Nonniin, pitääkin tulla heti valittamaan tänne. Joo. En tiiä miten nää on tänne päähän ommeltu, mutta nyt kun tarkemmin aloin tutkiskella tuota ylintä lettiä ja hiusnauhaa, niin tajusin että eihän se hiusnauha oo kunnolla ees kiinni siinä letissä.

Kummastakin reunasta luonnollisestikin on juu kiinni, mutta sitten keskeltä sitä hiusnauhaa voikin nostella miten tykkää. Eli ei oo ommeltu kiinni kuin reunoista.. tai sitten oon onnistunut repimään sen irti.

Muita kun kokeilen, niin ne on kyllä paremmin ommeltu. Onkohan tädille iskenyt laiskuus tota ylintä ja viimeistä ommeltaessa.... tai sitten vain tosiaan oon ite sen onnistunut repimään, tää pää kun on kutinut oikeen urakalla... Joskin oon kyllä mahdollisimman varovasti koittanut raapia.
No joo, en oo kyllä tyytyväinen tän hiuksen laatuunkaan. Tosi kuiva ja takkuuntuva, koko ajan sais olla änkeemässä jotain tököttiä ja harjaamassa.

Luonnollisestikaan ei voi olla samanlainen kuin oma hius, mutta en mä olettanut että aitohiusta pitäis kuitenkaan ihan näin kovasti hoitaa.

Ja voi luoja miten nää hiukset irtoilee siitä nauhasta... Lattiat lainehtii tätä hiusta.

Ihan vaan kädellä kun varovasti käy hiukset lävitse, niin käteen jää kiva tuppo.
Ai että tekis mieli repiä nää päästä pois.