Kirjoittaja Aihe: Primer / pohjustusvoide luomille  (Luettu 62010 kertaa)

Poissa sipe

• Tukkaguru
  • Hooray, it's Happy Bunny
Primer / pohjustusvoide luomille
« : 22.03.06 - klo:10:28 »
No niin, nyt olisi haussa hyvä silmämeikin pohjustusvoide. Saisi olla halpa, koska kerran kuussa tapahtuvaa meikkausta varten on turha ostaa mitään liian kallista, sillä uusi tuubi pitää kuitenkin ostaa vähintään kerran vuodessa (en halua silmieni lähelle mitään vanhaa ja härskiintynyttä).

Suosituksia?
« Viimeksi muokattu: 19.02.08 - klo:18:37 kirjoittanut ChaosBlack »
Hiukset: 3b iii. Luonnonkihara, paksu, värjätty ja älyttömän kuiva.
Suosikkituotteet: MOP Hydrating shampoo, Joico K-Pak-sarja kokonaisuudessaan, Joico Moisturizer, Nexxuksen Therappe, Humectress, Luxxtress ja Keraphix; Redken ASHC, sekä Tigin O&H -hoitis CO-pesuun.

Poissa Ippa

• HAIRahtanut
  • It's a Festivus miracle.
Vs: primer / pohjustusvoide luomille
« Vastaus #1 : 22.03.06 - klo:10:34 »
Sipe,

suosittelen ehdottomasti Lumenen silmämeikinpohjustusvoidetta. Muita en ole kokeillut, mutta ei tarvitsekaan. Pitää ainakin omilla luomillani luomivärit mainiosti kiinni ja on riittoisa tuote. Hinta n. 10 euroa, mutta omani olen ostanut tarjouksesta vieläkin edullisemmin. :)

Ehdottomasti koko Lumenen paras tuote.

Poissa ilona

• HAIRahtanut
« Vastaus #2 : 22.03.06 - klo:10:51 »
^^  Komppaan.

Ainut mitä olen kokeillut, mutta ei minullakaan ole tarvetta kokeilla muita. Saa vähän pigmenttiä sisältävät luomaritkin pysymään hyvinä koko päivän. Itse maksoin siitä 6,90 kun oli Sokoksella alennuksessa, minusta tuollaisesta tuotteesta ei ole järkeä maksaa mitään sikahintaa, tuskin mikään kalliimpi voi olla sen kummoisempaa. Tuubi on tosiaan älyttömän riittoisa, mutta sipelle siitä ei taida olla iloa..

Poissa Nadine

• HAIRahtanut
« Vastaus #3 : 22.03.06 - klo:11:01 »
Täältä kanssa ääni Lumenen silmämeikinpohjustusvoiteelle. Se on tomiva tuote ja pitää luomivärin kuosissaan jopa tosi rasvaisilla luomilla. Hinta- laatusuhdekin on hyvä ja tuote on riittoisaa.
1bMii

Poissa Pippi

• HAIRahtanut
« Vastaus #4 : 22.03.06 - klo:11:05 »
Sokoksella näyttää olevan maaliskuun tarjouksessa 8.90 euroa. Itse olisin ostanut Anttilan alesta, kun kaikki Lumenen meikkituotteet olivat -30%, mutta kappas vaan, tuotapa ei lasketukaan meikkituotteeksi!

Poissa EVS

• HAIRahtanut
« Vastaus #5 : 22.03.06 - klo:12:39 »
Kannattaa kokeilla Urban Decayn Primer Potionia. Mulla rasvoittuu luomet herkästi, ja Lumene vetää silmämeikit viiruiksi parissa tunnissa. UD taas kestää aamusta iltamyöhään jopa pienen vesisateen. Toiseksi paras vaihtoehto mulle on ihan meikkivoide ja puuteri. Urban Decayta saa HQ:sta, hintaa alle 20 euroa. Purkki on aika pieni, joten ei kestä ihan kamalan kauaa.
1a F ii

Tigru

• Vieras
« Vastaus #6 : 22.03.06 - klo:12:54 »
Ostin eBaystä muutamalla eurolla Lancomen Colour Dosen (normaalia pienemmän koon). Tuo on mun ensimmäinen varsinainen luomivärinkiinnittäjä, aiemmin oon vaan käyttäny Cliniquen All About Eyesia yläluomilla, siinä on se meikin kestävyyttä pidentävä ominaisuus ja pärjäsin tuollakin ihan hyvin. Mutta tuo Colour Dose on kyllä tosi hyvä, kestää aamusta keskiyöhön (varmaan pidempäänkin) ja kestää myös höyryävän suihkun (kun ei tietenkään kastele naamaa). Laitan sen alle kuitenki vähän jotain sy-voidetta, mulla on kuivuuteen taipuvaiset yläluomet ja tuo muuten vähän kuivattaa (ehkä ???). Mutta tuo 5g tuubikin kestää jokapäiväisessä käytössä varmasti monta kuukautta, ellei sitte vuottakin, on nimittäin ihan mielettömän riittoisaa. Eikä ollu iso sijoitus :)

