Mä sain äidiltä lahjaks pari vuotta sitte Cliniquen erinomasen aurinkopuuterin - sävy 003 True Bronze, eikä oo yhtään liian tumma kun laittaa silleen riittävän isolla sudilla ja harkitusti, ensiks vähemmän ja sitte enemmän, sipasen ensiks ylimääräset käteen - Pyöritän isolla sudilla poskiin sellasta pyörylää poskipunan tapaan, en mitenkään muotoillen, otsansyrjiin ja leukapieliin vedän silleen vedellen, ei liikaa.
Ja sitten leukaa ja kaksoisleukaa häivyttelen vähän pienemmällä sudilla. Aurinkopuuterilla voi myös muotoilla nenää, mut se tapahtuu sitte ihan pienellä siveltimellä ja vaatii harjottelua jotta lopputulos ei näkyis.
Käytän syksyllä, talvella ja keväällä jos käytän muutakin meikkiä ja joskus ylimalkasesti aurinkolasien kera jos en laita muuta meikkiä - Kesällä voin laittaa joskus; en viitti kesäsin hirveesti rusketella kun rusketus tarttuu munhun niin huonosti ja häipyy kuitenkin nopeesti.
Mutta jos en jaksa meikata niin meikkaan kuitenkin aina kulmat ja laitan huulipunaa, koska niiden poisotto ei vie aikaa, niin ja aina vähän meikkiä nenään ja leukaan, en laita meikkivoidetta ikinä muualle.
Mun mielestä on kuitenkin kiva olla useinkin päiväkausia ilman aurinkopuuteria että iho saa hengittää, eli se on kans vähän fiilispohjasta.
-----
Jossain vaiheessa käytin Lancomen aika vaaleeta ja myös pinkkiin vivahtavia aurinkopuutereita mut oon huomenna et melko pronssisella sävyllä saa paremman lopputuloksen. Ja tää Cliniquen puuteri on täysin matta, en diggaa sellasista aurinkopuutereista joissa on kultahileitä.