Kirjoittaja Aihe: Aurinkopuuterit  (Luettu 117629 kertaa)

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
Vs: Aurinkopuuterit
« Vastaus #510 : 08.08.11 - klo:10:29 »
Lorkun Harmonie Blondes on tosiaan todella, todella vaalea. Mä ihan turhaiduin kun yritin saada siitä jotain väriä naamalle  :P Siinä mua ärsyttää etenkin se, että vähänkään isommalla silveltimellä on lähes mahdotonta saada pelkästään arskapuuteripuolta siveltimeen, aina tulee myös tota highlighteria mukaan.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #511 : 11.08.11 - klo:10:25 »
Jos joku vielä kaipaa tuota Minersin Sunblushed-sävyistä aurinkopuuteria, niin tiedotusluonteisesti kerron että ainakaan Helsingissä Hakaniemen Sokokselta tuota ei enää löydy, ostin viimeiset. Hylly oli jo tyhjä mutta kävin sinnikkäästi kyselemässä  myyjältä löytyykö sitä vielä ja aikansa pengottuaan hän löysi muutaman kappaleen jostain varastosta ja ostin ne kaikki pois. Helsingin keskustan Sokoksella tuota ei myöskään näkynyt hyllyssä, eikä testereitäkään, mutta siellä en kysynyt myyjältä löytyykö sitä vielä jostain jemmasta.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #512 : 11.08.11 - klo:11:42 »
^ Olisko se Rimmel?

Rimmelin aurinkopuuteri tosiaan näyttä matalta kun eilen kaupassa tsekkailin. Myös We Care Iconin näytti aika mattaiselta, mutta sitä en sen tarkemmin kattellut, eli saattaa olla matta tai saattaa olla olematta.

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #513 : 19.08.11 - klo:18:36 »
Päädyin nyt viimeinkin kokeilemaan Rimmelin vaaleampaa sävyä. Pakko sitä on jostain aloittaa kokeilu ja ajattelin, että tällä en ainakaan saa herkästi vahvoja länttejä poskiin tmv.  :P

Olen nyt testaillut vain päivän ajan olleen meikkipohjan päälle, mutta näin tämä ainakin näyttää ihan kivalta. Nyt kun vertaan kämmenellä omistamaani Lumenen aurinkopuuteria ja Rimmelin, niin Rimmel on selkeästi punapohjaisempi ja rusehtavampi. Kaupassakin huomioin jo tuon punaisuuden ajatuksena se, että oma poskien punoituskin voisi näin sulautua paremmin aurinkopuuterin kanssa. Tämä ei vaikuttaisi tummenevankaan pahasti kun iho rasvoittuu.

Sävynä Rimmelin aurinkopuuteri ei ehkä ole niin nätti kuin tuollaiset keltaisemmat/kultaisemmat, mutta tämä näyttää sopivammalta kasvojen iholleni.  :)

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #514 : 19.08.11 - klo:19:15 »
Mä en jotenkin osaa käyttää aurinkopuuteria ja poskipunaa samanaikaisesti. Poskipunaa olen tottunut käyttämään poskipäille häivyttäen korvaa kohti, ja poskien korkeimmalle kohdalle myös. Aurinkopuuteria taas käsitykseni mukaan pitäis laittaa "niille kohdille joille aurinko ensimmäisenä osuu" eli ohimot, otsa, poskipäät, nenän varrelle ja alapuolelle ja leukaan? Ei sinne poskiin mahdu kahta eri väriä, vai enkö vain osaa.. Vai laitetaanko ne sitten päällekkäin? ??? Käytännössä olen nyt sitten käyttänyt aurinkopuuteria poskilla siinä kohdassa missä normaalisti olis poskipuna, ja huitonut sinne ohimoille ja nenän varrelle. Aurinkopuuteri joka mulla on käytössä on Diorin kausisävy Aurora, jossa on vähän persikkaista sävyä mukana. Omistan myös Lumenen Hunaja-sävyisen aurinkopuuterin.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Lauramainen

• HAIRahtanut
« Vastaus #515 : 19.08.11 - klo:19:54 »
Mä ite käytän mattaa tai kevyesti shimmeristä aurinkopuuteria kevyenä varjostuksena, jonka päälle poskipäille laitan punan ja ehkä vielä korostuksen (korostustuotteita nyt en niin paljoa käytä).

