Kirjoittaja Aihe: Aurinkopuuterit  (Luettu 121769 kertaa)

Poissa Magia

• Tukkaguru
Vs: Aurinkopuuterit
« Vastaus #375 : 06.05.08 - klo:21:30 »
^  Tuskin niitä on enää yhtään missään.. :-\ Olivat viime kesän kausituote ja myytiin jo kesällä aika nopsaan loppuun monista paikoista, jostain halpakaupoista saattaisi ehkä löytyä.

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #376 : 06.05.08 - klo:23:42 »
Onko koostumus kokonaisuudessaan matta vai hohtava, jos ei ota sitä keskiosan poiskuluvaa kimalletta huomioon?

Se taitaa olla aika matta ilman sitä aurinkoa, ei ainakaan mikään glitter. On kyllä tosi nätti... vähän houkuttaisi itseäkin. :)
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa Mindy

• Hiushörhö
  • Kauneus tulee sisältäpäin, päästä ;)
« Vastaus #377 : 07.05.08 - klo:03:17 »
Yllättävän hyvä Bronzeri on ollu mulla pitkänaikaa meikkipussukassa on Oriflamen GiorgianiGold- sarjan Bronzing Pearls.  Tässä linkki http://www.oriflame.fi/prod/catalog/ProductDetailCategoryCheck.jhtml?PRODID=5568_fi_FI&CATID=mkGiordaniGold_fi_FI&search=false&noMenu= Kaks sävyä on valittavana. Järkyn kauan kestää käytössä.
 Levittyy tosi tasasesti eikä tee tunkkaisen oloiseksi naamaa.
 Ruskeampaa sävyä oon käyttäny poskipunankin kanssa välillä.

Viime vuonna sekotin kuulat keskenään, puolet ja puolet kumpaakin sävyä. Siitä on oikeastaan tullu mun lemppari.
Hiukset t-ruskeat, luokitus: 2bCiii Mid-Back,  Hyväkuntoiset.

Poissa zubi

• Tukkaguru
« Vastaus #378 : 07.05.08 - klo:14:46 »
Vielä löytyy Clarinsin vanhanmallinen duoaurinkopuuteri (Morning Sun tjsp.) ja sitä voinen myös suositella. Hyvä levittyvyys ja tekee sellaisen raikkaan jäljen, ei mielestäni niinkään "ruskettunutta". Noita näkyy jatkuvasti esim. Mansikassa edullisesti.

Kiitos Ippa suosituksista.

Tilasin tämän Mansikkalasta ja oli kyllä hyvin edullinen, alle 10 euroa! Vaikka tuote oli unboxed, niin aivan ehjä, siisti ja uusi kuitenkin. Olen todella tyytyväinen! Just nappisävy tuo vaalea, vaikka en ole vielä ruskettunutkaan. Eli pääsee kyllä lähes ympärivuotiseen käyttöön. Antaa kauniin mattaisen pinnan iholle, tasoittaa. Kuitenkin silti tulee sellainen kiva hehku, vaikka ei olekaan hileinen tuote. Kaksivärisyys tekee sen, että on helppo sekoittaa sopiva sävy kulloisenkin rusketusasteen mukaan. Sävyt kun ovat hyvin erillään toisistaan.

Mieto, ihan kiva tuoksukin on ja kookkaassa rasiassa hyvä peili. Lisäksi mä olen aina tykännyt tuosta Clarinsin puna-kulta-hylsystä.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #379 : 07.05.08 - klo:16:33 »
^ Ostitko mansikkalasta tuon vaaleamman sävy (Morning sun)? Mua alkoi hiukan kiinnostamaan se, koska sävy näyttää mansikkalan sivuilla vaalealta ja hintakaan ei ole paha. Sävy ei vaikuta liian lämpimältä ja oranssilta mikä on hyvä juttu. Yritin hakea netistä kuvia, koska mansikkalan sävykuviin ei voi luottaa, mutta haku ei oikein tuottanut tulosta. Zubi, pystyisitkö ottamaan kuvan omastasi? :)

Edit: Löysin yhden kuvan. Vastaako totuutta?

