Kirjoittaja Aihe: Parhaat punavärit ja punaisen värin ylläpito  (Luettu 266458 kertaa)

Poissa naanna

• Tukkaguru
  • 3B M ii
Vs: Parhaat punavärit ja punaisen värin ylläpito
« Vastaus #105 : 09.02.08 - klo:18:58 »
Siskoni, jolla on ollut punaiset hiukset jo 4 vuotta, värjäilee Lorealin feria 6.66 syvä punainen tumman vaalealla. Tulos juurivärjätyissä hiuksissa: http://irc-galleria.net/view.php?nick=revenge_&image_id=71810827
uusimmissa kuvissa väri ollut nyt 2 kk, ilman värjäistä.
Pohjana lämpimän vaalea /vaalean ruskea...

Mielestäni tuo on niin keskipunainen kun olla jo voi.

Äidin tukkaa olen tällä värjäillyt muutaman kerran ja sävy ainakin on ihanan punainen. Kestävyys ihan perus marketti kestoväri tasoa. Mun ääni menis ehkä kuitenkin tälle. Sävy on punaisempi, mitä esim. Liven värieillä ja kestääkin paremmin. Voisin itsekin vaikka värjäillä juurikasvua tällä.

Poissa witura

• HAIRahtanut
« Vastaus #106 : 18.02.08 - klo:18:13 »
Mikä olisi markettien kestoväreistä lähinnä tuota Igoran action paint väriä red spark?
Tarvisi laittaa alle mahdollisimman saman sävyinen, kuin kys. väri, kun pelkkä Igora tuntuu haalistuvan aivan liian nopeasti.
Kenties joku Liven väreistä..?  ???

Luonne on ihmisen kohtalo  -Herakleitos

Poissa Luscious

• Tukkaguru
  • Parantumaton saippuahullu
« Vastaus #107 : 19.02.08 - klo:09:23 »
Mulle on kans iskostunu päähän että unelmieni sävy, joka olisi oranssihtava, olisi tuo 6,64. Mahonki on todellinen "no no". Pohja vois olla jopa seiskaakin.. Mulla olis yks tollanen preference "hehkuva kirkas punainen" ja se on 7.6 Kuvan mukaan ei olis yhtään kylmä punasävy, onko kellään kokemusta juuri tuosta sävystä?
Aattelin laittaa raitoja ja siihen päälle jonkun oikeasti punaisen.
« Viimeksi muokattu: 19.02.08 - klo:09:30 kirjoittanut Luscious »
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...

Poissa Kuuku

• Tukkaguru
« Vastaus #108 : 19.02.08 - klo:11:06 »
^Ei ole yhtään kylmä punasävy tuo preferencen 7.6 :)

Witura ( ;D ) , suosittelen sulle tuon Igoran pohjalle Liven väriä Real red. Siihen varmasti tarttuu tuo Igora ja on mun mielestä hyvin samantapainen sävy.

Poissa witura

• HAIRahtanut
« Vastaus #109 : 19.02.08 - klo:13:03 »
^Kiitos ja kumarrus  ;D
Luonne on ihmisen kohtalo  -Herakleitos

Poissa katajainen

• HAIRahtanut
  • Utelias pupu
« Vastaus #110 : 28.02.08 - klo:14:57 »
Siskoni, jolla on ollut punaiset hiukset jo 4 vuotta, värjäilee Lorealin feria 6.66 syvä punainen tumman vaalealla. Tulos juurivärjätyissä hiuksissa: http://irc-galleria.net/view.php?nick=revenge_&image_id=71810827
uusimmissa kuvissa väri ollut nyt 2 kk, ilman värjäistä.
Pohjana lämpimän vaalea /vaalean ruskea...

Mielestäni tuo on niin keskipunainen kun olla jo voi.

Siskollasi on ehkä kaunein punanen tukka mitä oon koskaan nähny :) Nyt rupes itteenikin taas himottaa punen <3
1cCii,18.6.2010 pituus 34cm

Valentine

• Vieras
« Vastaus #111 : 01.03.08 - klo:22:56 »
Siskoni kiittää ja kumartaa :).

On kyllä pari ( tai 100) kertaa alkanut tehdä itsekkin mieli punaista, kun se on niin pirteä, kirkas ja harvalle sopiva... Mutta sitten alan kärsimään kloonisyndroomasta ja yritän unohtaa kuinka kaunis punainen väri onkaan.

Poissa pikkudevil

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #112 : 07.03.08 - klo:21:49 »
Minulla taas Liven värit pysyy tosi hyvin.

