Kirjoittaja Aihe: Primer / pohjustusvoide luomille  (Luettu 61992 kertaa)

Poissa Mindy

• Hiushörhö
  • Kauneus tulee sisältäpäin, päästä ;)
Vs: Primer / pohjustusvoide luomille
« Vastaus #150 : 20.08.08 - klo:04:17 »
Olen löytänyt uuden rakkauden.
Ennen vannoin UDPP:n (Urban Decay Primer Potion) pullon voimaan, tykkään siitä vieläkin,
Mutta nyt sen hakkaa  Too Faced Shadow Insurance. Se levittyy ohuemmalti, joten pohjia voi kerrostella päällekkäin, blendaaminen helpottuu paremmin ja tuo sävyjä kirkkaammin esiin. :-*

Ja lisäks ei tarvitse enään kaivella pullosta puolia aineita ulos veitsen avulla, rikkoen sen. Saa nauttia ehjästä tuotteesta loppuun asti.
Hiukset t-ruskeat, luokitus: 2bCiii Mid-Back,  Hyväkuntoiset.

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
« Vastaus #151 : 20.08.08 - klo:11:01 »
Mulla on salainen ase: Lumenen silmämeikin pohjustaja  ( joka yksinään kuraa ) ja LilyLolon Flawless Matte. Nämä yhdessä pitävät luomivärin paikallaan, yksin ei kumpikaan toimi. Eikä minulle toimi ns. perinteiset "laita meikkivoidetta ja irtopuuteria" -vinkit.
2a /b F ii. Harmaanvaalea, olkapäille ja himpun yli yltävä tukka. MOP C-system ha, Joicot. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
« Vastaus #152 : 27.08.08 - klo:22:02 »
Alkuun en juuri tuosta Too facedin Shadow insurancesta välittänyt (ja yhä pidän UDPP:tä minulle sopivampana). UDPP:n kanssa kuitenkin jotkut esim Fyrinnaen luomivärit jäivät turhan vaikeiksi hävyttää mutta tällä sain nekin toimimaan! Eli kevyesti Insurancea ja päälle hiukani (silkki)puuteria. Hyvä tuote siis tämäkin vaikka alkuun vähän turhana ostoksena pidinkin :).
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

Poissa Mindy

• Hiushörhö
  • Kauneus tulee sisältäpäin, päästä ;)
« Vastaus #153 : 05.09.08 - klo:03:00 »
Nyt nappasi silmään, että Isa Dorallakin on vastaavanlainen tuote myynnissä, mutta saatavilla vain Kiksissä. Täytyy raahautua sinne testailemaan tuote.
Hiukset t-ruskeat, luokitus: 2bCiii Mid-Back,  Hyväkuntoiset.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #154 : 05.09.08 - klo:09:46 »
Lumenen silmämeikinpohjustusaine uudistuu syksyllä, ensikuun puolen välin jälkeen tulee uusi versio. :)
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa PollyJean

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #155 : 05.09.08 - klo:10:00 »
^ Pitääkin sitten hamstrata pari tuubia tuota nykyistä - nehän varmaan myydään alennuksella pois. Vaikea vain kuvitella, että tästä pystyisivät vielä parantamaan (pelottaa siis, että yksi harvoista luottotuotteistani häviää eikä yhtä hyvää tule tilalle).

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #156 : 05.09.08 - klo:10:01 »
Monista paikoista tuo on jo loppu/loppumassa eikä firmasta enää ole toimittaa lisää, joten ei varmaan jää aleihin suuria määriä.
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Mindie

• HAIRahtanut
« Vastaus #157 : 10.09.08 - klo:16:55 »
Moni täällä tuntuu vannovan juuri tuon lumenen pohjustusvoiteen nimeen ja kiinnostaisi tietää että pitääkö tuo tällaisilla superrasvaisillakin luomilla luomarit kuosissa koko päivän? Mulla kun normaalisti on luomivärit kasaantuneet luomivakoon jo 2 aikaan iltapäivällä kun pääsen koulusta, eikä luomilla ole jäljellä yhtään mitään  >:(
Hiukset: 1b M iii, kuparinpunainen, leukamittainen polkka suoralla otsiksella.
Iho: todella pintakuiva sekaiho, epäpuhtauksia tulee helposti ja iho punoittaa usein

Poissa Supermess

• HAIRahtanut
  • 1b Fi
« Vastaus #158 : 10.09.08 - klo:19:19 »
Monista paikoista tuo on jo loppu/loppumassa eikä firmasta enää ole toimittaa lisää, joten ei varmaan jää aleihin suuria määriä.

