Kirjoittaja Aihe: Aurinkopuuterit  (Luettu 121868 kertaa)

Poissa Rosilda

• HAIRahtanut
Vs: Aurinkopuuterit
« Vastaus #525 : 14.05.13 - klo:11:24 »
Minä en ole käyttänyt aurinkopuutereita juuri ollenkaan moneen vuoteen, en ole kesälläkään ruskettunut, ja olen halunnut ennemmin korostaa ihon vaaleutta. Nuorempana tuli käytettyä aurinkopuuteria poskipunan sijasta ympäri vuoden, ja nyt kun olen oppinut käyttämään poskipunia, olen kokenut aurinkopuuterin itselleni melko tarpeettomaksi. Tällä hetkellä ainoa omistamani aurinkopuuteri on tuo L'orealin Glam Bronze, blondiversio. Siitä olen kyllä tykännyt, mutta en sitä tumminta raitaa ole käyttänyt juuri ollenkaan, niistä kahdesta muusta, kullanvärisestä ja pinkistä olen saanut kivaa hohdetta kasvoille ilman mitään kauheaa rusketus-efektiä. Lumenen aurinkopuuteri oli mulla vuosia käytössä, mutta muista ei oikeastaan olekaan kokemusta.

Nyt kuitenkin tuntuu pitkästä aikaa siltä, että voisin peräti ostaa jonkun uuden aurinkopuuterin, mutta sen pitäisi olla kyllä aika vaalea ja jotenkin erilainen kuin se Lumenen aurinkopuuteri, koen sen jotenkin tylsäksi, vaikka aikoinaan ihan hyvin mulla toimikin.

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #526 : 15.05.13 - klo:06:25 »
Mä olen nyt keväällä ottanut taas käyttööni TBS:n Sun lustre bronzerin (sävy 01), jonka ostin muistaakseni parisen vuotta sitten. Rasiassa ei näytä täysin matalta, vaan näyttäisi olevan jotain kimalletta mukana. Iholla en kimallusta kuitenkaan huomaa, mutta pikkiriikkisen jotain hohtoa erottaa. Valtavan kokoinen tuo muuten on, 20 g, ja parin vuoden jälkeenkään ei pinnassa ole paljoa käytön jälkeä. Pitäisi varmaan jatkossa käyttää myös talvella jos haluan joskus tuon kuluvan loppuun :)
« Viimeksi muokattu: 15.05.13 - klo:06:40 kirjoittanut Hilippa »

Paikalla pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #527 : 04.07.13 - klo:20:51 »
Harmillisen hiljainen tämä ketju... Onko joku löytänyt jotain kivoja arskapuutereita?

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #528 : 05.07.13 - klo:12:44 »
Mun kevään ja kesän lemppari on ollut Make Up Factory Bronze Luminizer No. 50. On kivasti hohtava, mutta ei mikään överi kuitenkaan.

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
« Vastaus #529 : 09.07.13 - klo:18:33 »
Olen löytänyt ensimmäistä kertaa elämässäni aurinkopuuterin, jota on helppo käyttää näin vaalealla iholla ja ei tarvitse pelätä, että naama näyttää likaiselta tai oranssilta! Tilasin jokunen aika sitten BeautyBaysta bareMineralsin READY Bronzerin, joka on aivan huippu! En siis koskaan aiemmin käyttänyt aurinkopuutereita, enkä edes tajunnut miten niistä saa muka lämpöä kasvoihin. Mun kasvoilla aiemmat aurinkopuuterit vaan näytti naurettavalta. Mulla on siis sävy The Skinny Dip eli vaalein sävy ja sävyä tuskin edes huomaa kasvoilla, mutta sehän se pointti onkin. Kasvoihin tulee eloa ja muotoa, mutta muut eivät huomaa, että minulla mitään aurinkopuuteria edes on. Puuterissa ei ole mitään varsinaista kimalletta, mutta jotakin hehkua siinä on. Uskallan siis käyttää poskipäitä varjostamaan. Kerrassaan ihana tuote  :l
Oman värin kasvattelija. 1c F ii.
iHerbin alekoodi: PEW394

http://www.lily.fi/blogit/her-hangers

Poissa Iiris

• Tukkaguru
« Vastaus #530 : 12.07.13 - klo:12:55 »
Mä ostin hiljattain Diorin Nude Tan Glow Enhancing -aurinkopuuterin sävyssä 001, Aurora, eli sellainen nelivärinen. Olen tosi tyytyväinen, vaikka sävy on ehkä hieman tummempi (valkoisella) ihollani kuin odotin. Mukana tullut mini-kabuki tuntuu laadukkaalta ja sillä on helppo levittää tuotetta.
# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #531 : 12.07.13 - klo:14:26 »
Oon tykännyt Lorkun Glam Bronzereista, ne ovat just oikean sävyisiä, ei myöskään tarvitse talvella pelätä laittavansa liikaa. Lorkulla on myös sellainen jättikokoinen versio joka on liian oranssi, meninkin ostamaan =(.

