Kirjoittaja Aihe: Parhaat punavärit ja punaisen värin ylläpito  (Luettu 266648 kertaa)

Sadetar

• Vieras
Vs: Parhaat punavärit ja punaisen värin ylläpito
« Vastaus #210 : 27.06.10 - klo:02:18 »
Kävin kampaajalla värjäämässä vaaleanruskeat hiukseni punaisiksi Elumenilla. Tarkoitus oli saada jotakin tällaista:

http://c.ilike.com/w/0057/694/0057694597_m.jpg

Mutta tulos oli enemänkin pinkihtävään tai kylmään punaiseen päin. Kampaajan piti (kokeneemman neuvon mukaan) sekoittaa RR ja KK värejä keskenään ja näytin vielä kuvaakin millaista väriä haettiin. Noh ensin kampaaja oli laittamassa päähän pelkkää RR:ää ja kun kysyin että etkö sekoittanutkaan värejä niin vastaus oli että unohtui ja hän meni sekoittamaan värit. En tosin tiedä sitten millä suhteella.

Kysymys onkin: saako elumeneilla aikaiseksi kuvan mukaista punaista?

EDIT: Ja mitä luulette että tapahtuu jos heitän tähän päälle  KC:n Color maskia värillä pepper?
Kyllä Elumenilla saa ihan kuvanmukaisen värin aikaiseksi. RR:ään pitää vain sekoittaa aika reippaastikin KK:ta. Olettaisin, että ainakin puolet pitää olla oranssia, mahdollisesti jopa sellainen 2 osaa KK@all ja 1 osa RR@all voisi olla ihan hyvä tuohon värisävyyn.

Sadetar

• Vieras
« Vastaus #211 : 27.06.10 - klo:02:21 »
Plää kampaajat nyt kauppaa mitä kauppaa, musta toi Fantasy on ihan ala-arvoinen mutta ylihinnoiteltu :P

Mä en ainakaan muistaakseni ole nähnyt tota Directionsia missään "oikeassa" kampaamossa tms. vaan esim. Tampereelta sitä saa rautatieasemalta jostain ulkomaalaisten krääsäkaupasta (käsittääkseni stadissakin on näin) ja sellasia räppi-vaatteita myyvästä Bronxista. Netistä tilattuna on varmaan samanhintaista, n. 8€ / purkki.
 Mä liputan kyllä sen puolesta, selkeästi parempi kuin "hyvä kampaamotuote" Fudge, joka on heti tuon Crestolin Fantasyn jälkeen huonoin kokeilemani suoraväri :P
Nyt minäkin tässä tulin ihan uteliaaksi. Mitä tuo Directions siis on ja mistä sitä tosiaan Tampereen rautatieasemalta voisi mennä etsimään. Tukkani on siis elumenilla värjätty punaiseksi, mutta olisihan sitä ihan kiva aina välillä elävöittää noita latvoja jollain suoravärillä tai värjäävällä hoitoaineella.

Poissa Axamit

• Tukkaguru
« Vastaus #212 : 27.06.10 - klo:14:05 »
^ Siitä suutarin vieressä olevasta krääsäkaupasta, tosin viime aikoina olen hankkinut omani tuolta Bronxista, joka sijaitsee Aleksanterinkadulla. Jos käyt siellä rautatieasemalla, niin sano paljonko väri maksoi! Bronxissa se on 7,90, kun aiemmin se oli kai euron vähemmän... Että jos niillä siellä asemalla olisi halvempaa :P

Poissa Vince

• HAIRahtanut
« Vastaus #213 : 27.06.10 - klo:14:43 »
Itse olen Directionsin värit ostanut Tampereelta Backstreetistä, nettikaupassa 6,90 ja saman verran taisi olla liikkeesäkin, kun viimeksi kävin. Yleensä sekoittelen Mandarinea johonkin vaaleampaan oranssiin tai hoitikseen, tulee aivan ihana ja kirkas väri aina! Pysyy myös mun päässä paremmin kuin Crazy Color (Coral red), joka on myöskin vähän maltillisemman värinen.
You spin me right round, baby
Right round like a record, baby

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #214 : 03.07.10 - klo:09:01 »
Ostin eilen KC:n värinaamion (Curry), jonka piti olla tarkoitettu kupariselle tukalle. noh iskin päähän tänään ja annoin vaikuttaa 20minuutia... Lopputulos on ihan samanlainen kuin pepperillä värjätty  >:( Ottaa päähän, toivottavasti en pilannut väriä...

