Kirjoittaja Aihe: Primer / pohjustusvoide luomille  (Luettu 62000 kertaa)

Tigru

• Vieras
Vs: Primer / pohjustusvoide luomille
« Vastaus #135 : 10.03.08 - klo:17:23 »
Mäkin tykkään tosi paljon tuosta Color Dosestani, en keksi mitään pahaa sanottavaa. Menin sitte ostamaan L'orealin HIP paintin, aluksi tykkäsin siitä, mutta ei se loppujen lopuksi ole niin hyvä kuin tuo Lancomen. Tuo HIP on vaikeammin levitettävä ja se on niin pigmenttistä, että joskus sitä on vaikea saada tasaisesti. Ja se tarttuu jotenkin tosi nopeasti ja tosi tiukkaan kiinni. En voi esim. ottaa tuubista ainetta ja läntätä sormenpäästä kummallekin luomelle plänttiä, koska sille luomelle, jonka viimeiseksi tasoittaa, väri ehtii jämähtää epätasaisesti. Samaa ongelmaa ei ole tuon Lancomen kanssa. Jos tuubista sattuu tulemaan vähän liikaa tavaraa, voin huoletta pyyhkäistä kummallekin luomelle vähän...

Poissa Livia

• Tukkaguru
« Vastaus #136 : 11.03.08 - klo:10:45 »
En oikein innostu tuosta Clarinsista, kun en tykkää yhtään noista valokynä-siveltimistä. Mutta onko Lumenen silmämeikin pohjustajassa alumiinia? Yritin etsiä tuohon vastausta, mutten löytänyt. Siitä ei kukaan ilmeisesti ole saanut mitään reaktiota, joten ehkä minun pitäisi kokeilla sitä.

Poissa Minako

• HAIRahtanut
« Vastaus #137 : 19.03.08 - klo:19:50 »
Mulla on ollut nyt päivän käytössä Urban Decayn Primer Potion enkä voi kun ihmetellen hehkuttaa tuota :)

Taustana, mun luomet on pintakuivat (joten mun on pakko käyttää aamullakin sy-voidetta) mutta rasvoittuvat mielettömästi päivän aikana. Aiemmin kaikki luomivärit, merkistä ja sävystä riippumatta, olivat täysin hävinneet luomivakoon puoleen päivään mennessä luomien puuteroinnista riippumatta. Kokeilin jonkun aikaa myös Lumenen pohjustajaa, se auttoi ehkä jonkun verran mutta silti meikit eivät kestäneet työpäivän läpi.

Tänään sitten laitoin UDPP:tä aamulla 07 jälkeen meikatessa, eikä mun luomivärit ole vieläkään kasautuneet luomivakoon (ja oon nukkunut jopa päiväunet tänään)! Tämä on aivan uskomatonta, mulla on nyt kolmatta päivää peräkkäin luomila Diorin Earth Reflection -viisikkoa ja aiempina päivinä mulla on ollut pelkät valkoiset viirut luomilla iltapvään mennessä. Sen verran täytyy sanoa, että luomet ovat ehkä hieman tummuneet, eli sävyt eivät ole yhtä heleät enää kuin aamulla mutta kaikenkaikkiaan tulos ylittää kyllä mun kaikki odotukset.

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #138 : 19.03.08 - klo:20:20 »
Ostin teidän innostamana Lumenen silmämeikinpohjustusvoiteen. Kyllä kannatti! Ero on ihan selkeä. Luomet kyllä edelleen rasvoittuu hieman, mutta meikki ei kasaudu juonteisiin. Tätä on myös helppo levittää luomelle ihan vaan sormella. Tästä en enää luovu.