Supervaaleille voin suositella Laveran aurinkopuuteria, sävy taisi olla ihan 01.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Viuhti

• Vieras
« Vastaus #532 : 14.08.13 - klo:18:15 »
Mä olen nyt keväällä ottanut taas käyttööni TBS:n Sun lustre bronzerin (sävy 01), jonka ostin muistaakseni parisen vuotta sitten. Rasiassa ei näytä täysin matalta, vaan näyttäisi olevan jotain kimalletta mukana. Iholla en kimallusta kuitenkaan huomaa, mutta pikkiriikkisen jotain hohtoa erottaa. Valtavan kokoinen tuo muuten on, 20 g, ja parin vuoden jälkeenkään ei pinnassa ole paljoa käytön jälkeä. Pitäisi varmaan jatkossa käyttää myös talvella jos haluan joskus tuon kuluvan loppuun :)

TBS on muitakin hyviä aurinkopuutereita kuin tuo isossa rasiassa oleva. mulla on sellainen tavallisen puristepuuterin kokoinen ja on tosi kiva. Todella luonnollinen sävy eikä ole liian oranssi! Lisäksi koostumukseltaan matta, joten voi käyttää myös varjostuksena. Jos haluaa jotain halpista kokeilla niin rimmelille on tullut bronzer, joka yksi sävy niiden poskipunista.

Poissa Kevätperhonen**

• Hiushörhö
« Vastaus #533 : 29.08.13 - klo:07:55 »
Himottaisi ostaa elämäni eka Guerlain puuteri, Four seasons aurinkopuuteri näytti ihanan söpöltä, toimisiko tämä varjostuksissa? Mikä Guerlainin a.puuteri olisi paras varjostamiseen ja pienen päivetyksen luomiseen?  ::)

Poissa funkylala

• Hiushörhö
« Vastaus #534 : 26.04.14 - klo:15:06 »
Kesä tulee ja arskapuuterit on taas ajankohtaisia. :) Minulla on keltapohjainen iho, rusketun ja saan pisamia. Mutta ruskettuessa olen enemmän sellainen "harmaa" kuin kultainen. Jos kukaan nyt tajusi. Kaikki aurinkopuuterit tuppaavat olemaan turhan kultaisia, ja haluaisinkin mattapintaisen ja selkeästi punertavan sävyn. Rimmeliä on täällä pari sivua sitten kehuttu puanpohjaiseksi.. mielestäni yhden Rimmelin omistaneena se oli myös liian kultainen. Vai olikohan niitä sitten eri sävyjä?

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #535 : 27.04.14 - klo:09:51 »
En osaa muista merkeistä sanoa, mutta itse erittäin arkana aurinkopuuterin käyttäjänä tykkään We Care Iconin aurinkopuuterista. Levittyy nätisti tumpeloltakin ja sävy ei ole sellainen liian oranssi vaan tosi luonnollinen ilman mitään hile-efektejä. Itse olen keltapohjainen, en rusketu pavuksi, pisamia on ja uskallan väittää että tuo sopii ainakin mulle hyvin. :)

Poissa funkylala

• Hiushörhö
« Vastaus #536 : 27.04.14 - klo:12:42 »
^ Kiitos, käynkin Sokoksella testaamassa tuota. Näyttää kuvassa punapohjaiselta ainakin.

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #537 : 28.04.14 - klo:11:25 »
Rimmelin aurinkopuuteri oli muuten hyvä, mutta loppua kohden muuttui koostumus yhä hileisemmäksi (ja joukossa oli sellaisia isojakin hileitä, ei hyvä.) Seuraavaksi ajattelin kokeilla tuota We Care Iconin aurinkopuuteria, jos se ei ole oranssi.

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #538 : 03.05.14 - klo:16:15 »
^^
Mäkin hankin itselleni Iconin Allover Shimmerin, jos kyseessä sama tuote. Noista löytyy melkeinpä ainoa punapohjainen, vaalealle sopiva sävy eikä tule liian rajua tulosta kalpeaan naamaan. Paletti toimii myös luomilla hyvin eikä ole hileinen  :)

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #539 : 25.05.14 - klo:16:16 »
Mulla on tällä hetkellä Shiseidon Bronzer vaaleimmassa sävyssä. On ollut ihan toimiva, mutta tuskinpa ostan uudestaan - kokeilunhaluinen kun olen.
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey