Kirjoittaja Aihe: Aurinkopuuterit  (Luettu 117627 kertaa)

Poissa nukka

• HAIRahtanut
Vs: Aurinkopuuterit
« Vastaus #420 : 14.09.08 - klo:22:18 »
Mulla on kamalan kalpea iho, ei yhtään semmoinen nätti "lumikki-kalpea" vaan näytän lähinnä joltain zombilta ;D Rimmelin Pink rose poskipunalla saan itseni jo näyttämään melkein ihmiseltä mutta ajattelin että jos tuohon rinnalle ostaisi Rimmel Bronzing Powder - aurinkopuuterin. Onko kellään tuosta kokemuksia?

mua vaan pelottaa että miten osaan levittää sitä oikein. Pelkään että laitan liikaa ja sitten kuitenkin laitan liian vähän ja muutos ei näy missään :-X Epäonnistunkohan ihan täysin jos levittelen sitä samoin kuin tuossa videossa http://www.rimmellondon.com/UK/looks/GetTheLook.aspx?look=111
blogi - hius- ja kauneusjuttuja, kasvispainotteista ruokaa, koiria ja luontoa.

Iherb alekoodi: VED234

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #421 : 14.09.08 - klo:22:35 »
No et varmaankaan epäonnistu. Tuo oli hyvä kun videossa sanottiin että laita irtopuuteria ensin, kaikki eivät sitä tiedä ja sitten ihmettelevät kun aurinkopuuterilla tulee epätasainen lopputulos. Kannattaa hankkia myös tarpeeksi iso sivellin ja laittaa vähän kerrallaan, varsinkin kun on kalpea.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa beachbunny

• HAIRahtanut
Punertavat aurinkopuuterit?
« Vastaus #422 : 18.09.08 - klo:12:27 »
Tykkään käyttää aurinkopuuteria melkeen ympäri vuoden. Käytän sitä tietenkin sillailla kasvoja muotoillen, ei mitään yhtenäistä piparkakkunaamaa.

Viime aikoina on muistunu mieleeni ku oon tota kevyesti päivettävän sävyn antavaa puuteria laittanu jossa aavistuksen verran kultahileitä (ei oikeen hjuva) että Lancomellahan oli aikoinaan paljonkin erisävysiä melko vaaleitakin matta-aurinkopuutereita, mulla oli niit ainaki kolmea eri sävyä. Ja yks niistä oli selkeesti pinkkiin vivahtava, mut siis ihan aurinkopuuteri, ei poskipuna.

Onks kellään käytössä tällasta, tai löytyskö jostain muusta sarjasta selkeesti punertavasävynen aurinkopuuteri? Ei tietenkään liian tumma. Tavalliset poskipunat ei mun mielestä tähän käy, niiden laatu on niin erilainen, aina kuiteski voimakaspigmenttisempi ja ja selkeemmin punanen tai pinkki.

Yhdistin tänne aurinkopuutereita käsittelevään ketjuun. -Hunis
« Viimeksi muokattu: 18.09.08 - klo:12:28 kirjoittanut Hunajapupu »

Poissa zubi

• Tukkaguru
« Vastaus #423 : 18.09.08 - klo:13:17 »
^ Mulla on käytössä Clarinsin vanhanmallinen duo-aurinkopuuteri vaaleimmassa sävyssä nimeltä Morning Sun. Meinasin jo myydäkin sen punertavuuden takia, mutta nyt olen tykästynyt siihen kasvoja heleyttävänä poskipunana kovasti. Tilasin omani mansikkanetistä ja halvalla sain, olisikohan maksanut alle 20 euroa. Riittoisalta vaikuttaa.

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #424 : 07.01.09 - klo:16:45 »
Etsiskelen hyvää aurinkopuuteria. Olen vaalea, kylmä ihminen. Aurinkopuuterissani ei saisi olla hileitä tai kimalteita yhtään!
Mulla on jo aurinkopuutereita mutta niissä on kimalteita. Merkki saa olla MAC, Dior, Lancome...oikeastaan mikä vaan. Lancomen palmupuuteri mulla on ja se on ehkä paras mitä omistan tai ainut hyvä kun siinä ei ole kimalletta.
Hang up the chick habit

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #425 : 07.01.09 - klo:19:37 »
^Mitäs Clarinsin viime kesän kausituote Summer Fever Sun Palette 01 Amber Sun? Väri on samantapainen ei-kellertävä kuin tuossa Lancomen palmupuuterissa. Pinnassa on kimalletta mutta se on vaan pinnassa, lähtee pois parissa käyttökerrassa.

