Kirjoittaja Aihe: Parhaat punavärit ja punaisen värin ylläpito  (Luettu 266293 kertaa)

Pisama

• Vieras
Vs: Parhaat punavärit ja punaisen värin ylläpito
« Vastaus #255 : 09.12.10 - klo:01:32 »
Mahtaakos noita KC Professionalin color maskeja saada kaupoista ja minkä hintaisia ovat? Google tarjoaa ainakin vain nettikauppoja ja hintaa oli n. kympin.  :)

Poissa Kettusieni

• Hiushörhö
  • 1bMii
« Vastaus #256 : 09.12.10 - klo:09:18 »
^ Ainakin kampaamokauppa Sitruunasta löytyy, se on kai maanlaajuinen ketju :)

EDIT: Hintaa oli muistaakseni 15-16 euroa.

Poissa annnma

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #257 : 09.12.10 - klo:09:41 »
Tampereella myös Prisma myy.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #258 : 09.12.10 - klo:16:59 »
Täältä perämettän Prismastakin löytyy color maskia, eli taitaa aika monesta prismasta löytyä jos vaan kampaamo on samassa talossa. Kampaamoista myös tietysti.  :) Hinnat pyörii siinä 15€ kieppeillä myös muistaakseni.

Color maskeista on tullut toinen versio muuten, on itseasiassa se alkuperäinen mistä nuo KC professionalin maskit on kopioitu. Värivaihtoja on enempi, hinta taisi olla 3 euroa kalliimpi. Purkit on samanlaisia, väri on vaan tummanharmaa. Awesome colors niminen puteli.  Itse tykkäsin näistä "alkuperäisistä" enemmän, kun oranssista oli muutamaa eri sävyvaihtoehtoa ja kunnon kuparisia mitä KC.llä ei ollut. Inci on tuotteissa ihan sama, mutta paikallisen kampaajan mukaan näissä olisi pigmenttiä enemmän. En nyt muista, muistanko väärin mutta taisi myös olla niin että KC,n colormask tuotteet poistuu kokonaan ja Awesomet tulee tilalle? Vai olisko ne tullut rinnalle vaan, pöh kun ei muista  ???

Poissa maxfactor

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #259 : 09.12.10 - klo:18:21 »
Täältä perämettän Prismastakin löytyy color maskia, eli taitaa aika monesta prismasta löytyä jos vaan kampaamo on samassa talossa. Kampaamoista myös tietysti.  :) Hinnat pyörii siinä 15€ kieppeillä myös muistaakseni.

Color maskeista on tullut toinen versio muuten, on itseasiassa se alkuperäinen mistä nuo KC professionalin maskit on kopioitu. Värivaihtoja on enempi, hinta taisi olla 3 euroa kalliimpi. Purkit on samanlaisia, väri on vaan tummanharmaa. Awesome colors niminen puteli.  Itse tykkäsin näistä "alkuperäisistä" enemmän, kun oranssista oli muutamaa eri sävyvaihtoehtoa ja kunnon kuparisia mitä KC.llä ei ollut. Inci on tuotteissa ihan sama, mutta paikallisen kampaajan mukaan näissä olisi pigmenttiä enemmän. En nyt muista, muistanko väärin mutta taisi myös olla niin että KC,n colormask tuotteet poistuu kokonaan ja Awesomet tulee tilalle? Vai olisko ne tullut rinnalle vaan, pöh kun ei muista  ???

Noi Awesome colorsit on ihan eri firman tuotteita kuin Colormaskit mutta pitkälti samankaltaisia tuotteita ovat molemmat. Awesomet on Idhairin ja Colormaskit Miraculoksen tuotteita

Poissa Nan

• Haiven
  • *
« Vastaus #260 : 11.12.10 - klo:22:47 »
Heii.
Sellaista kyselisin, että kun minulla on tuolla kaapin perukoilla yksi purkki KC:n color maskia värissä Curry ja sitten joku puolikas tms Igoran suoraväripunainen tötsä, niin kaipaisiko kukaan sellaisia? Itsellä oman värin kasvatus meneillään.
3 a M ii/iii

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #261 : 13.12.10 - klo:11:15 »
Mistä tuota Awesome color:ia saa? En ole nähnyt missään. Olen kokeillut tuota KC:n color mask:in curry:a, jonka piti sopia kupariselle tukalle, mutta itsellä se veti pinkiksi. Joten kiinnostaisi kokeilla tuota Awesomea  :P

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #262 : 14.12.10 - klo:14:38 »
^Mä olen ostanut omani cm hiusstudiosta, on tosin paikallinen liike eikä mikään ketju mutta mutta.. Netistä löysin yhden kaupan mikä myy näitä värejä.
http://hairium.com/webshop/product_details.php?p=706

