Kirjoittaja Aihe: Ompelupidennys  (Luettu 166423 kertaa)

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
Vs: Ompelupidennys
« Vastaus #105 : 25.05.06 - klo:11:46 »
Onko kyseessä muuten sama permis mitä olet kasvattelemassa pois?

Joo, sama painajainenhan se.

Hui, tuo Stationeryn vinkki kuulosti väärin luettuna pahalta. "muistakaa muuten kun laitatte tuota nauhaa päähän, että kannattaa ompelukoneella surauttaa vielä kerran ne hiukset kiinni päähän..." :o ;D

;D Aloin jo lukemaan, että noinko tosiaankin kirjoitin.  ;)
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Silver

• HAIRahtanut
« Vastaus #106 : 25.05.06 - klo:12:20 »
Tulipa taasen "täydentävä" vastaus kun kyselin yhestä kampaamosta että millanen kokemus laittajalla on hiusnauhoista.Ja millä tyylillä laittaa.
No kyseinen ihminen itse ei edes vastannut vaan joku sen webmasteri et joo hän ei oikein tiedä,mut tekijä on tehnyt niitä 18vuotta joten uskoisin hänen osaavan homman varsin hyvin ..tuollainen vastaus tuli..joopa joo tuskin suomessa on ollu 18v sitten mitn hirveetä pidennysbuumia. ::)
kysymys kun ei ollut kuinka kauan henkilö on tehnyt ns.kampaajan hommia  ::)
Sometimes
The sound of goodbye
Is louder
Than any drumbeat

Poissa maarit

• HAIRahtanut
« Vastaus #107 : 27.05.06 - klo:13:51 »
Tietääkö kukaan vaasassa mitään hyvää ompelupidennys paikkaa? Oon käynyt parissa paikassa kysymässä ja niissä ei osattu tehdä. Mikä oli aika outoa koska sinettipidennyskiä niissä osataan tehdä. Ammattikoulun parturikaan ei taida kesäsin olla auki.. Heinäkuun alussa on tarkotus laittaa hiukset päähän.  :)

Poissa Silver

• HAIRahtanut
« Vastaus #108 : 27.05.06 - klo:14:04 »
^ Ei niinkään outoa,että ei osattu tehdä.Niin se on monessa paikassa että tehdään (osaavat) tehdä vain sinettejä.
Ja sitä tekniikkaa kursseillakin ensisijaisessti opetetaan.
Mut tosiaan kannattaa olla tarkkana kuka sen sinne päähän laittaa.Ja matkustaa vaikka vähän kauemmas jos ei ihan läheltä löydy hyvää laittajaa.  :)
Sometimes
The sound of goodbye
Is louder
Than any drumbeat

Poissa maarit

• HAIRahtanut
« Vastaus #109 : 05.06.06 - klo:19:47 »
Nyt on varattu aika.. Enää ainut ongelma että hiukset pitäis ompelukoneella ommella yhteen.  ;D Saa paksummat hiukset kun laittaa nauhan kaksinkerroin ja ompelee kaksi nauhaa yhteen.. Saa nähdä tuleeko siitä yhtään mitään.. Onko kukaan muu tehnyt näin?

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #110 : 05.06.06 - klo:19:50 »
^Kyllä noin varmaan saa paksummat hiukset, mutta jos se nauha on liian paksu niin se näkyy omien hiusten alta ikävästi ja painaa nukkuessa.. Itse ennemmin laittasiin päähän useamman letin kuin ompelisin nauhoja yhteen..

