Kirjoittaja Aihe: Primer / pohjustusvoide luomille  (Luettu 61988 kertaa)

MiuMiu

• Vieras
Vs: primer / pohjustusvoide luomille
« Vastaus #105 : 29.11.07 - klo:18:54 »

Oletteko laittaneet Lumenen silmämeikin pohjustusvoiteen päälle puuteria, kuten ohjeessä käsketään? Itse en laittanut (en omista) ja toimii mielestäni näinkin hyvin.

:-*
Itsellä käytössä myös kyseinen Lumenen pohjustus ja on ainakin riittoisaa tavaraa joka päiväisessä käytössä.

Puuteria en ole päälle laittanut mutta voishan sitä kokeilla miten hyvin sen jälkeen meikki pysyy luomissa.

Minullakin on tata Lumenen silmameikinpohjustajaa, ja nykyaan en kylla suostu kayttamaan luomivaria ellei tata ole alla! Olen laittanut hiukan irtopuuteria pohjustajan paalle, mutta en ole kokeillut ilman puuteria - eli en osaa sanoa mika ero siina on. Voisin kuvitella, etta puuteri sitoo pohjustajan paremmin, mutta ehka luomivari toisaalta tarttuu luomelle "tiukemmin" jos sen laittaa suoraan pohjustajan paalle...? Eli jos haluaisi luomarin varin paremmin esiin, jattaa puuterin pois, kun taas jos ongelmana on luomarin kasautuminen luomen vakoihin (niinkuin itsellani), sillon puuterin kaytto on parempi. Ehka, tai sitten ei!  :)

Poissa elisaveta

• Tukkaguru
  • Bambi
« Vastaus #106 : 29.11.07 - klo:19:15 »
Miulla on aikeissa tilata Urban decayn pohjustustuote luomille, olen kuullut tätä tuotetta kehutttavan. :) Varmaan joulunjälkeen tilailen. Tuun sitten kertomaan siitäkin kokemuksia tänne.
Vaaleat, pitkät, suhteellisen hyväkuntoiset hiukset.

The world belong to those, who believe in the beauty of their dreams...

Vain kesyt linnut kaipaavat, villit lentävät.

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #107 : 29.11.07 - klo:23:03 »
^ Multa löytyy tuo ja aion ostaa lisää kun loppuu, luomivärit pysyy kuin tauti (varmaan vaikka viikon jos olis tarvis :D). Ennen en edes tiennyt että on mahdollista saada meikki pysymään koko päivän yhtä kauniina, mutta tämä tuote pelasti. Varsinkin kun mulla rasvoittuu luomet päivän aikana ja ilman mitään pohjustusta helposti karkaisi luomivakoon. En tosin käytä joka päivä mutta aina tarpeen mukaan kun haluan että meikki näyttää hyvältä pitkään :)

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #108 : 29.11.07 - klo:23:19 »
Mistäs kaikkialta noita UB:tä saa tilattua? Tai mistä kannattaa tilata? LF:ssä ainakin on jotain, mutta ei kovin halvalla.
Onko laatusarja kokonaisuudessaan?

Poissa elisaveta

• Tukkaguru
  • Bambi
« Vastaus #109 : 29.11.07 - klo:23:27 »
Mie aion laittaa tilaukseni HQ.hairiin. Sieltä saa myös himoitsemaani NARSin kosmetiikkaa ja siellä tilaukset ovat aina toimineet unelmasti (ainakin tilattaessa luottokortilla). Toimitusaika on tosi nopea, alle viikon. Ja kaikki tilaamani tuotteet olen aina saanut ja kaikki on mennyt tismalleen niinkuin pitääkin. Eli ruusut miulta HQ.hairille!  :-*

Ja kiitos Aquatarille kokemuksista. Mie oon kuullutkin että tuo Urban decayn luomien pohjustaja olis ihan killeri hyvä tuote, joten oli vielä kiva saada lisää positiivisia kokemuksia kyseisestä tuotteesta! Ja miullakaan ei tulisi se jokapäiväiseen käyttöön, mutta just aina sillon kun haluan että meikki oikeesti pysyy nättinä niin käyttelisin tuota. :)
Vaaleat, pitkät, suhteellisen hyväkuntoiset hiukset.

The world belong to those, who believe in the beauty of their dreams...

Vain kesyt linnut kaipaavat, villit lentävät.

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #110 : 30.11.07 - klo:10:18 »
Mistäs kaikkialta noita UB:tä saa tilattua? Tai mistä kannattaa tilata? LF:ssä ainakin on jotain, mutta ei kovin halvalla.
Onko laatusarja kokonaisuudessaan?

LF:n lisäksi HQhairista kuten elisavetakin mainitsi, siellä on saman hintainen kuin LF:ssä (9,50£). Postikuluista sitten riippuu että kumpi on halvempi. Ja ainakin on hiukan halvempi kuin Guerlainin Protective base.
Mä olen ymmärtänyt että UD olisi ihan kokonaisuudessaan laadukas sarja, mutta en ole muita tuotteita kokeillut.