Paka-08

• Vieras
« Vastaus #215 : 03.07.10 - klo:15:10 »
Siinä on runsaasti pigmenttiä joten vähempi aika olisi riittänyt. 10 minuuttia olisi riittänyt mainiosti. Ei se väri ole pilattu mikä siellä oli pohjalla, koska tuo on kuitenkin vain värihoitoaine. Pese pari kertaa syväpuhdistavalla shampoolla niin se haalistuu tai sitten annat haalistua normaalisti.

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #216 : 03.07.10 - klo:18:49 »
^Pepperiä olen aiemmin käyttänyt ja sitä pystyi pitämään pitkäänkin niin tarrasi hyvin. Tietysti ajattelin, että sama homma tällakin  :P

Paka-08

• Vieras
« Vastaus #217 : 04.07.10 - klo:01:05 »
No tossa curryssa on pyritty siihen, että tulee mielummin punaoranssi kuin keltaoranssi joten sen takia saattaa vetää liian punaiseksi pitkällä vaikutusajalla. Kannattaa siis aina tarkkailla värjäytymistä, sillä joskus vähempi aika riittää toivotun tuloksen saamiseksi.

Poissa WilloTheWisp

• HAIRahtanut
« Vastaus #218 : 04.08.10 - klo:03:10 »
Onko Color glosseissa millaiset hoitotehot? Ostin itselle rubiininpunaista, mutta kävin miettimään kannattaisikohan sitä sekoittaa tehikseen ja sitten muhitella vai suosiolla muhittaa pelkkää color glossia? Vai onko mitään hyötyä, hoitotehojakin kuitenkin kaipaisin. Mutta väriä myös  :P

Poissa Antur

• Tukkaguru
« Vastaus #219 : 04.08.10 - klo:12:42 »
^Minä olen ainakin kokenut parhaaksi sekoittaa tehikseen, ihan jo sen takia että "jatkan" väriä sillä ja parannan koostumusta ;) Monta kärpästä yhdellä iskulla, Color Glossin tehot eivät muutenkaan minusta itsessään oikein säväytä.
"Morgenstern ach scheine
auf das Antlitz mein
Wirf ein warmes Licht
auf mein Ungesicht
Sag mir ich bin nicht alleine."

Iherbin ensitilaajille 5$ alennus koodilla QAK439.

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #220 : 06.08.10 - klo:08:27 »
Tarvitsisin jotakin suoraväriä/naamiota kuparisen sävyn ylläpitoon. Olen kokeillut ainoastaan tuota KC:n naamiota Curry, joka menee vain aina pinkihtäväksi, vaikka olisi lyhyt vaikutusaika. Joten nyt tarvitsen muuta. ???

Poissa Salamanteri

• HAIRahtanut
  • 2b/2c/3a M ii
« Vastaus #221 : 06.08.10 - klo:13:16 »
Sinimusta, Crestol color gloss naamioissa on useita kuparisia sävyjä ja naamion hoitotehot myös mielestäni hyvät, kannattaa kokeilla!
Luonnonkihara 7-8-asteinen käsittelemätön hiuksisto, kasvatus käynnissä. Nyt lyhyt polkka, tavoitteena solisluumitta. Pääasiassa käytössä luonnonkosmetiikkaa.

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #222 : 07.08.10 - klo:08:24 »
^Tuota itseasiassa olenkin käyttänyt yhden purkin tähän ja tykkäsin, mutta pullo on aika tyyris ja pieni  :-\

Poissa terde

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #223 : 31.08.10 - klo:10:43 »
Ostin KC:n Color Mask Curryn kuparisen värin ylläpitoon. Kauankohan kannattais antaa vaikuttaa? Haluan selkeesti kuparisen, mutten mitään kirkuvan oranssia. Pohjaväri on aika tumma, ruskeeta ja kuparia.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #224 : 31.08.10 - klo:11:11 »
^ Mä olen taas pohtinut että saakohan tuolla kirkuvan oranssia vai kannattaako ostaa suosiolla oranssi suoraväri...  
edit: Kc colormaskin pepperistä mulla on ainoastaan kokemusta, ja se oli yllättävän pigmenttistä että jos et halua mitään kovin kirkkaan oranssia niin suosittelisin kokeilemaan aluksi ihan 5 min kokeiluajalla vain.