Poissa sadelma

• HAIRahtanut
« Vastaus #7 : 22.03.06 - klo:13:20 »
Eka viesti  tänne..  :) olen lukenut näitä juttuja jo pitkään. Eksyin Hairstoren sivuille joskus viime syksynä, mutta en ole koskaan osallistunut keskusteluun.

Asiaan... Mulla oli aikaisemmin tuota Lumenen silmämeikinpohjustusvoidetta johon olin ihan tyytyväinen. Noin kuukausi sitten ostin saman sarjan valokynän ja olen käyttänyt sitä myös silmämeikinpohjustukseen ja toimii yhtä hyvin kuin tuo oikea pohjustuskin. Onpahan yksi purkki vähemmän meikkipussissa kun voi käyttää tuota valokynää moneen eri tarkoitukseen!  :)
1bFii

rolla

• Vieras
« Vastaus #8 : 22.03.06 - klo:13:22 »
Mä käytin myös lumenea muutama vuosi sitten ja suosittelen. Hinta/laatu suhde hyvä varsinkin tuollaiselle käytölle.

Poissa Kikka

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • Antakaa määki huudan, määki olen.
« Vastaus #9 : 22.03.06 - klo:14:36 »
Mä suosittelen myös tuota Lumenen silmämeikin pohjustusvoidetta. On pieni tuubi, mutta mulla se on kestänyt jo yli vuoden (tulee laitettua about kerran viikossa). Todellakin hintansa väärti.
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli

Poissa Emmi

• Hiushörhö
« Vastaus #10 : 22.03.06 - klo:16:54 »
Mä kannatan myös Lumenea! Mulla se pitää myös joidenkin parjaamat Isadoran luomivärit koko päivän paikallaan. Toimii!  :-*

Poissa Ippa

• HAIRahtanut
  • It's a Festivus miracle.
« Vastaus #11 : 22.03.06 - klo:22:55 »
Mä kannatan myös Lumenea! Mulla se pitää myös joidenkin parjaamat Isadoran luomivärit koko päivän paikallaan. Toimii!  :-*

Juuri tämä on Lumenen luomipohjarin ehdoton valtti. Sillä kun saa maksimitehot irti vaatimattomammistakin luomiväreistä :)

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #12 : 02.08.06 - klo:21:11 »
Lumenea olen käyttänyt minäkii. En ole muilta merkeiltä edes katsonut onko niillä. Tosi riittoisaakin on, Lumenen paras tuote.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Daniela

• HAIRahtanut
« Vastaus #13 : 02.08.06 - klo:21:23 »
Täältä ääni myös Lumenelle! Tosin en ole muita merkkejä testannutkaan, kun olen ollut niin tyytyväinen Lumenen hinta-laatusuhteeseen.
1b M ii, vaalennetut puoleen selkään asti, vino otsis.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #14 : 02.08.06 - klo:23:57 »
Juuri tämä on Lumenen luomipohjarin ehdoton valtti. Sillä kun saa maksimitehot irti vaatimattomammistakin luomiväreistä :)
Todellakin! Itse käytän tota Lumenen pohjustajaa lähinnä vain kehnoimpien luomivärien kanssa ja silloinkin jaksaa aina illalla ihmetyttää meikkejä poispestäessä kun luomet onkin ihan mattapintaiset ja tasaisen väriset edelleen.. Aina tottunut näkemään kulahtaneet meikit siinä vaiheessa ;) Syy siihen että en käytä sitä päivittäin on kai niinkin yksinkertainen että koitan aamulla päästä mahd nopeasti meikkauksista ja vaikka ei ton kanssa kauaa menekään mutta silti.. Loistotuote silti :-* Olishan se ihan mielenkiintoista testata muidenkin merkkien vastaavia mutta enpä ole oikein sellaisia nähnyt, selektiivisien sarjojen tarjontaa en ole edes tsekannut koska en ala maksamaan moisesta paljoakaan kun Lumenenkin saa halvalla ja se on oikeasti hyvä.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com