Kirjoittaja Aihe: Aurinkopuuterit  (Luettu 121778 kertaa)

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
Vs: Aurinkopuuterit
« Vastaus #90 : 07.05.06 - klo:17:28 »
Onpas muuten aika hassua, oletteko huomanneet kun Lumenella on nyt ainakin Anttiloissa tarkouksessa 6e Lumenen aurinkopuuteri, jossa näyttää olevan kimalletta seassa? No, kimalteet ovatkin ilmeisesti vain pinnassa, sillä testereissä ei ole mitään kimalteita paitsi aivan reunoilla, joista kukaan ei ole pyyhkäissyt. Inhoan tuollaista huijaamista, kun tuote ostetaan ja sitten selviää, että pinta on erilainen kuin lopputuote. Olen parikertaa saanut vastaavan yllätyksen luomiväriä ostaessani.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Avena

• Tukkaguru
« Vastaus #91 : 07.05.06 - klo:17:36 »
Kyllä olen huomannut ja itse asiassa mainitsinkin tuosta puuteri-ketjun aloitusviestissäni. Itse kuvittelin silloin, että puuterin koostumusta on ehkä muutettu ja testeriksi on jätetty vanha puuteri tms. Jos hilut ovat vain koristeena pinnassa, niin kyllä siinä minunkin mielestäni silloin on lähinnä huijauksen maku.
1bFi

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #92 : 07.05.06 - klo:17:41 »
Kalliimmat merkit ovat tehneet noissa keräilytuotteissaan samaa joskus. Eli esim. poskipunan pinnalla on ollut joku hieno kuviointi eri väreillä ja sitten parin sipaisun jälkeen se on muisto vaan. Mielestäni pitäisi kyllä jossakin lukea tuosta "huijauksesta". Mitäköhän saisi Lumenelta, kun valittaisi huijauksesta?  ;)
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

rolla

• Vieras
« Vastaus #93 : 07.05.06 - klo:18:01 »
Varmasti keksisi takaisin kyllä jotain "että se on tuotteen ominaisuus nyt vaan" tai jotain muuta fiksua. Miten aurinkopuuteri eroaa tavallisesta?

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #94 : 07.05.06 - klo:18:09 »
Varmasti keksisi takaisin kyllä jotain "että se on tuotteen ominaisuus nyt vaan" tai jotain muuta fiksua. Miten aurinkopuuteri eroaa tavallisesta?

Pigmentin määrän ja varmasti halvemilla merkeillä puuterin laadun kannalta myös. Tuotahan ei käytetä koko kasvoille yleensä vain tietyille osille kevyesti, joten laatu ei halvemmilla merkeillä varmasti ole aina kovin hyvä verrattuna tavalliseen kivipuuteriin.

Ella

• Vieras
« Vastaus #95 : 08.05.06 - klo:13:33 »
Enpä taida malttaa odottaa että tuo IsaDora tulee markkinoille kevään korvalla... missään en vielä ole löytänyt tuota isoa pakkausta. Noin kaksi kertaa niin suuri kuin normaali aurinkopuuteripakkaus. Ei edes kokemuksia tuosta mutta hyvänä sitä on mainostaneet monet. Eli pakko saada. Ilmoittakaahan jos törmäätte.  :)

Lisätietoa: http://www.isadora.com/default.asp?groupid=200452714641915

Nostelen tätä hieman.. eli haussa vieläkin tämä aurinkopuuteri. En ole Suomesta vielä löytänyt. Onkohan joku bongannut IsaDoran tuotteissa mukana tällaisen purtilon? Ilmoitelkaahan jos jossain on tullut jo vastaan, syöksyn sutena paikalle.   ;)

tigger

• Vieras
« Vastaus #96 : 09.05.06 - klo:10:01 »
Kalliimmat merkit ovat tehneet noissa keräilytuotteissaan samaa joskus. Eli esim. poskipunan pinnalla on ollut joku hieno kuviointi eri väreillä ja sitten parin sipaisun jälkeen se on muisto vaan. Mielestäni pitäisi kyllä jossakin lukea tuosta "huijauksesta". Mitäköhän saisi Lumenelta, kun valittaisi huijauksesta?  ;)

Ainakin niissä Anttiloissa, joissa itse olen käynyt ja noita kimalteisia aurinkopuutereita on ollut niin niissä on ollut testerin kohdalla kyllä maininta, että kimalteet ovat vain pinnalla ja itse aurinkopuuteri ei niitä sisällä.

Poissa Dinky-di

• Tukkaguru
« Vastaus #97 : 09.05.06 - klo:23:26 »
Mulla on tällä hetkellä käytössä Max Factorin Sun-Kissed, jonka ostin toissa kesänä. En ole paljon aurinkopuutereita käyttänyt, mutta nyt haluaisin opetella. Tuo Max Factorin puuteri on ihan ok, sävy ei ole paras mahdollinen, mutta lopputulos ei ole ainakaan liian tumma. Puuterissa ei ole hileitä, mutta hohtaa kyllä kasvoilla hyvin. Siksi levityksen kanssa pitää olla huolellinen, ettei näytä liian kimaltavalta. Itse käytän tuota poskipunan lisäksi ja sipaisen puuteria myös nenään, leukaan ja otsaan. Antaa kasvoille kivaa hehkua ja tekee ihosta terveemmän näköisen.

Täytyy kyllä käydä tässä joku päivä katselemassa aurinkopuutereita kaupungilla. Voisin ostaa jonkun sävyltään vähän paremman ja vähemmän kimaltavan puuterin arkikäyttöön. Sun-Kissed on kyllä hyvä bileitä ajatellen.
1b M ii

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #98 : 10.05.06 - klo:13:33 »
Loota, tuo sun ostos näytti niin ihanalta, että minäkin ehdin jo huutaa omani ;D Tosin ostin toisen värisenä, tuon Peach-version keskimmäinen sävy ei ole yhtään mun väri... Eli ostin sävyn Blush(?) ja sitä kolmatta vielä himoitsen, ehkä huudan vielä senkin :)

Ootkos ehtinyt tuota jo kokeilemaan tai oletko hankkinut  sitä Bronzeria? :)

Poissa Iiris

• Tukkaguru
« Vastaus #99 : 10.05.06 - klo:18:58 »

Ainakin niissä Anttiloissa, joissa itse olen käynyt ja noita kimalteisia aurinkopuutereita on ollut niin niissä on ollut testerin kohdalla kyllä maininta, että kimalteet ovat vain pinnalla ja itse aurinkopuuteri ei niitä sisällä.

Juu, Stockmannilla huomasin samanlaisen kyltin!

Mitenkäs sen Maybellinen vaahtoaurinkopuuterin kanssa? Onko jollain jo käytössä? Taas tänään kokeilin kaupassa kädelle ja tuntuu, ettei siitä jää mitään muuta kuin glitteriä ihoon? Onko muunlaisia kokemuksia? ;)
# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).

Tigru

• Vieras
« Vastaus #100 : 10.05.06 - klo:21:45 »
Loota, tuo sun ostos näytti niin ihanalta, että minäkin ehdin jo huutaa omani ;D Tosin ostin toisen värisenä, tuon Peach-version keskimmäinen sävy ei ole yhtään mun väri... Eli ostin sävyn Blush(?) ja sitä kolmatta vielä himoitsen, ehkä huudan vielä senkin :)

Tässä on ollu niin paljo uusia tuotteita kokeiltavana, että en o vielä ehtiny kokeilla tuota kuin pari kertaa, mutta erittäin lupaavalta vaikuttaa :) Ikinä mikään muu tuote ei ole saanu kasvoihin samanlaista hehkua :-* En varmaan sittenkään osta tuota Bronzeria, kun tuntuu, että poskipunat sopii mulle sittenki paremmin kuin aurinkopuuterit. Tosin tämä mun "paletti" on kyllä puoliksi kumpaakin (sävy ei siis ole kasvoilla ihan poskipunamainen eikä aurinkopuuterimainen, vaikea selittää). Mutta menee varmasti top 10 parhaimmat tuotteet listaani. Että kiitokset vaan tuotevinkistä :D

Poissa JoJo

• HAIRahtanut
« Vastaus #101 : 10.05.06 - klo:21:47 »
Mitenkäs sen Maybellinen vaahtoaurinkopuuterin kanssa? Onko jollain jo käytössä? Taas tänään kokeilin kaupassa kädelle ja tuntuu, ettei siitä jää mitään muuta kuin glitteriä ihoon? Onko muunlaisia kokemuksia? ;)

Mulla on tämä ja on ihan kiva kesäksi. Tosi luonnollinen tulos tulee vaikka se on niin hirveen tummaa ja aluksi kauhistutti. Eikä se kauheena naamalla kimalla. Mulla on se 3 sävy, olikohan se bronze tai jotain.

Poissa Iiris

• Tukkaguru
« Vastaus #102 : 10.05.06 - klo:22:17 »
Hmm, no jos ei kamalasti kimalla, niin ehkä minäkin uskaltaudun kokeilemaan. Tuntuu levittyvän mukavasti ja viikonlopun juhliin olisi kiva saada jotain uutta. ::)
# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #103 : 11.05.06 - klo:21:51 »

Tässä on ollu niin paljo uusia tuotteita kokeiltavana, että en o vielä ehtiny kokeilla tuota kuin pari kertaa, mutta erittäin lupaavalta vaikuttaa :) Ikinä mikään muu tuote ei ole saanu kasvoihin samanlaista hehkua :-* En varmaan sittenkään osta tuota Bronzeria, kun tuntuu, että poskipunat sopii mulle sittenki paremmin kuin aurinkopuuterit. Tosin tämä mun "paletti" on kyllä puoliksi kumpaakin (sävy ei siis ole kasvoilla ihan poskipunamainen eikä aurinkopuuterimainen, vaikea selittää). Mutta menee varmasti top 10 parhaimmat tuotteet listaani. Että kiitokset vaan tuotevinkistä :D

Eipä kestä. :) Nytpä muuten näytti tulleen Suomeen takaisin nuo Shimmer wavesit, tosin sitä persikkaista sävyä siellä ei ollut. Se bronzer ei tuntunut yhtään tummalta käteen kokeiltuna, joten pakko kyllä saada se jossain välissä! Ovat silti aika hinnoissaan monesti ebayssäkin (pihi minä, "liian" halpaan ebayssä tottunut), vaikka lähes puoleen hintaan Suomen hintoihin verrattuna.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #104 : 12.05.06 - klo:16:51 »
Ostin nyt oman Lumenen aurinkopuuterin ja on kyllä aivan ihana tuote vaalealle iholleni.  :-* Näytää todella luonnolliseslta, ei ole yhtään liian tumma ja ne hileet lähtivät pinnasta pois kun kerran varovasti sormella sipaisin pintaa. Olen todella rakastunut tuohon tuotteeseen! Levittyvyys on aivan huippua ja näyttää aivan ihanalta iholla.  :)