Kirjoittaja Aihe: Parhaat punavärit ja punaisen värin ylläpito  (Luettu 266911 kertaa)

Poissa Luscious

• Tukkaguru
  • Parantumaton saippuahullu
Vs: Parhaat punavärit ja punaisen värin ylläpito
« Vastaus #390 : 11.06.12 - klo:15:13 »
^Hennat kehiin vaan! ;)
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...

Poissa Belle

• Tukkaguru
« Vastaus #391 : 11.06.12 - klo:19:55 »
Henna on kyllä ihan parasta  <3 kun saa sävyn kohdilleen niin se pysyy todella kirkkaana pitkään. Ainoa vika on vaan sen huono tarttuvuus tyvikasvuun. 

Poissa Suvivilja

• HAIRahtanut
« Vastaus #392 : 12.06.12 - klo:10:11 »
^ Hennan ainoa vika on minusta se, ettei siitä pääse eroon kirveelläkään ;)
Tyvikasvuun on kyllä itselläni aina tarttunut ilman mitään ongelmia.
* 1b F ii *

Poissa Sagu

• Tukkaguru
« Vastaus #393 : 12.06.12 - klo:14:32 »
Henna on kyllä ihan parasta  <3 kun saa sävyn kohdilleen niin se pysyy todella kirkkaana pitkään.
Mulla taas ei pysynyt ollenkaan kirkkaana, kokeilin mitä hyvänsä :( Kai se riippuu vähän mistä sattuu.
nelosen ruskea kuparisilla raidoilla / keltainen MAC NC20 / kuivahko sekaiho / Tarte Shape Tape

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #394 : 12.06.12 - klo:23:28 »
Olen hennannut kahdesti ja olin kyllä tyytyväinen ensin lopputulokseen mutta sitten se(kin) tummeni liikaa :( juurikasvu oli kyllä ihana porkkana. Tuntuu että minulla tummuu kyllä kaikki värit! Mutta katsokaas tätä, otin nyt kuvan tukasta samassa paikassa kun otin tuon yhden noista edellisistä heti värjäyksen jälkeen.

Samassa paikassa siis otettu, ensimmäinen iPhonen etukameralla ja toinen takakameralla. Arvatkaa kumpi on todenmukaisempi. Valitettavasti tuo jälkimmäinen. Etukamera on heikkolaatuisempi ja feikkaa näköjään värejä koska haalistunut tämä minun tukkani on, siitä ei pääse yli eikä ympäri. Ajattelin kohta alkaa haalistelemaan tätä vaaleammaksi ja sitten laittaa sen very intense copperin, en luovuta :D

ps. Verratkaa ekan kuvan juuria ja latvoja  :-X toivottavasti sekin johtuu vain valosta/kamerasta :D

Poissa Belle

• Tukkaguru
« Vastaus #395 : 13.06.12 - klo:12:58 »
^ Voihan olla, että latvat ovat sen verran huokoiset, ettei väri tarttunut niihin yhtä hyvin? Sävy on kyllä tosi kaunis molemmissa kuvissa :).

Mä värjäsin Lorkun Preferencen 7.43 ja en tykkää, mutta tämän ketjun perusteella odotukset ei kovin korkealla olleetkaan. Levitin myös latvoihin ja pituuksiin 5min ajaksi että saisin vanhat raidat piiloon. Tyvikasvu peittyi eikä raidat kuulla enää alta, mutta muuten sävy on ruma, tunkkainen ja ihan selvästi ruskea. Ehkä tämä haalistuu pesussa, markettivärit kun elää paljonkin ensimmäisten pesujen aikana, joten yritän olla vetämättä liian hätäisiä johtopäätöksiä.

Hennaa löytyy kaapista, joten eipä hätää, saan punertavuutta koska vaan haluan. Hankalaa, kun mulla ei henna tartu tyvikasvuun ja joudun sitä värjäämään markettivärein, eikä nyt ole löytynyt sopivaa sävyä. Kaikki ovat liian ruskeita tai kirkuvan oransseja :P. Viime kesänä mulla oli liekinpunaiset hiukset ja siihen oli helppoa löytää samansävyinen tyviväri, mutta nyt olen siirtynyt luonnollisempaan henna + cassia -sävyyn. Ehkä Castingin 834 pitäisi vielä kokeilla, vaikka pelkään että on liian vaalea.