« Viimeksi muokattu: 07.05.08 - klo:16:36 kirjoittanut Emi-lyn »
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa zubi

• Tukkaguru
« Vastaus #380 : 07.05.08 - klo:19:32 »
^ Tilasin juuri tuon 00 Morning sun -sävyn. Oranssi tuo sävy ei kyllä ole, mutta enemmän lämmin kuin kylmä. Tuo tummempi sävy on enemmän punertava kuin ruskea, mutta kaunis ja hyvin luonnollinen omalla ihollani. Itselläni on melko keltapohjainen iho, joka on kyllä vaalea, mutta ei suomalaisittain ihan vaaleimmasta päästä kuitenkaan. Jos auttaa yhtään, niin esim. Clarinsin meikkivoiteesta True comfort light reflection mulle on se vaalein sävy aivan liian valkoinen. 03-sävyä olen käyttänyt ja sekin on kesäkäytössä liian vaalea.

Tuossa kuvassa ja Mansikkalan kuvassa näyttää vähän vaaleammalta kuin todellisuudessa. En valitettavasti pysty ottamaan kuvaa, koska kamera on kaverilla lainassa, mutta saan sen lähipäivinä ja sitten voin toki kuvata.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #381 : 07.05.08 - klo:20:58 »
Sain itse tuosta Morining Sun sävystä josku testerin, jossa luki siis vain sävynumero ja -nimi ja sävynsä perusteella luulin tuota ihan vaan poskipunaksi, eli ei ole kyllä kovin aurinkopuuterisen värinen lopputulos mielestäni. Vaalea sävy puuterisen värinen ja tummempi sellainen perus poskipunasävy mielestäni.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa zubi

• Tukkaguru
« Vastaus #382 : 07.05.08 - klo:21:26 »
^ No en kyllä perus-poskipunasävyksi sanoisi, koska mulla on keltapohjainen iho ja tämä antaa kuitenkin ruskettunutta hehkua enemmän kuin punaisuutta.

Aika paljon eroja aurinkopuutereissakin kuitenkin on, taitaa selvitä vain kokeilemalla mikä sopii parhaiten.

Poissa Seela

• HAIRahtanut
« Vastaus #383 : 08.05.08 - klo:10:17 »
Olen ihan samoilla linjoilla Stationeryn kanssa Clarinsin aurinkopuuterin sävyjen kuvailun suhteen. Pidän noista mutta ovat kauttaaltaan kovin punertavia omalla ihollani aurinkopuuterina käytettäviksi. Toisaalta jokaisen ihossa on omat sävyhienoutensa niin ei näissäkään yhtä totuutta ole. Tohon hintaan tuon voisi tilata kokeillumielessä ja käyttää sitten vaikka poskipunana.
On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #384 : 08.05.08 - klo:19:50 »
Kävin katsomassa tuon Ellulin vinkkaaman Diorin ja se näytti tosiaan ihan kivalta, itsekin tykästyin siihen 02-sävyyn kun ykkönen näytti niin punertavalta. Samalla bongasin YSL:n telineessä kaksi eri sävyistä matta-aurinkopuuteria, onko näistä sävyistä kellään kokemusta?

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #385 : 10.05.08 - klo:17:47 »
Sävyt 1 ja 3 oli punertavia, 2 ja 4 enemmän beigejä, tosin nro 4 ihan tumma ruskea mun mielestä. Eroa sävyjen 1 ja 2 tummuudessa ei paljoakaan mun silmään näkynyt, ainoastaan se pisti silmään että ykkönen oli punertava ja se oli mulle ehdoton nou nou.. Mä olen myös melko vaaleaihoinen ja toi 2 on just sopiva sävy. Uskon että lähes kaikille kalpeanaamoille sopinee. Päivä/arkikäyttöön tuon ostin.

