Kirjoittaja Aihe: Aurinkopuuterit  (Luettu 117630 kertaa)

Liisukka

• Vieras
Vs: Aurinkopuuterit
« Vastaus #60 : 03.04.06 - klo:12:24 »
Mä olen myös hyvin vaalea enkä rusketu ikinä, mutta Laguna ei ole ollenkaan liian tumma. Kun laittaa isolla sudilla, tulos on tosi luonnollinen. Narsin myyjä oli itsekin tosi vaalea, joten uskalsin luottaa sen mielipiteeseen, ja olen kyllä tyytyväinen. Kun pääsin reissusta kotiin, piti tietysti heti ensimmäiseksi kokeilla sitä kotiin jääneen Orgasmin kanssa, ja kivalta näyttää  :)

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #61 : 03.04.06 - klo:12:25 »
Hienoa, tuo on pakko sitten ostaa ennen kesää! ;D Paljonko maksoit tuosta?

Poissa JoJo

• HAIRahtanut
« Vastaus #62 : 03.04.06 - klo:12:27 »
Lorealin aurinkopuuteriin oli vissiin tullut uus vaalea sävy suomalaiselle iholle. Livenä en oo nähny, mutta lehdestä luin ja siinä kuvassa näytti kyllä aika vaaleelta.

Liisukka

• Vieras
« Vastaus #63 : 03.04.06 - klo:12:29 »
Hienoa, tuo on pakko sitten ostaa ennen kesää! ;D Paljonko maksoit tuosta?

Ostin sen viime viikonlopun Lontoonreissulla, ja maksoi 21 puntaa, siis aika tarkkaan 30 euroa.

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #64 : 10.04.06 - klo:13:09 »
Vihdoinkin! Nyt löytyi kesän must-have tuote. Sanoinkin jo tuolla TBS-ketjussa tästä mutta tännehän tämä sopii vielä paremmin. Ebaysta huusin itselleni Shimmer Waves sävyn Peach. Tässä on siis 5 eriväristä raitaa joita voi käyttää joko yksinään luomilla tai yhdessä sipaistuna kasvoilla. Tämä toimii ihan uskomattoman hyvin aurinkopuuterina juuri tuon takia että sävyjä on monta joten sekoittuvat hyvin luonnolliseksi. Tummalla iholla ei varmasti näy yhtään minnekään, mutta omalla vaalealla iholla on juuri sopiva, ei siis yhtään liian oranssi tai muuten liian tumma.

Tuote sopii myös luomiväriksi ja on siinäkin hommassa todella hyvä. Luomilla tämä näkyy suunnilleen yhtä hohtavana kuin PL:n luomivärit (kasvoilla tämä ei kuitenkaan noin hohda eli hyvin käy päivittäiseen käyttöön, tuo ehkä paremminkin kuulautta). Pigmenttiä ei ole kovin paljon, mutta yleensä en tykkää vähäpigmenttisistä luomiväreistä yhtään ja tästä todellakin tykkään. Värit ei kuitenkaan katoa päivän aikana. Ihan loistotuote.  :-*

Tässä vielä kuva tuosta omastani. Sävyjä on kaksi muuta tämän lisäksi.

Tigru

• Vieras
« Vastaus #65 : 10.04.06 - klo:20:45 »
Loota, tuo sun ostos näytti niin ihanalta, että minäkin ehdin jo huutaa omani ;D Tosin ostin toisen värisenä, tuon Peach-version keskimmäinen sävy ei ole yhtään mun väri... Eli ostin sävyn Blush(?) ja sitä kolmatta vielä himoitsen, ehkä huudan vielä senkin :)

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #66 : 10.04.06 - klo:21:20 »
Mua himottaa nuo kaikki. Varmaan jossain vaiheessa ostan ainakin sen tummemman. Tulehan kertomaan sitten mitä tykkäsit siitä Blushista. ;) Sehän taisi olla poskipuna-luomiväri. Ja kolmas oli Bronzer. Niin ja tuo oranssein väri ei ole oikeasti noin vahva kasvoilla, mitä se kuvassa (/paletissa) näyttää. :)
« Viimeksi muokattu: 10.04.06 - klo:21:22 kirjoittanut loota »

Tigru

• Vieras
« Vastaus #67 : 10.04.06 - klo:21:43 »
Mä en ymmärrä mikä puskipuna/ aurinkopuuterivimma muhun on iskeny, ennen en käyttäny kumpaakaan ja nyt tuntuu, että kaikkia sävyjä ja koostumuksia on kokeiltava heti paikalla ;D Ostan varmaan vielä E. Ardenin aurinkopuuteriduon ja sitten saa riittää vähäksi aikaa... Harmittaa, että "keksin" poskipunat vasta nyt, mun vitivalkoinen naama näyttää niin paljon paremmalta, kun vähän sipaisee väriä naamaan :)

Pure Luxen aurinkopuutereita vois kyllä muutaman samplen tilata, mutta pelottaa vähän, että ovat turhan hohtavia ??? Ainakin yks poskipuna oli mun makuun liian kimaltava päiväkäyttöön...

