Kirjoittaja Aihe: Primer / pohjustusvoide luomille  (Luettu 61990 kertaa)

Poissa PollyJean

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: primer / pohjustusvoide luomille
« Vastaus #15 : 03.08.06 - klo:12:14 »
Lumenen pohjustusvoidetta fanitan minäkin! Tutustuin tuotteeseen, kun minut juhlameikannut kosmetologi vannoi sen nimeen, ja nyt tuntuu, ettei ilman voisi suunnilleen elää, tai ainakaan meikata...  Kohtuuedullinen ja tavattoman riittoisa - käytän n. viitenä päivänä viikossa, eikä melkein vuosi sitten ostettu tuubi ole vielä lähelläkään loppumista.

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #16 : 03.08.06 - klo:20:03 »
^Tu on kyllä todella, todella riittoisaa. Minä ostin omani n. 1,5 vuotta sitten ja edelleen varmaan puolet on jäljellä, vaikka käytänkin sitä aina kun meikkaan, eli melkein joka päivä. Tuo lumene onkin hinta-laatusuhteeltaan loistavaa..

Poissa Dash

• Tukkaguru
« Vastaus #17 : 03.08.06 - klo:21:11 »
Tykkään kanssa tosta Lumenesta. Mielestäni se on huomattavasti parempaa kuin Urban Decayn Primer Potion :)
Whatever... Slot's easy, right side's the tight side.
87 shines again.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #18 : 03.08.06 - klo:23:25 »
Onko joku saanut tuon Lumenen pohjustuksen kanssa silmämeikin pysymään ilman, että olisi puuteroinut luomia pohjustuksen ja luomivärin välissä? Sillä vaan kysyn, että eräs asiakas sanoi hänen kosmetologinsa kehuneen hänelle Lumenen luomivärinpohjustusta "kun sen kanssa ei tarvitse edes puuteria" ja itse taas kokeilin kerran aikoinaan ilman puuteria ja luomivärit menivät vaan luomivakoon.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Dash

• Tukkaguru
« Vastaus #19 : 03.08.06 - klo:23:37 »
Stationery, en ole kertaakaan pistänyt puuteria päälle ja meikit pysyy aamusta iltaan hyvänä :)
Whatever... Slot's easy, right side's the tight side.
87 shines again.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #20 : 03.08.06 - klo:23:50 »
Stationery, en ole kertaakaan pistänyt puuteria päälle ja meikit pysyy aamusta iltaan hyvänä :)

Ohhoh, kaikki muut joilta olen kysynyt ovat sanoneet myös, että menee vakoon.  :o
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #21 : 05.08.06 - klo:17:05 »
Mulla menee se pohjustusainekin heti luomivakoon ellen välittömästi puuteroi ::) Ei tulis mieleenkään jättää puuteria väliin, sehän sitäpaitsi kiinnittää noi ihomeikitkin sen lisäks että näyttää viimeistellymmältä.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #22 : 05.08.06 - klo:19:29 »
Laitoin tänään pohjustuksen puutteessa luomille Biothermin Forget it peiteainetta ja lumenen kivipuuteria ja koko päivän pysyi meikki ihan tyädellisesti silmissä.  :o

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #23 : 05.08.06 - klo:21:47 »
Meillä taitaa olla Elisabeth Ardenin tai Diorin (teksti kulunut) pohjustusainetta. Pari kertaa olen kokeillut, että laitan sitä meikkivoiteen päälle ja vielä päälle puuteria, kuitenkin luomarit menevät vakoon. Alkanut ärsyttämään, kun olis kiva kokeilla varjostuksia ym. mutta eipä ne pysy. Onkohan tuosta Lumenestakaan sitten mihinkään minulla?  :-\

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #24 : 05.08.06 - klo:22:37 »
Meillä taitaa olla Elisabeth Ardenin tai Diorin (teksti kulunut) pohjustusainetta. Pari kertaa olen kokeillut, että laitan sitä meikkivoiteen päälle ja vielä päälle puuteria, kuitenkin luomarit menevät vakoon. Alkanut ärsyttämään, kun olis kiva kokeilla varjostuksia ym. mutta eipä ne pysy. Onkohan tuosta Lumenestakaan sitten mihinkään minulla?  :-\
Mitäs jos koittaisit että jätät sen meikkivoiteen luomilta pois? Mä ainakin teen niin että puhtaalle iholle tuota pohjustusainetta ja sit puuteria. Joskus jos häivyttelen luomillekin meikkivoidetta niin laitan sen pohjustusaineen päälle eikä alle. Koita noin päin niin toimii paremmin? :)
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #25 : 05.08.06 - klo:23:08 »
^Vika tosiaan varmasti on juuri siinä, että aineen alla on turhaa tavaraa ja jos meikkivoide ei ole ihan mattaa ja puuterimaista, saattaa se lähteä vaeltamaan. Kuten RockQueen sanoikin, kannattaa varmasti kokeilla ilman ylimääräisiä aineita ihan vaan pohjustusaineen ja puuterin kanssa.

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #26 : 06.08.06 - klo:10:59 »
Pitääpä kokeilla noin. Kiitos.  :)

Poissa Daniela

• HAIRahtanut
« Vastaus #27 : 06.08.06 - klo:11:40 »
Mä kans tosi harvoin lisään puuteria päälle ja silti hyvin on pysynyt. Mulla ei tosin kyllä olekaan vissiin kovin rasvaiset luomet.
1b M ii, vaalennetut puoleen selkään asti, vino otsis.

Poissa babylissa

• Tukkaguru
« Vastaus #28 : 06.08.06 - klo:13:55 »
Liputan minäkin Lumenen puolesta! Minulla on raskaat lurppaluomet, ei tod mitkään gasellisilmät ja olen huomannut että tuo voide pitää luomivärit paikoillaan mutta huom! pienen pieni määrä (noin nuppineulan pään kokoinen) riittää. Muuten se voide itsessään kasautuu luomivakoon. Kannattaa myös antaa sen edes hieman kuivahtaa ennen muiden aineiden levitystä.
Itse olen käyttänyt kombinaatiota Lumenen silmämeikkipohjuste+jokin mineraalimekkipohjuste tai -puuteri ja sitten luomiväri. Ainakin mineraalimeikkiluomivärit (onpas sanahirviö) ovat pysyneet hyvin, muita en ole tainnut nykyään enää käyttää.
Sitäpaitsi, vaikka tuubi on pieni, se kestää aika kauan. INCIä en ole tutkinut, mitä liene sisältää. ???

Poissa alley

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #29 : 09.08.06 - klo:15:56 »
Täälläkin käytössä Lumenen pohjustusvoide, ja on niin hyvää ettei muita merkkejä tarvitse kokeilla.
« Viimeksi muokattu: 09.08.06 - klo:16:39 kirjoittanut Alley »