Kirjoittaja Aihe: Aurinkopuuterit  (Luettu 117854 kertaa)

Poissa Lalla

• Tukkaguru
Vs: Aurinkopuuterit
« Vastaus #495 : 21.07.11 - klo:15:39 »
^
Minersin aurinkopuuteri on paras löytämäni, mutta jostain syystä tulee kauheat tukkeumat poskille siitä  :P Oikeastaan mulla kaikki poskivärit jne on pulmallisia kun jostain syystä niistä tulee finnejä  >:( Kalpeanaamana kasvot näyttää helposti tosi valjuilta ja jotain haluaisin käyttää, mutta mitä...  ??? ??? ??? Talkin ei pitäisi olla syypää, koska vuosikausia olen ongelmitta talkkipuutereita käyttänyt.

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #496 : 02.08.11 - klo:14:48 »
Huomasin, että olisi itselläkin aika kohta alkaa etsiskellä aurinkopuuteria kun nyt viimeinen käytössä. Nyt käytössä siis on Neutrogenan Healthy skin blends Sunkissed, joka ei ole liian pigmenttinen ja saa sopivan vaaleaakin jälkeä. http://www.dailymakeover.com/node/128032?colorlist=128032. Tuosta saa hieman käsitystä minkälainen tuote on kyseessä. Toinen, joka minulla oli on PL Warm radiance, josta tykkäsin tosi paljon, mutta tekisi siis mieli kokeilla jotain muuta nyt kun noita kahta. Minersia tuskin enää löytää  :D, mutta jos jolla kulla nyt on vinkata joku maailman paras tuote niin saa vinkata. Vaikeita näitä on etsiä  :)
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa tuutikuu

• Hiushörhö
« Vastaus #497 : 02.08.11 - klo:16:50 »
^^mun iho tukkeutuu myös helposti poskipunista, mutta Minersista ei toistaiseksi ole tullut vielä yhtään näppylää. Toivottavasti sitä saa vielä jatkossakin jostain.

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #498 : 02.08.11 - klo:17:23 »
Hassua, koska mullakin iho tukkeutuu tosi helposti ja kalkkiset puuteritkaan eivät sovi naamalle yhtään, mutta tuo neutrogena ei ole tosiaan tukkinut ja nyt olen jo jonkun aikaa käyttänyt sitä jokapäivä. Välillä tuntuu, että iho tukeutuu vaikkei tuotteissa edes näyttäisi olevan talkkia tai mineraaliöljyjä  :P
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa tuutikuu

• Hiushörhö
« Vastaus #499 : 02.08.11 - klo:17:38 »
Ainakin kuvan perusteella tuo Neutrogenakin vaikuttaa kivalta, yleensä iholleni ovat parhaiten sopineet aurinkopuuterit mihin on miksattu vähän jotain pinkkiä tms. punaa. Kiitti vinkistä Fii :) .

Minersia voi tilata suoraan omilta nettisivuilta,
http://www.miners.co.uk/

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #500 : 02.08.11 - klo:19:32 »
Minersia voi tilata suoraan omilta nettisivuilta,
http://www.miners.co.uk/

Taitavat toimittaa vain Britteihin?
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa tuutikuu

• Hiushörhö
« Vastaus #501 : 03.08.11 - klo:08:44 »
^kappas, niinpäs näyttää, harmi...

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #502 : 04.08.11 - klo:15:56 »
Mä olen ihan rakastunut Narsin Lagunaan, se on mun tarpeisiin täydellinen arskapuuteri  :l Laguna ei ole  matta, mutta ei mikään kimallepommi ja se on juuri sopivan sävyinen, lämpimähkö ruskea jossa on hento kultainen hohde. Väriä lähtee sopivasti, mutta ainakaan minä en ole tällä pahoja aurinkopuuteriövereitä saanut aikaiseksi.

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #503 : 06.08.11 - klo:19:15 »
Mä tykkäisin varmasti käyttää aurinkopuuteria jos vain toimiva sellainen löytyisi. Voiko siis tavan markettimerkeiltä löytää hyviä matta-aurinkopuutereita?

En käytä aurinkopuuteria siksi, koska testereissä ja kädellä moni näyttää liian keltaiselta/oranssihtavalta ja hohtavalta. Minulla on myös hieman kirjava iho meikkivoiteenkin jälkeen juuri siitä kohdalta mihin varjostus kuuluisi laittaa, poskien sivuilta. Tuntuu, että aurinkopuuteria voi käyttää joko melko virheetön ihoinen tai sitten melko peittävällä pohjustuksella. Minua ei siis tuo pienoinen ihon epätasaisuus sinänsä haittaa, mutta aurinkopuuteri ei sulaudu tällöin värimaailmaan kovin kivasti.  ::)

Minua ei oikein kiinnosta tilatakaan mistään helposti toimivasta nettikaupasta, koska hutiostos aurinkopuuterissa on aika helppo tehdä. Ihan markettitasoisilta merkiltä mieluiten etsisin. Ja jos aurinkopuuterit ovat auttamattomasti hohtavia tuolla saralla, niin onko kukaan todennut jotakin luomiväriä hyväksi aurinkopuuteriksi?

