Kirjoittaja Aihe: Aurinkopuuterit  (Luettu 117853 kertaa)

Poissa MerviMaria

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: Aurinkopuuterit
« Vastaus #390 : 14.05.08 - klo:13:02 »
Menin sitten ja ostin IsaDoran aurinkopuuterin sävyssä 43. Toivoinkin hiukan hilehippuloita mukaan. Ne ei näy yhtään keinovalossa, mutta näköjään auringonpaisteessa kylläkin. Ei sillain häiritsevästi, kun käytän tuota vain poskipunan tapaan korvilta poskiin päin kevyesti häivytettynä. Kivasti levittyy meikkipuuterin päälle ja pysyvyyskin vissiin ihan kohtuullista luokkaa. Ja halpa oli  :D
Ei mitään väliä - kuha tukka on hyvin!

Pirpana76

• Vieras
« Vastaus #391 : 16.05.08 - klo:23:34 »
Olisin aina halunnut oppia käyttämään aurinkopuuteria kun sitä niin monet hehkuttaa. Eli kuinka te sitä käytätte ja miten värin valitsette. Eli kun itselläni kellertävä sävyinen iho, niin minkä sävyisenä se aurinkopuuteri pitäisi mulle sitten hankkia???   :-\

mansikka08

• Vieras
« Vastaus #392 : 17.05.08 - klo:17:56 »

Ostin muutama päivä sitten elämäni ensimmäisen aurinkopuuterin - Lumenen mineraalipuuterin Aamurusko (nro1), eli se mattaversio. Se on juuri passeli tällaiselle kalpeanaamalle, joka ei rusketu. Ainetta tulee hyvin kevyesti ja sävy on luonnollinen. Se toinen versio oli mun makuuni turhan shimmer päiväkäyttöön.
Minusta toi Aamurusko on varsin hyvä aurinkopuuteri aloittelijalle. Arvioisin, että tällä on aika vaikea saada sellaista neljätoista-vee-giltsi-koko-naama-dipattuna-kolme-sävyä-liian-tummaan-aurinkopuuteriin -efektiä.

Poissa Apricot

• Tukkaguru
« Vastaus #393 : 25.05.08 - klo:02:10 »
Ääh, alan tulemaan kitkeräksi kohta aurinkopuutereiden viidakossa. Osaisikohan joku neuvoa miltä firmalta löytyisi tarpeeksi vaalea keltapohjaiselle iholle sopiva matta aurinkopuuteri? Uudet Diorit ja Lumenet on testattu ja ne on kyllä aivan liian tummia sävyjä tälläiselle ilmeisesti sitten hc-kalpeanaamalle. :-\ Tai eihän sen tarvitse olla aurinkopuuteri, mutta joku matta tuote joka kävisi varjostuskäyttöön.
"Age shouldn't affect you. It's just like the size of your shoes - they don't determine how you live your life! You're either marvellous or you're boring, regardless of your age.”
"Gosling ei ole pelkkää ulkonäköä, hän on kaikkea muutakin."

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #394 : 25.05.08 - klo:11:00 »
^ Pystytkö tilaamaan netistä? Jos pystyt, niin MACin Emote on kyllä ykkönen. Se ei kyllä ole mikään selkeästi keltasävyinen, vaan aika neutraali ja vähän harmahtavaan päin menevä beige. Mutta varjostuksiin käy kyllä tosi hyvin. On kyllä sen verran vaaleasävyinen, että luulisi sopivan. Kannattaa kyllä hommata, jos pystyt netistä tilaamaan. :)

Poissa Peachtwist

• Tukkaguru
« Vastaus #395 : 25.05.08 - klo:17:12 »
^^ Mä taas suosittelen MACin Strada-poskipunaa. Mulla on vaalea iho ja Strada sopii todella hyvin varjostuksiin. Mä saan aurinkopuutereilla helposti likaisen näköisen lopputuloksen, mutta Strada on huomattavasti raikkaampi. Väriä tulee myös riittävästi, muttei liikaa ja yhdellä siveltimen vedolla saa kevyttä jälkeä. Strada ei mun mielestä ole erityisen kylmä eikä lämmin, enemmänkin neutraali.

Tämä kuva vastaa mielestäni aika hyvin oikeaa sävyä http://img.makeupalley.com/thumb.asp?f=3_0_6_4_408662.jpeg&sb=w&maxSize=400

Tässä on vielä lisää juttua Stradasta, ja mä itseasiassa ostin omani näiden suosittelujen perusteella  :)

Poissa Apricot

• Tukkaguru
« Vastaus #396 : 25.05.08 - klo:17:40 »
Kaunis kiitos molemmille!  :) Lueskelinkin juuri Specktrasta ja MUAsta tuosta Emotesta ja samalla törmäsin tuohon Stradaankin. Onko tuo Stradakin LE-tuote, kun MACin sivuilta sen kyllä löysin mutta sitten taas toisaalta kun katselin, niin ymmärsin että sekin olisi ollut jonkun luukin tuote?
"Age shouldn't affect you. It's just like the size of your shoes - they don't determine how you live your life! You're either marvellous or you're boring, regardless of your age.”
"Gosling ei ole pelkkää ulkonäköä, hän on kaikkea muutakin."

