Kirjoittaja Aihe: Aurinkopuuterit  (Luettu 117628 kertaa)

Poissa Lene

• HAIRahtanut
Vs: Aurinkopuuterit
« Vastaus #480 : 07.05.11 - klo:20:59 »
^ Näyttää mielenkiintoiselta ja muutenkin kiinnostaa tuo Lumene. Saisiko siitä swatchia?

Onko kenelläkään kokemuksia ELFin warm bronzerista? Sekin olis yksi joka kiinnostaisi.
My make-up may be flaking!
But my smile, still, stays on!

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #481 : 07.05.11 - klo:21:03 »
^^ Onpas tuossa Lumenessa hauskan näköinen pinta. Kuvassa näyttää sävy aika vaalealta eli swatch olisi kiva nähdä vertailun vuoksi.
« Viimeksi muokattu: 07.05.11 - klo:22:33 kirjoittanut Hilippa »

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #482 : 07.05.11 - klo:21:57 »
Mun mielestä toi pinta näyttää inhottavalta  ;D Itse puuteri voi olla hyvä, mutta kuvio vaikuttaa epäonnistuneelta. Kiitti vinkistä kuitenkin, täytyy käydä tsekkaamassa.

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
« Vastaus #483 : 07.05.11 - klo:23:46 »
Mulla on vanhempi Lumenen Arctic Sun Mineral Bronzer sävy 1 -Aamurusko aikas finaaleissa, ja olen katsellut uutta sen tilalle. Ongelma on se, ettei tarpeeksi tummaa hileetöntä tahdo oikein löytyä. Käytän aurinkopuuteria kesällä ihan perus-puuterina sävyttävän päivävoiteen tai pelkän kasvovoiteen päälle huiskittuna, koska tava-puutereista loppuu sävyt kesken. Talvella olen käytellyt sekä Mineraalipuuteria että Meikkipuuteria sävyssä 50 Karamellikahvi ja ovat molemmat kesällä liian vaaleita. Tällä hetkellä vielä menettelee myös Dermosilin tummempi Mineraalipuuteri, mutta pian ei sekään enää käy.

Onko nuo Lumenen Bronzerit jotenkin uudistunut, vai onko tuo 3 sävy vaan uusi lisäys? Muistaakseni kahdesta aiemmasta sävystä tämä tummempi on matta ja siinä vaaleammassa on hohdetta mukana.
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #484 : 08.05.11 - klo:00:01 »
^ Sävy 1 on se vaaleampi, mattainen ja sävy 2 tummempi jossa on hilettä. :) Toi sävy 3 on sitten uutuus.
2a F ii – Iho: kuiva

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #485 : 08.05.11 - klo:08:59 »
^^Ootko tutustunu Macin puutereihin? Ite oon ihan valkonen enkä siten oo tutustunut niihin tummiin sävyihin, kun Macilla meinaa muutenkin olla kaikki meikkivoiteet mulle liian tummia, mutta niillähän pitäis olla sävyvalikoimaa tosi tummille ihonsävyille. Beautysta kerran esim. sanottiin, että monet tummaihoiset ei löydä tarpeeksi tummia meikkivoiteita, mutta onneksi voivat Macilta tilata, kun niillä sentään on. Blascollakin saattais olla tosi tummia puutereita.

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #486 : 08.05.11 - klo:14:31 »
Tässä swatch tuosta Lumenen aurinkopuuterista kalmankalpealla käsivarrellani. Swatchasin rinnalle vertailun vuoksi muutkin omistamani aurinkopuuterit. Kuva on vähän suttuinen eikä värisävyt ole ihan täysin kohdallaan, mutta aika lähellä kuitenkin.

Kuvasssa vasemmalta oikealle: Benefit One hot minute, Lumene Indian Summer, MAC Refined Golden ja MAC So Ceylon.

En voi käsittää miten olen ikinä antanut myydä itselleni tuon MACin refined goldenin. So Ceylonkin on naurettavan tumma.

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #487 : 08.05.11 - klo:15:28 »
^Mullekin olis toi myyty joskus, mutta en onneks ostanu. Toisella kertaa se kiinnosti uudestaan ja sitä kokeiltiin, mutta huomasin heti ettei sovi. So ceylonin ostin, mutta myin sen muistaakseni testaamattomana kun huomasin heti etten tuu käyttämään.

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #488 : 09.05.11 - klo:18:27 »
Mun mielestä toi pinta näyttää inhottavalta  ;D Itse puuteri voi olla hyvä, mutta kuvio vaikuttaa epäonnistuneelta. Kiitti vinkistä kuitenkin, täytyy käydä tsekkaamassa.

