Mä tykkäisin varmasti käyttää aurinkopuuteria jos vain toimiva sellainen löytyisi. Voiko siis tavan markettimerkeiltä löytää hyviä matta-aurinkopuutereita?
En käytä aurinkopuuteria siksi, koska testereissä ja kädellä moni näyttää liian keltaiselta/oranssihtavalta ja hohtavalta. Minulla on myös hieman kirjava iho meikkivoiteenkin jälkeen juuri siitä kohdalta mihin varjostus kuuluisi laittaa, poskien sivuilta. Tuntuu, että aurinkopuuteria voi käyttää joko melko virheetön ihoinen tai sitten melko peittävällä pohjustuksella. Minua ei siis tuo pienoinen ihon epätasaisuus sinänsä haittaa, mutta aurinkopuuteri ei sulaudu tällöin värimaailmaan kovin kivasti.

Minua ei oikein kiinnosta tilatakaan mistään helposti toimivasta nettikaupasta, koska hutiostos aurinkopuuterissa on aika helppo tehdä. Ihan markettitasoisilta merkiltä mieluiten etsisin. Ja jos aurinkopuuterit ovat auttamattomasti hohtavia tuolla saralla, niin onko kukaan todennut jotakin luomiväriä hyväksi aurinkopuuteriksi?
Olen nähnyt jossain käytettävän Make up storen luomaria varjostukseen, mikä oli kyllä omaan makuuni liian tumma, mutta näin esimerkkinä. Ihooni sopivasta sävystä en ehkä tiedä tarpeeksi, mutta ihoni on lämminsävyinen ja koen jonkun murretun sävyn sopivammaksi. Kyllä mä noita sävyjä osaan sitten kaupoissa katsoa, mutta kuulisin mielelläni vinkkejä mistä aloittaa.