Poissa Mindy

• Hiushörhö
  • Kauneus tulee sisältäpäin, päästä ;)
« Vastaus #139 : 02.04.08 - klo:01:43 »
Mulla on ollut nyt päivän käytössä Urban Decayn Primer Potion enkä voi kun ihmetellen hehkuttaa tuota :)

Juu samaa mieltä tuotteesta. Huippu!
Mutta ootko/ootteko tietoinen , että pullossa on taikaa??  ;D    http://www.youtube.com/watch?v=jokCSB_bkck
Hiukset t-ruskeat, luokitus: 2bCiii Mid-Back,  Hyväkuntoiset.

Poissa Emily D.

• HAIRahtanut
« Vastaus #140 : 06.04.08 - klo:23:45 »
Tilasin pari päivää sitten LF:stä UDPP:n ja nyt tuli paniikki, että olisiko sen saanut sittenkin halvemmalla HQhairista - onnekseni hinta on molemmissa sama  ;) Oon käyttänyt MACin Paints Bare canvasia tähän asti pohjalla, mutta nyt sitten minullekin on tulossa tämä paljon hehkutettu kuninkaallinen Primer Potion  :)
I had actively participated in every moment of the creation of this life. So why didn't I see myself in any of it?
The only thing more impossible than staying was leaving.
I didn't wanna hurt anybody. I wanted to slip quietly out the back door and not stop running until I reached Greenland.

eejo

• Vieras
« Vastaus #141 : 07.04.08 - klo:15:33 »
yritin selailla koko tän palsta etsien vastausta kysymykseeni..eli siis millä saisin punertavantummat yläluomet kauniin tasavärisiksi ja vaaleiksi ennen luomivärin laittamista??Oisko kellään jonkulaista kikkaa?? Meikkivoide?Peiteaine?Onko silmämeikinpohjustajissa riittävästi väri tasoittaan?Mitä merkkejä suosittelette? Lumene?

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #142 : 07.04.08 - klo:15:47 »
^ Riippuu varmaan ihotyypistäsi, että mikä olisi paras vaihtoehto. Jos luomet eivät rasvoitu eikä luomiväri pakkaannu helposti luomivakoon niin siinä tapauksessa varmaan ihan tavallinen peitevoide olisi riittävä. Se vähän samalla pohjustaakin luomivärejä varten ja tuo sävyt paremmin esiin kun alla on tasaisen värinen luomi.

Jos taas haluat kestävämmän tuloksen niin kannattaa kokeilla ihan luomivärinpohjustajaa, Lumenen taitaa olla ihan tykätty täällä, jos ei halua ulkomailta tilata Urban decayn primeria joka on aivan loistava tuote. Ainakin UD:n primerissä on hiukan tasoittavaa sävyä, mutta Lumenen pohjustajasta en tiedä että häivyttääkö tummaa sävyä yhtään.
Mutta jos haluat kokeilla vaikkapa tuota Lumenen pohjustusvoidetta niin sen päällehän voisi vielä kokeilla laittaa tavallista peitevoidetta hiukan sävyä vaalentamaan.

Poissa Minako

• HAIRahtanut
« Vastaus #143 : 07.04.08 - klo:15:58 »
eejo: Monet käyttävät myös MAC:n Painteja ja Paint Poteja luomien pohjustukseen. Näissä on useampi neutraali sävy, joka tasoittaa luomen värin. Esimerkkeinä tulee mieleen MAC Paint Bare Canvas, MAC Paint Pot Soft Ochre ja MAC Paint Pot Painterly.

eejo

• Vieras
« Vastaus #144 : 07.04.08 - klo:16:01 »
oukei,  kiitti tosi paljon :) tuli paljon hyviä vinkkejä.. Ei mulla mun mielestä kauhean rasvottuvat luomet oo, aamusin vaan vähän kiiltää, mutta ei yleensä vie luomiväriä luomivakoon viiruksi päivän mittaan..tuo kumma väri vaan tuntuu vähän ongelmalliselta..Osaisiks tai osaisko joku suositella sitten hyvää peiteainetta (menee ehkäpä hieman ketjun aiheen vierestä), joka myös kosteuttaa? Joku Diorin peiteaine, sävy 520 (myös tummille silmänalusille käytin) tuntu vähän turhan ohuelta vaikka kosteutti hyvin..

