Kirjoittaja Aihe: Aurinkopuuterit  (Luettu 121859 kertaa)

Poissa SH

• Tukkaguru
Vs: Aurinkopuuterit
« Vastaus #465 : 01.05.11 - klo:11:01 »
Mä pyrin käyttämään aurinkopuuteria vuoden ympäri, koska oon huomannut näyttäväni terveemmältä ja eloisammalta sen kera. Itse tosin on vaikea arvioida näyttääkö muiden silmissä hassulta tai mutanaamlata tms, mutta oli aika havahduttava kokemus, kun macillä muutama vuosi sitten laitetiin tummempaa puuteria ympäri kasvoja ja naama heräsi eloon. Ihan vaan se pelkkä puuteri sai mut huomattavan erinäköiseksi. Olin silloin vieläpä tosi väsynyt ja kalvakka, joten vaikutus korostui.

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #466 : 01.05.11 - klo:14:55 »
Minkälaista sivellintä te käytätte aurinkopuuterin kanssa? Minulla on siveltimiä enemmän kuin yksi ihminen tarvitsee, mutta tuntuu, etten saa millään hyvää lopputulosta.

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #467 : 01.05.11 - klo:18:34 »
^Mäkään en oo täydellistä löytänyt. Macin 129 käytössä ja Narsin bronzer brush.

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #468 : 01.05.11 - klo:20:05 »
Mä pyrin käyttämään aurinkopuuteria vuoden ympäri, koska oon huomannut näyttäväni terveemmältä ja eloisammalta sen kera. Itse tosin on vaikea arvioida näyttääkö muiden silmissä hassulta tai mutanaamlata tms, mutta oli aika havahduttava kokemus, kun macillä muutama vuosi sitten laitetiin tummempaa puuteria ympäri kasvoja ja naama heräsi eloon. Ihan vaan se pelkkä puuteri sai mut huomattavan erinäköiseksi. Olin silloin vieläpä tosi väsynyt ja kalvakka, joten vaikutus korostui.

Minäkin käytän ympäri vuoden aurinkopuuteria, ilman sitä näyttäisin talvella ihan kuolleelta! Tuo vähän tervettä hehkua. Mulla on käytössä Lumenen aurinkopuuteri sävyssä 1 ja se on tarpeeksi vaalea ja matta.
2a F ii – Iho: kuiva

Poissa beachbunny

• HAIRahtanut
« Vastaus #469 : 01.05.11 - klo:20:48 »
Mä sain äidiltä lahjaks pari vuotta sitte Cliniquen erinomasen aurinkopuuterin - sävy 003 True Bronze, eikä oo yhtään liian tumma kun laittaa silleen riittävän isolla sudilla ja harkitusti, ensiks vähemmän ja sitte enemmän, sipasen ensiks ylimääräset käteen - Pyöritän isolla sudilla poskiin sellasta pyörylää poskipunan tapaan, en mitenkään muotoillen, otsansyrjiin ja leukapieliin vedän silleen vedellen, ei liikaa.

Ja sitten leukaa ja kaksoisleukaa häivyttelen vähän pienemmällä sudilla. Aurinkopuuterilla voi myös muotoilla nenää, mut se tapahtuu sitte ihan pienellä siveltimellä ja vaatii harjottelua jotta lopputulos ei näkyis.

Käytän syksyllä, talvella ja keväällä jos käytän muutakin meikkiä ja joskus ylimalkasesti aurinkolasien kera jos en laita muuta meikkiä - Kesällä voin laittaa joskus; en viitti kesäsin hirveesti rusketella kun rusketus tarttuu munhun niin huonosti ja häipyy kuitenkin nopeesti.

Mutta jos en jaksa meikata niin meikkaan kuitenkin aina kulmat ja laitan huulipunaa, koska niiden poisotto ei vie aikaa, niin ja aina vähän meikkiä nenään ja leukaan, en laita meikkivoidetta ikinä muualle.
Mun mielestä on kuitenkin kiva olla useinkin päiväkausia ilman aurinkopuuteria että iho saa hengittää, eli se on kans vähän fiilispohjasta.

-----

Jossain vaiheessa käytin Lancomen aika vaaleeta ja myös pinkkiin vivahtavia aurinkopuutereita mut oon huomenna et melko pronssisella sävyllä saa paremman lopputuloksen. Ja tää Cliniquen puuteri on täysin matta, en diggaa sellasista aurinkopuutereista joissa on kultahileitä.

Poissa siili

• Tukkaguru
« Vastaus #470 : 01.05.11 - klo:22:10 »
Käytän Diorin vaaleinta mattaista aurinkopuuteria ympäri vuoden. Näytän mielestäni todella valjulta ilman, nyt kun olen tottunut käyttämään varjostuksia jo ihan perusmeikissä. Meikkaan Diorin siveltimillä, levitän isolla poskipunasiveltimellä ja häivyttelen rajat tasapäisellä isolla siveltimellä.

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #471 : 03.05.11 - klo:22:30 »
Ostin lauantaina aurinopuuteriksi MACin mineralize skinfinish -puuterin värissä medium dark ja olen ihan haltioissani! Sen vaalean kullanruskea sävy on erinomainen kalpeankelmeälle (NC10-15) naamalle, levittyvyys huippuluokkaa ja pinta on satiininen; hehkuva mutta ei kiiltävä/hileinen tai jauhoinen matta.   <3
Raitoja käpälään!

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #472 : 04.05.11 - klo:15:02 »
^Tuohan pitää katsastaa! Olisi kiva löytää joku maltillisesti hohteleva puuteri matan rinnalle, lähinnä kesäkäyttöön.

Ostin juuri Surf Baby -kokoelmasta Gold-Go-Lightly Studio Careblendin - ihana mattainen ja silkinsileä aurinkopuuteri - sävy on hyvä kultaan vivahtava, ei liian tumma eikä oranssi.

Minäkin käytän aurinkopuuteria ympäri vuoden. Tosi kevyeen levitykseen käytän skunkkia, olisinkohan Morgana Mineralsilta tilannut pyöreäpäiset skunkkini, ne ovat kyllä tosi monikäyttöisiä ja hyviä siveltimiä.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #473 : 04.05.11 - klo:17:56 »
^Pyöreäpäinen oliskin varmaan hyvä. Oliko ne muut Macit liian tummia? Mäkin tilasin ton saman tänään. Kiva kuulla, että vaikuttaa lupaavalta.

Niin ja siis mullakin on niitä macin vanhoja kausiduoja, joissa on hohtotuote ja msf-puuteri samassa. Muistaakseni mullakin on joku medium dark tms ja se on tosi hyvä. Saa mukavasti eloa kasvoille.
« Viimeksi muokattu: 04.05.11 - klo:17:57 kirjoittanut SH »

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #474 : 04.05.11 - klo:19:02 »
Se toinen Careblend ei myöskään ollut tumma, mutta oli selvästi punapohjaisempi. Kahdessa muussa oli joku muu koostumus - ja vaikuttivat melko tummilta, toinen oli myös hyvin punertava.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Lene

• HAIRahtanut
« Vastaus #475 : 06.05.11 - klo:12:34 »
Mua houkuttaisi ihan hireväsi Diorin Aurora. Mulla on kuitenkin muutama aurinkopuuteri ja vähän aikaa sitten sain Guerlainin Terracotta light sheer bronzing powderin sävyssä blonde.

Osaako kukaan verrata Auroraa ja L'orealin uutta glam bronze trio'a? Mä en halua hippuista aurinkopuuteria vaan enemmänkin hohtavan. Olisiko noissa mitään samaa?
My make-up may be flaking!
But my smile, still, stays on!

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #476 : 07.05.11 - klo:00:25 »
Ääh! Nyt minuakin himottaisi ostaa tuo Diorin Aurora aurinkopuuteri. >:D Tai oikeastaan ihan mikä vaan hyvä aurinkopuuteri (ja ehkö vielä tuo Aurora siihen lisäksi).

Minulla siis on jo ennestään kolme aurinkopuuteria (MAC Refined Golden, MAC So Ceylon MSF ja BeneFit One Hot minute). Tekisi mieli heittää nuo MACit mäkeen, kun se Refined Golden on ihan liian tumma ja  So Ceylon vielä tummempi. Tuo One Hot Minute on ainoa, joka ei näytä naamassa automaattisesti omituiselta. Olen ajatellut, että vika on vain käyttäjässä & siveltimessä, kun tulos on mitä sattuu. Tätä ketjua lueskeltuani olen tullut siihen tulokseen, että minulla taitaakin olla väärät tuotteet.

Mietin tässä vai, että kannattaisiko kuitenkin hankkia joku mattabronzer, kun tuo Benefitin puteri on kuitenkin aika hohtava?

Poissa Mirju

• HAIRahtanut
« Vastaus #477 : 07.05.11 - klo:09:59 »
Löytyykö muuten juureksilta kokemuksia Too Facedin Chocolate Soleil- matta-aurinkopuuterista?
« Viimeksi muokattu: 07.05.11 - klo:21:59 kirjoittanut Mirju »

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #478 : 07.05.11 - klo:10:29 »
Täältä löytyy swatcheja Diorin, Chanelin ja Guerlainin tän kesän aurinkopuutereista.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #479 : 07.05.11 - klo:20:39 »
Innostuin taas aurinkopuutereista niin, että oli pakko mennä ostoksille.  :D Testasin kädelle mm. Guerlainin Terracotta puuterin sävyssä Blondes Hâlées, Diorin Auroran, Original Tan puuterit sävyissä 001 ja 002 sekä Matte Bronzen sävyssä 001, Chanelin meikkipuuterit kahdessa vaaleimmassa sävyssä, Cliniquen vaaleamman aurinkopuuterin sekä MACin Gold-Go-Lightlyn. Kävin jopa ulkona katsomassa, miltä puuterit näytti auringon valossa.

Diorin Aurora oli pettymys, vaikkei se kaikkista huonoin ollutkaan.  Sen sijaan Diorin mattameikkipuuteri näytti tosi hyvältä, samoin tuo Guerlain. Ennen kuin ostin noista mitään, niin harhauduin Sokoksella Lumenen standille ja sieltä tarttui mukaan Mineralize Bronzer sävyssä 3, Indian Summer. Myyjä sanoi, että tämä on ihan uusi ja pakkohan se oli uskoa, kun en netistäkään löytänyt mitään tietoa tästä sävystä.

siis tämännäköinen arskapuuteri tarttui mukaan