Poissa Peachtwist

• Tukkaguru
« Vastaus #397 : 25.05.08 - klo:18:18 »
^ Strada kuuluu ihan pysyvään valikoimaan, eli sitä on Helsingissäkin myynnissä.

Poissa Deadly Nightshade

• Tukkaguru
  • Omaa pääkarvastoa
« Vastaus #398 : 25.05.08 - klo:22:06 »
Mitä eroa noilla MAC:n Emotella ja Stradalla sitten on? Kumpi sopii paremmin varjostuksiin viileän sävyiselle?

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #399 : 25.05.08 - klo:22:21 »
^ Kuvissa ainakin Strada näyttää minusta lämpimämmältä ja hieman tummemmalta kuin Emote. MUA:sta hakusanalla ''Strada Emote'' löytyi yksi kuva, jossa on molemmat vierekkäin.

Pirpana76

• Vieras
« Vastaus #400 : 28.05.08 - klo:11:25 »
Onko kellään kokemusta tämän kevään uudesta Lancomen aurinkopuuterista missä se enkelin kuva?
Tai onko jo jollakin se viime vuotinen vastaava missä oli se palmun ja auringon kuva pinnassa. Millaisia värisävyltään ja mitä muuten olette tykänneet.

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #401 : 28.05.08 - klo:11:48 »
^Mulla on se viime kesän palmupuuteri ja oon tykännyt. Lancomen aurinkopuuterit on mun mielestä hyvin levittyviä eikä ole liikaa hileitä. Oon ostanut myös pari niitä pienemmässä koossa olevia aurinkopuutereita. Sävy tuossa palmu-versiossa on neutraali beige/ruskea, ei ainakaan liikaa punapigmenttiä. Vähän hienojakoista hohdetta, pinnassa voimakas kultainen hohde mut se kuluu pois..
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Pirpana76

• Vieras
« Vastaus #402 : 28.05.08 - klo:21:55 »
Elluli ... mites olet käyttänyt tota lancomen palmupuuteria? Itselläni aikas vaalea iho ja nyt vaan himottais ostaa tuo lancomen aurinkopuuteri, mitä myyjä sanoi melko samanlaiseksi kuin tota viime vuoden palmu puuteria. Siis voitteko kuvitella olis mun eka aurinkopuuteri ;D siks tää hirvee kysely. Korvaako sen poskipunan vai onko lähinnä varjostukseen vai pyöritelläänkö koko nassulle??? ::)
     Jotenki olen aina pelänny noita puutereita ( ku itse aika viileä sävynen) että voiko niitä sitte käyttää....voiko?

Poissa Tiizku

• Tukkaguru
« Vastaus #403 : 29.05.08 - klo:07:56 »
Mun nassussa Strada ainakin näyttää tosi punertavalta mutta ei kovin tummalta.

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #404 : 29.05.08 - klo:08:49 »
Elluli ... mites olet käyttänyt tota lancomen palmupuuteria? Itselläni aikas vaalea iho ja nyt vaan himottais ostaa tuo lancomen aurinkopuuteri, mitä myyjä sanoi melko samanlaiseksi kuin tota viime vuoden palmu puuteria. Siis voitteko kuvitella olis mun eka aurinkopuuteri ;D siks tää hirvee kysely. Korvaako sen poskipunan vai onko lähinnä varjostukseen vai pyöritelläänkö koko nassulle??? ::)
     Jotenki olen aina pelänny noita puutereita ( ku itse aika viileä sävynen) että voiko niitä sitte käyttää....voiko?

Mä käytän aurinkopuuteria ( eli myös tuota Lancomen palmupuuteria) niin että käytän sitä vähän kerrallaan annosteltuna, isolla siveltimellä poskiluun alle ja hieman siihen päällekin, sipaisu leuan alle ja ohimoille. Lisään vielä poskipunaa kevyesti poskipäille ja se on siinä.  :D Ehkä jotain hohdetta myös siihen poskiluun päälle, lähinnä iltakäytössä. Pelkästään aurinkopuuteri ei mielestäni riitä, vaan haluan käyttää myös poskipunaa aina. Poskipuna luo terveen värin kasvoille ja tuo hyvän loppusilauksen meikkiin. Ideana siis se,että tulisi kevyesti hehkua ja sävyä iholle ja muotoa kasvoihin, kummankaan (aurinkopuuterin tai poskipunan) erikseen näkymättä. Tässä tekee harjoitus mestarin että onnistuu tekemään sen niin että meikkausjälki on tasaista ja lähes huomaamatonta.
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset