Mua kiinnostaisi tosi paljon nähdä miltä se kiinnityskohta näyttää.
Jos joillakin on nyt ompelupidennys niin olisi kiva nähdä sellainen kuva missä se näkyisi. Kuinka kapea se letti on mikä hiuksiin tehdään? 5mm levynen vai millanen?
Näyttääkö hiukset pidennyksen jälkeen yhtään paksummilta? Sinetti pidennyksessähän näyttää mutta entäs ompelu?
Ne letit on tosi ohuita kyllä, että ei näy ikävästi sieltä alta. Kuvaa mulla ei valitettavasti ole. Mutta silloin kun mulla tuo pidennys oli, ei ne letit sieltä mihinkään näkynyt, vaikka hiuksia nosti, koska ne oli siellä hiusnauhan alla piilossa

Ja jos on ammattitaitoinen kampaaja, niin osaa kyllä laittaa ne ompeleet ja letit sellaisiin kohtiin, että ne ei näy, vaikka hiukset laittaa kiinnikin. Ja kyllähän ne hiukset paksummilta näyttää, kun sinne hiuksia lisätään

Tosin ompeupidennyksessähän niitä lettejä ei tehdä päälaelle, vaan alemmas, että ihan päällishiuksiin ei sitä paksuutta lisää tule. Itse ainakin olin tyytyväinen tuohon ompelupidennykseen, enkä mitään muuta pidennystä varmaan edes ottaisi. Sinettipudennyksissä arveluttaa ne sinetit ja se, että kuinka paljon ne rasittaa hiuksia. Ompelupidennys kun ei tee omille hiuksille mitään vaurioita.