Kirjoittaja Aihe: Parhaat punavärit ja punaisen värin ylläpito  (Luettu 267055 kertaa)

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
Vs: Parhaat punavärit ja punaisen värin ylläpito
« Vastaus #225 : 31.08.10 - klo:11:32 »
Mä olen aivan addiktoitunut KC Professionalin Color Maskiin, itsellä sävy Mandarin joka on aivan nappi. Mulla on ongelmana löytää kaupan väreistä tarpeeksi keltaoranssia, kaikki lähtee vetämään liikaa ruskeaan vivahtavaan. Tyven värjäykseen lähinnä tarttisin. Itse olen pitänyt tota Color Maskia noin 20min, kerran unohtui 50minuutiksi ja tuloksesta tuli aivan liian tumma ja ei yhtään kivan näköinen.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa terde

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #226 : 03.09.10 - klo:08:50 »
No mä kokeilin sitä currya ja annoin vaikuttaa 7-8 min. Raitakohdissa sävy on jokseenkin punakupari, mutta ruskeissa osioissa se ei oikein näy tai korkeintaan hiukan tummensi. En tiedä laitoinko ainetta liian vähän (pari "töräystä"). Ihan kun se ois tarttunu vaan niihin kohtiin mihin levitin sen sormin, vaikka kampailin hiukset läpi kyllä moneen kertaan.

Kampaaja sai sen kuparin niin nätisti näkymään koko päässä, harmittaa jos en saa ylläpidettyä sitä :-[

Edit. Kokeilin uudestaan ja laitoin väriä melko paljon ja tulihan sitä eroa! Väristä ei tullut kylläkään mielestäni kuparinen vaan punainen ;) Ei huono tämäkään. Mutta sen huomasin, että päänahka hilseili, jonkun verran taitaa siis kuivattaa.
« Viimeksi muokattu: 06.09.10 - klo:10:25 kirjoittanut terde »

Poissa Kettusieni

• Hiushörhö
  • 1bMii
« Vastaus #227 : 03.09.10 - klo:10:10 »
Nyt kun on tullut käyteltyä tuota Color Maskia pidempään niin olen huomannut, että kuivattaa aika pahasti ellei sitä sekoita toiseen hoitoaineeseen. Oli myös aika kallista siihen nähden, ettei yksinään riitä ja väri lähtee pesussa miltei heti.

Ajattelin seuraavaksi tilata Directionsin suoraväriä sävyssä Pillarbox red ja sekoitella sitä sitten hoitoaineeseen. Lopputulos voisi olla paljon parempi, varsinkin, jos jaksaa tunninkin pitää päässä.. Eikä esim. Briteistä tilattuna ole ollenkaan niin pahan hintainen.

Poissa WilloTheWisp

• HAIRahtanut
« Vastaus #228 : 06.09.10 - klo:22:48 »
Onko Color Glossilla samanlaista kuivattavaa vaikutusta pidemmässä käytössä? Jos yksinään käyttää.

Poissa annnma

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #229 : 14.09.10 - klo:09:42 »
Tyhmiä kysymyksiä hiusten värjäyksestä, osa X. Mulla on vaaleat latvat (joista lisäkehiukset lähes valkoiset, olisko se tummuusaste sitten 9 tai 10 peräti), ja olen alkanut tuumia, että jos ne kuparinpunaiseksi värjäisi kuitenkin... Just nyt ei talous anna periksi kampaajalle, ja pientä epäröintiäkin on ilmassa, niin mietin, että mitä siitä syntyy, jos testaan väriä vaikka crestol color glossilla (04 tai 03?) ? Tarttuuko noilla minkään verran pigmenttiä vaaleisiin hiuksiin?

Toinen ajatus olis sitten vetää päähän Wellan Color Touch Relighsin /34 - mitäs siitä sitten syntyisi, shokkivärioranssiko?
Nää relightsin "värilliset" sävyt mua kummastuttaa muutenkin, että onko ne tarkoitettu vain punaiseksi värjätyn ylläpitoon, vai voiko niillä myös värjätä oikean tummuista karvaa toisen sävyiseksi?

Haluaisin siis lopputuloksesta räiskyvän kuparisen, mutta ei kuitenkaan mitään luonnotonta shokkivärioranssia.

Auttakaapa pölijää. :)

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #230 : 14.09.10 - klo:10:48 »
Onko Color Glossilla samanlaista kuivattavaa vaikutusta pidemmässä käytössä? Jos yksinään käyttää.

Mä olen ennen käytellyt crestolin color glossia ihan yksinään vaan ja monta vuotta eikä ole yhtään kuivattavaa. Mun mielestä ehkä jopa kosteuttaa tukkaa. Mun kutristo tuntui ainakin selvästi hoidetulta aina color glossin jälkeen.
Ja mun kokemuksien mukaan jos vertaa kc color maskia ja crestolin color glossia niin color glossi on huomattavasti parempaa. Color glossia vaan menee enemmän kun on pienessä tuubissa ja tulee kalliimmaksi.

Poissa maxfactor

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #231 : 14.09.10 - klo:19:23 »
Toinen ajatus olis sitten vetää päähän Wellan Color Touch Relighsin /34 - mitäs siitä sitten syntyisi, shokkivärioranssiko?
Nää relightsin "värilliset" sävyt mua kummastuttaa muutenkin, että onko ne tarkoitettu vain punaiseksi värjätyn ylläpitoon, vai voiko niillä myös värjätä oikean tummuista karvaa toisen sävyiseksi?

Nuo relightsit on kehitetty lähinnä wellan magmalla tehtyjen raitojen virkistämiseen, mutta kyllä niillä voi ylläpitää myös hiusväriä. En lähtisi kyllä suoraan tuolla laittamaan vaaleaan tukkaan. Voi olla että tulos on todella voimakas.

Poissa Antur

• Tukkaguru
« Vastaus #232 : 21.09.10 - klo:16:10 »
Jee, olen vihdoin saanut ilmeisesti punaisen kerrostumaan niin hyvin että nyt tämä alkaa olla jo ihan oikeasti kunnolla punainen!  :T (Kuva) Värinä olen käyttänyt laiskuuttani ihan sitä Liven kirkkaimman punaista, onko se nyt joku Real Red vai mikä. Viimeisimpänä testasin parikin kertaa jo p*skaksi haukkumaani astetta tummempaa punaista samasta sarjasta, ja yllätys olikin suuri kun lopputulos jopa miellytti silmää. Suoraväreillähän tätä saisi paranneltua vielä entisestään, mutta minulla ei hermot riitä siihen lääräämiseen, kestoväreillä on vähän liian helppoa vaikkei tulos olekaan *niin* hyvä ::)
"Morgenstern ach scheine
auf das Antlitz mein
Wirf ein warmes Licht
auf mein Ungesicht
Sag mir ich bin nicht alleine."

Iherbin ensitilaajille 5$ alennus koodilla QAK439.

Poissa Sagu

• Tukkaguru
« Vastaus #233 : 24.09.10 - klo:02:18 »
Mä olen ennen käytellyt crestolin color glossia ihan yksinään vaan ja monta vuotta eikä ole yhtään kuivattavaa. Mun mielestä ehkä jopa kosteuttaa tukkaa. Mun kutristo tuntui ainakin selvästi hoidetulta aina color glossin jälkeen.
Ja mun kokemuksien mukaan jos vertaa kc color maskia ja crestolin color glossia niin color glossi on huomattavasti parempaa. Color glossia vaan menee enemmän kun on pienessä tuubissa ja tulee kalliimmaksi.
Mulla taas on ihan päinvastaisia kokemuksia Color Glossista. Käytin sitä kun mulla oli violetti tukka, pigmenttiä ei ollut nimeksikään ja kuivatti pehkoa :/ En tiedä onko noissa sitten eroja sävyjen suhteen, mutta mulle ko. tuote oli melkoinen pettymys. Kalliskin vielä. Nykyiseen punaiseen käytän KC:n Pepperiä ja toimii kuin häkä.

