Kirjoittaja Aihe: Ompelupidennys  (Luettu 162541 kertaa)

ulysses

• Vieras
Vs: Ompelupidennys
« Vastaus #135 : 14.07.06 - klo:12:02 »
Mä en kyllä searchillakaan oikein löytänyt?
Voisitko vielä siis tiivistää millä tavalla nauha erosi?

Poissa NeBu

• Haiven
  • *
« Vastaus #136 : 14.07.06 - klo:12:29 »
Hiusten laaduissa on eroja, toinen voi olla karkeampaa ja huonompaa käyttää.

ulysses

• Vieras
« Vastaus #137 : 14.07.06 - klo:12:35 »
Joo, näin olen ymmärtänyt, mutta tarkoitin siisnauhan as in "juuressa olevan kiinnityskohdan" eroa, ymmärsin että sekin oli hairiumin versiosta eronnut?

Poissa JoJo

• HAIRahtanut
« Vastaus #138 : 16.07.06 - klo:23:14 »
Auttakaa vähän. Oon täällä tekemässä vähän tee-se-itse ompelupidennystä enkä tiedä miten ne letit yhdistetään siinä keskellä. Letitetäänkö se niinku loppuun saakka ja sitten ommelleen ne letit yhteen vai miten? En tajua. Nämä on nyt vähän sinne päin ::) Saas nähdä montako päivää pysyy päässä. Pikkasen menee aikaa kun itselle yrittää vääntää eikä oo koskaan tehny. Mutta reenataan reenataan ;D

Kokeilin klipsuilla mutta ei pysynyt oikein kunnolla, vaikka ei tosiaankaan oo liukas tukka ja olin tupeerannutkin. Kiva oli baarissa klipsutella paikalleen niitä. Harmi, kun ois muuten ollut niin hyvä systeemi.

No niin, nyt on tukka päässä. Kolme lettiä tein. Ylimmäinen on vähän korvan yläpuolella ja alkakaa korva edestä ja se on jopa ihan onnistunut. Kahdessa alemmassa on hiusnauha kaksinkerroin ja letitkin on vähän harjotteluasteella. Tai ei itse letit, kun se yhdistyskohta. Alimmainen tuntuu hyvältä kuitenkin, mutta keskimmäisen nauhan ois voinu ehkä jakaa kahdelle letille. no seuraavalla kerralla siteen, jos mää saan näitä ikinä pois. Voi olla vähän takussa kun yön myöhäisinä tunteina yksin peilin kans ährää ;D Mutta edelleen kaipaisin neuvoja, miten se yhdistys oikeesti tapahtuu.
« Viimeksi muokattu: 17.07.06 - klo:11:07 kirjoittanut Koiruli »

Poissa maarit

• HAIRahtanut
« Vastaus #139 : 22.07.06 - klo:21:02 »
Ajattelin laittaa nyt sitten kuvan mun pidennyksestä.. http://kuvax.net/i/7730_nimet_n2.jpg Hiuksia ei oo kammattu ennen kuvan ottoa ja hiukset oli yön leteillä eli vähän kihartaa..  :-[ ja varmaankin erotatte minkä pituiset mun omat hiukset on kun ne lentää tuulen mukana tuola sivulla..   :P Mutta mä silti tykkään näistä hiuksista tosi paljon..  :D

Mary

• Vieras
« Vastaus #140 : 26.07.06 - klo:14:19 »
Ajattelin laittaa nyt sitten kuvan mun pidennyksestä.. http://kuvax.net/i/7730_nimet_n2.jpg Hiuksia ei oo kammattu ennen kuvan ottoa ja hiukset oli yön leteillä eli vähän kihartaa..  :-[ ja varmaankin erotatte minkä pituiset mun omat hiukset on kun ne lentää tuulen mukana tuola sivulla..   :P Mutta mä silti tykkään näistä hiuksista tosi paljon..  :D

Upean näköiset :)

Itselläni oli kuukausi sitten vielä aitohiuspidennys. Ei kyllä sopinut se letittäminen mun hiuslaadulle ollenkaan, mun hius on niin liukasta. Letit valahtivat kahdessa viikossa niskaan, niitä sai sitten aina nostella pinneilla ylöspäin. Mulla on muutenkin todella ohuet hiukset, niin letit näkyivät ikävästi, varsinkin kun hiukset olivat ponnarilla. N. kuukauden jälkeen otin ne jo pois, alin letti näkyi jo hiusten alta. Toiseksi alimmainen letti olikin sitten rastoittunut ikävästi, joten piti leikata se pois. Nyt sitten pieni siili takaraivossa, onneksi alue on silti pieni ja sitä on mahdoton nähdä.

Hiusnauha on letillä muovipussissa odottamassa seuraavaa käyttökertaa. Jos vaikka niitä klipsuja hommailisi :)

Poissa JoJo

• HAIRahtanut
« Vastaus #141 : 06.08.06 - klo:16:04 »
Auttakaa vähän. Oon täällä tekemässä vähän tee-se-itse ompelupidennystä enkä tiedä miten ne letit yhdistetään siinä keskellä. Letitetäänkö se niinku loppuun saakka ja sitten ommelleen ne letit yhteen vai miten? En tajua.

Itse itseäni lainaten viimeinen avunpyyntö, kuun tarvis uusia letit taas. Ei meinaa onnistua.