Tässä kuvassa: http://irc-galleria.net/view.php?nick=SantsuMantsu mulla on Liven Hypnotic Red sävy ja siinä lisänä La Riche Directionsin Vermillion Red sävyä. Ite tykkään kunnon punaisesta, pitää olla kirkas sävy. Tuo kuva on pari vuotta vanha, välillä oli blondi ja nyt taas tällä viikolla tuli punainen pää :) Ja samoilla sävyillä kuin tuossa.
Etsii omaa lookkian, blondista punaiseen - lopulta tummaan. Ja sama rumba alusta :D

Poissa katajainen

• HAIRahtanut
  • Utelias pupu
« Vastaus #113 : 09.03.08 - klo:12:23 »
Hohhoi, tuli sitten pikkasessa päiväkännissä vedettyä tukka punaiseksi  ;D Millään en muista tarkalleen mitä sävyä, mutta jotain Feriaa se oli. Nyt oon pessy tukan ehkä viisi kertaa sen jälkeen ja vieläkin on vesi ihan punaista ja sävykin on haalistunu aika rumaksi, eikun jotain suoraväriä ostamaan...
1cCii,18.6.2010 pituus 34cm

daffodil79

• Vieras
« Vastaus #114 : 21.03.08 - klo:17:36 »
Oon nyt värjännyt 2 kertaa Schwarzkopf Live:llä, sävy 43/Red Passion. Uusi "waterproofed" on ainakin ihan huijausta. Väriä lähtee hirveästi pesuissa. Oon värjännyt joskus aikaisemmin niillä vanhempien pakkausten samalla sävyllä ja väri oli tummempi ja kesti paljon paremmin. Hakusessa siis keskitumma punainen, joka ei oo liian lilahtava, mutta ei myöskään oranssinpunainen.   

Itse olen kokeillut myös muutamaan otteeseen samaa väriä . Ihana väri mutta EI KyLLÄ KESTÄ MUN TUKASSA >:(. Parhaiten on kestänyt Elea sarjan punaiset :o, mutta ei oo mielestäni niin sähäkkiä sävyjä... Että Punainen on mulla edelleen hakusessa...joka kestää.

daffodil79

• Vieras
« Vastaus #115 : 28.04.08 - klo:22:54 »
Mulla nuo marketin kestovärien punaiset ei pysy tai ei tule haluamaani loppu tulosta.... Nyt kokeilin live xl-passion red sävytettä ja se kestää tosi kirkkaana 3viikkoa ja värikin tarttui halutuksi sävyksi ;D. Onkohan tämä ainut keino.... >:(? On mietityttänyt nuo Ellut ym. mutta oon niistä vielä ihan tietämätön...Olen harrastanut yksin kotivärjäystä.

Olisko vinkkiä mikä olis hyvä väri joka olis vastaava? (ei oranssi eikä kovin kylmä...ainakaan luumu) Siis kirkkaan punaistä etsin....Joka kestää. Niin ja mistä sitä saa...? :)

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #116 : 23.05.08 - klo:15:58 »
Nostelen. Onko kellään mitään uusia hyviä punavärejä tiedossa? ;)

Oon nyt värjännyt 2 kertaa Schwarzkopf Live:llä, sävy 43/Red Passion. Uusi "waterproofed" on ainakin ihan huijausta. Väriä lähtee hirveästi pesuissa. Oon värjännyt joskus aikaisemmin niillä vanhempien pakkausten samalla sävyllä ja väri oli tummempi ja kesti paljon paremmin. Hakusessa siis keskitumma punainen, joka ei oo liian lilahtava, mutta ei myöskään oranssinpunainen.   
Mä olen muutaman kerran miettinyt suihkussa tota "waterproof"-merkintää. Eihän tuo nimitys kyllä takaakaan että kestäisi shampoota, senhän luvataan kestää vain vettä.  ;D Vertaa esim waterproof-ripsareihin, kyllähän nekin kestää vettä mutta ei saippuaa.

Mä muuten käyn epäsäännöllisen säännöllisesti kuolaamassa Valentinen siskon tukkakuvia, mut ei kerrota kellekään.  ::)

daffodil79

• Vieras
« Vastaus #117 : 25.05.08 - klo:23:25 »
Jos mun muisti ei petä olin näkevinäni kaupassa että Garnier Nutrisselle olis tullut Punainen uusi sävy (6.66?). Onko tuosta kokemusta miten kestää? Eleaa en enää käytä kun ne punaiset värit ei ollu hyviä ja vei hiukset huonoon kuntoon. Onneksi k-pak on auttanut. Itse mietin Taas tuota Liveä kun sävyt oli niin kivoja vaikkei kestäkkään kovin pitkään kirkkaana. Onko kellä vinkkiä mikä olis kestävä 7.66 tai 6.66 kestoväri? Elumenia en vieläkokeilis kuitenkaan...

Poissa terde

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #118 : 26.05.08 - klo:13:02 »
^ Hiusmuutosten sivulla 90 on kuva, missä mulla osassa hiuksista sitä Garnierin 6.66. Ihan kaunis sävy sinänsä, mutta liian tumma (vähän viininpunaseen menevä?) mun mielestä. Sen verran mitä seurailin sitä tuolla tyvessä, niin kyl se haalistu muutamassa pesussa ihan samalla lailla ku muutki värit. Punaset vaan on sellasia.. :-\

daffodil79

• Vieras
« Vastaus #119 : 05.06.08 - klo:13:39 »
^Pitääkin kurkata tuo kuva  :). No nyt piti kokeilla Liven Passion Red -sävyä ja sepä on liian kylmä mulle, eli nyt sitten pitää haalistella...jota tämä merkki muistaakseni kiitettävässä määrin tekee  ;D.