Kirjoittaja Aihe: Aurinkopuuterit  (Luettu 117619 kertaa)

Poissa Tiizku

• Tukkaguru
Vs: Aurinkopuuterit
« Vastaus #405 : 29.05.08 - klo:21:16 »
Mitä eroa noilla MAC:n Emotella ja Stradalla sitten on? Kumpi sopii paremmin varjostuksiin viileän sävyiselle?

Pistin Stradasta swatchin Macin swatch ketjuun.

Poissa octagon

• HAIRahtanut
« Vastaus #406 : 29.05.08 - klo:22:26 »
Ostin Body Shopista juuri kimaltelevan ison aurinkopuuterin, ja täytyy kyllä sanoa että juuri parempia en ole kalliimmissakaan merkeissä tavannut  :)

Poissa Katariina

• Tukkaguru
« Vastaus #407 : 30.05.08 - klo:10:32 »
Ostin Body Shopista juuri kimaltelevan ison aurinkopuuterin, ja täytyy kyllä sanoa että juuri parempia en ole kalliimmissakaan merkeissä tavannut  :)

Mullakin on se vaaleanpunainen sävy, ja on aivan mahtava tuote kalpealle ja hohdosta pitävälle. Lisäksi hiton iso, 20g.
We need to slow down- so I can catch you
We need to slow down- so you can catch me

Poissa LaPompadour

• HAIRahtanut
  • If you want to see a girl next door, go next door!
« Vastaus #408 : 30.05.08 - klo:21:12 »
^Voi, se vaaleampi aurinkopuuteri on iiiihana :) Tummempi sävy on ehkä se perinteisempi aurinkopuuteri, mutta mulle liian tumma.

Poissa Heleena

• Tukkaguru
« Vastaus #409 : 30.05.08 - klo:21:17 »
Otin äskettäin käyttöön sen Lancomen palmupuuterin (ihana ettei tarvi muistaa oikeaa nimeä!), ja olen ollut yllättynyt siitä, kuinka hyvin se iholleni sopii. Puuteri näyttää nimittäin jonkin verran tummalta, joten vähän epäilin sen sopivuutta suht vaalealle iholleni. Levitän sitä Ellulin tavoin poskiluun alle, nenänpieleen, hieman otsalle ja leuan alle. Mulla on käytössä iso Bare Escentualsin kasvosivellin, jolla tuo puuteri levittyy niin hyvin, että eipä sitä ihmeemmin tarvitse häivyttää. Puuterissa oleva hohde on tosiaan ihan pinnalla, eli ei se mitään hilejälkeä tee. Oman kokemukseni perusteella voin siis suositella palmupuuteria suht vaaleallekin iholle.
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!

Poissa Caroliina

• Hiushörhö
« Vastaus #410 : 30.05.08 - klo:22:35 »
Tarkoitatteko tuolla Lancomen palmupuuterilla tätä tuotetta, eli Star Bronzer Bamboo Powderia? http://eu.strawberrynet.com/productDetail.aspx?ProdId=77004&goChar=L

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #411 : 30.05.08 - klo:22:38 »
^ Kyllä, sitä tarkoitetaan. :) Oli ainakin viime kesänä täälläkin myynnissä, liekö sitten enää, taisi olla kausituote. Mutta mansikkalastahan sitä saa.

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #412 : 31.05.08 - klo:15:33 »
^Joo, ja halvalla saakin näköjään Mansikkalasta  :)

Toi maksoi viime kesänä Suomessa 59 euroa, itse osin taannoin -30% alennuksella eli n. 40 euroa jouduin köytymään  :-\
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #413 : 03.06.08 - klo:15:07 »
Löysin ihanan aurinkopuuteri yhdistelmän itselleni. Lumenen hunaja oli yksinään liian vaisu. Keksin yhdistää sitä ja Smashboxin Soft lights sävyä Sunset.

Tuloksena juuri sopiva, kuitenkin näkyvä "rusketus" poskilla. Sunsetissa on päällä kimallelerros joka kuluu heti pois.

Sunset
Hang up the chick habit

Pirpana76

• Vieras
« Vastaus #414 : 07.06.08 - klo:17:31 »
No osaako kukaan vertailla Lancomen viime vuoden palmupuuteria ja tämän vuoden tuota enkelipuuteria. Ajattelin jomman kumman hankkia... pähkäilen vain että kumpihan on parempi.  :)

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #415 : 08.06.08 - klo:10:56 »
Viime vuoden palmupuuteri on vaaleampi ja hieman punertava (ei mikään varsinaisesti punainen kuitenkaan muttei missään nimessä kellertävä), nätti tällaiselle kalkkinaamalle kun esim. minä. Tämän vuoden enkelipuuteri on tummahko, parempi medium- tai tummasävyiselle iholle.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #416 : 08.06.08 - klo:16:56 »
^Onneksi Superhottis tietää  :)
Himoitsin enkelipuuteria mutta päädyin palmuun jos se on vaaleampi. Uskomattoman kauns tuote, jota en voinut vastustaa millään  :D
Hang up the chick habit

Pirpana76

• Vieras
« Vastaus #417 : 08.06.08 - klo:17:28 »
Kiitos Kiitos sulle Superhottis, taidan minäkin tuon palmupuuterin puoleen kääntyä, kun tälläinen vaalea hipiäinen olen. :D

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #418 : 30.08.08 - klo:14:27 »
Ostin joskus keväällä alesta Lumenen sellaisen ison aurinkopuuterin (en tiedä oliko joku vanha), mutta siitä ei saa irti mitään väriä kasvoille. Olen tähän asti tehnyt varjostuksen poskille Lumenen Pronssi -aurinkopuuterilla (hunaja -arskapuuterin tummempi sävy), mutta siinä on kimalletta mukana joten joku matta ja hitusen tummempi pitäisi löytää.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #419 : 30.08.08 - klo:19:10 »
^ Onkohan puuterisi ihan kunnollinen? Jos kokeilisit rapsuttaa hieman pintaa pois tai jotain? Tuosta nimittäin tulee kyllä varsin tummaa sävyä, esim. itse en voi käyttää jos en ole kovasti itsruskettavilla lätrännyt.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.