Kylmemmän sävyisiä aurinkopuutereita on tosiaan vaikea löytää. :-\

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #426 : 07.01.09 - klo:20:20 »
^Mistäköhän tuota löytäisi? Mansikkanetissä ei ollut. Osaisitko Diorilta suositella mitään vai onko kaikki kamalan hileisiä?
Hang up the chick habit

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #427 : 07.01.09 - klo:20:30 »
^Aleista saattaa löytyä, kun oli tosiaan viime kesän one shot. Diorilla on mattalaatu aurinkopuutereissa erikseen mutta niissä on vaaleinkin sävy ainakin omaan naamaan turhan kellertävä.

Benefitin Dallas on myös hyvän sävyinen mattapuuteri, itse olen käyttänyt ihan aurinkopuuterina.

http://www.benefitcosmetics.com/gp/product/B000FBF5AY/ref=sr_11_1/183-5896209-8895649?ie=UTF8&bcBrand=core&nodeID=APS

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #428 : 07.01.09 - klo:20:45 »
^Ihana! Mitkä on SuperHottis sun suosikkeja arskapuutereissa? Oletko saman värinen kuin minä  :D
Hang up the chick habit

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #429 : 07.01.09 - klo:20:50 »
Joskus muistan että oli puhetta kylmän sävyisistä aurinkopuutereista ja kuulemma Estee Lauderilta löytyi ainakin jonkin näköinen viileä sävy.
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #430 : 07.01.09 - klo:21:58 »
Mitkä on SuperHottis sun suosikkeja arskapuutereissa? Oletko saman värinen kuin minä  :D

Itseasiassa olen, nyt kun vielä rupesin taas bruneteksi. :D Just tuo Lancomen palmupuuteri, em. Clarins, Benefitin Dallas ja Serge Louis Alvarezin Hale (sai joskus Stockalta) on suosikkeja. Lauderin Bronze Goddess 04 Amber Bronze Rich (nimestään huolimatta vaaleahko sävy) on kanssa hyvä, siinä on kaksi sävyä joita voi sekottaa. Lauderilla on myös toinen, yksivärinen aurinkopuuteri jossa on kylmä sävy mutta se on shimmer. Myös YSLltä mulla on yksi kivan vaalea aurinkopuuteri mutta se on "vanhaa sarjaa", uusi vaalein sävy ei ole yhtä hyvä.

Poissa zubi

• Tukkaguru
« Vastaus #431 : 22.03.09 - klo:18:11 »
Hankin L'Orealin blondeille tarkoitetun duo-aurinkopuuterin eli sen vaaleimman sävyn ja tykkään tosi paljon. Erittäin neutraali sävy, jota voi sutia naamaan ilman pelkoa aurinkopuuterin yliannostus -lookista. Ainakin siis mun aavistuksen keltapohjaiseen ihonsävyyn sopii hyvin. Puuterissa on hieman kimalletta, mutta kasvoille siitä ei kuitenkaan jää mitään kimalteista jälkeä, ehkä sellainen vähän hehkuva vain. Ihan mattaista aurinkopuuteria en kyllä tykkääkään käyttää. Tuossa rasiassa on ihan kätevä sivellin ja peili mukana esim. reissuja ajatellen. Kotrona kyllä käytän mielummin vähän laadukkaampaa isoa sutia.

Pirpana76

• Vieras
« Vastaus #432 : 01.04.09 - klo:22:53 »
Onkos teillä kellään kokemusta Guerlainin aurinkopuutereista ja sävyistä? Onko punertavia vai kellertäviä?

Poissa zubi

• Tukkaguru
« Vastaus #433 : 03.04.09 - klo:20:42 »
^ Mulla on kokemusta ainakin parista, mutta en valitettavasti muista niiden tarkkoja tuotenimiä tai -numeroita. Äidiltäni olen nimittäin lainaillut. Mutta sanoisin, että ainakin ko. sävyt ovat olleet enemmän keltapohjaiselle iholle sopivia. Ihan loistavia aurinkopuutereita kyllä nuo Guerlainit, varmasti parhaita kokeilemiani. Vähän OT mutta Guerlainilla on myös paras kokeilemani itseruskettava.

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #434 : 04.04.09 - klo:17:56 »
Tilasin Too Facedin Sun Bunnyn hieman hakuammuntana, kun en tiennyt mihin aurinkopuuteriin satsaisin. Koostumus vaikuttaa ihan kivalta ja suht luonnolliselta ainakin näin pikaisella testauksella, mitäs muut juurekset tuosta tykkäävät? Haulla en pahemmin löytänyt mielipiteitä tuosta, mutta ainakin snow bunny näytti olevan monen suosikki.
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann