Kirjoittaja Aihe: Parhaat punavärit ja punaisen värin ylläpito  (Luettu 266909 kertaa)

Poissa ruby

• Haiven
  • *
Vs: Parhaat punavärit ja punaisen värin ylläpito
« Vastaus #240 : 29.10.10 - klo:14:01 »
Oon päättänyt kokeilla Loreal Parisin sävyä 6.66, mutta yks on juttu pohdittavana vielä. ::) Oon hämmästyksekseni löytänyt samalta merkiltä kolme samaa sävyä olevan väriä, vähän eri nimen alla kumminkin. Mitä eroa näillä on?

Excellence creme

Feria Preference

Recital Preference

???
« Viimeksi muokattu: 29.10.10 - klo:14:05 kirjoittanut Mary the Queer »

judy

• Vieras
« Vastaus #241 : 31.10.10 - klo:12:20 »
Moon kokeillu noit kahta alinta. Ja jos ny en iha väärin muista niin punasempi tuli tosta feriasta. Tota ekaa pakettiahan määki oon kaupas ihmetelly. Mut sit oon ajatellu et jos on jotain tosi paksuu voidemaista. Niin oon ajatellu et menneekö sitä sit enemmän ku noit vähä juoksevempiä..?
Joo mul siis kiinnostais kuulla kokemuksia tästä excellence cremesta.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #242 : 31.10.10 - klo:15:37 »
Heitän ihan lonkalta, mutta muistaakseni tuossa feriassa on pikkupullo suoraväriä mukana mikä sekoitetaan sinne hiusväriin. Tulee siis kirkkaamman värinen lopputulos.
Keskimmäisestä en osaa sanoa mitään, mutta olisko tuo creme mahdollisesti joku kevytväri?

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #243 : 31.10.10 - klo:15:40 »
^ Excellence Creme on ihan kestoväri. Itse käyttänyt mustaa sävyä siitä joskus ja oon tykännyt. On ihan yhtä riittoisa, kun muutkin värit, levittyy hyvin ja kestää pitkään. Excellen nimen perään vaan lisättiin tuo Creme, kun uudistettiin väriä.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #244 : 31.10.10 - klo:17:13 »
Excellence cremeä juuri laittaneena ja sitä ennen noita muita pitää sanoa etten huomaa mitään eroa.

Feriassa on tosiaan se pikku tuubi punaista väriä joka ei tähän tukkaan tuonut mitään sen kummempaa vaikutusta. Feriassa ei myöskään ole hoitoainetta mukana, vaan joku dorkis hoitoshampoo jonka funktiota en ole vieläkään tajunnut.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa ruby

• Haiven
  • *
« Vastaus #245 : 31.10.10 - klo:22:46 »
Jossain luki "kolminkertaisesti suojaava Excellence Crème kestoväri", onkohan tuo tosiaan jotenkin hellävaraisempi? Oon värjäillyt aikaisemmin Ferialla (nyt päässä sävy 7.6). Sopii tuota kyllä kokeilla, etenkin jos sävyssä ei oo kummoista eroa noihin kahteen muuhun verrattuna. 8)
« Viimeksi muokattu: 01.11.10 - klo:09:50 kirjoittanut Mary the Queer »

Poissa Kettusieni

• Hiushörhö
  • 1bMii
« Vastaus #246 : 01.11.10 - klo:08:38 »
Minulla se Ferian suoraväriputkilo todellakin vaikuttaa! Väristä tulee aluksi paljon kirkkaampi kuin Recitalilla, mutta suoraväri kun on, niin väri kyllä haalistuu ihan yhtä nopeasti. Tuota Cremeä en ole kokeillut. Oma lempparini kestoväriksi on ehdottomasti Feria, Livet haalistuvat kolmessa päivässä :(

Poissa Sagu

• Tukkaguru
« Vastaus #247 : 01.11.10 - klo:19:53 »
Ferialla ja Recital Preferencellä on se ero, että Feria ilmeisesti peittää harmaita hiuksia, Recital ei. :) Mä olen värjännyt kummallakin noista enkä ole huomannut lopputuloksessa mitään kummempaa eroa, tykkään vaan Recitalista enemmän kun ei "tarvitse" läträtä sillä Ferian pienellä suoraväriputkilolla. Excellence Cremestä ei taas ole mitään kokemusta.
nelosen ruskea kuparisilla raidoilla / keltainen MAC NC20 / kuivahko sekaiho / Tarte Shape Tape

