Heippa!
Joku puhui keväästä, kun tulee himo pidennyksiin yms. No, minulle tuli myös. Jotain pitäisi hiuksille tehdä immediately

Mulla on nyt vaalennetut hiukset, tuohon vähän lapaluiden päälle pituudeltaan.
Ajattelin punaista ja vaaleaa sekaisin, eli tänne alle ompelupidennyksellä laitattaisin punaista väriä, ja joitain vaaleita pidennyksiä vielä tuohon päälle, koska omat hiukset eivät kuitenkaan niiin pitkät ole. Pidennyksen ajattelin laitattaa kaverilla omeplutekniikalla, että voi sitten itse kiriä ja poistella milloin siltä tuntuu (ja tietenkin tulee aika paljon halvemmaksi).
Hairiumilta varmaankin tilaan hiusnauhat, kahta väriä eli vaalea ja punainen. Sitä mietin, että tilatako isompi hiuspakkaus vai pienempi: se painavampi pakettihan riittäisi koko päähän, eli jos pistän vain tuohon alas punaista ja päälle vaaleita, eikö silloin riitä se pienempi paketti? Voikos näitä nauhoja pilkkoa osiin, eli tehdä pieniä lettejä tuohon esim. pään sivulle, eli ei pistäisi koko nauhaa kerralla? Vaikka toisaalta en tiedä onko siinä mitään järkeä ja mihin edes pyrin sillä...

Mutta kuinka leveitä ne nauhat sitten on?
Ja yksi toivomus:
olisiko kenelläkään pistää kuvia omista ompelupidennyksistä ja niistä leteistä omassa päässä, mistä on aloitettu jne..?Ja vielä toinen juttu, miten nämä päähän tulevat letit päätellään? Siis ne tehdään ranskanlettityylillä, mutta miten se letin pää päätetään?
Tässä jotain pientä näin alkuun