Kirjoittaja Aihe: Ompelupidennys  (Luettu 166190 kertaa)

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
Vs: Ompelupidennys
« Vastaus #165 : 11.01.07 - klo:00:31 »
oletko itse tekemässä pidennystä vai ottamassa kampaajalla? kannattaa lukea tosiaan ketjua taaksepäin, googlata, käyttää hakua jne
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

vivitsu

• Vieras
« Vastaus #166 : 11.01.07 - klo:13:22 »
olen ottamassa kampaajalla..juu olen yritellyt lukea myös aikasempia aiheita:)

gimma

• Vieras
« Vastaus #167 : 14.01.07 - klo:02:11 »
hei missä te ootte ottanu ompelupidennyksenne ja mitä on maksanu? kandeeko ostaa ite valmiiks se nauha? jos, niin minkä painonen/levynen sen nauhan kantsii olla? uskaltaisko mennä jollekki kotikampaajalle tms..? mul on nyt ollu niin monesti sinetti pidennys et haluisin kokeilla ompelutekniikalla välillä mutta ei ole ketään tuttua joka ne tekis.
olisko täällä ketään??  :-\

mites muuten ku mun hiukset kasvaa niin hitaasti et onks se "parempi" tässä ompelutekniikassa ni sit ei tarvii niin usein kiristää sitä lettiä..?!  ???

mites se pituus ku mul on rikotusti leikatut hiukset, päällimmäiset jotain 15cm pitkää ja niskaa kohden sit vähän pidemmät. niin että mikä olis pisin pituus mitä suosittelisitte näihin laitettavan? aikasemmin mul on ollu 45cm mut nyt haluisin vähän pidempää. joku 50-55cm. näkyiskö raja selvästi jos hiuksia pitää ihan normaalisti auki? töissä hiuksia pitää pitää kiinni että ei kai ne letti kohdat sit näy tosta sivuilta? (edestä näit omia hiuksia on rikottu myös kehystämään kasvoja).

tietäskös joku vielä noista väreistä et olisko sellasta nauhaa missä on kahta väriä. ruskeeta ja vaaleeta. ja jos sellasta löytyy niin kannattaako sit tota päällimmäistä tukkaa lähtee raidottamaan vai pitää vaan ruskeena? mulla on siinä tällä hetkellä vaaleita raitoja...

sorry jos tästä aiheesta on jo kirjoteltu, itse en ainakaan nähny vaikka lueskelinki noita vanhempia tekstejä tosi paljon..

ottakaahan pikasesti yhteyttä, maanantaina tulee liksa ja siitä pitäs sitten laittaa hiukset kuntoon ennen mun synttäreitä!  :)

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #168 : 14.01.07 - klo:03:05 »
olisko täällä ketään??  :-\

ilmoitahan vähän sijaintia niin löytyy helpommin :)
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

gimma

• Vieras
« Vastaus #169 : 14.01.07 - klo:13:40 »
ainiin, se unohtu.. elikkäs siis ite asustan vantaalla. eli pk-seudun tekijöitä etsiskelen..  :)

Edit: mulla on nyt ompelupidennys päässäni. lopputulos aivan loistavan luonnollinen!  :-*
aikasemmin mul on ollu sineteillä joku 5 kertaa pidennys mut onneks uskalsin kokeilla välillä ompelemalla tehtyä, en varmaan mitään muuta enää halua laittaakaan!  :)

pidennys laitettiin mulle helsingissä cloxissa. suosittelen kaikille lämpimästi!!  ;) johanna oli ammattitaitonen ja ties mitä teki! kiitos vaan johannalle! :)

www.clox.fi
« Viimeksi muokattu: 20.01.07 - klo:15:16 kirjoittanut Kikka »

vivitsu

• Vieras
« Vastaus #170 : 20.01.07 - klo:15:01 »
hei kertokaahan paljonko siihen yhteen vaaka lettiin menee hiusnauhaa?siis kuinka monta senttiä suurinpiirtein, riippuu tietysti pään kossta mutta noin arvioita ois kiva kuulla, sillä mietin että riittäiskö tollanen puolikas nauha mulle.siinä on 60cm hiusta, elikkä kertokaa jos nyt ylipäänsä ymmärrätte mitä ajan takaa ;D kiitos