No niin, minä kävin tänään ostamassa tuon Diorin matta-aurinkopuuterin ja iholle kokeiltuna päädyin sitten kuitenkin 3-sävyyn. Se kakkonen veti mun iholla vähän keltaiseksi ja koin sen kolmosen enemmän ehkä rusketuksen tyyppiseksi sävyltään. Niissä on kyllä aika vaaleat värit kuitenkin, jos vähän sutii niin ei varmaan tule liikaa väriä.

Infoilen sitten paremmin kun pääsen ihan puhtaalle meikkipohjalle tyypittämään.  :)

Poissa kiwi

• Tukkaguru
« Vastaus #386 : 10.05.08 - klo:20:19 »
Voisiko joku neuvoa minua sopivan aurinkopuuterin sävyssä? Eli Lumenelta haluaisin ostaa aurinkopuuterin. Olin tänään yhdessä kaupassa, missä luult. oli tuo viime kesän kausisävy Hunaja, mutta kun en ollut varma, jäi kauppaan. Enkä ollut varma, onko minulle liian tumma..? Siihen siis haluaisin vastausta. Ihoni on viileä/neutraali (kuva löytyy ihosävykeskustelusta.) Olen kyllä lukenut, että vaaleallekin sopisi..? Vai olisiko joku muu Lumenen aurinkopuuteri parempi? Niistä tämän kesän sävyistä?

edit. Ok, kiitos vastauksestasi! Mulle onkin jo Hunaja tulossa!
« Viimeksi muokattu: 10.05.08 - klo:20:31 kirjoittanut kiwi »

Copper

• Vieras
« Vastaus #387 : 10.05.08 - klo:20:29 »
Hunajaa vaaleampaa aurinkopuuteria tuskin on markkinoilta saatavilla. En ainakaan itse tiedä muita yhtä vaaleita tuotteita. Uskoisin, että sopii kyllä viileälle/neutraalillekin iholle.

Itse siis hehkutan tuon hunajan puolesta, mutta kannattaa katsoa esim. se Lorealin kaksisävyinen, vaaleille tarkoitettu aurinkopuuteri. Itse jätin Lorkun kauppaan, kun se näytti niin hileiseltä mun iholle.

Poissa annah0j

• HAIRahtanut
  • Mikä on lailallinen ja sanoo mulmul?
« Vastaus #388 : 11.05.08 - klo:13:13 »
^ Se Lorealin kaksisävyinen on kyllä ihan mielettömän hileinen. En ollut hoksannut sitä ollenkaan ja pari kuukautta käytin hyvillä mielin. Sitten joskus autossa rupesin meikkaamaan auringonvalossa niin jessus! Jäi käyttö hieman vähemmälle. Muuten kyllä ihan kiva sävy, käytän nykyään vain viikonloppuisin jos oon ulos lähdössä.

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #389 : 11.05.08 - klo:19:43 »
Nyt on testattu kunnolla tuo Diorin matta-aurinkopuuteri sävy 003 Amber matte enkä voi kuin kehua! Diorilla näytti olevan sävyt 1 ja 3 vähän punapohjaisia ja 2 ja 4 ehkä vähän "keltaisempia". Tää kolmonen antaa väriä aika hillitysti jos sutii vain vähän, ja väri on ihanan luonnollinen. Antaa siis hyvin sävyä vaaleallekin iholle mutta sävy ei ole luonnoton. Joten kiitos kaikille jotka tästä vinkkaili.  :)

Ja plussaa myöskin se että pakkaus on hyvin tyylikäs mielestäni.

Olisin sitten varmaan laittamassa Guerlainin mosaiikki-aurinkopuuterin (vaalean) kiertoon joten jos joku tykkää enemmän hohteisesta niin voi laittaa mulle yksäriä.