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #396 : 13.06.12 - klo:16:09 »
Voi kyllä hyvin olla, en oo nyt vuoteen leikannut latvoja (kasvatellut olkapäistä tuohon about BSL) ollenkaan niin on vähän kuivat :D on tää sävy ihan jees, haluaisin että olis ihan vähäsen vaaleampi ja kirkkaampi kupari, mutta tää kelpaa nyt vähäksi aikaa. Huomasin muuten tänään Prismassa tosi paljon uusia hiusvärisävyjä ja eniten kiinnostusta herätti Sublime Mousse 740 !! Värin nimi on intensiivinen tumma kuparinvaalea, kuka noita oikein keksii :D Mutta ne on alkanu petraamaan noiden kuparien kanssa! Aion kyllä sitäkin kokeilla, ei näitä kupareita ole ikinä liikaa :)

Poissa nysimum

• HAIRahtanut
« Vastaus #397 : 13.06.12 - klo:16:14 »
^^ Mulla on nyt Castingin 834 eikä se mun mielestä mikään kauhean vaalea ole (siis mikään mansikkablondi ainakaan), jos kohta ei mikään mahdottoman tummakaan. Voisin katsoa jos löytyisi jotain kuvia jossa väri näyttää oikealta.
Erään pikkutytön nenään kasvoi kaksi vaaleansinistä nauhaa. Tapaus oli siinä mielessä harvinainen, että toisessa nauhassa luki "Mars" ja toisessa "Jupiter".
– Daniil Harms: Uusi anatomia

lumimansikka

• Vieras
« Vastaus #398 : 14.06.12 - klo:20:19 »
^^ Mulla on nyt Castingin 834 eikä se mun mielestä mikään kauhean vaalea ole (siis mikään mansikkablondi ainakaan), jos kohta ei mikään mahdottoman tummakaan. Voisin katsoa jos löytyisi jotain kuvia jossa väri näyttää oikealta.

Mä sain 834 karamelliblondin nimellä kulkevalla värillä oikein sopivan 7-8 tason väliin asettuvan kuparinpunaisen 8-9 asteen pohjaan. Sellaisen, kuin luonnostaan punatukkaisilla on :) Tykkään paljon! Ja tosiaan se 734 on minusta jo kuparin ruskea, ei enää kuparinvaalea, en sitä onneksi tähän luonnonvaaleaan pohjaan lähtenyt laittamaan. Tässä 834:ssä ei ole yhtään kammoamaani mahongin vivahdetta, joka ei sovi omiin väreihini yhtään.

Poissa Belle

• Tukkaguru
« Vastaus #399 : 16.06.12 - klo:11:26 »
Castingin muut sävyt on mun mielestä olleet aina noin asteen tummempia kuin värikoodinsa (brunettiaikoina käytin 5 ja 6-asteisia ja aina oli toivottua tummempi lopputulos), joten toivotaan että tuo 834 olisi todellisuudessa lähempänä seiskaa kuten lumimansikan tulos. Pelkään vaan tyhmää halo-efektiä, jos lätkäisen omanväriseen tyvikasvuun liian vaalean sävyn. Ei se jaksa kuitenkaan vaalentaa näitä 7-asteisia hennattuja pituuksia + latvoja vaikka koko päähänkin levittäisi vähäksi aikaa vaikuttamaan.

Poissa nysimum

• HAIRahtanut
« Vastaus #400 : 16.06.12 - klo:12:36 »
Löysin pari kuvaa, joissa tuo Castingin 834 näyttää mielestäni siltä miltä se näyttää oikeastikin. Vähän vaihtelee valaistuksesta riippuen tuo sävyn vaaleus.

Erään pikkutytön nenään kasvoi kaksi vaaleansinistä nauhaa. Tapaus oli siinä mielessä harvinainen, että toisessa nauhassa luki "Mars" ja toisessa "Jupiter".
– Daniil Harms: Uusi anatomia

Poissa Belle

• Tukkaguru
« Vastaus #401 : 16.06.12 - klo:22:17 »
^ Kiitos kovasti kuvasta :). On tuo himppasen vaaleampi kuin mun tämän hetkinen, mutta ei kuitenkaan niin vaalea mitä paketin kuvan perusteella. Ei ole niin isoa eroa nykyiseen, etteikö uskaltaisi seuraavalla kerralla koklata tuota. Tämä Lorkun 7.43 on ihan liian ruskehtava.

lumimansikka

• Vieras
« Vastaus #402 : 20.06.12 - klo:16:05 »
^^Omani on myös haalistunut jotakuinkin tuollaiseksi mitä Nysimumilla. Ensin oli hiukan tummempi ja kuparisempi. Paketin kuva on auttamattoman vaalea verrattuna livetulokseen.

marsuzioni

• Vieras
« Viimeksi muokattu: 02.07.12 - klo:13:12 kirjoittanut marsuzioni »

Poissa Suvivilja

• HAIRahtanut
« Vastaus #404 : 02.07.12 - klo:13:40 »
^ Ennemminkin vaalea kupari.
* 1b F ii *