Itselläni on tosiaankin tuo copper väri, toinen puteli menossa ja on kuparin väristä toisinkuin se KC.n curry.  :)

Poissa Liselle

• HAIRahtanut
« Vastaus #263 : 19.12.10 - klo:20:59 »
Ostin muutamia kuukausia taaksepän tallinnasta hetken mielijohteesta syoss hiusvärin intense red 5-29. Saakohan näitä mistään suomesta tai tilattua jostain verkkokaupasta? Väristä tuli nimittäin todella ihana. Tai osaatteko suositella jotain  merkkiä joka olis hyvä :). Värjäysten välissä muhitan hoitsikan kanssa fudgen hot chilliä
2aM
Koukussa kynsilakkaan: http://alcyonen.blogspot.com/

Poissa witura

• HAIRahtanut
« Vastaus #264 : 09.01.11 - klo:18:38 »
Olen taas hieman miettinyt hiusvärin vaihtamista. Tunnen itseni ihan hiirulaiseksi tässä omassa juurikasvussani ja muuten ihmeellisessä ruskeansekamelskassa.  ::) Mutta kysymys on siis tämä: Voisiko punaisella karkkivärillä sekoitettuna vaikka tehikseen ylläpitää punaista? Mietein vaan, että siinä saisi tehiksen hyödyt, mutta mahtaako karkkiväri pysyä kauhean hyvin tai onko jokin muu juttu, mikä mun pitäisi hoksata..  :P Voishan suoraväriäkin tehikseen sekotella, mutta mietein onko tuo karkkiväri edes vaihtoehto? Saisi sellaisen nopean avun, jos suoraväri loppuu.

Onko kukaan kokeillut?  ???
Luonne on ihmisen kohtalo  -Herakleitos

Poissa WilloTheWisp

• HAIRahtanut
« Vastaus #265 : 10.01.11 - klo:13:37 »
^ Minua kiinnostaa kanssa tämä "karkkivärjäys". Itse ostinkin joskus aikoja sitten punaista elintarvikeväriä kun halvalla sai, koska oli menossa vanhaksi. Ostamisen jälkeen tutkin inciä ja sen jälkeen en ole uskaltanutkaan kokeilla. Siellä nimittäin komeilee etanoli kolmentena :/  saisiko sen haihdutettua jotenkin, ettei kuivattaisi kun tukkaan käyttäisi? Nimimerkillä En ole yhtään vainoharhainen alkoholien suhteen :P

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #266 : 10.01.11 - klo:14:49 »
Tuosta karkki/elintarvike väristä on joskus ollut jossain topicissa puhetta.. Oisko ollu joku pahimmat hiusmokat tms?  :D Olen koittanut etsiä sitä keskustelua mutta en ole vielä löytänyt, linkitän heti jos löydän!

Poissa Luciana

• HAIRahtanut
« Vastaus #267 : 10.01.11 - klo:15:01 »
^ Olen nähnyt kaksi epäonnistunutta elintarvikevärillä tehtyä värjäystä. Molemmat oli tehty vaalennettuun hiukseen. Ensimmäinen oli yrittänyt shiftata keltaisuutta sinisellä värillä ja lopputulos oli vihertävän harmaa. Toinen oli puolestaan kokeillut saada punaista väriä ja lopputulos oli epätasaisen vaaleanpunainen. Tämä ei tietenkään tarkoita etteikö onnistunutkin värjäys olisi mahdollinen, mutta itse suhtaudun hieman skeptisesti. Kertokaa toki, jos jollakin onnistuu värjäys :)

Poissa WilloTheWisp

• HAIRahtanut
« Vastaus #268 : 10.01.11 - klo:16:13 »
^ Oliko näissä näkemissäsi värjäyksissa pohjalla pelkkä vaalennus? Vai vaalennuksen päällä vielä esim. suoraväriä?
Hui jos noin pahasti on pieleen mennyt!  :o  Nyt alkaa mietityttää mitä omalla elintarvikevärilläni oikein tekisin....

Poissa Luciana

• HAIRahtanut
« Vastaus #269 : 10.01.11 - klo:16:24 »
^ Tapauksista on sen verran aikaa, että en valitettavasti muista enää yksityiskohtia. Olin silloin hiusalalla, joten kannattaa huomioida, että epäonnistuneiden värjäysten tekijät ovat todennäköisempiä kampaamoasiakkaita kuin tavoitteissaan onnistuneet kotivärjääjät. Tiedä siis vaikka suurin osa onnistuisi värjäyksessä.