Kirjoittaja Aihe: Parhaat punavärit ja punaisen värin ylläpito  (Luettu 266448 kertaa)

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
Vs: Parhaat punavärit ja punaisen värin ylläpito
« Vastaus #150 : 14.11.08 - klo:23:02 »
OT, Marketeistakin saa joitain, lienee edullisempia kuin apteekeissa.
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

Poissa Luscious

• Tukkaguru
  • Parantumaton saippuahullu
« Vastaus #151 : 15.11.08 - klo:00:43 »
palauttaa punaisuutta joissain määrin. Jauhemainen kannattaa melkein sekoittaa veteen ennen hoitikseen sekoittamista niin saa tasaisemmin.
Kiitos tuhannesti Realicer vastauksista! Täytyy kokeilla
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...

Poissa Amilo

• Tukkaguru
« Vastaus #152 : 15.11.08 - klo:00:54 »
Paljonko maksaa puteli, ja minkä kokoinen? Ja saisiko inciä jonnekin... *kiitos* :)
Olen kirjoitellut incin tuonne KC:n omaan ketjuun. Puteli on 200ml ja maksaa 9,90 €

Poissa deko

• Tukkaguru
« Vastaus #153 : 15.11.08 - klo:18:39 »
Itsekin kiinostuin tuosta elintarvikeväristä - vois sekoittaa vaikka suoraan johonkin hoitispulloon. Tietääkö kukaan, paljonko elintarvikevärit maksaa apteekissa, ja onko pakkaukset minkä kokoisia?

Apteekista saa jauhetta joka on marketeissa myytävää nestemäistä riittoisampaa mutta hankalampaa sekoittaa. Minun jauheputkiloni on 3,5 grammaa, arviolta 3-4 teelusikallista ja sitä tarvitaan kerralla ihan olematon ripaus eli on hyvin riittoisaa. Maksoi jotain vitosen tuntumassa, eri värit ovat eri hintaisia. Veitsenkärjellisellä eli noin 1/5 teelusikallisella värjättiin 100g villalankaa ihan iloisen siniseksi ;D eli tehoa on. Tukkaan en ole tätä vielä sotkenut, käytän tylsästi langan ja elintarvikkeiden värjäämiseen.
this too shall pass.

Retro

• Vieras
« Vastaus #154 : 17.11.08 - klo:16:40 »
Fudgen Paintboxilla on sellainen oranssi sävy kuin Orange Crush. Se on tosi nätti oranssi, mutta vähän punaiseen menevä.
Kas vaan, eipä ole tullut aikaisemmin vastaan, mutta onneksi löytyi Hairsupermarketista. Kiitos vinkistä!  :)

Poissa leeinsane

• HAIRahtanut
« Vastaus #155 : 21.11.08 - klo:19:36 »
Mitä shampoota ja hoitista kannattaa ostaa kun varastoimani vanhat goldwellin värjäävät punaiset loppuu? Ne siis missä on oikein kunnolla pikmenttiä, mitä ei oikeen ole edes varmaan vuoteen saanut enää mistään. Uudet korvaavat on ihan paskoja, ei sovi mun hiuksille yhtään.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #156 : 23.11.08 - klo:11:43 »
^ Suosittelen Cutrinin uutta/uudistettua sarjaa, johon kuuluu hyvin pigmenttinen shampoo ja hoitoaine punaisille hiuksille. Huomattavasti parempia kuin Goldwellin vanhat värjäävät shampoo ja hoitoaine.

Itse oon tykännyt sarjan hopeashampoosta ja -hoitoaineesta tosi paljon. :) En tiedä mitä nuo kampaamossa maksavat, mutta omani ostin koulusta 8€/kpl. Cutrinin sivuilta löytyy vielä vanhat värjäävät tuotteet, eivät ole näköjään päivittäneet.
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #157 : 23.11.08 - klo:12:52 »
^ Ainakin Hairstoressa noi vanhat Cutrinit maksoivat 14e/kpl silloin kun mä niitä ostin eli joskus viime alkukesästä.

