Kirjoittaja Aihe: Parhaat punavärit ja punaisen värin ylläpito  (Luettu 266480 kertaa)

Poissa Ilyasviel

• Tukkaguru
Vs: Parhaat punavärit ja punaisen värin ylläpito
« Vastaus #90 : 18.06.07 - klo:13:17 »
Undomiel, ei haalistu vaaleanpunaiseksi, ei pelkoa. Tosin päänahka jämähti pinkiksi, ainoa miinus  ;D

Gizette

• Vieras
« Vastaus #91 : 18.06.07 - klo:23:24 »
Ajattelin tännekkin laittaa, että jos joku punapää on ajatellut hommata teippipidennykset, niin mulla olisi myytävänä 2 pakettia punaista hairiumin hiusnauhaa johon mukaan saisi teippirullat ja poistonesteen :).

Poissa naanna

• Tukkaguru
  • 3B M ii
« Vastaus #92 : 19.06.07 - klo:20:06 »
Tuli joskus haukuttua Fudgen Paintboxia, mutta nyt noin vuoden jälkeen kun kokeilin uudelleen, niin värihän toimii erinomaisesti! Cherry Bomb kesti tässä tukassa hyvänä noin kuukauden ja senkin jälkeen pystyy seuraavaa värjäystä odottelemaan vielä pari viikkoa. Hassua, miten sama tuote voi toimia niin eri tavalla samassa tukassa. Kai mun hiuslaatu on sitten vaan muuttunu. Paintboxista tuli kuitenkin tälle uus suosikki Igoran ja Color Pulsen tilalle.

Poissa Miia

• HAIRahtanut
« Vastaus #93 : 23.06.07 - klo:23:47 »
Lueskelin tässä tätä ja muitakin topiceja, tässä pyörii muutama tuote useampaan otteeseen siispä menin sekasin ja nyt en sit osaa päättää minkä hommaisin itselleni. Eli kun haluan mahdollisimman kylmää ja puhdasta punaista sävyä tukkaani joka on nyt 6 tummuusasteinen punakupari valitsenko minkä seuraavista Igoran suoraväreistä: Paintbox Red Corvette, Paintbox Cherry Bomb, Action Paint Red Spark vai Action Paint Ruby red?

Myös Cybershopista saisi tilattua Crazy Coloreita, tuo Fire tai Vermillion Red näyttäisi mukavalta. Tuossa oli aiemmin puhetta näistä, joko on jollakulla kokemusta? Käviskö jopa niin hyvä tuuri että joku olisi kokeillu kumpaakin mainitsemaani punasävyä ja osaisi verrata  :)

Poissa Ilyasviel

• Tukkaguru
« Vastaus #94 : 24.06.07 - klo:10:54 »
^ Nuo cyberin värit ovat kestoltaan suht heikkoja. Igoralta ei ainakaan Red Spark, se on oranssinpunainen. Ruby Red on kylmä ja ainakin meikän lemppari noista, kaikkia kokeiltu  :-*

Poissa Linoa

• Tukkaguru
« Vastaus #95 : 24.06.07 - klo:15:04 »
^ Nuo cyberin värit ovat kestoltaan suht heikkoja. Igoralta ei ainakaan Red Spark, se on oranssinpunainen. Ruby Red on kylmä ja ainakin meikän lemppari noista, kaikkia kokeiltu  :-*

Rudy Rediä täältäkin suositellaan. Itellä tossa odottaa puoltoista putelia värjäykseen :) Väri on mielestäni myös tosi riittoisaa ja siinä putelissa on sellanen "harjas" jolla on kätevä levittääkin.

Poissa Ilyasviel

• Tukkaguru
« Vastaus #96 : 24.06.07 - klo:15:28 »
^ Ei riitä - kokeiltu on!  :D

Poissa naanna

• Tukkaguru
  • 3B M ii
« Vastaus #97 : 27.06.07 - klo:21:53 »
Lueskelin tässä tätä ja muitakin topiceja, tässä pyörii muutama tuote useampaan otteeseen siispä menin sekasin ja nyt en sit osaa päättää minkä hommaisin itselleni. Eli kun haluan mahdollisimman kylmää ja puhdasta punaista sävyä tukkaani joka on nyt 6 tummuusasteinen punakupari valitsenko minkä seuraavista Igoran suoraväreistä: Paintbox Red Corvette, Paintbox Cherry Bomb, Action Paint Red Spark vai Action Paint Ruby red?

