Yks ehdotus olis haalistaa räikeämpi punainen ensin vaalennuspesulla/värinpoistolla riippuen siitä, kuinka tumma se lähtöjään on, ja sitten 7-tason kupariväri päälle.
Mun mielestä tuo linkkaamasi sävy muistuttaa paljon 7.4 sävykoodattua väriä. Kestovärinä löytyy kaupasta Lorkulta luonnollisempi Preference 7.43 ja kirkkaampana Ferialta sävy Mangue. Semipermanent osastolta Castin Creme Gloss 734 vetää jo jonkun verran ruskeammaksi, mutta silti kuitenkin selkeästi kuparinen sävy. Myös CCG 643 voisi toimia, jos pohjasävy on tummempi, eikä pelkää hiusten tummumista liikaa.
Kampaamoliikkeissä myytävä Igora Vibrance 7-77 antaa kahdeksi viikoksi tosi kirkkaan kuparin, mutta haalistuu nopeasti "ketunväriseksi". Markettikamoista Garnierin Nutrisse 7.4 on tehnyt minulle aina jotenkin kylmän punasävyn, värikoodista huolimatta. Sen sijaan Garnierin 100% 743 sävyä ei enää näytä Suomesta saavan, mutta siinä oli myös hyvä kirkas tummanvaalea kuparisävy.
Hennaväreistä Santen Naturrot antaa oranssinruskean lopputuloksen (ei niin punaisen kuin linkittämässäsi kuvassa, ainakaan 7-tason pohjaan), mutta jollain muulla hennakombinaatiolla voisi saada syvemmän värin. Siitä en osaa kuitenkaan enempää neuvoa

(ts. lue hennaketju ja mieti, haluatko ja jaksatko todella ryhtyä kokeillen etsimään oikeaa sävyä, mikä voi olla ihan hauskaakin, jos lopputuloksen ei odota olevan heti ihan justiinsa...)
Tässä oli mun vinkit kohta 20v punasävyjen kotivärjäyskokemuksella....