Poissa ruby

• Haiven
  • *
« Vastaus #248 : 02.11.10 - klo:09:33 »
Värjäsin eilen hiukset tuolla Feria 6.66:lla, enkä tiedä mitä ajatella. ;D Näistä tuli jotenkin tummemmat kuin mitä odotin, mutta luultavasti haalistuvat melko paljon niin taidan jatkossa värjäillä taas tuolla kirkkaammalla punaisella. ::)

Poissa Kettusieni

• Hiushörhö
  • 1bMii
« Vastaus #249 : 02.11.10 - klo:20:10 »
Värjäsin eilen hiukset tuolla Feria 6.66:lla, enkä tiedä mitä ajatella. ;D Näistä tuli jotenkin tummemmat kuin mitä odotin, mutta luultavasti haalistuvat melko paljon niin taidan jatkossa värjäillä taas tuolla kirkkaammalla punaisella. ::)

Itse huomasin saman, hiusväri näytti jotenkin hirveän paljon tummemmalta kuin paketissa. Onko muuten kenelläkään kokemuksia Garnierin 100% hiusvärin 6.66:sta? Onko kamalan tumma ja pysyykö hyvin? Löysin halvalla, mutten ole koskaan kokeillut..

Poissa ruby

• Haiven
  • *
« Vastaus #250 : 03.11.10 - klo:09:36 »
Jep, etenkin pisimpien hiusten latvat värjääntyi melkein mustiksi, mutta se johtunee niiden huonosta kunnosta ja oli niissä hieman tummempi väri alunperinkin. Vaaleimmillaan on kyllä tosi hyvän värinen.
« Viimeksi muokattu: 03.11.10 - klo:14:16 kirjoittanut Mary the Queer »

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #251 : 03.11.10 - klo:15:31 »
Uusimmassa cosmossa oli lorkun mainos, missä oli nuo hiusvärit ja niiden ominaisuudet selitettynä.
kopioin hyvin lyhyesti:

feria= intensiivinen, haalistumaton kestoväri.
recital= haalistumaton, kiiltävä kestoväri.
excellence creme= suojaava ja elävöittävä kestoväri, joka peittää harmaat 100%.
( casting creme gloss= hoitava kevytväri, ilman ammoniakkia. )

Poissa WilloTheWisp

• HAIRahtanut
« Vastaus #252 : 04.11.10 - klo:20:37 »
Itse tuolla Feria Preferencensellä 6.66 värjäsin joskus vuosia sitten, enkä ole sen koommin koskenutkaan. Väri oli kyllä hieno viininpunainen noin viikon tai kaksi. Sitten se haalistui rumaksi ruskeaksi ja latvat jäivät paljon vaaleamman ruskeaksi. En ymmärrä miten näin kävi, koska se kohta missä tumman ja vaalean ruskean raja meni, ei mennyt oman juurikasvun ja valkaistujen sekä suoravärjättyjen latvojen rajan kanssa yksi yhteen  ???

Olisi kiva tietää, miten tuo väri toimii ilman sitä pientä väriboosteria. Onko kukaan kokeillut?

Poissa Kettusieni

• Hiushörhö
  • 1bMii
« Vastaus #253 : 09.11.10 - klo:18:34 »
Edellisellä sivulla oli hiuskuva tuosta Fudgesta, mutta vähän myöhässä kirjoittelen.. Kesti nättinä todella kauan, mutta koska olen vähän kärsimätön, piti tyvikasvu saada piiloon ja pilasin värin L'Orealin kestovärillä värjäämällä. Uusin kokeilu, Directions Poppy red alle viikko sitten värjättyyn tukkaan, alla hieman haalistunut L'Oreal Feria 7.60:

Tukasta tuli jotenkin todella paksun ja hoidetun oloinen, muttei yhtään lähmäinen! Vielä katsellaan tuon keston kanssa..

Poissa ruby

• Haiven
  • *
« Vastaus #254 : 01.12.10 - klo:20:50 »
Siitä kun värjäsin Loreal Preferencen 6.66:lla, on nyt kulunut kuukausi ja täytyy kyllä sanoa että aika hyvä väri! Aluksi vähän säikähdin kun hiuksista tuli aika tummat verrattuna edellisiin, haalistuneena jo oranssihtaviin. Väri kumminkin kirkastui paljon punaisemmaksi alle viikossa eikä tää pahalta näytä mielestäni vieläkään. :) Ajattelin jatkossa kokeilla laittaa suoraväriä noihin latvoihin.
« Viimeksi muokattu: 01.12.10 - klo:20:52 kirjoittanut Mary the Queer »