Kiitti Minakolle myös, en oo koskaan vaan oikeen tajunnu noiden MAC:n paintien ja paint potien tarkotus..(?)

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #145 : 07.04.08 - klo:16:07 »
^ MACin Paintit ja Paint potit on voidemaisia luomivärejä :) Mutta toimivat puuterimaisten luomivärien pohjustuksessa oikein näpsäkästi ja pitävät meikin paikallaan. Niitä löytyy useissa sävyissä, mutta sun tarkoitukseen varmaan parhaat olis Minakon mainitsemat sävyt. Ainakin Soft ochre ja Painterly ovat koostumukseltaan suht paksuja joten varmasti peittää.

Ja peiteaineista voin itse suositella Helena Rubinsteinin Magic concealeria. Se ainakin toimii silmänalusten peittoon hyvin. On kyllä suht ohutta mutta silti minusta peittää hyvin ja koska on myös ihan kevyesti valoa heijastava niin iho näyttää kuulaalta eikä pakkeloidulta. Kyllä varmaan kaikilta sarjoilta taitaa löytyä peitevoiteita joten vaikea sanoa että mikä olisi se paras juuri sulle.
« Viimeksi muokattu: 07.04.08 - klo:16:09 kirjoittanut Aquatar »

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #146 : 07.04.08 - klo:16:26 »
^ usein luomille voi kyllä riittää pelkkä meikkivoidekin tasoittamaan sävyä, itse laitan luomille meikkivoidetta ja joskus sitä pohjustajaa ja sitten silmien alle meikkivoide + peiteaine.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

eejo

• Vieras
« Vastaus #147 : 07.04.08 - klo:16:30 »
jeps, selvis sitte tuo MAC-juttujen funktio, kiitti Aquatar!

Juu, oon selailluki mielipiteitä tuosta HB:n magic concealeristä..kova taisto on ollu Biothermin forget it-peiteaineen kanssa, ite testailin tuota Biothermiä, mutta oli just sellanen tosi kuivattava eli siis ei muuta ku HB:n ostoon!  ;D

tuota meikkivoidejuttua oon viljelly ihan yksikseen ilman pohjustajaa, se ei vaan oo tuntunu parhaimmalta, mutta ehkäpä se pohjustaja oiski se juttu siinä sitte :D

Edit. mikä HB?? ;D siis jospa ois vaikka HR se lyhenne..
« Viimeksi muokattu: 08.04.08 - klo:16:44 kirjoittanut eejo »

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
« Vastaus #148 : 10.05.08 - klo:12:20 »
Urban Decayn Primer Potion on ihan mieletön, joka kehun veroinen! Ei muista kokeilemistani  voi puhua edes samana päivänä... Sain tällä voimakkaan väriset mineraaliluomivärit vielä intensiivisemmiksi ja värit levittyivätkin kuin unelma. ihan ok tuotteita nuo muutkin olivat mutta onhan tämä ihan eri luokkaa. Aiemmin kokeilussa ovat olleet Guerlain, PureLuxe sekä Lumene, viimeisestä pidin aiemmin eniten.

Tilasin tämän HQhairista, sieltä en tilaa enää mitään (myyvät tarjoustuotetta, jota ei sitten löydykään enää tarjoushintaan ja silti tarjous on ja näemmä pysyykin sivuilla). Onneksi tämä ainoa tuote, joka siis perille tuli, on enemmän kuin mieleinen  ;D
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

Poissa sanmarinne

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #149 : 19.08.08 - klo:23:00 »
Onko joku testannut Mad Mineralsin eyeshadow primer basea? Mahtaisivatkohan saman firman vaaleat creme eyeshadowt ajaa saman asian? Yritän epätoivoisesti keksiä jonkun UDPP:tä edullisemman vaihtoehdon!