Poissa EVS

• HAIRahtanut
« Vastaus #111 : 30.11.07 - klo:13:36 »
UDPP kuuluu täälläkin suosikkeihin, tällä hetkellä on joku neljäs purkki loppumassa! Mun luomet rasvoittuu aika paljon, ja mikään ei ole aikaisemmin saanut luomivärejä pysymään koko päivää. Lumenen pohjustaja ei mulla toiminut ollenkaan, Guerlainin oli ihan ok, mutta sain siitä allergisia oireita. En laita ikinä luomiväriä ilman tätä.

Ihan vinkkinä vaan muillekin, kun aine tuntuu olevan loppumassa, sitä on vielä vaikka kuinka paljon. Joku täällä foorumilla (Dash?) vinkkasi, että kannattaa kiskoa loppuvaiheessa se stoppari irti. Vaatii vähän vaivaa, mutta purkista riittää sen jälkeen vielä pitkäksi aikaa.

Jännä juttu on myös, että tämä saa mulla kaikki muut luomivärit kestämään, mutta UD:n omat menevät luomivakoon parissa tunnissa. Tällä firmalla on ehkä pigmenttisimmät ja pehmeimmät luomivärit mitä olen kokeillut, mutta ne eivät vaan jostain syystä mun silmissä kestä.

Onkos Urban Decaylle muuten omaa topicia täällä ollenkaan?
1a F ii

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #112 : 30.11.07 - klo:13:42 »
Onkos Urban Decaylle muuten omaa topicia täällä ollenkaan?

Eipä taida olla (vai oliko sun kysymys retorinen?). ;D No joka tapauksessa sellainen tulee perustaa pikemmiten, koska sarja on kiinnostaa mua niin kovasti. Luomiväreistä olen kuullut pelkkiä kehuja, joten tekisi mieli kokeilla. *vieläkin kade Vixenin UD:n upeasta paletista*
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa sonj

• Hiushörhö
« Vastaus #113 : 11.01.08 - klo:08:46 »
UDPP:tä on kehuttu kyllä niin joka paikassa, että se on alkanut himottaa muakin. Tällä hetkellä olen käyttänyt Mad mineralsin meikinpohjustusainetta, joka on mielestäni kuitenkin aika onnetonta. Levitättekö UDPP:tä tuolla sen omalla applikaattorilla, vai erillisellä siveltimellä?
on satua, että morsiamet punastelevat
tosiasiassa he hehkuvat voitonriemusta

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #114 : 11.01.08 - klo:08:52 »
^ Minä lisään UDPP:tä ensin pienen määrän luomille sillä omalla applikaattorilla ja sitten tasoitan sormin. Ei sillä applikaattorilla pelkästään saisi kovin tasaista tulosta vaan tulisi helposti aika paksu ja epätasainen kerros, sormella saa tasoitettua aineen koko luomelle kätevästi.

Poissa Helleka

• HAIRahtanut
« Vastaus #115 : 11.01.08 - klo:14:49 »
^^Ja sama metodi on myös mulla käytössä. Vielä tuohon Primer Potioniin liittyen, tässä on ulkomaiselta forumilta löytämäni linkki pullon tyhjentämisestä. Aineen jäämisestä pulloon on ollut jo aikaisemminkin puhetta, mutta tässä olisi vielä kuvallista todistusaineistoa siitä, kuinka paljon sitä voi jäädä käyttämättä:
http://www.lushiousbeautytalk.nl/viewtopic.php?t=751

"I think I am, therefore, I am. I think."

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #116 : 11.01.08 - klo:15:54 »
^ Huh, järkyttävä määrä! Mä katoin ekasta kuvasta että mikä ihmeen hedelmä siinä on halkastu kahtia, näyttää joltain luumulta ;D
Pakkaus on kyllä tosi kivan näköinen ja käytännöllinenkin, paitsi sitten siinä vaiheessa kun tuntuu että aine on loppu ja siellä on vielä noin paljon jäljellä ::)

Pitääpä kokeilla irrottaa se tulppasysteemi ennen kuin ihan noin radikaaliin leikkausoperaatioon ryhtyy, mulla meinaan alkaa olemaan jo hankaluuksia saada sieltä enää mitään ulos.

Poissa Minsku

• Tukkaguru
« Vastaus #117 : 11.01.08 - klo:18:14 »
^On kyllä ihan kauhea määrä. Minä oon vieläkin täällä shokissa :D täytyy alkaa kattelemaan jotain sopivaa purnukkaa sille sitten kun alkaa olemaan aika operaation. Kiitos Helleka tästä rahaa säästävästä infosta!

Poissa Dash

• Tukkaguru
« Vastaus #118 : 11.01.08 - klo:18:17 »
Ei siihen mitään purnukkaa tarvitse, sen muovisen yläosan sieltä sisältä kun vetää irti niin pääsee käsiksi niihin loppuihin mömmöihin ja purkki toimii ihan kuin ennen tuon yläosan pois ottamista.
Whatever... Slot's easy, right side's the tight side.
87 shines again.

Poissa Minsku

• Tukkaguru
« Vastaus #119 : 11.01.08 - klo:18:22 »
No se, mutta mun on kyllä vielä senkin jälkeen tarkistettava leikkaamalla. Tästä tuli nyt joku pakkomielle :D Ei voi tietää jos sinne pohjalle, mihin applikaatori ei ylety, vielä jää ainetta tulpan poistamisen jälkeenkin.