Kirjoittaja Aihe: Aurinkopuuterit  (Luettu 117844 kertaa)

Poissa naapio

• Tukkaguru
Vs: Aurinkopuuterit
« Vastaus #450 : 26.03.10 - klo:21:39 »
En testannut kasvoille mutta vaikutti todella pehmeästi levittyvältä ja ihanasti täyysin matalta tuo Guerlainin uutuus. Mutta varsin tummalta ainakin itselleni, valitettavasti. Se jäi kuitenkin tulevaisuuden tarkempaa tutustumista vaativien tuotteiden listalle eli katsotaan kesällä uudestaan.
Raitoja käpälään!

Poissa Iiris

• Tukkaguru
« Vastaus #451 : 06.04.10 - klo:21:43 »
Kas, en tuota huomannutkaan tutkiessani Guerlaineja kentällä. Mutta ostin vihdoin itselleni sen perusaurinkopuuterin sävyssä 01 ja miksi, oi miksi, olen odottanut näin kauan! Aivan mahtava tuote, tosi hyvät varjostuksetkin saan sillä aikaan. Ja syy odotukseen on itse asiassa se, että mulla oli L'Oréalin aurinkopuuteri, johon olin ihan tyytyväinen. En arvannut, että joku voisi olla näin paljon parempi.
# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #452 : 06.04.10 - klo:21:58 »
^Mulla ei ole ollut kun joku lumene ja sit toi sama guerlain. Mikä guerlainissa on mahtavaa verrattuna muihin? Pidän itsekin sen laadusta, mutta koska olen ostanut heti parhaan niin vaikea vertailla. Kiinnostaisi kuulla kommentteja laatueroista muihin arskapuutereihin. Osaako kukaan verrata selektiivisiin tai maciin?

Mua kiinnostaa nelisävy ja laitoinkin sen tilaukseen. Katselin Stockalla, että se brunette näytti melkein vaaleammalta kuin blonde, joka näytti vähän oranssihtavammaltakin. Blonde-nelikko ja mosaiikki olivat jo loppu.

Kuinka monelta löytyy Clarinsin Mornign sun solo aurinkopuuteri? Onko se hyvä, vaikka on hieman punakka? Zubilla on joku vanha samanniminen duo ja käyttää poskipunana, mutta käyköhän tuo kenellekään aurinkopuuterin tapaan?

Mulla on kauhea hinku saada väriä kasvoille, mutta vain meikillä.

Poissa Iiris

• Tukkaguru
« Vastaus #453 : 07.04.10 - klo:10:18 »
^ Olin kirjoittamassa, että mulla on vain noista kahdesta kokemusta, mutta muistin sitten, että olihan mullakin Lumene joskus aikoinaan. Mutta siis Lorkun ja Guerlainin ratkaiseva ero omasta mielestäni on se, että Lorkusta ei sitä väriä tahtonut sutiin saada ja se oli myös hileisempi. Tuolla vain yksi sipaisu ja lopputulos on hyvä. Sävy myös itselle passelimpi.
# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #454 : 07.04.10 - klo:14:44 »
^Ok. Mulla on sävyjen kans vähän hakemista, kun en oikein tiedä, mikä olisi hyvä suomalais-blondille, mutta hyvillä mielin sitä sit vaan ostaa, mitä tarjolla on  ::) En tiä kuinka universaaleja noi guerlainin sävyt on, eihän kaikki blondit tietenkään samansävyisiä ole. Ei siitä ykkösestäkään kuitenkaan oo mun makuun oranssia tullut.
Noita macin puutereita, olisko medium dark ja medium, kokeiltiin joskus Tallinnan ständillä ja ne toi kummasti eloa naamaan. Sillon oli kesä, voi olla että vaikutti, mutta ero oli huima, vaikka olin tehnyt huolella koko meikin itse ennen sitä. Mä en rusketu ollenkaan ja kyllä kai se sit kesällä vähän valjulta näyttää huonosti nukkuneena varsinkin.

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #455 : 17.04.10 - klo:15:52 »
Nyt kun kohta tulee aurinkopuuterin aika, niin mitä mieltä olette Dermoshopin aurinkopuuterikuulista? Tykkään kesäisin aina käyttää, jotta saa vähän päivettynyttä lookkia  ja tällä hetkellä Narsin Sertao on käytössä ja ajaa kyllä asiansa hyvin,mutta noi kuulatkin kyllä kiinnostaisivat. Millaisen sävyn ne antaa kasvoille? Kannattaako ostaa Sertaon kaveriksi?
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #456 : 17.04.10 - klo:15:56 »
Kävin Guerlainin Terracottia katselemassa Stockalla ja kädenselälle kokeiltuna kaikki kokeilemani olivat liian punertavia mun ihoon ja makuun. Miltä merkiltä löytyisi siispä sellainen kellertävämpi/kultaisempi sävy? Se klassinen Lumenen Hunaja oli just hyvä, mutta tukki ihoani, niin eipä sitäkään multa enää löydy.
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #457 : 29.04.10 - klo:12:42 »
Onko irtopuuterisivellin tarpeeksi iso arskapuuterin levitykseen, vai pitäisikö olla vieläkin isompi? Tänä kesänä haluaisin löytää Sen Aurinkopuuterin ja sille sopivan siveltimen. Taitaa tulla loputon suo, kun en oikein tiedä minkätyyppinen olisi hyvä. Hohtava vai matta, kellertävä vai punertava sävyinen jne jne.

