Kirjoittaja Aihe: Primer / pohjustusvoide luomille  (Luettu 62002 kertaa)

Poissa Roksane

• HAIRahtanut
Vs: Primer / pohjustusvoide luomille
« Vastaus #195 : 20.01.10 - klo:20:05 »
Mä en ymmärrä, mitä järkeä olisi edes laittaa mineraali- tai muutakaan pohjaa luomille, JOS kuitenkin tekee silmämeikin käyttäen luomivärin pohjustajaa? Yksi turha kerros kamaa ja tosiaan kaikkien pohjustajien kanssa ei pohjaa voi edes käyttää (Goshin puikot esimerkkinä). Mäkin kyllä laitan pohjan luomille siinä tapauksessa, etten tee silmämeikkiä.

Poissa Manna

• Tukkaguru
« Vastaus #196 : 21.01.10 - klo:08:53 »
^ mulla on ainakin silmäluomien väri epätasainen ja mineraalilla saan just sopivasti värivirheet tasoitettua. UDPP ei kuitenkaan vaikuta luomien väriin millään tavalla.
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
« Vastaus #197 : 21.01.10 - klo:12:32 »
Jos tekisin ensin silmämekin, niin tuskin pohjaa erikseen silmien ympärille laittaisin mutta nyt laitan heti kevyesti pohjaa koko kasvoille. En ole huomannyt mitään outoa edes GOSHin primerin  kanssa, toimii oikein hyvin  :)
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #198 : 21.01.10 - klo:14:18 »
Komppaan Mannaa, juurikin tuon epätasaisen värin ja läpikuultavien suonien takia laitan pohjaa myös luomille yleensä.

Poissa Roksane

• HAIRahtanut
« Vastaus #199 : 22.01.10 - klo:10:09 »
No tuohan on tietty järkevä syy laittaa pohja luomille, kiitos valistuksesta! Itse käytän aina värillisiä pohjustajia (MACin Paint Potit) niin ei tullut tuo näkökulma mieleen.

Poissa Mustikka

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #200 : 14.02.10 - klo:14:01 »
Äh, oon jo pienen ikuisuuden pohtinut minkä pohjustajan hankkisin, mutta en osaa päättää. Mulla on nyt käytössä indelible bare nessecity, mutta se on liian vaaleanpunainen eikä mielestäni värit tartu kunnolla. Lumene mulla oli joskus, mutta mulla ei ole enää muistikuvaa sen toimivuudesta. Udpp:tä harkitsin, mutta mulla on pintakuiva iho (hikoilee kyllä päivän myötä) ja ainakin Macin paint potit kiristi ihoa. Nyt sitten pohdin Too facedin primeria. Se vain on melko kallis hutiostos, jos niikseen käy.
Mikä mietityttää niin haluaisin, että pohjustaja olisi sellainen vähän peittävä, koska mun luomien iho on vähän kirjava. Siksi eksyinkin lukemaan juttua Benfitin Lemon-aidista, joka ei kylläkään ole pohjustajaksi tarkitettu, vaan nimenomaan luomien värin tasoittamiseen. Ei varmaan toimi luomivärin pohjustajksi kuitenkaan.
Ehdotuksia? :)
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t

Poissa Kameleontti

• HAIRahtanut
« Vastaus #201 : 14.02.10 - klo:14:21 »
^
Itse olen tykännyt käytellä Too Facedin primeria, ei kuivata ja on toiminut minulla varsin hyvin. Tuubi on kötevä ja kestää ikuisuuden. UD:n primeria en ole vielä testannut vaikka minipullo sitäkin löytyy, ehkä keväällä kun iho ei ole niin kuiva. :)
Hiukset: Puolipitkät, luonnonkiharat, kuivahkot, käsitellyt.
Lempimerkit: Tigi, L'anza ja Joico.

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #202 : 14.02.10 - klo:15:03 »
Mulla on Lumenen vanhanmallinen kasvojen pohjustusaine jota käytän luomilla. Tuo on ollut jo aika kauan mulla eikä varmaa lopu lähiaikoina ku näyttää ettei ois paljoa ees käytetty. Aika tylsää sinänsä ku ei voi kokeilla muita  ::)
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa Jenni.

• Tukkaguru
« Vastaus #203 : 14.02.10 - klo:15:08 »
Itse olen käyttänyt usemman tuubin Lumenen pohjustusvoidetta. Tykännyt olen, pitää todella hyvin luomivärit paikoillaan ja on tosi riittoisaa ainetta. Ei ole aikomustakaan vaihtaa tuota mihinkään muuhun.
Kukaan ei huijaa, kaikki vain muuttavat sääntöjä.

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #204 : 16.02.10 - klo:20:37 »
Minikoko (2,8 ml) UDPP:stä loppui pari viikkoa sitten ja  sen seuraajaksi sain hankittua saman kokoisen Sin-version. Tuota Siniä olen nyt reilun viikon käyttänyt, mutta ei tuo valitettavasti ole yhtään normiversion veroinen. Luomivärit kasautuu luomivakoon jo puolenpäivän aikoihin :/

Uutta pohjustusvoidetta olen siis vailla. UDPP:n lisäksi olen aiemmin käyttänyt Lumenen ja Guerlainin pohjustuksia, ja vaikka 2 jälkimmäistä olivatkin hyviä (mitä nyt Guerlain kuivui purkkiinsa), niin alan kallistua uuden kokeilun puoleen eli taidan pistää tilaukseen Too Faced Shadow Insurancen.

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #205 : 16.02.10 - klo:21:07 »
TF Shadow Insurance on kyllä hyvä tuote. Oon tänään meikannut silmät joskus hiukan ennen yhdeksää ja vieläkin luomivärit on ihan moitteettomassa kunnossa ja olen tässä välissä tehnyt myös noin puolentoista tunnin punttis treenin ;) Ilman pohjustajaa mulla kerääntyy luomiväri luomivakoon parissa tunnissa, joskus lyhyemmässäkin ajassa, luomet siis ovat erittäin helposti ja paljon rasvoittuvat.

Poissa Neo

• Tukkaguru
« Vastaus #206 : 16.02.10 - klo:22:02 »
Mä aion myös luultavasti kokeilla seuraavaksi tuota Shadow insurancea kunhan Primer potion loppuu. Olen kyllä ollut siihen tosi tyytyväinen, mutta meidän Sephorassa ei myydä Urban decayta, Too Facedia sen sijaan myydään.

Osaatko HeidiB verrata noita kahta keskenään?  :)

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #207 : 16.02.10 - klo:22:14 »
Ainakin mun kokemuksen mukaan molemmat pelittää yhtä hyvin. Shadow Insurance on kuitenkin notkeampaa ja jotenkin öljyisemmän tuntuista levitettäessä kuin UDPP. Aika samantyyppisiä minusta kuitenkin.

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #208 : 17.02.10 - klo:21:25 »
Ainakin mulla shadestickit ja Goshin puikot toimii oikein hyvin pakkaantumatta sekä TF:n, että UDPP:n kanssa.

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
« Vastaus #209 : 17.02.10 - klo:21:30 »
Olen kuullut kovasti kehuja TFSI:stä, erityisesti rasvoittuvilla luomilla. Itselleni se on "ihan ok", kun ei luomivärit muutenkaan juuri karkaile... Ja sen takia tykkään juuri tahmaisista pohjista, saavat värit paremmin esiin  :). Esim. siis juuri GOSH puikot ja Detrivore toimivat parhaiten. Pidin kovasti Lumenestakin mutta on silti sanottava, että värit tulevat paremmin esiin näiden muiden mainitsemieni kanssa. Todella hyvä se on silti!
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!