Ei pitäisi todellakaan löystyä noin edes liukkaassa hiuksessa! Menisin sinuna ihan ehdottomasti valittamaan asiasta kampaajalle. Kuukausi-kaksi on ihan minimi, mitä ton pitäis näyttää HYVÄNÄ, ei mikään maksimiaika, niin kuin kampaajasi on antanut ymmärtää.
En usko että valitus auttaa, koska kampaaja nimittäin sanoin että ei kestä kauaa hyvänä. Lisäks sen yhen letin oon jo ottanut irti. (ei oo todisteita) Se sanoi että jos irtoo ekan viikon aikana, niin korjaa, mutta jos löystyy kahen viikon aikana niin ei. Nyt ne letit roikkuu noin 1.5cm päässä päänahasta, eli on valuneet. (Mun hiukset kasvaa hitaasti, eikä mulla ees oo liukkaat hiukset, tupeeraukset ym. pysyy hyvin

)
Mun operaatiohan maksoi 81€. (opiskelija-alennuksella!) Nyt hirvittää miten oon voinut maksaa noin paljon. Mutta muuten ois jäänyt nauha varmaan kaappiin makaamaan.
Edit. Eli nyt muutaman päivän yli kuukauden pidin pidennyksiä. Alkoi ylin rivi sivuilta roikkua jo noin 4cm päässä, kun omat hiukset on kuitenkin suht lyhyet niin oli pakko ottaa pois.

Edit.2.0 Eilen 11.11.07 Laitoin sitten itse itselleni ompelupidennyksen. Kun en mikään näppärä oo sormistani niin jälki on mitä on. Olis huomattavasti auttanut asiaa jos olis ollu kaksipuoleiset kylppärinpeilit

Ja Sormusti

Käyrää neulaaki ois voinu käyttää.. Katotaan nyt miten pysyy..
Edit.2.1 Tänään 13.11.07 Otin sit pidennyksen pois.

Se oli vaan yhtä takkukasaa..
Ja arvatkaa mitä, haaveilen taas pidennyksestä. Ei tarvis kun omaa hiusta joku 10-15cm pidemmäksi niin ois hyvä.. Toinen ongelma on että tää nykyinen pituus on niin hankala että leikkaus houkuttelee tosi paljon.. Taidan siirtyä lukemaan kasvatusketjuja..