Lis4

• Vieras
« Vastaus #158 : 05.12.08 - klo:19:53 »
Hiphei, vihdoinkin uskalsin itse kirjoitella tänne, kun olen tähän asti vain tyytynyt lukemaan teidän juttuja.. Ja nyt olisi sellainen ongelma, että pitäisi saada tukka todella punaiseksi, mieluiten aivan kirkkaan punaiseksi, mutta kun alkaa keinot jo loppua kesken, kun ei ole hirveitä rahasummia laittaa värjäykseen niin kotona pitäisi saada laitettua... Minulla on ennestään punainen tukka, mut nyt alkaa olla kyllä jo jonkin verran haalistuneen punainen ja haluan lisää loistoa.
Olen myös lukenut paljon elumenista ja sitä olisi kiva kokeilla, mutta en kyllä uskalla tilata ulkomailta värejä itse kun kuitenkin siinä tulisi jtn ongelmia... Joten kertoilkaa miten itse pidätte tukkanne punaisina, mitä värejä käytette, myydäänkö missään elumenia, yms... Kaikki punapäät vaan tänne (:

Yhdistetty valmiiseen punervaketjuun
« Viimeksi muokattu: 06.12.08 - klo:03:09 kirjoittanut Realicer »

Poissa Ilyasviel

• Tukkaguru
« Vastaus #159 : 08.12.08 - klo:12:27 »
^ Moni kampaaja värjää Elumenilla, tahtoo tosin olla aika hinnakasta, mutta kannattaa kysyä.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #160 : 30.12.08 - klo:10:21 »
Onko kukaan tehnyt ylläpitohoitoainetta/shampoota Crazy Colorin väreistä? Sotkeeko tuo miten paljon hoitsikkaan/shampooseen sekoitettuna?

Edit:
Kokeilin eilen illalla sekoittaa 1/4 Crazy Coloria ja 3/4 Joicon K-Pak hoitista. Käsissä nopeasti sekoitin ja värjäytyi kyllä kädet ihan samantien! Onneksi tajusin heti pestä kädet saippualla perään joten ei jäänyt kuin kynnet punaiseksi. Onnistuin roiskaisemaan suihkuverhoonkin punaista ja sehän jämähti ihan heti siihen.  ::) Huppistalullaa. Eli ei oikein toimi tuo Crazy color hoitikseen sekoitettuna, sotkee vähän liikaa. Toimisikohan Fudgen Paintbox paremmin...  ???
« Viimeksi muokattu: 08.01.09 - klo:09:07 kirjoittanut Miiwa »

Poissa maxfactor

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #161 : 15.01.09 - klo:20:12 »
Punaisen värin ylläpitoon mä suosittelisin Simin Color+ suoraväriä, jota voi sekoittaa shampooseen tai hoitoaineeseen. Sävyjä löytyy kylmää ja lämmintä. Parhaiten toimii mun mielestä kun sekoittaa hoitoaineeseen ja antaa vaikuttaa vähintään 10 min. Tulee muuten tosi hyvä kiito myös tuosta.

Poissa maxfactor

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #162 : 15.01.09 - klo:20:23 »
Kampaajien väreistä parhaat punaiset löytyy mun mielestä Goldwellilta.

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #163 : 16.01.09 - klo:13:43 »
^ No eikö mitään perusteluja? Musta tommonen viesti ei auta ketään. Kannattais nyt ainakin mainita miksi se on sun mielestä paras. ::)
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa Tiizku

• Tukkaguru
« Vastaus #164 : 17.01.09 - klo:00:37 »
^^Elumen ehkä mutta muilla on tullut vaan hailuja sävyjä. Multa menee ääni Wellalle. Kolestonilla saa todella intensiivisä punaisia ja violetteja.