Poissa Silver

• HAIRahtanut
« Vastaus #171 : 18.02.07 - klo:12:14 »
Mitä kokemuksia plastikhaarin kuituhiusnauhoista?
Millasia ovat olleet? Kuinka paksu tuo kiinnityskohta?
Ajattelin josko tilailisi.
Sometimes
The sound of goodbye
Is louder
Than any drumbeat

Poissa Penny

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #172 : 21.02.07 - klo:13:24 »
Ääh, pakko avautua... mikä ihme siinä onkin, että näin keväisin alkaa AINA tehdä mieli pidennystä!? :P Tätä on jatkunut jo lähemmäs kymmenen vuotta, huolestuttavaa. Mistä ihmeestä sitä löytäisi jonkun joka kiinnittäisi aitohiusnauhan ompelemalla kuten pitäisi, eikä vähän sinnepäin kuten aiemmin kampaaja teki... eikai auta kun soitella kampaamoihin? En kyllä enää ala maksaa hillittömiä hintoja pelkästä kiinnityksestä, joka tehdään vielä kaikenlisäksi päin peetä. Harmittaa että tuli sitä hiusnauhan hiustakin turhaan leikeltyä sen kampaajan takia. MUR. >:(
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.

Poissa Amilo

• Tukkaguru
« Vastaus #173 : 21.02.07 - klo:18:51 »
^Opeta joku näppäräsorminen kaverisi tekemään letti? ;D Ja lisähuomautuksena, että sun hiuksethan on noissa kuvissa niin upeat, ettei pidennystä tarvitsisikaan :)

Poissa maarit

• HAIRahtanut
« Vastaus #174 : 24.02.07 - klo:22:10 »
Ääh, pakko avautua... mikä ihme siinä onkin, että näin keväisin alkaa AINA tehdä mieli pidennystä!? :P Mistä ihmeestä sitä löytäisi jonkun joka kiinnittäisi aitohiusnauhan ompelemalla kuten pitäisi, eikä vähän sinnepäin kuten aiemmin kampaaja teki... eikai auta kun soitella kampaamoihin?
Mulla on ihan sama juttu. Luulis että se menee niin päin että talveksi haluaa pidennyksen ja kesällä tykkäis olla lyhyemmässä tukassa mutta mulla se menee päinvastoin. Talvella tukan kuivaamisessa menee paljon enemmän aikaa ja helposti tulee sähköiseksi. Mulla on onnistunu ompelupidennys hyvin mutta toukokuussa ajattelin laittaa sinettipidennyksen. Tulee aidomman näkönen.

Firefox

• Vieras
« Vastaus #175 : 15.03.07 - klo:20:37 »
Heippa!
Joku puhui keväästä, kun tulee himo pidennyksiin yms. No, minulle tuli myös. Jotain pitäisi hiuksille tehdä immediately ;) Mulla on nyt vaalennetut hiukset, tuohon vähän lapaluiden päälle pituudeltaan.

Ajattelin punaista ja vaaleaa sekaisin, eli tänne alle ompelupidennyksellä laitattaisin punaista väriä, ja joitain vaaleita pidennyksiä vielä tuohon päälle, koska omat hiukset eivät kuitenkaan niiin pitkät ole. Pidennyksen ajattelin laitattaa kaverilla omeplutekniikalla, että voi sitten itse kiriä ja poistella milloin siltä tuntuu (ja tietenkin tulee aika paljon halvemmaksi).

Hairiumilta varmaankin tilaan hiusnauhat, kahta väriä eli vaalea ja punainen. Sitä mietin, että tilatako isompi hiuspakkaus vai pienempi: se painavampi pakettihan riittäisi koko päähän, eli jos pistän vain tuohon alas punaista ja päälle vaaleita, eikö silloin riitä se pienempi paketti? Voikos näitä nauhoja pilkkoa osiin, eli tehdä pieniä lettejä tuohon esim. pään sivulle, eli ei pistäisi koko nauhaa kerralla? Vaikka toisaalta en tiedä onko siinä mitään järkeä ja mihin edes pyrin sillä... ;) Mutta kuinka leveitä ne nauhat sitten on?

