Kirjoittaja Aihe: Aurinkopuuterit  (Luettu 117626 kertaa)

Poissa Reese

• Tukkaguru
Vs: Aurinkopuuterit
« Vastaus #435 : 04.04.09 - klo:18:07 »
Hankin L'Orealin blondeille tarkoitetun duo-aurinkopuuterin eli sen vaaleimman sävyn ja tykkään tosi paljon.

zubi, kuulostaa kivalta. Onko tämä tuote siis Glam Bronze: 1 Golden Sun?

Edit alas. Kiitos, pitää katsella kaupasta. Tuon sävynimen bongasin nimittäin vaan nettisivuilta, mutta taisivat olla Amerikan sivut tms.
« Viimeksi muokattu: 05.04.09 - klo:18:18 kirjoittanut Reese »
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.

Poissa zubi

• Tukkaguru
« Vastaus #436 : 05.04.09 - klo:17:07 »
^ Kävin kurkkaamassa tuotteen tarkan nimen ja kyseessä on Glam Bronze harmonie blondes.

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #437 : 15.04.09 - klo:15:58 »
Olikos se Lumenen aurinkopuuteri Hunaja lopetettu?
Hang up the chick habit

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #438 : 15.04.09 - klo:16:00 »
^ Hunajaa ei ole koskaan vakituisesti ollutkaan, se oli vain kausituote pari vuotta sitten.

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #439 : 15.04.09 - klo:16:14 »
^No ainakin täälläpäin oli vielä vakkarivalikoimassa Maxissa. Sitä ihmettelinkin. Mutta en jaksanut ostaa jemmaan kun on niin vaalea sävy.
Hang up the chick habit

Poissa Caprella

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #440 : 17.04.09 - klo:16:45 »
Osaisko joku antaa vinkkiä mitä pitäs tehdä kun aurinkopuuterihelmien pinta on muuttunut käytön myötä  kovaksi eikä väriä tahdo lähteä enää millään??
1c F i

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #441 : 17.04.09 - klo:16:46 »
^Niihin on ilmeisesti joutunut rasvaa sun siveltimestä. Ei siihen muu auta kun yrittää pyyhkiä niitä paperilla.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #442 : 17.04.09 - klo:19:04 »
Tai rapsuttaa kynsillä kovettuneet kohdat pois. Muistan että noin kävi aina Lumenen puutereille  ;D
Hang up the chick habit

Poissa Quutti

• Tukkaguru
  • Minä soitan, harva diggaa.
« Vastaus #443 : 21.04.09 - klo:09:59 »
Sinne purkin pohjalle kannattaa rikkoa pari kuulaa, niin johan lähtee väriä!
Sinisilmäinen blondi, ohuet ja keskipitkät hiukset.

Poissa LaPompadour

• HAIRahtanut
  • If you want to see a girl next door, go next door!
« Vastaus #444 : 27.04.09 - klo:03:03 »
Uskomatonta mutta totta, tämä vanoutunut kalpeanaama löysi aivan mahtavan aurinkopuuterin! TBS uusi mineraaliarskapuuteri on kuin minulle tehty  :l Erittäin luonnollinen, kaunis ja kuultava, muttei hileinen lopputulos ja vaikuttaa myös sikariittoisalta. Ja minähän olin pitkään koko aurinkopuuterihommaa vastaan, kun halusin olla mahd. vaalea ja ruusuposkinen, mutta vaihtelu näköjään virkistää ja hyvältä näyttää tämä uusi "päivettyneempi" look.

Poissa beachbunny

• HAIRahtanut
« Vastaus #445 : 02.09.09 - klo:22:55 »
Mä sain tossa keväällä lahjaks Cliniquen aurinkopuuterin - paras mitä mulla on ikinä ollu, päihittää kirkkaasti Lancomen ja Guerlainin vastaavat.

Todella pehmee laatu, hyväilee ihoa, ihosta tulee samettinen ja lopputulos on luonnollinen ja läpikuultava, väri on jokseenkin tummahko 03 Sunblushed, mut mä tykkään. Ei hileitä vaan täysin matta. Ja helppoa laittaa joko ihan vähän tai sitten oikeen reilusti ilman että se näyttäis luonnottomalta tai tuntuis tukkoselta iholla.

Vaikka ois kuuma päivä niin iholla ei oo tuntunu tunnetta et iho ei hengitä, ja mun mielestä se mukautaa omaan ihonväriin. Olen aika kalpea luonnostani mut toi Sunblushed sävy sopii silti, jos haluaa nopeesti "terveen" päivetyksen voi ottaa isoon sutiin aika reippaasti, ylimääräset kämmenselkään ja nopeesti saa reilusti väriä naamaan ilman että näyttäis kenkäplankilta.

Ja tää hohtaa jollain tavalla kasvoilla, siis ei helmiäisenä, vaan sellasena hehkuna.

N. 30 euroa oli kuulemma hinta.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #446 : 03.09.09 - klo:11:40 »
Mä oon oppinut tänä kesänä käyttämään aurinkopuuteria \o/ ;D

Ostin Lumenen Hunaja-arskapuuterin silloin pari kesää sitten, mutta se jäi vähän pyörimään kun en oikein handlannut miten sitä pitäis käyttää. Nyt olen sitten kokeillut uudelleen ja tosi kivasti piristää ilmettä täytyy sanoa :) Olen iiisolla siveltimellä pyöritellyt puuteria poskipäille, otsalle ja vähän nenän sillalle ja joskus decolteellekin. Se vanha sivellin on tosi karhea, ostin sen joskus ala-asteella :D niin nyt kävin ostamassa Kickistä puuterisiveltimen joka on vähän pehmeämpi, mutta on hiukan pienempi. En löytänyt sieltä isompaa mutta kyllä ton kanssa onnistuu kanssa ihan ok.

Kauheita kicksejä saa kyl ku oppii tälläsiä uusia kikkoja, poskipunan oikeaoppisen käytön opin kanssa tossa alle 4v sitten ja siitä olin myös aivan innoissani :)
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Lene

• HAIRahtanut
« Vastaus #447 : 03.09.09 - klo:11:49 »
Mulla on aurinkopuuteri käyttöön TBS:n sivellin sellaisella lyhyellä kullanruskealla varrella. Taisi olla tän kesän kausituote, on ainakin kesätuotetelineessä liikkeessä. Tää on ihn loistava, pehmeä ja riittävän iso, ei kuitenkaan mikään mega. Aurinkopuuterikabukina taisivat myydä.
Aurinko puuterina mulla on Guerlainin mineraaliaurinkopuuteri  ja mun mielestä paras mitä on :-*. Keveä, luonnollinen, ihana!
My make-up may be flaking!
But my smile, still, stays on!

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #448 : 03.09.09 - klo:19:22 »
Onko tuo Guerlainin mineraaliaurinkopuuteri hileinen, matta vai hohtava?

Poissa Butterfly

• Tukkaguru
« Vastaus #449 : 23.03.10 - klo:15:09 »
Olisiko kukaan ehtinyt jo testaamaan Guerlainin Terracotta 4 Seasons -aurinkopuuteria?

http://www.guerlain.com/int/en/base.html#/en/home-makeup/catalog-makeup/make-up-presentoir-terracotta/make-up-terracotta-range-the-powders/terracotta-4-seasons-2.html

On vissiin melkoisen tyyris tuote, mutta olisikohan hintansa väärti. Itse olisin vaaleaihoisena kiinnostunut vaaleimmasta sävystä Blondes 01.