Lumenen verkkokaupassa tuota näyttää olevan 9 euron hintaan vielä tarjolla, päälle tietysti postimaksut...
"Kaiken vielä kylpiessä valossa olin unohtanut yrittää ottaa selville, mikä maailmassa on pysyvää, siis mihin voi todella luottaa, kun alkaa tulla pimeä."

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #159 : 10.09.08 - klo:20:53 »
^^ Lumenea huomattavasti pitävämpi on Urban decayn Primer potion. Se on rasvaluomille ihan omiaan, normaaleille/ kuiville varmaan liiankin kuivattava. Se pitää ihan todella hyvin, hankala uskoa, että mikään pitäisi luomiväriä yhtä hyvin paikallaan. Kannattaa ihan ehdottomasti tilata kokeiluun, jos on ongelmia pysyvyyden kanssa. :) Lumene ei pidä läheskään yhtä hyvin, se on paljon rasvaisempaa koostumukseltaan. Toisaalta se on hellempi jokapäiväiseen käyttöön.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #160 : 10.09.08 - klo:21:07 »
Mä en ole kyllä huomannut Primer Potionilla mitään kuivattavia vaikutuksia ja mulla on etenkin talvisin todella kuivaiho. Mun käsitykseni mukaan Primer Potion ei varsinaisesti kuivata yhtään, mutta tukkii luomien talitiehyeet alumiinisuoloilla väliaikaisesti, joten rasva ei pääse tulemaan luomen pintaan. Primer Potion vaikuttaa näin kuivaihoisella käytännössä ihan samalta kuin Lumenenkin pohjustusvoide, mutta rasvoittuva luomiselle on varmaan parempi vaihtoehto.

Jos Primer Potion tuntuu oikeasti kiristävän kuivattavalta ja saa luomet jopa hilseilemään, epäilisin enemmin alumiinisuoloille herkistymistä.

Vaikka Primer Potion ei saakaan ihmeitä aikaan (vs. lumene), saatan ostaa Primer Potionia uudelleen ihan vain imagon ja paremman/hauskemman ulkomuodon takia. 8)
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

ihana

• Vieras
« Vastaus #161 : 10.09.08 - klo:21:20 »
Urban decayn Primer potion sopii mulle hyvin, vaikka iho on atooppinen, herkkä ja kuiva. Sitähän ei tosin tiedä, josko sille herkistyy. Tosin herkkäihoisena sitä aina herkistyy vaikka hapelle ja vedelle, jos ei muulle. Siitä syystä tykkään vaihdella tuotteita.

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
« Vastaus #162 : 10.09.08 - klo:22:16 »
UDPP on ihan  :-*. Tykkään erityisesti koska se on luomella niin "kuiva" (ts. ei tarvitse puuteria päälleen), taputtelen siveltimellä suoraan mineraalit päälle->kestää  ;D. Ei kuitenkaan tunnu kuivattavaltakaan, luomen pinta vain on kuivan tuntuinen tuo levittämisen jälkeen. Hyvä selitys, voi jee  ::).
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #163 : 10.09.08 - klo:22:20 »
Minäkin pidän kyllä Primer Potionia selkeästi nykyistä Lumenen pohjustajaa parempana.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #164 : 10.09.08 - klo:22:23 »
^^ Hassua kun mulle ei tule tuosta Primer Potionista yhtään sellaista kuivaa-fiilistä luomille. Toisaalta veikkaan että mun kasvovoide, jota levitän myös luomille saattaa vaikuttaa. Se ei ole koskaan kerennyt imeytymään kunnolla kun aloitan silmämeikin teon, mutta eipä ole kyllä meikin kestoonkaan vaikuttanut.

Mä en käyttänyt Lumenenkaan silmämeikin pohjustusvoiteen kanssa puuteria ja hyvin pysyi silti.

Mä en varmaan huomaa suurta eroa noiden pohjustajien välillä, koska mun ei välttämättä edes tarvitsisi käyttää niitä pysyvyyden kannalta. Värit vaan tarttuu pohjustetulle luomelle paremmin ja intensiivisemmin.
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.