Poissa Eiffe

• Tukkaguru
« Vastaus #142 : 06.08.06 - klo:16:45 »
Mulla tehtiin silloin kun oli pidennykset päässä niin, että letit yhdistettiin sellaisella pienellä kumilenksulla ponkkariksi. Kumilenksut toimi ihan hyvin mun päässä tuohon tarkoitukseen. Purkuvaiheessa kumilenksut olivat tosin joskus sulaneet yhteen. Jotkut varmaan kammoavat yli kaiken kumilenksuja hiustenlaitossa, mutta eipä nuo paljoa hiuksia rasittaneet  :)

Poissa JoJo

• HAIRahtanut
« Vastaus #143 : 06.08.06 - klo:17:21 »
Niihin minäkin ajattelin turvautua seuraavaksi ja kävin jo kampaamotukusta kyselemässä, mutta niillä ei ollu hyllyssä vielä. Hyvä tietää, etten ole ainut ;D Kiitti Pipari!

Poissa Penny

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #144 : 24.08.06 - klo:20:32 »
Sainpas viimein koneelle kuvan siitä taannoin kaikinpuolin epäonnistuneesta ompelupidennyksestä takaapäin - ja täytyy myöntää että olihan se kyllä tooosi aidon näköinen kuten kampaaja kehui poislähtiessäni. ::)

Kampaajan mielestä hiusnauhat (kokonainen nauha jaettuna neljään osaan) kannatti ehdottomasti laittaa kaksinkerroin, ettei ne olisi yhdessä klimpissä... Tuossa on siis kokonainen Hairiumilta tilattu 70 cm nauha. Kiinnitysletti alkoi niin ylhäältä ja oli niin paksu, että päälaella näkyy muhkura. Onneksi tukkaa ei hirveästi leikattu moisen takia, olisi harmittanut jälkeenpäin vielä enemmän.

Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.

Poissa Ishamael

• Parturi-Kampaaja
  • HAIRahtanut
« Vastaus #145 : 24.08.06 - klo:20:50 »
Järkyttää että joku kampaaja voi duunata tuommoisen ihan pokalla nassulla, ottaa siitä maksun ja vielä kehaista sitä siinä sivussa niin luonnollisen näköiseksikin!
Ei ihme ettet tykännyt siitä pidennyksestä, niinkuin jo silloinkin sanoi niin tuo on kyllä niin päin seiniä tehty ettei ole edes todellista, huh!
Vallatonta miten huomaamattomasti ja luonnollisesti tuo lisähius liukuukin omaan hiukseen, eikä rajaa kyllä erottaisi edes elektronimikroskoopilla, mikä tuuheus, laskeutuvuus ja luonnollisuus! Tekijän on täytynyt olla oikea Maestro, oi voisinkohan päästä hänelle oppiin?  :D Liekkö ihan hollywoodista asti taitonsa hakenut kun niin on priimatavaraa työn jälki, kateeksihan tässä vähemmästäkin vetää, ja nyt lähden vessaan itkemään omaa ammattitaidottomuuttani  ;D
Dark nights, silvery moon in the frozen sky.
Black cape over the world where nobody waits the dawn, thats where i live.
-Ishamael, betraitor of hope-

Poissa Magdalena

• HAIRahtanut
« Vastaus #146 : 24.08.06 - klo:20:54 »
Tuo Pennyn pidennys on kyllä... sanoinkuvaamaton!  ;D
"Kun kuulin siitä, oli liian myöhä. Oli järki mennyt syksyn myötä."

mangomeloni

• Vieras
« Vastaus #147 : 24.08.06 - klo:21:09 »
Järkyttää että joku kampaaja voi duunata tuommoisen ihan pokalla nassulla, ottaa siitä maksun ja vielä kehaista sitä siinä sivussa niin luonnollisen näköiseksikin!
Ei ihme ettet tykännyt siitä pidennyksestä, niinkuin jo silloinkin sanoi niin tuo on kyllä niin päin seiniä tehty ettei ole edes todellista, huh!
Vallatonta miten huomaamattomasti ja luonnollisesti tuo lisähius liukuukin omaan hiukseen, eikä rajaa kyllä erottaisi edes elektronimikroskoopilla, mikä tuuheus, laskeutuvuus ja luonnollisuus! Tekijän on täytynyt olla oikea Maestro, oi voisinkohan päästä hänelle oppiin?  :D Liekkö ihan hollywoodista asti taitonsa hakenut kun niin on priimatavaraa työn jälki, kateeksihan tässä vähemmästäkin vetää, ja nyt lähden vessaan itkemään omaa ammattitaidottomuuttani  ;D

Oi miten luonnollinen, tuoko pidennetty...
...menee naistenpuolelle :'(

Poissa Penny

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #148 : 25.08.06 - klo:11:35 »

*totaalirepeäminen* ;D ;D

Edelleen kieltämättä alkaa raivostuttaa kun näkee kuvia, ja ylipäänsä muistaa koko asian. >:( Tuotakin tuli himoittua niin monta vuotta ja sitten lopputulos olikin ihan kamala. Tuleville pidennystä ottaville kuva olkoon varoittavana esimerkkinä siitä, millainen tuloksen ei pidä olla.
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.

Poissa Tiizku

• Tukkaguru
« Vastaus #149 : 26.08.06 - klo:21:57 »
^No ei kyllä näytä yhtään aidoilta