Ja yksi toivomus: olisiko kenelläkään pistää kuvia omista ompelupidennyksistä ja niistä leteistä omassa päässä, mistä on aloitettu jne..?

Ja vielä toinen juttu, miten nämä päähän tulevat letit päätellään? Siis ne tehdään ranskanlettityylillä, mutta miten se letin pää päätetään?

Tässä jotain pientä näin alkuun  :P
« Viimeksi muokattu: 16.03.07 - klo:17:10 kirjoittanut Firefox »

Poissa Roksane

• HAIRahtanut
« Vastaus #176 : 07.04.07 - klo:15:14 »
Ja yksi toivomus: olisiko kenelläkään pistää kuvia omista ompelupidennyksistä ja niistä leteistä omassa päässä, mistä on aloitettu jne..? --- Ja vielä toinen juttu, miten nämä päähän tulevat letit päätellään? Siis ne tehdään ranskanlettityylillä, mutta miten se letin pää päätetään?

Moi,

Mulla on muistaakseni muutama kuva omasta ompelupidennyksestä, nimenomaan yritin ottaa kuvia niistä kiinnityskohdista... Laitatin pidennyksiin erikoistuneella kampaajalla ja kiinnityksensä puolesta olikin todella ammattitaitoinen ja pitkäkestoinen pidennys. Voin laittaa kuvia jossain vaiheessa, mikäli niistä on jotain iloa (nyt olen duunipaikan koneella enkä saa kuvia laitettua). Ovat tosin aika huonolaatuisia, vaikea ottaa normi pokkarikameralla niin läheltä kovin tarkkoja kuvia...

Mun kampaaja ompeli hiusnauhat tummanruskeisiin hiuksiini sinisellä ompelulangalla (!). Usko tai älä, se ei todellakaan näkynyt omien hiusten seasta ja nauhojen irrotus oli huomattavasti helpompaa, kun tiesi, mistä napsaista poikki ratkojalla. Ranskanletit kampaajani aloitti sivuilta ja yhdisti keskellä ompelemalla ne jotenkin "ristiin" sillä samalla ompelulangalla. Olivat todella jämptisti kiinni ja ne vaikein kohta purkaakin :)

Poissa Ego

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #177 : 09.04.07 - klo:18:02 »
Onkos kukaan sattumoisin käynyt tuolla Cloxissa ottamassa ompelupidennystä itse ostamansa hiunauhan kanssa? Kiinnostaisi tietää paljonko veloittavat moisesta...
Hiukset: luonnonkihara hieno, kuiva hius, oma väri maantienvaalea, tällä hetkellä raidoitettu eri vaalean sävyillä. Pituus leukaan asti. Kuiva päänahka...

Poissa Roksane

• HAIRahtanut
« Vastaus #178 : 10.04.07 - klo:22:21 »
Moi,

Olen ottanut Cloxissa kaksi kertaa pidennyksen, mutten kyllä kummallakaan kerralla vienyt omaa hiusnauhaa mukana, hinnat ovat niin huokeat muutenkin. Mutta laita meiliä ja kysy, Johanna vastaa yleensä tosi nopeasti meileihin.

info (at) clox.fi.

Poissa Silver

• HAIRahtanut
« Vastaus #179 : 30.04.07 - klo:01:46 »
Olen nyt varaamassa pidennyksen laittoaikaa kesäkuulle. :-* Omat hiukset mukaan.
75€ kiinnitys.
Ärsytti,kun vastaus oli taas sama,että suositeltiin sinettitekniikkaa,että kun  nauha ei kestä niin kauan ja plaa plaa.Kyllähän sen nyt itse tiedän mitä olen tekemässä ja haluan.  :D
Mutta ainainen sama jorina joka paikassa.
Sometimes
The sound of goodbye
Is louder
Than any drumbeat