Kirjoittaja Aihe: Aurinkopuuterit  (Luettu 117613 kertaa)

Poissa loota

• Tukkaguru
Vs: Aurinkopuuterit
« Vastaus #75 : 24.04.06 - klo:15:19 »
Mites muut vaaleaihoiset, millaista aurinkopuuteria käytätte? Mua kiinnostais ostaa joku hieman kimalteleva aurinkopuuteri kesäksi, mutta tuntuu että kaikki on liian tummia..  :-\ onko jollain sarjalla mahdollisesti jotain vaaleampaa sävyä valikoimissa?

No tuossa 5. sivulla kuvankin kanssa hehkuttamani TBS:n shimmer waves on ainakin sopivan vaalea vaalealle iholle ja siinä on paljon kimalletta, mutta isolla sudilla kasvoille laitettuna tuo paremminkin vain hehkua, samoin kun ilmeisesti tuo Narsin Laguna on vaalea josta myös puhuttiin (tosin siinä ei ehkä ole minkäänlaista kimalletta).
« Viimeksi muokattu: 24.04.06 - klo:15:20 kirjoittanut loota »

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #76 : 24.04.06 - klo:17:30 »
Iiris, Maybellinelta on tulossa vaahtoaurinkopuuteri, Dream Mousse Bronzer. Hintaa jotain yhdeksän euroa.

Näin tänään Sokoksella, hinta taisi olla reilun kympin. Kaksi sävyä, kumpikin melko tumma ja kimalteli paljon ainakin auringossa. Tummuus ei tosin ollut paha kun levisi niin hyvin koostumuksensa vuoksi.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Iiris

• Tukkaguru
« Vastaus #77 : 24.04.06 - klo:17:56 »
Kiitos tiedosta! Täytyy käydä tällä viikolla bongailemassa ja testaamassa.  8)

Mulla on myös hyvin vaalea iho, mutten ole kokenut sitä ongelmaksi Lumenen tai YSL:n kohdalla, eivät ne sävyt niin tummia ole ja tärkeintä on levittää huolella.  :)
# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).

Poissa Rosey

• Hiushörhö
« Vastaus #78 : 24.04.06 - klo:18:34 »
hmm.. vaahtoaurinkopuuteri. Toimisikohan tuo luomella? Jos pohjustaa puuterilla. Kimallus olis plussaa.Varmaan aika pienessä purkissa niinkuin vaahtomeikkivoidekin? Tykkään käyttää aurinkopuuteria luomil, antaa kivasti väriä ja pysyy paremmin kuin luomivärit.

Lilly Missy

• Vieras
« Vastaus #79 : 25.04.06 - klo:09:40 »
Heh, saanen esittää jokseenkin tyhmän kysymyksen? Miten te käytätte aurinkopuuteria? Tarvitaan iso sivellin, riittääkö puuterisivellin, vai vielä suurempi? Mulla on nimittäin tuolla laatikossa avaamaton Lumenen aurinkopuuteri... Suurinpiirtein tiedän tyylin, mutta pelkään että näytän läikikkäältä, tai jotain(kuten yksi tuttuni). Mille alueille sitä kannattaa laittaa? Mulla on suht normaali soikio kasvot, korkeat poskipäät.

Poissa Lyx

• Tukkaguru
« Vastaus #80 : 25.04.06 - klo:09:48 »
Minä levitän aurinkopuuteria isolla siveltimella poskille, ohimoille sekä hieman leukaan ja nenänvarteen... Tiedä sitten onko "virallisesti" oikein, mutta toimii ja antaa hieman väriä ja raikkautta kasvoille.

Poissa Luomo

• Tukkaguru
  • Purri
« Vastaus #81 : 25.04.06 - klo:09:50 »
Lilly Missy, mullekin on joskus meinannut jäädä läikikkääksi, jos en ole puuteroinut ihoa ensin. puuteroinnin jälkeen aurinkopuuteri (Lumenen mullakin) on levittynyt tasaisesti. Käytän puuterisivellintä ja laitan sitä poskipäille, ohimoille ja leuan alle, joskus myös aavistuksen nenän varteen.
Hiukset: 3b M ii, luonnonkiharat, keskiruskeat, puolipitkät, kuivat, päänahka herkkä ja hieman rasvoittuva. Hiuslaatuketju s. 1. Suosikkituotteet: sh: Kérastase Dermo-calm Bain riche hoidot: Tigi O&H, L'anza Healing ColorCare, Tigi Brunette Goddess, K-pak vaahto

Poissa MinnieMouse

• Tukkaguru
« Vastaus #82 : 25.04.06 - klo:14:59 »
Ostin tänään Lumenen aurinkopuuterin. En kyllä ymmärrä, että miksi siihen pinnalle on täytynyt hilettä laittaa. Se hile lähti (onneksi) siveltimellä pois ja alta paljastui ihan "normaalin" näköinen aurinkopuuteri.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #83 : 25.04.06 - klo:22:56 »
Mites muut vaaleaihoiset, millaista aurinkopuuteria käytätte? Mua kiinnostais ostaa joku hieman kimalteleva aurinkopuuteri kesäksi, mutta tuntuu että kaikki on liian tummia..  :-\ onko jollain sarjalla mahdollisesti jotain vaaleampaa sävyä valikoimissa?

Mulla on todella vaalea iho ja sopivan aurinkopuuterin löysin Guerlainilta. Se on toki aika kallis (44e muistaakseni) mutta halvemmilta merkeiltä en oo oikein tarpeeksi vaaleaa löytänyt. Tähän asti käytin Rimmelin aurinkopuuterin vaaleinta sävyä ja jatkossa käytän sitä edelleen varjostuksiin, se on muuten aika ok mutta matta, ja halusin kesäksi myös hieman kimaltelevan aurinkopuuterin. Tuo Guerlainin aurinkopuuteri on kausituote, siinä on 2 sävyä eli Blondes ja Brunettes ja se Blondes sopii vaaleille. Se on sellainen "prisma"-tyylinen eli siinä on useampaa eri sävyä ja kun ottaa siveltimellä väriä siitä niin eri sävyt sekoittuvat nätisti. Kimalletta ei ole kovin paljoa vaan tuo kasvoille sellaista kevyttä hohtoa nätisti.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Kikka

• Tukkaguru
  • Antakaa määki huudan, määki olen.
« Vastaus #84 : 25.04.06 - klo:23:35 »
Mulla on aurinkopuuterina niinkin laadukas merkki kuin Wet 'n' Wild. En ole aiemmin juurikaan aurinkopuutereita käyttänyt, joten ajattelin lähteä liikkeelle halvimmasta päästä. Rasia on iso, ja siinä on kahta eri sävyä, joita voi halutessaan sekoittaa keskenään. Positiivinen yllätys, antaa nätin varjostuksen kasvoille ja hintaa huimat 4 e (apauttiarallaa).

Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #85 : 26.04.06 - klo:09:49 »
Eilen bongasin kaupasta Lumenen vaahtoaurinkopuuterin, oli kaksi eri sävyä plus pinkki.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #86 : 26.04.06 - klo:14:22 »
Mulla on aurinkopuuterina niinkin laadukas merkki kuin Wet 'n' Wild. En ole aiemmin juurikaan aurinkopuutereita käyttänyt, joten ajattelin lähteä liikkeelle halvimmasta päästä. Rasia on iso, ja siinä on kahta eri sävyä, joita voi halutessaan sekoittaa keskenään. Positiivinen yllätys, antaa nätin varjostuksen kasvoille ja hintaa huimat 4 e (apauttiarallaa).

Mäkin noita kerran kaupassa katselin, mutta ostamatta sitten jäi kuitenkin. Siinä se vaaleampi osa vois kyllä olla hyvä vaalealle iholle..Pitäis varmaan k'äydä sellainen jossain vaiheessa ostamassa :) Onko minkä laatuista ollut tuo? Pysyykö hyvin?

Poissa Rosey

• Hiushörhö
« Vastaus #87 : 26.04.06 - klo:17:42 »
Kyllä wet'n'wildin aurinkopuuteri on ihan kestävä, kun se kestää melkein ( :P) koko päivän rasvaisilla luomillani rullautumatta luomivakoon.

Poissa Kikka

• Tukkaguru
  • Antakaa määki huudan, määki olen.
« Vastaus #88 : 26.04.06 - klo:22:57 »
Kyllä wet'n'wildin aurinkopuuteri on ihan kestävä, kun se kestää melkein ( :P) koko päivän rasvaisilla luomillani rullautumatta luomivakoon.

Luomilla en ole tuota kokeillut (mulla on karseen tummat luomet jo valmiiksi), mutta poskipäissä varjostukset näkyivät vielä monen tunnin laiton jälkeen, joten hinta-laatusuhde on todellakin kohdillaan.
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli

Poissa Ippa

• HAIRahtanut
  • It's a Festivus miracle.
« Vastaus #89 : 26.04.06 - klo:23:17 »
Sain tänään viimein haltuuni Strawberrystä tilaamani Clarinsin Powder Blushin (sävy terra). Oli jäänyt tulliin, niin kuin tällä hetkellä ilmeisesti kaikki SB:stä tilatut paketit. Nouto sujui kuitenkin helposti Hgin pääpostista, kun oli kaikki tarpeelliset dokumentit mukana.

Heti piti kokeilla ja kyllä on kiva tuote! Siinä on kaksi sävyä, tummempi ja vaaleampi, joita voi miksailla. Sävyt ovat riittävän vaaleat, eivätkä yhtään oranssit. Olisiko tämä nyt sellainen viileä päivetyksen sävy, mistä tässäkin ketjussa on ollut puhetta? Tosi nätti ja luonnollinen joka tapauksessa. Pakkauksen oma suti tuntuu myös oikein passelilta.