Poissa maarit

• HAIRahtanut
« Vastaus #111 : 05.06.06 - klo:19:56 »
Kampaaja neuvoi näin.. Joo kyllä niitä lettejä tulee monta riviä.. Tarkotus olis kuitenkin laittaa koko 110g nauha päähän.  :D

Poissa Silver

• HAIRahtanut
« Vastaus #112 : 06.06.06 - klo:00:12 »
Mä olen nyt sitten tuota hairiumin hiusnauhaa tässä "valmistellut" ja hermot menee.No ei ne enää niin suorat oo,kun oon letittäny ja kastanu ja kuivattanu.huoh*
Sometimes
The sound of goodbye
Is louder
Than any drumbeat

Poissa maarit

• HAIRahtanut
« Vastaus #113 : 06.06.06 - klo:12:54 »
Onko muuten ihan normaalia.. Avasin nauhan eilen kokonaan auki paketista ja huomasin että sentin päästä nauhasta menee aivan niinkuin toinen rivi hiusta mikä on katkaistu.  :o Siis mitä ***** Mitä järkeä tuossakin on ollut.. Eikö ohutta kasaa hiusta oo saatu neulottua yhteen ja on laitettu sitten enemmän mutta kuitenkin puolet on leikattu pois että hinta ja määrä sopis yhteen..  ???  Vai oonko nyt sit saanu jonku viallisen paketin ja joudun palauttamaan.  >:(

ulysses

• Vieras
« Vastaus #114 : 06.06.06 - klo:13:02 »
Mä en ainakaan tajunnut mtn tosta^

Poissa maarit

• HAIRahtanut
« Vastaus #115 : 06.06.06 - klo:13:06 »
Joo sitä on vaikea selittää.. Pitäis saada kuva. Lähetin hairiumiin jo palautetta että saa nähdä mitä ne vastaa. Siinä nauhassa on puolet hiuksista leikattu pois sentin päästä nauhasta.. Missä ei oo mun mielestäö mitään järkeä.

Poissa Penny

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #116 : 06.06.06 - klo:13:28 »
Onko muuten ihan normaalia.. Avasin nauhan eilen kokonaan auki paketista ja huomasin että sentin päästä nauhasta menee aivan niinkuin toinen rivi hiusta mikä on katkaistu.  :o

Hmm, mulla oli myös sellainen lyhyempi "sänki" siinä nauhan alapuolella, jos tarkoitat sitä? Ei kuitenkaan vaikuttanut millään tavalla asiaan tai hiusten laatuun, mutta ihmetytti kyllä hieman, että onko ne katkenneita vai leikattuja vai mitä. Hairiumista tilasin.
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.

Poissa Ishamael

• Parturi-Kampaaja
  • HAIRahtanut
« Vastaus #117 : 06.06.06 - klo:13:30 »
Ei niitä ole leikattu, vaan se kuuluu asiaan.
Jos siis tarkoitata sitä lyhyttä hiusta joka on siinä aivan hiusnauhan "tyvessä".
Se jotuu siitä, että jokainen hius on tavallaan ommeltu ja päätelty niin, että se on käännetty päädystä kaksinkerroin, ne lyhyet pätkät ovat siis niiden nauhassa olevien hiuksien päitä, "latvoja" mutta vain tyven päässä.
Ymmärsiköhän tästä nyt kukaan mitään... ::)
Hius on siis käännettu tavallaan U:n muotoon sieltä päästä, ja ommeltu, näin ne pysyvät kiinni siinä nauhassa  ;)
Dark nights, silvery moon in the frozen sky.
Black cape over the world where nobody waits the dawn, thats where i live.
-Ishamael, betraitor of hope-

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #118 : 06.06.06 - klo:14:26 »
Juuri noin menee,eli nuo pienet sänget ovan vain sen hiuksen pää joka on siinä ommeltaessa taitettu jotta pysyy paremmin.

Kannattaa surauttaa ensin se koko hiusnauha ompelukoneella kerran, jotta karvat pysyvät paremmin. Itse ompelin käsin sitten joihinkin kerroksiin kaksi nauhaa päällekäin eikä tullut liian paksu.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa maarit

• HAIRahtanut
« Vastaus #119 : 06.06.06 - klo:15:48 »
Kiitos. Enää ei tarvi murehtia tuotakaan asiaa. Ei tullut kyllä mieleenkään ette se olis taitettu.  :D