Poissa Lyx

• Tukkaguru
« Vastaus #68 : 20.04.06 - klo:03:22 »
Minulla on Make Up Forever:in aurinkopuuteri ja tykkäilen tosi paljon. Se on juuri sopivan värinen, ei oranssi ja se on pienenpienistä hileistä huolimatta matta. :-*
Huomasin ne hileet itse asiassa vasta viime viikolla vaikka tuo puuteri on ollut minulla jo parisen vuotta, eli tosi huomaamattomia ovat. ;)

Poissa alley

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #69 : 20.04.06 - klo:21:28 »
Minä pidän Lumenen aurinkopuuterista, tosin tämänhetkinen lemppari on TBS:n kukkakuvioinen aurinkopuuteri, tuo sopivasti hehkua kalpealle iholleni.

Poissa Johannah

• Hiushörhö
« Vastaus #70 : 22.04.06 - klo:12:04 »
Uskokaa tai älkää, mutta olen aivan ihastunut H&M:n uuteen aurinkokimallepuuteriin, sävy Golden Bronze.;D
Se jättää ihanan hehkun kasvoille, tuntuu aika riittoisalta eikä hinta todellakaan ole paha...:D

Tulee ihan kesä mieleen, ja tuo näkyy nätisti varmaan myös vielä ruskettuneemmalla iholla. :)
2c M ii. Hiukset alaselkään, melko luonnonkiharat, vaaleat ja kuivat. Lempituotteita O&H (ha), K-pak -sarja ja All soft -sarja.

Tigru

• Vieras
« Vastaus #71 : 22.04.06 - klo:17:01 »
Nyt on ollu kokeilussa Cliniquen Touch of Bronze aurinkopuuteri (matte bronze) ja tykkään tosi paljon :-* Tämänkin ostin eBaystä (postareineen jotain 13e pintaan). Rasiassa on iso peili ja aivan mielettömän ihanan pehmeä suti. Väri näyttää rasiassa liian tummalta, mutta kasvoille sipaistuna on vaalea ja läpikuultava (ei kimalletta). Mun vitivalkoiselle iholle todella hyvä sävy, kun laittaa yhden "kerroksen" (kesällä on varmaan jopa liian vaaleaa).. Sävy on muutenkin todella ihana vaalean ruskea, ei yhtään oranssiin, kultaan tai punaiseen taittuva :)

Ardenin aurinkopuuteriduo ei sitten ollutkaan niin kiva (onneksi en maksanut tästäkään paljoa), sävyt ovat liian punaiseen taittuvia. Ehkä miksaamalla tulee ihan ok tulos, saapa nähdä...

Avonin aurinkopuuterikuulat oli liian tummia ja oransseja, väriä kyllä tarttui sutiin vähän liikaakin.. Ehkä ruskettuneelle iholle vois sopia joskus kesällä, mutta minä kun en juurikaan rusketu :-\

Body Shopin Shimmer Waves täytyy vielä testata lähipäivinä.. Ja jos joku näkee kaupoissa sen Isadoran ison aurinkopuuterin kasvoille ja vartalolle, niin ilmoittakoot :)

Poissa Iiris

• Tukkaguru
« Vastaus #72 : 24.04.06 - klo:14:37 »
Onko kenelläkään kokemusta vaahtoaurinkopuuterista? Millä sarjalla sitä mahtaa olla tuotannossa? Jostain luin tuollaisesta ja jäi kaivelemaan. Voisi olla mukava tuote, ei vaatisi niin ankaraa puuterointiakaan, mitä tavallinen aurinkopuuteri vaatii.

Mulla on Lumenen aurinkopuuteri, kun halusin aikanaan matan tuotteen. Sittemmin ostin myös YSL:n poskipunan, jonka lukisin kyllä sävyn puolesta aurinkopuuteriksi. Ihana sävy ja sopivasta hohdetta.
Nyt tekisi taas mieli uutta, joko tuollaista vaahto-versiota tai sitten voisi kokeilla Rimmelin tuotteen, niin säästyisi pitkä penni. ;D Hivelinkin sitä jo kaupassa hieman. ;)
# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #73 : 24.04.06 - klo:14:41 »
Mites muut vaaleaihoiset, millaista aurinkopuuteria käytätte? Mua kiinnostais ostaa joku hieman kimalteleva aurinkopuuteri kesäksi, mutta tuntuu että kaikki on liian tummia..  :-\ onko jollain sarjalla mahdollisesti jotain vaaleampaa sävyä valikoimissa?

Poissa Mariatar

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #74 : 24.04.06 - klo:15:02 »
Iiris, Maybellinelta on tulossa vaahtoaurinkopuuteri, Dream Mousse Bronzer. Hintaa jotain yhdeksän euroa.
1bMiii. What we call the secret of happiness is no more a secret than our willingness to choose life.