Kirjoittaja Aihe: Aurinkopuuterit  (Luettu 117620 kertaa)

Poissa Ippa

• HAIRahtanut
  • It's a Festivus miracle.
Vs: Aurinkopuuterit
« Vastaus #45 : 21.03.06 - klo:19:22 »
Ippa, mulla on se toinen. Siinä ei olekaan sutia mukana.

Ok. Muistelinkin, että niitä on useanlaisia. Ei muuta kuin kauppaan ihmettelemään. :)

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #46 : 21.03.06 - klo:21:56 »
Mä käytän aurinkopuuteria varjostuksiin. Huitaisen kaksoisleukaan, leukaperiin ja poskiluun alle. Tosi hyvin saa kasvot näyttämään kapeammilta. Etenkin aurinkopuuterin kohdat puuteroin tosihyvin niin häivytys onnistuu. Ja isolla sudilla. Mulla on joku The Color Workshopin superhalpa. Tosi hyvä, koska ei ole voimakaspigmenttinen niin ei heti tule liikaa.
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

Poissa Emmi

• Hiushörhö
« Vastaus #47 : 22.03.06 - klo:16:49 »
Stationery, mietin kyllä samaa, että voiko sellaista olla olemassakaan, mutta toisaalta jos viileävärityksinen ihminen ruskettuu, niin eikö rusketuskin ole silloin viileäsävyistä? Vai olenko mä nyt hakoteillä? Muuttuuko "viileä" ihminen ruskettuessaan "lämpimäksi?" Ikävä kyllä ei ole rusketuksesta omakohtaista kokemusta, koska mä vain palan  :-[ Aavistus rusketuksen vaikutelmaa olisi mulla kuitenkin tavoitteena.

Muoks. Mies perhana tuossa nauraa kun puhun viileistä ja lämpimistä ihmisistä ja se ei tajua mitään  ;D

Mun mielestä rusketuksenkin väri on eri ihmisillä erilainen. Toisilla viileämpi, toisilla jotenkin pronssisempi. Hassua kyllä, itse muutun mielestäni lämpimämmäksi kesällä, vaikka talvisin olen lähempänä kylmää. Tosiasiassa kai jonkinlainen välimuoto.

Poissa si3nna

• HAIRahtanut
« Vastaus #48 : 22.03.06 - klo:17:01 »
Tosi kivan sävyiseltä näyttää tuo Liisukan laittaman aurinkopuuterin sävy!

Kylmää, vaalea aurinkopuuteria itse myös kaipailisin, lämpimät sävyt ei vaan sovi mulle. Mieluiten kyllä ostaisin (ainakin näin alkuun) jonkun edullisemman vaihtoehdon, en kuitenkaan yhtään tiedä että osaisinko/tykkäisinkö tuollaista käyttää. Siis joku bongaa edullisen viileäsävyisen aurinkopuuterin niin ilmoitelkoon mielellään täällä. :)

Poissa Viivi

• HAIRahtanut
« Vastaus #49 : 22.03.06 - klo:21:07 »
Diorilla on kanssa tosi kiva aurinkopuuteri Terra Bella. Oon aika vaaleaihoinen ja mulla on käytössä sävy 001 Bonne Mine/Healthy look, siinä on just sopivan vaalea sävy ja vähän helmiäistä.
Hiukset: 1cMii, pitkät ja kevyesti latvoista kerrostetut. Väri: tummanvaaleat+paljon kirkkaan vaaleita raitoja.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #50 : 22.03.06 - klo:21:15 »
Stationery, mietin kyllä samaa, että voiko sellaista olla olemassakaan, mutta toisaalta jos viileävärityksinen ihminen ruskettuu, niin eikö rusketuskin ole silloin viileäsävyistä? Vai olenko mä nyt hakoteillä? Muuttuuko "viileä" ihminen ruskettuessaan "lämpimäksi?" Ikävä kyllä ei ole rusketuksesta omakohtaista kokemusta, koska mä vain palan  :-[ Aavistus rusketuksen vaikutelmaa olisi mulla kuitenkin tavoitteena.

Muoks. Mies perhana tuossa nauraa kun puhun viileistä ja lämpimistä ihmisistä ja se ei tajua mitään  ;D

Mun mielestä rusketuksenkin väri on eri ihmisillä erilainen. Toisilla viileämpi, toisilla jotenkin pronssisempi. Hassua kyllä, itse muutun mielestäni lämpimämmäksi kesällä, vaikka talvisin olen lähempänä kylmää. Tosiasiassa kai jonkinlainen välimuoto.

Kyllähän rusketuksenkin väri on monilla erillainen, mutta viileää rusketusta en vain ole koskaan nähnyt.  :)
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Ella

• Vieras
« Vastaus #51 : 22.03.06 - klo:21:24 »
Enpä taida malttaa odottaa että tuo IsaDora tulee markkinoille kevään korvalla... missään en vielä ole löytänyt tuota isoa pakkausta. Noin kaksi kertaa niin suuri kuin normaali aurinkopuuteripakkaus. Ei edes kokemuksia tuosta mutta hyvänä sitä on mainostaneet monet. Eli pakko saada. Ilmoittakaahan jos törmäätte.  :)

Lisätietoa: http://www.isadora.com/default.asp?groupid=200452714641915

Liisukka

• Vieras
« Vastaus #52 : 22.03.06 - klo:22:21 »
Kyllähän rusketuksenkin väri on monilla erillainen, mutta viileää rusketusta en vain ole koskaan nähnyt.  :)

Mä itse asiassa olen. Kesällä rannalla Hangossa vastaan käveli tyttö, joka oli ihan pronssinruskea, ei hitustakaan oranssia. Oli kyllä aika hätkähdyttävä näky suomalaisella rannalla.

Mietin, että onhan viileitä ruskean sävyjäkin, joten miksei aurinkopuuteri voisi olla viileä? Musta esim. tämä Narsin the Multiple värissä St. Barts on viileä/neutraali. No, jos on tuon Sephoran kuvan värinen.

Jos ajattelee, että aurinkopuuterin on tarkoitus tuoda päivetyksen tuntua kasvoille, niin silloinhan värin lämpimyydellä/viileydellä ei ole merkitystä. Meneepäs nyt sanoilla leikkimiseksi... Mutta en vain voisi kuvitella laittavani lämmintä väriä kasvoilleni, ja aion kuitenkin toistaiseksi sitkeästi jatkaa sopivan aurinkopuuterin etsintää.

maarit

• Vieras
« Vastaus #53 : 23.03.06 - klo:02:59 »
Lukematta tätä ketjua sen enempää...

Rusketuksethan on eri ihmisillä aivan eri värisiä. Mulla on sävyltään hyvin viileä iho, ja se heikko rusketus jonka pintaani saan (jos oikein kovasti yritän) on viileänsävyinen; useimpiin muihin verrattuna jotenkin harmaa ja ruskea. Lapsena kun olin kesällä pihalla varmaan 15 tuntia päivässä, rusketuin aika erikoisen väriseksi... Lähinnä näytin likaiselta.  ;D Ei tietoakaan mistään kullansävystä tai oranssista tms...

En osaa edes kuvitella minkä värinen voisi olla mulle sopiva aurinkopuuteri.  ???
« Viimeksi muokattu: 23.03.06 - klo:03:06 kirjoittanut maarit »

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #54 : 23.03.06 - klo:15:01 »
Onko kellään kokemuksia wet n wildin aurinkopuuterista? Itse en ole mitään sarjan tuotteita kokeillut, koska vaikuttavat niin halpiksille ja sitähän ne  ovatkin. Mutta millaista on laatu? Sokoksella oli sarjan aurinkopuutereita 3,90€ ja siinä oli tummempaa ja vaaleampaa sävyä samassa paketissa, vaaleaa reunalla ja sitten keskellä oli tummemmalla sävylä auringon kuva.. Hienon näköinen purkki ainakin oli :)

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #55 : 23.03.06 - klo:17:17 »
Minä olen nyt parin päivän ajan opetellut aurinkopuuterin käyttöä ja ollut erittäin tyytyväinen. Alla oleva kosteusvoide on täytynyt vaihtaa kevyempään ja huolellinen puuterointi muistaa, mutta näiden avulla jälki on ollut hyvää. Käytössä on nyt Anytimen aurinkopuuteri, kokeilen joku päivä IsaDoran aurinkopuuteri duoani.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Rosey

• Hiushörhö
« Vastaus #56 : 29.03.06 - klo:19:19 »
Hah, miulla on tämä wet n wild aurinkopuuteri  :D Ihan passeli omaan käyttööni, laitan sitä siis vain luomille. Kestää rullaantumatta koko päivän, ilman että laitan mitään pohjustuksia. Ja minulla on rasvaiset luomet, luomivärit ei kestä. Muuten olen varovasti laittanut poskille, ihan jees, mutta ostan keväämmällä (jos kevät joskus meinaa tulla) kasvoille jonkun laadukkaamman.

Poissa Spritz

• HAIRahtanut
« Vastaus #57 : 29.03.06 - klo:23:52 »
Mä ajattelin näin Clinique-fanina tsekata seuraavalla kaupunkireissulla tämän aurinkopuuterin:

Näyttäis löytävän kolme eri sävyäkin, joista varmaan tuo vaalein olisi paras ainakin itselle. -> http://www.clinique.co.uk/templates/products/sp_shaded.tmpl?CATEGORY_ID=CAT3205&PRODUCT_ID=PROD64915

Ei kyllä oikeestaan vielä tunnu edes olevan oikeutta laittaa aurinkopuuteria, kun joka päivä vaan sataa lunta. :( Mutta voihan sen ostaa varastoon kesäfiiliksiä odotellessa. ;D
Olisiko mitään kalliimpaa? :)

Liisukka

• Vieras
« Vastaus #58 : 03.04.06 - klo:10:02 »
Mä taisin löytää ainakin yhden viileään väritykseen sopivan aurinkopuuterin, nimittäin Narsin aurinkopuuterin sävyssä Laguna. Selitin ongelmani Space NK:n Narsin tiskin myyjälle, ja se suositteli heti sitä. Sävyssä ei ole yhtään oranssia, näyttää tosi kauniilta iholla  :-*

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #59 : 03.04.06 - klo:12:16 »
Liisukka, onko tuo miten tumma? Luuletko että sopisi vaaleille, jotka ei edes rusketu ppientä päivetystä lukuunottamatta? En ole kyllä edes varma olenko sävyiltäni kylmä, mutta luulen niin. ::) Tuosta sävystähän on muuten tosi himoittava yhteispakkaus Orgasmin kanssa. :)