Ihan sama reaktio - mua kyllä ällöttää tollaset kuviot ja kolosysteemit muutenkin  :P Sama reaktio tulee Lushin Magic Muscles-hiorantapalasta. Mistäköhän oon tänkin fobian oppinu  ::)

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #489 : 10.05.11 - klo:22:39 »
Mua ei kauheasti kiinnosta onko pinnassa jotain kuviota vai ei, mutta jos se näyttää joltain taudilta niinkuin esim se Lushin hierontapala... olikohan just toi muscle?... no joka tapauksessa Onneks ne kuviot kuluu aika nopsaan pois jos itse tuote vaan on hyvä ja toimiva.
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa kraula

• HAIRahtanut
  • Learning to fly.
« Vastaus #490 : 10.05.11 - klo:22:57 »
Toi Lumenen Indian Summer näyttää ainakin tummuusasteeltaan mulle sopivalta. Mutta mä olen tooosi aloittelija näiden viileä/lämmin sävy -asioiden kanssa.. Tiedän olevani itse viileä ts. punapohjainen ja yleensä saan ostettua sopivat värit ja sävyt ihan fiilispohjalta, mutta aurinkopuuteria en ole koskaan käyttänyt, enkä ihan osaa tosta kuvasta fiiliksen pohjalta arvioida. Sopisikohan toi siis punapohjaiselle iholle, asiantuntijat?

Jos sopii, niin pitää seuraavaksi vaan toivoa että tuota on ilmestynyt Ruotsin kauppoihin ;D Lumene on sopivassa hintaluokassa, ja mä HALUAN aurinkopuuterin. Innostuin ensin Dior-ketjun myötä Aurorasta, mutta ilmeisesti se on enemmän keltapohjaiselle iholle.
Ei saa edes kunnollista KAAAHVIA.

Poissa wendy

• Hiushörhö
« Vastaus #491 : 11.05.11 - klo:00:20 »
^ Kannattaa tsekata Aurorakin, jos et ole jo:) Mielestäni Aurora voi sopia molemmille ja täälläkin on molemman pohjasävyn omaavia fanittajia. Kannattaa kuitenkin swatchata ja tarkistaa luonnonvalossa. Esim. mun kaverilla jolla aavistus "ruusuinen" selkeästi kylmäpohjainen hyvin vaalea iho, Aurora näytti aavistus oranssihtavalta persikkaisen sävyn takia. Mielestäni näyttää paletissa viileämmältä. Aurora ei kuitenkaan missäännimessä ole oranssimmasta päästä aurinkopuutereista ja saanut paljon kehuja nimenomaan hyvästä freshistä sävystä, joka ei ole kasvoilla oranssi. Aurora sopii varmasti monille. Mutta suosittelen kaikkien testaavan tuotetta ennen ostopäätöstä:) Olen lukenut erinäisistä paikoista joidenkin pettyneen Auroran hiukan persikkaan taittavan sävyn takia, koska ovat odottaneet viileämpää sävyä... Anyway Aurora on ehdottomasti katsastamisen arvoinen!;) Mun suosikki freshiin luonnolliseen lookiin.
Maailma on niinkun peili niin se heijastaa
Takasin sun oma asenteesi aina vastaan
Niinkun huutaa, niin se metsä vastaa
Hyvä hyvää ja paha pahaa vastaan

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #492 : 15.05.11 - klo:15:27 »
Vaaleaihoisten kannattaa katsastaa Minersin aurinkopuuterit. Itse hankin Sun Blushed-sävyn ja hyvältä vaikuttaa :) Olen vasta aika keveällä kädellä uskaltanut tätä käyttää, mutta ehdottomasti parhain vaalean ihon aurinkopuuteri mitä olen tähän asti Suomen kaupoissa nähnyt. Täällä kuvia värivaihtoehdoista. Sävy on mielestäni tummempi kuin noissa kuvissa, mutta tätä saa leviteltyä sopivan kevyesti, helppo häivyttää eikä tee kasvoista likaisen näköisiä tai jätä mutajälkiä. Hinta alle 6 euroa ja mineraaliöljytön :ts

Poissa Supermess

• HAIRahtanut
  • 1b Fi
« Vastaus #493 : 16.05.11 - klo:18:01 »
Kiinnostuin tuosta Nyksin postaamasta arskapuuterikuvasta sen verran, että kävin katsastamassa Lumenen Inkkarikesän - ja ostin samantien  <3

Diorin Aurora vaikutti käteen swatchattuna oranssilta ja likaiselta tähän verrattuna. On kylläkin sen verran vaalea sävy, että ei kasvoilla kovin paljoa näy, mutta eipä oikeastaan tarvikaan... Tuo kauniin näköistä kevyttä hohtoa poskipäille :)
"Kaiken vielä kylpiessä valossa olin unohtanut yrittää ottaa selville, mikä maailmassa on pysyvää, siis mihin voi todella luottaa, kun alkaa tulla pimeä."

Poissa tuutikuu

• Hiushörhö
« Vastaus #494 : 19.07.11 - klo:20:05 »
Kiitosta vaan taas Juureksille aurinkopuuterivinkistä! Testasin tuon Minersin sävyssä Sunblushed ja se on täydellinen!! Voi huoletta levitellä iholle ilman "kakkaläiskiä", hohtaa juuri sopivasti ja tuo luonnollisen terveen sävyn kasvoille. Yhden kokonaisen ehdin käytellä ja tänään suuntasin Sokokselle aikeissa ostaa uuden. Yllätyksekseni Miners oli siirretty tarjoushyllyyn ja poistuu Sokoksen valikoimasta! Aurinkopuuterit oli kaikki jo myyty - oitis seuraavalle lähimmälle Sokokselle, jossa jäljellä oli 5. Ostin ne kaikki. Vinkkinä siis jos sitä mielii kokeilla, kipin kapin ostoksille  (3,90e kpl) !