Myös Cybershopista saisi tilattua Crazy Coloreita, tuo Fire tai Vermillion Red näyttäisi mukavalta. Tuossa oli aiemmin puhetta näistä, joko on jollakulla kokemusta? Käviskö jopa niin hyvä tuuri että joku olisi kokeillu kumpaakin mainitsemaani punasävyä ja osaisi verrata  :)

Onko Paintboxitkin Igoraa? Ihan uusi tieto mulle! Noita kaikkia on tässä tukassa joskus kokeiltu ja Cherry Bomb & Ruby Red oli mun mielestä just hyviä kylmän punaisen sävyjä, kun taas Red Corvette ja Red Spark menee lämpimän punaisen puolelle ja haalistuu oranssiksi. Itse suosittelisin Cherry Bombia, kestää huomattavasti Igoraa paremmin, vaikka onkin hintavampaa.

Poissa Miia

• HAIRahtanut
« Vastaus #98 : 28.06.07 - klo:00:36 »

Onko Paintboxitkin Igoraa? Ihan uusi tieto mulle! Noita kaikkia on tässä tukassa joskus kokeiltu ja Cherry Bomb & Ruby Red oli mun mielestä just hyviä kylmän punaisen sävyjä, kun taas Red Corvette ja Red Spark menee lämpimän punaisen puolelle ja haalistuu oranssiksi. Itse suosittelisin Cherry Bombia, kestää huomattavasti Igoraa paremmin, vaikka onkin hintavampaa.

Ei oo, siinä pitäs lukee ''Igoran tai Fudgen''  ;D  oon kirjottaessani vaa hätähousu ja unohdin toisen merkin sinne kirjottaa ku oli jo kiire luettelee värisävyn nimiä  :)

.mansikka.

• Vieras
« Vastaus #99 : 09.09.07 - klo:23:14 »
Pysyykö kampaajalla laitetut punaiset raidat paremmin kuin kaupan väreillä laitetut punaiset raidat? Vai haalistuuko nuo yhtä nopeasti molemmat? Kauanko teillä punainen väri pysyy hyvänä?  ???

Poissa Ilyasviel

• Tukkaguru
« Vastaus #100 : 10.09.07 - klo:16:46 »
^ Riippuu ihan väristä. Monia kampaamovärejä kun saa kotiinkin.

Punainen pysyy minulla hyvänä pari kuukautta (elumen), jonka jälkeen värjään uudestaan ainakin juuren, sillä juurikasvu häiritsee.

mynah

• Vieras
« Vastaus #101 : 12.01.08 - klo:13:41 »
Oon nyt värjännyt 2 kertaa Schwarzkopf Live:llä, sävy 43/Red Passion. Uusi "waterproofed" on ainakin ihan huijausta. Väriä lähtee hirveästi pesuissa. Oon värjännyt joskus aikaisemmin niillä vanhempien pakkausten samalla sävyllä ja väri oli tummempi ja kesti paljon paremmin. Hakusessa siis keskitumma punainen, joka ei oo liian lilahtava, mutta ei myöskään oranssinpunainen.  
« Viimeksi muokattu: 08.08.09 - klo:12:52 kirjoittanut Hunajapupu »

Valentine

• Vieras
« Vastaus #102 : 12.01.08 - klo:22:31 »
Siskoni, jolla on ollut punaiset hiukset jo 4 vuotta, värjäilee Lorealin feria 6.66 syvä punainen tumman vaalealla. Tulos juurivärjätyissä hiuksissa: http://irc-galleria.net/view.php?nick=revenge_&image_id=71810827
uusimmissa kuvissa väri ollut nyt 2 kk, ilman värjäistä.
Pohjana lämpimän vaalea /vaalean ruskea...

Mielestäni tuo on niin keskipunainen kun olla jo voi.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #103 : 12.01.08 - klo:23:07 »
^^ Värjää Elumenilla, niin ei tarvitse kestoa miettiä. ;D Minulla ei ole kokemusta, monella muulla kyllä.

Poissa tadetski

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #104 : 28.01.08 - klo:22:17 »
No nyt on päässä Schwarzkopf Visionin syvä punainen 5.88 ja ihan samanvärinen tuli kuin Liven red passionilla. Aina sama ikävä juttu, että juuri on läpikuultavampi ja vaaleampi. Jospa sitten seuraavaksi kokeilen L'orealilta sävyä 6.66. 

Minäkin laitoin tuota ja tuli todella punaiset. Olen yrittänyt sitten haalistaa niitä niin öljyllä kuin syväputsarilla mutta väri istuu kuin tauti mun päässä yhtään vaalentumatta. Punaista kyllä irtosi tosi paljon, mutta mistä se tuli kun hiukset ovat ihan yhtä punaiset. ???