Olen nähnyt jossain käytettävän Make up storen luomaria varjostukseen, mikä oli kyllä omaan makuuni liian tumma, mutta näin esimerkkinä. Ihooni sopivasta sävystä en ehkä tiedä tarpeeksi, mutta ihoni on lämminsävyinen ja koen jonkun murretun sävyn sopivammaksi. Kyllä mä noita sävyjä osaan sitten kaupoissa katsoa, mutta kuulisin mielelläni vinkkejä mistä aloittaa.  :)

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #504 : 06.08.11 - klo:19:46 »
We case Iconin aurinkopuuteri on matta. Mattasävyjä löytyy myös Lumenelta, Goshilta ja Make Up Storelta. Muistelen nähneeni ehkä Rimmelin tai L'Orealin telineessä matta-aurinkopuuterin. En kyllä osaa sanoa sävyjen hyvyydestä mitään, mutta matta-aurinkopuuterin löytyminen marketista ei pitäisi olla mahdoton tehtävä.

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #505 : 07.08.11 - klo:11:58 »
^ Mä en olekaan koskaan huomannut, että Lorealilla olisi mattaa. Täytyypä katsoa niiden tarjonta uudestaan!  :)

Eihän tässä oikeastaan voi kuin vaan testailla eri tuotteita kaupoissa. Minulla on aiemmin ollut vain pari Lumenen, joista nykyinen on jotain vanhemman mallin mineraaliaurinkopuuteria sävyssä Iltarusko (varmaan tummempi vaihtoehtokin). Molemmat noista ovat olleet liian oranssipohjaisia, mutta voisinhan mä uudestaan vielä katsoa niitä uudistuneita sävyjä josko niissä.

Noilta muilta mainitsemiltasi merkeiltä, paitsi Make Up Storen, olen aurinkopuutereita katsonut ja kokenut jotenkin sopimattomiksi. Vaikka olenkin lämminsävyinen niin ihon hieman päivän aikana punoittaessa aurinkopuuteri ei näytä ihollani kivalta kun poskilla on jotain omituisen oranssia tai ruskeaa. En tiedä pitäisikä mulla olla aurinkopuuteri jopa vähän harmaaseen taittava, siis varmaankin sävyltään kylmempi vaikka muuten iho taittaisikin lämpimään.

MUS voisi ollakin katsomisen arvoinen jos kerta mattaakin löytyy. En tiedä mikä siinä on, mutta minusta on taas tuntunut ettei mattoja löydy helposti. Usein on jotain hohdetta ja ehkä ne eteen tulleet mattaversiotkin ovat olleen tummempia.  ???

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
« Vastaus #506 : 07.08.11 - klo:12:11 »
^ Muistaakseni Lorealin aurinkopuuteri ei ole matta. Tai sitten se oli niin vaalea, että jäi siksi kauppaan. Suoritin tässä jokunen aika sitten aktiivista aurinkopuuterin metsästystä, ja hakusessa oli nimenomaan matta ja riittävän tumma. Ennen oli käytössä Lumenen Mineraali sävyssä 1 Aamurusko. Uusi on Rimmelin Natural Bronzer sävyssä 021 Sun light. We Care Icon oli aivan liian vaalea, matta kylläkin. Hyvän tummuuden ja matan löysi myös Isadoran kesäcollectionista, mutta se rasia oli aivan järkyttävän kokoinen, eikä siksi päässyt mukaan reissailevaan elämäntyyliini.

Sopivan löytyminen oli aika haastavaa, mutta päädyin lopulta tähän Rimmeliin. Tässä ei ole oikein nimeksikään pigmenttiä, joten voi sutia reilullakin kädellä. En käytä kesällä muuta pohjaa kuin ainoastaan aurinkopuuteria koko kasvoille kevyesti. Normivalikoimani on liian vaalea kesäkuukausina.
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #507 : 07.08.11 - klo:12:33 »
Minulla on Lorealilta Glam Bronze aurinkopuuterista vaaleampi blondi versio. Tuokaan ei ole ihan matta, vaan kevyesti hohtava. Iholla sitä hohtavuutta ei tosin juuri huomaa. Otan sutiin aina enemmän tuosta vaaleasta puolesta ja vain ihan hippusen käytän tummemmalla puolella niin tulee todella huomaamaton tulos. Tämä on eka aurinkopuuteri, jonka kanssa en ole saanut naamaani omituisen keltaoranssiksi.

1bMii, vaalennettu.

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #508 : 07.08.11 - klo:15:00 »
^^^ ja ^^ voi olla, että se ei ollut L'Orealin arskapuuteri, joka oli matta. Johonkin ei-hohtavaan mattapuuteriin olen kuitenkin sokoksela törmännyt. Siis muuhunkin kuin Lumene, Gosh tai We care Icon.

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
« Vastaus #509 : 07.08.11 - klo:15:01 »
^ Olisko se Rimmel?
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.