

Kävin tänään noin kolmen aikaan Länsikeskuksen Tarjoustalosta hakemassa Lumenen hunaja-aurinkopuuterin, kiitos vinkistä! Taisin tosin viedä viimeisen, en ainakaan enää nähnyt yhtään hunajapuuteria siinä telineessä. Siellä oli myös yksi pronssi-aurinkopuuteri ja useita kappaleita lumenen tavallisia aurinkopuutereita. Ihon sävyn heleyttäjiä eli niitä Sun Radiance -tuotteita oli 5 kpl sävyssä hunaja ja 4 kpl sävyssä pronssi jäljellä.

En ole vielä kasvoille tuota hunaja-puuteria testannut, mutta uskon että se sopii mulle loistavasti! :-* Puuterissa on vähän helmiäistä nähdäkseni, mutta onneksi sitä ei ole paljoa, kun en pidä diskopalloefektistä. Hunaja-puuteri muuten maksoi 11,20 euroa, mistä olin kyllä yllättynyt. Luulisi, että viime kesän kausituotetta olisi saanut alta 10 euron.
« Viimeksi muokattu: 05.05.08 - klo:16:02 kirjoittanut Copper »

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #369 : 05.05.08 - klo:21:48 »
Olisiko muilla ulkomaantilaajilla ehdotuksia todella vaaleaksi aurinkopuuteriksi? Haussa on hohtava, Lumenen Hunajan tyylinen sävy, ei ainakaan paljoa tummempi. Hohtoa saa olla reilusti, ja tilaisin mieluiten tosiaan ulkomailta eli Ebaysta varmaankin. Plussaa ovat vielä erikoinen merkki ja hieno pakkaus, en pistäisi yhtään pahitteekseni, jos siitä löytyisi useampaa sävyä.

edit. Kiitos Polina! Cargoja olenkin katsellut, raidalliset näyttävät ihanilta, mutta ei ole tähän tarkoitukseen sopivia sävyjä.. Muut taas näyttävät joka kuvassa erilaiselta, sen takia olen toistaiseksi vain mietiskellyt. ;D
« Viimeksi muokattu: 06.05.08 - klo:09:43 kirjoittanut Magia »

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #370 : 06.05.08 - klo:09:57 »
Tämä ei välttämättä vastaa ihan Magian kysymykseen mutta kerronpa kuitenkin jos jotain kiinnostaa: Clarinsin uuden lookin aurinkopuuteri on kanssa vaalea ja hieman punapohjainen. Väri näyttää tällaiselle kalkkinaamalle juuri hyvältä, huomattavasti vaaleampi kuin esim. Lancomen tämän kesän lookkiaurinkopuuteri. Keskellä on kimaltava aurinko mutta se on vaan siinä pinnassa, kuluu nopsaan pois. Kuva:
http://uk.clarins.com/webapp/wcs/stores/servlet/beauty-products_powder_summer-fever-sun-face-palette-spf20_C050106009_10201_11751_-11_33182
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #371 : 06.05.08 - klo:10:15 »
^ Oi miten kauniin näköinen tuo Clarinsin aurinkopuuteri, ihana! Harmi vaan että ei ole tällä hetkellä kyseiselle tuotteelle tarvetta. Vaan onko se aiemminkaan estänyt ostamasta ::)

Onko koostumus kokonaisuudessaan matta vai hohtava, jos ei ota sitä keskiosan poiskuluvaa kimalletta huomioon?

Copper

• Vieras
« Vastaus #372 : 06.05.08 - klo:12:46 »
Testasin tänään kasvoille eilen ostamaani Lumenen hunaja-aurinkopuuteria. Oijoi, mikä lopputulos! Tuli ihanan kevyt, vähän päivettynyt look! Sitä en vain ymmärrä, kuinka saatoin jättää tuon viime kesänä ostamatta, vaikka sitä kaupassa katselin. Mitäköhän olin ajatellut... ;D Tämä on paras aurinkopuuterini ikinä.

Edittiä. Olin kyllä miettinyt Diorin matta-aurinkopuuterin ostoa, mutta hyvä, että tuli tuo hunaja löydettyä. Jäänee sitten Dior ostamatta, vaikka kyllä se kieltämättä houkuttaa.
« Viimeksi muokattu: 06.05.08 - klo:12:49 kirjoittanut Copper »

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #373 : 06.05.08 - klo:16:02 »
Minäkin ostin tuon Hunajan joskus ihan huvikseen ekaksi aurinkopuuteriksi. Ei ole pelkoa että on liian tumma, laitan aika reilulla kädellä ja en erota iholla paljon mitään. On aina vähän se pelko että näyttää pelleltä, siksi laitan mieluummin liian vähän. Vaikka olen aika vaalea ihminen.
Hang up the chick habit

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #374 : 06.05.08 - klo:21:27 »
Tämä ei välttämättä vastaa ihan Magian kysymykseen mutta kerronpa kuitenkin jos jotain kiinnostaa: Clarinsin uuden lookin aurinkopuuteri on kanssa vaalea ja hieman punapohjainen. Väri näyttää tällaiselle kalkkinaamalle juuri hyvältä, huomattavasti vaaleampi kuin esim. Lancomen tämän kesän lookkiaurinkopuuteri.

Onko tuota tilattavissa mistään Mansikkalan tyyppisestä paikasta, siellä ei näyttänyt olevan?

Mistä olette vielä löytäneet noita Lumenen Hunaja-sävyjä? Onko kellään tärpännyt Itä-Suomessa? Olen tosin Hesaan menossa tässä kuussa mutta mahtaako enää löytää mistään muutaman viikon päästä?