Taidan seurata täällä muiden tuskailuja ja vinkkejä ensi alkuun  ;D

Poissa viceversa

• Tukkaguru
« Vastaus #458 : 29.04.10 - klo:14:18 »
^ Mulla aurinkopuuterin levitykseen parhaimmaksi on osoittautunut Duroyn muutaman vuoden vanha (en tiedä, onko enää valikoimassa), vuohenkarvainen irtopuuterisivellin. Siveltimessä on puunvärinen kahva ja punaruskeat karvat. On tarpeeksi iso ja tiheä, mutta ei liian paljon kumpaakaan. En halua mitään ihan jättisuurta, koska haluan kuitenkin kontrolloida värin levittymistä.
"One snap of my fingers and I can raise hemlines so high the whole world’s your gynaecologist."

Donatella Versace

iHerb -5 $:QUN674

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #459 : 25.03.11 - klo:19:33 »
Mua on alkanut himottamaan Narsin Laguna aurinkopuuteri. Olen ennestään käyttänyt Narsin Sertaota kesällä aurinkopuuterin tapaan, joka tosin on jäänyt vähälle käytölle. Osaatteko verrata noita kahta keskenään? Missyn swatchien perusteella Sertao on kultaisempi/lämpimämpi,  Laguna taas vaikuttaa neutraalimmalta sävyltä. Etsin sellaista sunkissed lookkia  ja Laguna vaikuttaa siihen aika sopivalta. Sopiiko myös lämminsävyiselle iholle? Onko turhaa omistaa molemmat 8)?
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #460 : 25.03.11 - klo:21:08 »
^Sertao on tosiaan kultaisempi ja hohtava, Lagunassa hohtoa on selvästi vähemmän ja sävy on lämpimään taittava mutta kuitenkin suht neutraali ruskea. Kumpaakin käytän vain kesällä, Lagunan kanssa yleensä myös poskaria mutta Sertao menee hyvin sellaisenaan. Sanoisin, että molemmat menee hyvin lämminsävyiselle, mun iho on vaalea ja neutraali. Mä ainakin käytän näitä niin eri tavoin että ehdottomasti tarvitsen molemmat.  8)
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #461 : 25.03.11 - klo:21:26 »
Kiitos kaunis Missy :). Laguna taitaa mennä ostoslistalle ;).

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #462 : 27.04.11 - klo:21:09 »
Oletteko tykänneet Diorin uusista aurinkopuutereista? Ilmeisesti kahta eri sävyä saatavilla? Kiinnostaisi kuulla lisää sävyistä, swatchit kiinnostaisi myös.

Poissa Sassy

• HAIRahtanut
« Vastaus #463 : 27.04.11 - klo:23:31 »
Milloin alatte käyttää aurinkopuuteria, jos ette käy solkussa/ käytä itseruskettavia?

Tällä hetkellä ihoni on aikas kalman kalpea ja en usko että näillä koulupäivillä muutosta on tulossa ennen heinäkuuta  :( Hieman tekisi mieli jo vaihtaa meikkiä vähitellen kesäisempään, mutta voi olla että aurinkopuuteri tuo kumman sävyn valkoiselle iholle. Nyt viime aikoina olen innostunut käyttämään M.A.C:in By candlelight:iä kasvoilla väriä tuomassa, yleensä se on ollut minulla tosiaan käytössä korostusvärinä aurinkopuuterin kanssa, mutta nyt on ihoa niin paljon tummempi että menee ihan poskipunasta... On täälläkin taas ongelmat, mutta olisi kiva kuulla että milloin te uskallatte ottaa aurinkopuuterin käyttöön?
Sans élégance de coeur, il n'y a pas d'élégance.
- Yves Saint-Laurent

Poissa annah0j

• HAIRahtanut
  • Mikä on lailallinen ja sanoo mulmul?
« Vastaus #464 : 27.04.11 - klo:23:50 »
^ Mä käytän vähän vaihtelevalla menestyksellä ainakin sillointällöin myös talvisin aurinkopuuteria. Mutta mulla on hyvänä merkkinä pisamat, sitten kun ne ilmestyy naamaan niin aurinkopuuteri ei näytä enään niin hassulta. :) Vaikka päivetystä ei vielä olisi niin pisamat kuitenkin tuovat jotenkin lämpimän fiiliksen ja aurinkopuuteri näyttää jo paremmalta!