Hohtavampaa ja vaaleampaa aurinkopuuteria taas poskipäille ja "sinne minne aurinko paistaa".  (:D he he.. kerrankin pääsi sanomaan noin päin, aina vaan puhutaan paikoista, minne aurinko EI paista.. okei lol)

Poissa Kisumirri

• Hiushörhö
« Vastaus #516 : 18.01.12 - klo:21:50 »
Mä oon käyttänyt Rimmelin vaaleempaa aurinkopuuteria. Ostin sen koska se oli matta ja tarpeeksi vaalea. Mutta nyt kun sitä on jo melko paljon käytetty niin se onkin ihan hileinen...  >:( Pinta olikin siis vaan matta ja hileet paljastui vasta myöhemmin. Lisäksi oon alkanut saamaan siitä näppyjä!

Nyt on hakusessa uusi aurinkopuuteri, edelleenkin matta ja vaalea =) Mulla on tosi vaalea iho enkä halua kovin näkyvää rusketusta sutia naamaani. Kertokaa jos hoksaatte jonkun sopivan  :)

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #517 : 31.05.12 - klo:11:00 »
Onko aurinkopuutereissa aina sellaista hilettä / hohdetta? Mä ostin Lontoosta L.A. Colorsin aurinkopuuterihelmet ja tuntuu hassulta kun koko naama on hileinen. Mies ei kyllä huomannut mitään eroa, kun hänen suihkussa ollessaan laitoin aurinkopuuteria enkä maininnut mitään asiasta. ;D En ole siis koskaan aiemmin käyttänyt mitään aurinkopuuteria.

Poissa Sagu

• Tukkaguru
« Vastaus #518 : 31.05.12 - klo:11:12 »
^ Ei niissä kyllä aina ole :) Jos kauppaan menee tutkiskelemaan niin löytyy monia mattojakin aurinkopuutereita.
nelosen ruskea kuparisilla raidoilla / keltainen MAC NC20 / kuivahko sekaiho / Tarte Shape Tape

Poissa Amber

• HAIRahtanut
« Vastaus #519 : 31.05.12 - klo:21:14 »
Ostin keväällä Lorealin glam bronze sun radiance trion (blondeille) ja tykkään tästä kovasti. Tässä on siis kolme "raitaa": kulta, pinkki ja pronssi. Varsinkin kullanvärinen raita on ollut kovassa käytössä,sillä saa mukavaa hehkua ilman, että naamaan tulee väriä. Kaikista kolmesta saa taas mukavan pronssisen poskipunan :)

Poissa leeinsane

• HAIRahtanut
« Vastaus #520 : 10.05.13 - klo:07:32 »
Hip hei, ostin vaalean aurinkopuuterin. Nyt mietin että miten sitä pitäis oikeaoppisesti käyttää? Koitin youtubesta katsoa mutta onko kellään helpompaa vinkkiä? poskipunaa käytän kanssa.

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #521 : 13.05.13 - klo:15:07 »
Mulle tosi kalpeana aurinkopuuterit ovat aina olleet vaikeita, olen lähinnä käyttänyt niitä lämmittämään kaulan väriä joskus joten oikeaoppiseen käyttöön mulla ei ole antaa vinkkejä. Mun rusketukseni on muutenkin enemmän keltaista väriä kuin oikeastaan ruskeaa ja värin etsiminen on tosi vaikeaa siksi. Kasvoille olen nyt keväällä käyttänyt vaalean aprikoosin väristä Shu Uemuran poskipunaa kevyesti poskipäille, nenän varteen ja ohimoille isolla siveltimellä juuri sen verran että olemus lämpenee mutta ei näy varsinaisesti värinä.
Raitoja käpälään!

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #522 : 13.05.13 - klo:15:22 »
^Tsekkaappa Mac Nude on board! Se on juuri ilmestynyt le-tuote, mutta sitä on kehuttu keltaiseksi.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #523 : 13.05.13 - klo:15:47 »
Ja Benefitin Hoola voisi olla hyvä myös. Se on erinomainen kimalteeton aurinkopuuteri kaikille, jotka pelkäävät liian oranssia lopputulosta. Oli myös helppo käyttää, toiminee hyvinkin vaaleaihoiselle. Minulla oli tästä mini, missähän se on...
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #524 : 13.05.13 - klo:16:28 »
Hoola vaikuttaa liian tummalta jos se on noin lähellä Lagunaa kuin miltä nettiswatchien perusteella näyttää.

Tuota MACin Nude on Boardia katselin Stockalla ja koostumus oli todella kiva ja värikin olisi voinut olla sopivan huomaamaton, mutta se jäi kauppaan koska en kokenut tarvitsevani sitä. Olen ollut tyytyväinen tuohon viime kesänä ostamaani Shun poskipunaan, se on LE väri, matta ja hienojakoinen vaalea aprikoosi ja aika lähellä todellisen rusketukseni väriä. Mulla on myös tummempia himoja varten MACin Skinfinish Naturals Medium Dark vaikka se onkin jo aika tumma ja oranssi.
Raitoja käpälään!