Auttakaa vähän. Oon täällä tekemässä vähän tee-se-itse ompelupidennystä enkä tiedä miten ne letit yhdistetään siinä keskellä. Letitetäänkö se niinku loppuun saakka ja sitten ommelleen ne letit yhteen vai miten? En tajua. Nämä on nyt vähän sinne päin

Saas nähdä montako päivää pysyy päässä. Pikkasen menee aikaa kun itselle yrittää vääntää eikä oo koskaan tehny. Mutta reenataan reenataan

Kokeilin klipsuilla mutta ei pysynyt oikein kunnolla, vaikka ei tosiaankaan oo liukas tukka ja olin tupeerannutkin. Kiva oli baarissa klipsutella paikalleen niitä. Harmi, kun ois muuten ollut niin hyvä systeemi.
No niin, nyt on tukka päässä. Kolme lettiä tein. Ylimmäinen on vähän korvan yläpuolella ja alkakaa korva edestä ja se on jopa ihan onnistunut. Kahdessa alemmassa on hiusnauha kaksinkerroin ja letitkin on vähän harjotteluasteella. Tai ei itse letit, kun se yhdistyskohta. Alimmainen tuntuu hyvältä kuitenkin, mutta keskimmäisen nauhan ois voinu ehkä jakaa kahdelle letille. no seuraavalla kerralla siteen, jos mää saan näitä ikinä pois. Voi olla vähän takussa kun yön myöhäisinä tunteina yksin peilin kans ährää

Mutta edelleen kaipaisin neuvoja, miten se yhdistys oikeesti tapahtuu.