Kuinka kauan teillä on noi letit pysyneet kireellä? Tai kuinka pitkässä ajassa on kasvanut/valunut kuinkakin paljon? Mulle kaveri laittoi reipas viikko sitten letit, (noin 1cm paksuiset, aika paksut) ja nyt jo valunut (jakauksesta) sellanen kolme senttiä. Mietinkin tässä että osaako kampaaja tehdä tiukemmat letit ja kauanko ne pysyy hyvänä? Kun en oikein ole saanut selville missä vaiheessa noita olis tarkotus taas nostaa.
Mulla on siis korvien tasolle asti letitetty koko "niska"/pään alaosa, ja niistä tuli se neljä lettiä. Olin niin suunnitellut että kaveri mulle tekis letit aina about 1kk välein, mutta en kyllä tiiä miltä nää näyttää kuukauden kuluttua, eikä oikein oo toistakaan kaveria. (osaiskohan anoppi

) Onko kukaan onnistunu ite tekeen noita lettejä?

No niin, tänään 2.9 on yks letti sit puoliks purkaantunut. Se oli vaan tollanen kaponen ja poikaystävän avustuksella se otettiin pois. Eli letit kai liian huolimattomasti päätellyt ja liian paksut/löysät.
Mun täytyy varmaan myös käydä tuolla Vaasan Jonna & Joonaksella laittamassa tää tukka kuntoon, oli niin kiva tää reilu viikko kun oli taas pitkä tukka. Saas nähä mitä siellä sanotaan kun on nauha valmiiksi pätkitty.. Ja varmaan laitan vielä vähän väriäkin..