Jee, olen vihdoin saanut ilmeisesti punaisen kerrostumaan niin hyvin että nyt tämä alkaa olla jo ihan oikeasti kunnolla punainen!  :T
Vavavaaau! Upealta näyttää kyllä! Mulla noi Liven punavärit eivät ole toimineet yhtään, olen kokeillut useamman kerran ja aina on vetänyt oranssiksi viimeistään toisessa pesussa. Miten hyvin pysyy sulla, kuinka pitkä värjäysväli on? (Ja kiva kuulla että täällä on muitakin jotka eivät jaksa läträtä suoraväreillä, musta se on niin vaivalloista ja lisäksi onnistuin aikoinani sottaamaan niillä melko nätisti kylpyhuoneen seinät. ;D)
nelosen ruskea kuparisilla raidoilla / keltainen MAC NC20 / kuivahko sekaiho / Tarte Shape Tape

Poissa Antur

• Tukkaguru
« Vastaus #234 : 24.09.10 - klo:18:39 »
^Värjäysväli on minulla aika lyhyt, en ole oikeastaan viime aikoina edes ajatellut kuinka pitkä tarkalleen mutta sanoisin jotain neljää viikkoa. Tämä tosin johtuu puhtaasti siitä, että minulla kasvaa hiukset niin järjetöntä vauhtia, että tyvi pitää saada piiloon tosi tiuhaa tahtia ::) Neljässä viikossakaan ei tämä väri enää sanottavammin haalistu, latvat ovat vielä ihan ok siinä vaiheessa kun tyveä värjään, mutta tulee sitten kuitenkin tässä lyhyessä lätkäistyä väri koko päähän (kun puolikas paketti riittää kevyesti siihenkin).

Ostin tänään taas pitkästä aikaa Crestolin CG-naamion, tällä kertaa violetinpunaisena. Juuri manasin etten jaksa sotkea noilla, mutta näinpä kävi... ::) Kyllähän tuolla saa ihan mahtavasti syvennettyä väriä, vaikkei se lysti kestäkään kuin seuraavaan pesuun asti, mutta pitää se nyt silti saada pää näyttämään tosi hyvältä edes hetkellisesti joskus ;D
"Morgenstern ach scheine
auf das Antlitz mein
Wirf ein warmes Licht
auf mein Ungesicht
Sag mir ich bin nicht alleine."

Iherbin ensitilaajille 5$ alennus koodilla QAK439.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #235 : 29.09.10 - klo:23:32 »
Onkos Suomessa saatavilla näitä punapäille: http://www.johnfrieda.ca/en/products_radiant_red.asp ?
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa danny

• Haiven
  • *
« Vastaus #236 : 30.09.10 - klo:00:43 »

ruskeille ja blondeille hiuksille tarkoitetut John Friedat olen kyllä pistänyt merkille mutta missään en ole tuohon punapäiden sarjaan törmännyt  :-\  Eli en usko että löytyy, ellei nyt sitten ole ihan tässä muutaman viikon sisällä tulla tupsahtanut markkinoille.

Poissa WilloTheWisp

• HAIRahtanut
« Vastaus #237 : 05.10.10 - klo:01:35 »
^^ Eka kerta kun edes kuulen, että tuossa sarjassa olisi jotain punapäille. Eli ei taida Suomessa olla myynnissä ollenkaan?   ???

Poissa Kettusieni

• Hiushörhö
  • 1bMii
« Vastaus #238 : 05.10.10 - klo:22:13 »
No niin. Tulipa taas kustua kymppi kun menin ostamaan Live Coloreita (sävy 37) - jostain syystä uudistettu paketti häikäisi niin, että unohdin kokonaan niiden olevan suuremman luokan kuraa. Hiukset olivat kolmen pesun jälkeen ihan samannäköiset kuin ennen värjäystä - kestoväri muka.. Pyh. Ehkä maksan siitä lorkusta muutaman euron enemmän, kestää kuitenkin ihan nättinä pari viikkoa.

Nyt tuli sitten käytettyä tilaamani Fudge Paintbox-suoraväri kerralla, ei ollut kovin riittoisaa.. Noh, sävystä Cherry Bomb tuli sitten tämännäköinen kolmen tunnin vaikutusajalla:

Toivottavasti pysyy päässä jonkin aikaa niin ei tarvitse olla heti lisää hankkimassa.

judy

• Vieras
« Vastaus #239 : 26.10.10 - klo:12:20 »
Tässä tämän päivän väri. Alla muutama viikko sitten laitettu liven red passion -väri. Päällä tänää laitettu n. 15 minuutin vaikutusajalla kc colormask väri pepper.